|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 | |
|
+28Luna TER200 bogdan.perejuc bobi sp59 TVlad cristi CFR ALEXCFR marius664 AeroX Peter Fodor ciprian71 razvan - trenuri Adirmvl Dr2005 ldh80 dan tm liviulav33 alinx3330 cardinal IonutCFR2009 92Dragos Vitosa cfr500 Katalyn Theo A. Adrian78 Nesebar 32 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 15:16 | |
| - dan tm a scris:
Dar vad ca exista un RailJet RJX 162 Budapesta Keleti-Viena HBF -Zurich. Ei bine, asta primeste o grupa de RJX de Viena Aeroport pentru Innsbruck.
Daaa, stiu acolo sint cuple automate si au alte instructii.
Trenurile RJ de la OBB nu au cuple automate, in Viena se cupleaza si decupleaza la greu aceste garnituri, dar e simplu, vine trenul A intra la linia 5 sa zicem si trenul B care se ataseaza la A vine DIRECT la linia 5 in coada la A, sare cineva repede responsabil cu, cuplarea le leaga carligul, furtunele si gata, in 5 minute e liber sa plece, la noi pana nu e cacarea lumii nu se poate, gareaza trenul A la linia 1 vine trenul B la linia 2 scoate trenul B pana dupa macaze, fa manevre de te doare mintea, suntem in urma cu cel putin 100 de ani si ne place asa in prostie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 15:20 | |
| - Adirmvl a scris:
- Cu ce să-i duci? Poate cu Desiro.
Grupa aia e bună așa cum e, chiar ajunge la o oră bună în Cluj. Eventual cred că ar fi loc de pus încă o cușetă, că are călători. Chiar nu e normal sa fie acea grupa, nu a existat niciodata Bucuresti-Cluj prin Miercurea Ciuc, a fost o solutie temporara pana se termina lucrarile pe 300 ca pe 300 se facea foarte mult si inainte de lucrari am explicat ca exista un tren Rapid 633 Bucuresti-Cluj pleca dupa 22 din Bucuresti si la 6 era in Cluj, asa trebuie si acum, desfiintata grupa de Cluj de la 1641 si introdus un tren Rapid cu putine opriri ce pleaca dupa 22 din Bucuresti care sa mearga prin Sighisoara-Teius la Oradea cu legatura in Cluj pentru Baia Mare-Satu Mare. Navetistii Cluj-Dej-Cluj au si alte trenuri pentru naveta nu e nevoie de acest vagon de Bucuresti sa se inghesuie in el ca practic nu e tren pentru naveta! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 16:09 | |
| Railjet nu se compun/descompun în sensul clasic, ,,grupa" înseamnă încă o garnitură completă cu încă o locomotivă. În niciun caz ,,grupa" nu intră cu călători din linie curentă pe linia ocupată, ci vine goală din revizie sau de pe altă linie şi intră peste trenul oprit acolo. Sau vine pe semnalele de parcurs, că la aeroport la Viena au aşa ceva, practic trenul are oprirea la semnalul de parcurs din staţie şi de acolo manevrează peste semnal spre trenul oprit, nicidecum nu intră direct peste trenul oprit. ERTMS-ul nici nu te lasă să intri în linia ocupată dacă nu faci o oprire la semnal. Şi asta trebuie să o faci la orice depăşire ordonată - oprire înainte de semnal şi apoi 20 km/h maxim până la următorul semnal permisiv. - Karpaty a scris:
- Navetistii Cluj-Dej-Cluj au si alte trenuri pentru naveta nu e nevoie de acest vagon de Bucuresti sa se inghesuie in el ca practic nu e tren pentru naveta!
Fix tren de navetă e, poţi să mergi cu el cu abonament de Regio. Şi asta încă din vremea ,,expresului" 10641, şi la ăla aveai aceleaşi facilităţi, că se prinsese şi CFR Călători că nu o să fie prea mulţi care să dorească să ocolească toată Transilvania ca să meargă la Cluj, mai ales că e şi distanţa mai mare, deci şi preţul mai mare. - Karpaty a scris:
- Grupa aia de Cluj ar merge inlocuita cu Zalau mai degraba sau Tg Mures dar pentru Tg Mures e foarte slaba utilizarea pe timp de noapte.
Deci ţinem o fundătură şi mai băgăm încă două? Am prins şi eu celebra grupă de Zalău de la 1641, am fost 3 călători în ea dinainte de Jibou, în rest s-au mai urcat câţiva pensionari dintr-un PO (că mergea în regim de personal de la Jibou la Zalău). Nu mai zic că stătea aiurea vreo 40 minute în Jibou. De aia a şi dispărut, în ultima ei perioadă de circulaţie era grupă doar pe hârtie, că la Jibou te dădeai jos şi te suiai în Duewag sau Desiro mai departe (nu ştiu dacă nu cumva or fi intrat şi LVT la trenul ăsta). Dacă grupa de Tg. Mureş e atât de puţin solicitată, atunci ar trebui scoasă, cu ocazia asta reduci şi oprirea la Deda şi cine vrea la Tg. Mureş se dă jos şi urcă în trenul de la linia alăturată. -- Tren de noapte Bucureşti - Sibiu nu îşi are rostul, e un drum de 5 ore şi un pic cu puţin efort (vezi 472). Cine se bagă în cuşetă sau VD pentru 5 ore? De-abia închizi ochii şi imediat te trezeşti. De preţ nici nu mai vorbesc. Mai bine pui cuşeta unde e mai multă nevoie de ea... o pui la 1741, la 1695, la Vatra Dornei sau, de dragul istoriei antice, o trimiţi la Sighetu Marmaţiei. La oricare din trenurile astea, cuşeta aia va genera încasări mai mari decât la plimbată la Sibiu. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 18:31 | |
| Am vazut calatori la WLA Bucuresti-Miercurea Ciuc sau Brasov-Bucuresti, asa ca nu te mai da tu asa mare"destept" ca nu e cazul.
Un tren pe ruta Bucuresti-Sibiu-Deva(Hunedoara) cu plecare in jurul orei 23 cum era 1625 cine stie, cunoaste, ar fi chiar super.
RJ nu a zis nimeni ca grupa inseamna grup de vagoane? Iar vorbesti sa nua dormi? Stie toata lumea ca o garnitura RJ e fixa si nu se compune/descompune, aaa ca tu crezi ca toata lumea e proasta si tu esti "destept" asa este, pentru tine toata lumea e proasta si doar tu "stii" mai grav e ca de fapt nu stii nimic.
Cand vine RJ de la Budapesta la linia x deci plin cu calatori, in spate peste el vine un alt RJ de la aeroport deci tot plin cu calatori si se compun la peron, apoi pleaca impreuna doua garnituri spre Salzburg si mai departe depinde de ce destinatie au.
Pastreaza pentru tine ce are sau nu are rost, tu habar nu ai teren dar vorbesti sa te afli in treaba. Ca fapt divers grupa aia de Cluj de la 1641 la cuseta zilnic e 99% ocupat, dormitorul undeva pe la 50-80% depinde de zi iar vagonul clasa e undeva pe la 70-100% depinde de zi, ca merg si 10-20 de navetisti cu el de la Gherla, si stau in picioare, asta e, dar trenul e chiar folosit pe relatia Bucuresti-Cluj de asta e nevoie urgenta de un tren dupa 22 pe ruta directa si sa mearga rapid fara pierdut timpul aiurea si oprit in toate vagaunile gen Comarnic/Campina/Azuga sau Copsa Mica ori Blaj/Aiud/Campia Turzii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 18:46 | |
| Oamenii merg cu 1641 că nu au de ales. Dacă era un tren pe 300 la ora aia, sigur mergeau cu el, nu mai ocoleau juma' de ţară şi nici nu mai plăteau în plus. Bine, diferenţa ca timp între 1741 şi 1641 pe Bucureşti - Cluj e de vreo 20 de minute, ceea ce e inacceptabil în condiţiile în care 1641 are o groază de timpi morţi (rebrusare la Braşov, detaşare de vagoane la Deda şi Sărăţel, rebrusare şi descompunere la Dej Călători), în vreme ce 12741 nu ar trebui să lasă grupe şi nici nu rebrusează. Când o să fie gata Coridorul, Bucureşti - Cluj nu ar avea de ce să dureze mai mult de 7 ore jumate pentru un tren care nu e manevrat pe nicăieri. Şi asta cu suficiente opriri cât să aibă călători, nu să treacă fără oprire prin staţiuni de interes naţional şi prin municipii doar pentru a gâdila orgoliul cuiva. - Karpaty a scris:
- merg si 10-20 de navetisti cu el de la Gherla, si stau in picioare, asta e,
Şi ţi se pare normal ca cei care merg la serviciu zilnic să stea în picioare şi turiştii să stea tolăniţi pe câte 2 - 4 scaune? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 18:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Oamenii merg cu 1641 că nu au de ales. Dacă era un tren pe 300 la ora aia, sigur mergeau cu el, nu mai ocoleau juma' de ţară şi nici nu mai plăteau în plus. Bine, diferenţa ca timp între 1741 şi 1641 pe Bucureşti - Cluj e de vreo 20 de minute, ceea ce e inacceptabil în condiţiile în care 1641 are o groază de timpi morţi (rebrusare la Braşov, detaşare de vagoane la Deda şi Sărăţel, rebrusare şi descompunere la Dej Călători), în vreme ce 12741 nu ar trebui să lasă grupe şi nici nu rebrusează. Când o să fie gata Coridorul, Bucureşti - Cluj nu ar avea de ce să dureze mai mult de 7 ore jumate pentru un tren care nu e manevrat pe nicăieri. Şi asta cu suficiente opriri cât să aibă călători, nu să treacă fără oprire prin staţiuni de interes naţional şi prin municipii doar pentru a gâdila orgoliul cuiva.
Eu cred ca tu ai ceva la cap sigur, unde vezi tu ca eu sustin grupa aia de Cluj la 1641? Am spus foarte clar ca TREBUIE UN TREN CU PLECARE DUPA ORA 22:30 BUCURESTI-CLUJ pe ruta DIRECTA!!! Asta am spus si eu ca oamenii aia merg ca alte variante nu au nu ca sunt fericiti sa ocoleasca prin Ciuc cand normal era sa apara acel tren cum era fostul R 633 Transilvania! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 20:07 | |
| Dr2005 Orice grupă elimină caracterul de ,,rapid" al unei legături feroviare, din simplul fapt că necesită manevre şi RT în tranzit
In mersul 95-96 a fost Expressul 36/39 care circula pana la Teius combinat cu E74 care mergea la Galati |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mar 04 Feb 2020, 20:14 | |
| Ce te agiti sa ii explici lui ce a fost si ce e normal sa fie, cand el habar nu are de prezent, nu stie mare lucru dar se tot lauda pe aici si se da expert in toate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mier 05 Feb 2020, 08:16 | |
| Distanţa între două revizii în tranzit la trenurile de călători a fost majorată la 500 km de anul trecut. Expresul ăla de acum 25 de ani trebuia oricum oprit şi revizuit din 350 în 350 km sau cât era limita atunci.
E drept, socoteala din instrucţie nu s-a potrivit cu aia a sindicatelor, deci trenurile Bucureşti - Suceava, de exemplu, tot fac RT în tranzit la Bacău, deşi fix de la eliminarea RT în tranzit pe Bucureşti - Suceava a pornit modificarea legislativă. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mier 05 Feb 2020, 10:30 | |
| Toate municipiile resedinta de judet (inclusiv Tulcea, Calarasi, Slobozia, Zalau, Resita, etc) ar trebui sa fie legate de Bucuresti prin trenuri directe (trenuri compuse din vagoane si locomotive) sau prin grupe de vagoane directe!
Asadar la 1641 trebuie sa ramana grupele de vagoane directe Bucuresti- Bistrita Nord si Bucuresti- Targu Mures si eventual si o grupa de vagoane directe Bucuresti- Zalau Nord (dar care intre Jibou si Zalau Nord sa circule fara oprire, in regim de IR), dar intradevar nu are rost sa atasez la 1641 (care ocoleste pe M400) grupa de vagoane pentru Cluj-Napoca!
Dupa terminarea lucrarilor de modernizare la M300 (poate in viitor va fi reconstruita si modernizata pentru 160 km/h si portiunea de linie dintre Teius- Aiud- Razboieni- Campia Turzii- Apahida- Cluj Napoca, tinand cont de faptul ca in ultimii ani municipiul Cluj-Napoca s-a dezvoltat destul de mult si ar aveea nevoie de linie reconstruita de 160 km/h) trebuie tren direct Bucuresti- Cluj Napoca (eventual pana la Oradea), care sa circule pe M300.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mier 05 Feb 2020, 10:45 | |
| Cat priveste distanta la care trebuie efectuata RT (Revizia tehnica) in tranzit la un tren de calatori, imi aduc aminte in anii 90 cand mergeam in fiecare an la neamuri la Bucuresti, proba franei de catre lacatusii de revizie (cu ciocanul) se facea in fiecare statie unde oprea trenul si exista revizie de vagoane calatori, adica la: Barlad, Tecuci, Buzau si Ploiesti-Sud!
Acuma nu stiu daca aceea proba a franelor cu ciocanul pe care o faceau lacatusii de revizie era considerata revizie tehnica in tranzit! |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3376 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mier 05 Feb 2020, 11:25 | |
| - ldh80 a scris:
- Asadar la 1641 trebuie sa ramana grupele de vagoane directe Bucuresti- Bistrita Nord si Bucuresti- Targu Mures
În prezent, trenul 1641 nu are grupă de vagoane directe Bucuresti- Targu Mures |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mier 05 Feb 2020, 11:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Distanţa între două revizii în tranzit la trenurile de călători a fost majorată la 500 km de anul trecut. Expresul ăla de acum 25 de ani trebuia oricum oprit şi revizuit din 350 în 350 km sau cât era limita atunci.
E drept, socoteala din instrucţie nu s-a potrivit cu aia a sindicatelor, deci trenurile Bucureşti - Suceava, de exemplu, tot fac RT în tranzit la Bacău, deşi fix de la eliminarea RT în tranzit pe Bucureşti - Suceava a pornit modificarea legislativă. La Teiuș se detasau și combina și probabil la. Brașov și Suceava mai făceau RTT |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mier 05 Feb 2020, 12:00 | |
| - Peter Fodor a scris:
- ldh80 a scris:
- Asadar la 1641 trebuie sa ramana grupele de vagoane directe Bucuresti- Bistrita Nord si Bucuresti- Targu Mures
În prezent, trenul 1641 nu are grupă de vagoane directe Bucuresti- Targu Mures Pai si atunci pentru ce detaseaza vagoane la Deda (cum a spus "Dr2005") ? |
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3376 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 Mier 05 Feb 2020, 12:17 | |
| [/quote] Pai si atunci pentru ce detaseaza vagoane la Deda (cum a spus "Dr2005") ?[/quote]
Nu detaşează vagoane la Deda ci doar la Sărăţel (pentru Bistriţa) şi la Dej Călători (pentru Cluj)
https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Trains?TrainRunningNumber=1641&Date=05.02.2020&g-recaptcha-response=03AOLTBLQHei0OxU24fs4f4V-_X8FJxaAbyRkiLyjSnRyD5kBjEPJENgO499TaPQug6a9c_3vvMM3TJ_eRhIpI8NWQqjh_2b1MgZp98SkzY1zKwT2nU7WqHr38Jm4CqWYg0qr_SwKkuOrcp8Wuxm2V-PpKWz07BWFu9Kt2nSVB_inJAdE6aah9TYWRlQRSwDSAvzMIXkyinUjJKpvh7rlbNyPFMZK4D_nFqMFyqyAmjfBCtwXSOt9hPy2BA3gWBnHYi5XCdPKnC3-5RvMAVaJDAGEJaMI5opvN5N-4l81zMyTj6IS3B99d3tqk-1m_mVzxuSYAaM_TFd6riFKUAakRQ0OGauwgfj2EkGk1GnrlQnKjlDa7dE2QmoddLtXxyAQIZSr1kwbhGx3cEAvHer0eBr0UxPioIKvFNcTVOsde1e4dlnpExbPP4VlyeYQ3l1DhkbjU_qKKkqqF |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |