| Discutii generale despre transport III | |
|
+35Vitosa @ndrey cristi_tgv tudorstr44 kristi kkk cardinal DAS 2011 Luna SMDS Bebe bubu CalinIonMihai Johnny84 razvan - trenuri aris86 t1972 TVlad cfr500 Cipri Andrei Neculai mtk Adrian78 rich1974 Dr2005 ldh80 vlad237 Laurentiu Ciobanu Adirmvl AeroX MariusM Nesebar DUAL Re6/6 dan tm IonutCFR2009 Ony_x 39 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 26 Mar 2023, 13:57 | |
| Poate citește comentariul userului cfr500 și directorul de la DTF. Băi opriți exodul banilor băgați în troacele astea. Mai bine cumpărați MR la mâna a doua (automotoare, rame electrice, locomotive mai puțin consumatoare de energie electrică). Dar cine să o facă? Nu mai bine ne luăm comisionul din modernizarea troacelor astea ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 26 Mar 2023, 14:03 | |
| Pai vrei sa dea faliment Reloc Și Remarul? Citeam undeva o lingușeala de articol cum ca Remar Pascani a investit 30 de mil de euro.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 26 Mar 2023, 14:05 | |
| Se pare ca au avut ceva probleme de fiabilitate ai Alstom Lint41 Pe traseele din rețeaua diesel Köln, timpii mai mari de deschidere a ușilor, precum și rândurile mai înguste de scaune și numărul mic de uși în comparație cu lungimea trenului au declanșat critici în rândul călătorilor. De la modificarea orarului din 15 decembrie 2014, au existat întârzieri semnificative pe diferite rute. [80] În februarie 2010, Regionalbahn Schleswig-Holstein a declarat că fiabilitatea noului LINT nu era încă suficientă din cauza unor probleme tehnice. [81] În special, au fost avariate turbocompresoarele, care au fost verificate și înlocuite dacă era necesar. [82] Aproape trei ani mai târziu, în decembrie 2012, compania de servicii de transport la nivel de stat Schleswig-Holstein a raportat în revista pentru clienți nah.sh : [83] „Cu toate acestea, calitatea operațiunilor este întunecată de faptul că calea ferată regională Schleswig-Holstein a folosit vehicule vechi din seria VT 628 așa cum era planificat de la sfârșitul lunii iunie, din cauza problemelor continue cu vagoanele lor diesel din seria VT 648. [...]" În decembrie 2015, compania feroviară privată erixx a raportat că va distribui cu efect imediat pături de lână pasagerilor de pe LINT pe rutele Bremen – Soltau – Uelzen și Buchholz – Soltau – Hanovra: [84] [ 85 ] „‘Există un defect de design în aer condiționat care face ca acesta să fie rece și cu curent de aer în scaunele de la fereastră’ [...] Potrivit producătorului Alstom Salzgitter, acest defect nu mai poate fi remediat.” Pe 18 ianuarie 2015 și 25 aprilie 2015, un incendiu a izbucnit într-o unitate de propulsie („pachet de alimentare”) a unui LINT 41 al Nordwestbahn. Cauza a fost o conductă de scurgere care a fost deteriorată sau desprinsă de atașamentul său în legătură cu proiectarea returului de combustibil: pompa de alimentare cu combustibil are o putere constantă, motiv pentru care combustibilul care nu este necesar este returnat de la pompa de injecție la combustibil. rezervor printr-o conductă de retur. În plus, există exces de combustibil în timpul injecției , care este direcționat de la motor la conducta de retur printr-o conductă de scurgere a motorinei . Datorită presiunii din conducta de retur, motorina ar putea scăpa din aceasta prin defectul conductei de scurgere. Datorită acestei sume mai mari, conform VerUn amestec volatil din țeava de eșapament și din turbocompresor s-ar putea aprinde din cauza temperaturii ridicate de acolo. Incendii similare de vehicule au avut loc deja din 2008, iar acum se presupune că aceasta este cauza. [3] Sa vedem ce interior o sa aiba |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 26 Mar 2023, 16:46 | |
| Motivul vânzării trenurilor nu are legătură cu fiabilitatea, ci cu restrângerea activităţii Abllio în Germania, mai aprecis a pierderii de către aceasta a unor contracte de servicii publice. Trenurile oricum erau în leasing operaţional, nu ştiu cine le-o fi adus la noi.
A, da, odată ajunse la noi, evident că vor fi revizuite de societăţile reparatoare de la noi, probabil de Remarul 16 Februarie Cluj. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 04 Apr 2023, 11:24 | |
| In imaginile de mai jos puteti observa cat si cum s-a circulat anul trecut in Romania, inclusiv la transportul feroviar. - daca se pun la socoteala si persoanele care au calatorit cu autoturismele, procentul de 19% este mult sub 10%, chiar sub 5% (foarte putini); - doar 1% au preferat trenul pe extern; - transportul aerian se afla in majorare pronuntata; - circula mult mai putini calatori romani si straini cu trenul in strainatate fata de calatorii cu avionul in Romania; - transportul de marfuri a scazut. Date facute publice de catre INSE. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 04 Apr 2023, 11:56 | |
| Eu nu știu de unde vine diferența probabil scazut blatisti mai multor sidin trenuri de naveta gen Gara de Nord-Otopeni că în rest nimic In tara trenurile.sunt tot mai goale Am.am.venit cu 2701 Pui-Petrosani cam zece călători în vagon când asta era tren de navetiști la.Reva ceva e dubios
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 04 Apr 2023, 16:54, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 18:26 | |
| Dr2005 pe astea le.bagam.pe.hidrogen? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 19:17 | |
| Le pun baterii și le fac LEA ca pe cele de la Sidex Galați Și bineînțeles că va ieși o nouă modernizare eșuată. Dar cine din minister să înțeleagă? Apoi gura lui Gruia Stoica să moară de foame? Băi oameni buni, vremea lor (a EA, LDE, LDH) a trecut. Vindeți-le la fier vechi și cumpărați material rulant NOU. Nu mai modernizați vechiturile astea că nu rezolvați nimic. Tot pe loc o să batem pasul. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 19:22 | |
| Acu că a fost mediatizat pe feisbuc, parcă văd că în scurt timp îl trimit la Remarul Cluj unde îi vor trânti ăia o vopsea de moare lumea Dar bineînțeles că dpdv tehnic el tot praf va veni. Îmi aduc aminte recent de o filmare pe M800 unde la un tren (nu-i dau nr) compunerea era EA + DA + 2 etajate + LDH, cele două clasa diesel mergând la alimentat cu motorină. Și în urma bășcăliei mediatizată pe feisbuc și tik tok, ăștia trimit acum dieselele la alimentat noaptea ca să nu mai facă lumea bășcălie de ei |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 19:39 | |
| Știu ca le fac LEA eram.doar.ironic Mai este una la.Barbatesti a Conpet puteau să o ia in teste să vadă cât durează încărcarea cat țin bateriile că am auzit că aia de.la Curtici țin bateriile pentru două trenuri manevrate.. La CFR Călători erau indicate locomotive hibride că poate mai apare și inevitabilul.sa.mearga să tragă un tren din linie curentă sau să facă pendulari |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 21:31 | |
| Problema e ca la CFR nu trimit locomotiva de manevra nici 1 metru dupa semnalul de iesire. Pai n-au stat trenurile in Ronat Triaj gr D asteptind masina de ajutor si Gara de Nord are 2 LDH -uri la manevra. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 23:08 | |
| - dan tm a scris:
- Problema e ca la CFR nu trimit locomotiva de manevra nici 1 metru dupa semnalul de iesire.
Pai n-au stat trenurile in Ronat Triaj gr D asteptind masina de ajutor si Gara de Nord are 2 LDH -uri la manevra. Acolo poate sa.fie motivul că mecanicii de.la.manevra nu sunt autorizați și la.drum sau nu au mai semnat fisele.de.recunoastere.A.mai fost un caz prin 2021 cu un Desiro rămas defect rămas.pe.la Sacoșu Mic și nu au trimis LDHul.locomotiva de ajutor au preferat să mai pună un Desiro.la.2202 că sa îl tragă inapoi |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 23:44 | |
| - Vitosa a scris:
- Le pun baterii și le fac LEA ca pe cele de la Sidex Galați
Și bineînțeles că va ieși o nouă modernizare eșuată. Dar cine din minister să înțeleagă? Apoi gura lui Gruia Stoica să moară de foame? A cumpărat cumva Gruia Stoica Euroestul şi nu ştiu eu? Că locomotive cu baterie parcă doar Euroest făcea. Desigur, dacă CFR Călători doreşte o investiţie, ar putea să electrifice Revizia Griviţa şi să nu mai trebuiască târâite LDH-urile alea. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 14 Apr 2023, 23:57 | |
| Nu le-ar mai târâi să bage electrica pe tren dar tot le-ar târâi să care vagoanele la hală. În fond ai economisi 3-4 ldh-uri care stau la împingeri trenuri sub podul Grant. Apoi spre deosebire de Basarab, în Grivița aia sunt niște conducte pe deasupra, că de aia nu au electrificato nici pe vremea lui Ceaușescu.
Mea culpa cu Euroestul, da așa e la ei se fac modernizările de acest tip. Totuși cu Relocul rămâne valabil ce am zis. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 15 Apr 2023, 01:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Le pun baterii și le fac LEA ca pe cele de la Sidex Galați
Și bineînțeles că va ieși o nouă modernizare eșuată. Dar cine din minister să înțeleagă? Apoi gura lui Gruia Stoica să moară de foame? A cumpărat cumva Gruia Stoica Euroestul şi nu ştiu eu? Că locomotive cu baterie parcă doar Euroest făcea.
Desigur, dacă CFR Călători doreşte o investiţie, ar putea să electrifice Revizia Griviţa şi să nu mai trebuiască târâite LDH-urile alea. Dr2005 vezi ca are si Reloc un prototip de genul LE310 l-am pozat eu prin Craiova inmatriculat 49 1001 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport III | |
|