Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021

In jos 
+28
Luna
TER200
bogdan.perejuc
bobi
sp59
TVlad
cristi CFR
ALEXCFR
marius664
AeroX
Peter Fodor
ciprian71
razvan - trenuri
Adirmvl
Dr2005
ldh80
dan tm
liviulav33
alinx3330
cardinal
IonutCFR2009
92Dragos
Vitosa
cfr500
Katalyn
Theo A.
Adrian78
Nesebar
32 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 21:00

IC pe 201?! Esti simpatic! Very Happy
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 22:32

IonutCFR2009 a scris:
IC 220 Sibiu 05:00 - Pausa PO. 06:30 - Ramnicu Valcea 06:50 - Piatra Olt 07:50 - Caracal 08:20
IC 221 Caracal 09:00 - Piatra Olt 09:30 - Ramnicu Valcea 10:30 - Pausa 10:50
IC 222 Pausa 11:00 - Ramnicu Valcea 11:20 - Piatra Olt 12:20 - Caracal 12:50
IC 223 Caracal 14:00 - Piatra Olt 14:30 - Ramnicu Valcea 15:30 - Pausa 15:50 - Sibiu 17:20

IC in RO nu putem avea decat pe Bucuresti -Constanta si Bucuresti - Brasov. Peste cativa ani pana la Arad si cu bunavointa MAV pana la Budapesta. Restul e fantezie... tarife mari la viteze de 40km/h. Fara o viteza comerciala de 100km/h si fara vagoane ce se preteaza la confort de IC nu au ce cauta. Nu inteleg numerotarea, stiam ca apartin trenurilor internationale. Este doar o curiozitate, doar atat.
Sus In jos
Theo A.




Numarul mesajelor : 206
Reputatie : 3120
Data de inscriere : 30/11/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 22:58

In România tariful cu trenurile IR pe distanțe lungi este un pic piperat in comparație cu autocarul daca ar introduce IC ar îndepărta si mai mulți călători.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 23:39

Problema nu sint preturile in sine, ci preturile cumulate cu conditiile si cu timpii.

Ia sa ai pe Bucuresti - Cluj/Oradea/Timisoara/Iasi/ Sibiu, Craiova - Podu Olt - Brasov - Bacau - Iasi, Iasi - Cluj - Timisoara, etc. IC-uri cu viteza comerciala de 100 km/h, cu vagon restaurant, cu vagon pe bune de clasa I, etc.

Ori la CFR ai viteze de plimbare prin parc, iar la vagonul bar, daca e in compunere, e un baeat care sa mai uita si la uam...

Nu uitati ca taxarea, de orice fel, e furt!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMier 29 Ian 2020, 10:20

Bucuresti-Constanta la IC ar fi 71.50, un pret ok pentru un tren care face maxim 2 ore si fara oprire. Trenurile 1681-1684 trebuie transformate in IC 581-584
Bucuresti-Brasov la IC ar fi 57.60, un pret ok pentru cateva trenuri care e normal sa le scoata din opriri pentru a avea un mers de genul Bucuresti-Ploiesti-Sinaia-Busteni-Predeal-Brasov. Dimineata 1631 facut 535, la pranz 1633 facut 537 iar seara un 539, numerele 531 si 533 sunt rezervate fostelor trenuri Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Cluj cand viteza va permite reintroducerea acelor trenuri.
Preturile nu ar fi mari daca durata calatoriei scade si se vede o diferenta fata de trenurile IR

_________________
595423Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMier 29 Ian 2020, 23:16

Kapпaтй a scris:
Bucuresti-Constanta la IC ar fi 71.50, un pret ok pentru un tren care face maxim 2 ore si fara oprire. Trenurile 1681-1684 trebuie transformate in IC 581-584
Bucuresti-Brasov la IC ar fi 57.60, un pret ok pentru cateva trenuri care e normal sa le scoata din opriri pentru a avea un mers de genul Bucuresti-Ploiesti-Sinaia-Busteni-Predeal-Brasov. Dimineata 1631 facut 535, la pranz 1633 facut 537 iar seara un 539, numerele 531 si 533 sunt rezervate fostelor trenuri Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Cluj cand viteza va permite reintroducerea acelor trenuri.
Preturile nu ar fi mari daca durata calatoriei scade si se vede o diferenta fata de trenurile IR
Corect... Acesta este raspunsul cel mai realist. As mai adauga aici, IC. 525 Bucuresti-Arad cand e gata culoarul sau EC.74 Bucuresti- Budapesta. Restul propunerilor sunt in van atata timp cat nu se modernizeaza infrastructura.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 30 Ian 2020, 02:27

Ca sa fie rentabil un tren IC ar trebui sa aibă minim 7 vagoane
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Feb 2020, 15:07

Vagon de dormit pe relatia Bucuresti-Bacau-Piatra Neamt-Bicaz si retur seria 71-31 la trenul 1757/5471-5482/1756, vagonul de dormit sa ofere serviciul T1, T2 si T3, pe timul zilei vagonul stationeaza in gara Bicaz.

Reintroducerea vagonului WLA pe trenurile 1643/4133-4136/1644 Bucuresti-Sighet si retur, reintroducerea vagonului de dormit pe 1765/1766 Timisoara-Iasi si retur.

Introducerea vagonului cuseta in trenurile 1861/1862 Constanta-Iasi si retur tot timpul anului.

Un tren de noapte Cluj-Tg Mures-Siculeni-Comanesti-Galati si retur cu vagon cuseta.

Un tren de noapte Craiova-Rm. Valcea-Sibiu-Cluj cu vagon cuseta sau reintroducerea trenului 1735 Bucuresti-Pitesti-Slatina-Valcea-Sibiu-Cluj cu vagon cuseta si dormit.

Un tren Rapid de noapte cum era trenul Maramures pe vremuri cu opriri putine[Bucuresti-Ploiesti-Predeal-Brasov-Sighisoara-Teius-Cluj-(din Cluj poate avea ramura pentru Baia Mare-Satu Mare sau o legatura imediata)Oradea] si mai multe vagoane de dormit si cuseta.
*Un tren rapid cu opriri putine chiar e nevoie din Ardeal la Bucuresti gen WLA-WLA-AcBc-B(+grupa de SM) care sa plece din Bucuresti dupa 22:30, sa nu faca mai mult de 8 ore pana la Cluj iar pe retur sosirea sa fie undeva in intervalul 5-6, in prezent din capitala spre vest ai DOAR un tren 1741/1742 care este caruta!!! opreste in 7000 de statii si merge foarte prost.

Mai multe legaturi Cluj-Baia Mare-Satu Mare, gen 8:00-12:00-14:00-16:00-18:00, ultimile 3 ar fi, mai lipseste dimineata. (1745/1746 sa revina la Satu Mare asa cum e normal)

_________________
595423Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Feb 2020, 22:22

*Trenul Rapid cu opriri putine din capitala spre Ardeal ce va pleca dupa 22:30 sa aibe o grupa si pentru ruta Brasov-Sibiu-Simeria(Hunedoara sau Deva) de genul WLA+Bc+B+B*, sosire in Sibiu pana in 5 iar seara sa plece dupa 23 din Sibiu, ca si destinatie ar fi interesant Hunedoara, un singur tren in Hunedoara si ala direct de Bucuresti.

_________________
595423Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Feb 2020, 23:08

Propuneri:

Interregio de zi Iași (plecare după ora 5.30 să fie transport public) - Brașov sau Sibiu și retur, format din 2-3 vagoane, să aibă o reducere din tariful întreg;

Interregio de zi între Constanța și Suceava și returul poate fi de noapte format din 2-3 vagoane;

Alte trenuri interregio de zi între Galați și Comanesti, între București Obor și Călărași Sud, Iași și Vatra Dornei, Timișoara și Craiova, Brașov și Craiova via Vâlcea, Cluj și Deva (se vor termina modernizările).

De asemenea 1-2 perechi de trenuri interregio suplimentare în extrasezon între București și Constanța, căci este linie modernă și cerere ridicată.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeLun 03 Feb 2020, 23:55

Să fie unite două trenuri interregio pe rutele București și Constanța respectiv București - Brașov si retur, pentru a forma un tren interregio pe ruta Constanța - Brașov și retur în extrasezon. Este cazul.

Iar interregiourile 1588 și 1589 să circule în zilele de vineri, sâmbătă si duminică pe ruta București-Tulcea și retur.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 14:37

Orice grupă elimină caracterul de ,,rapid" al unei legături feroviare, din simplul fapt că necesită manevre şi RT în tranzit. Tocmai s-a mărit intervalul de revizie până la 500 km, practic un tren de la Bucureşti la Cluj nu ar trebui să stea mai mult de 2 minute decât în Teiuş pentru RT în tranzit şi schimb de mecanici, eventual să stea 5 minute la Braşov pentru schimbul de mecanici. În rest, sunt necesare opririle clasice - Ploieşti, Câmpina, Comarnic, Sinaia, Buşteni, Azuga, Predeal, Braşov, Sighişoara, Mediaş, Blaj, Teiuş, Aiud, C. Turzii (şi, ca să o dăm pe aia dreaptă, ar trebui dus mai departe spre Oradea, cu opriri la Huedin şi Aleşd). Orice oprire eliminată va tăia maximul 3 minute din timpul total de parcurs, pur şi simplu nu merită să excluzi din pix nişte localităţi din oferta de transport şi, eventual, să distrugi o eventuală cadenţare a trenurilor pe anumite relaţii (şi cam tot ce e sub 300 km se pretează la mers cadenţat).

Eu nu aş vedea trenuri cu VD spre toate fundăturile (văd că se vorbeşte de Hunedoara... mă şi gândesc la linia 1 cu restricţie de 5 km/h, acolo durează 10 minute să meargă trenul de la semnalul de intrare până la peron), de fapt nici vagoane directe spre toate fundăturile. Ar trebui stabilite nişte noduri mari de transport şi trasate trenuri IR între acestea, la mers cadenţat - să zicem Bucureşti, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Suceava, Satu Mare, Cluj, Oradea, Sighetu Marmaţiei (de dragul vremurilor), Arad, Simeria/Deva, Craiova, Sibiu, cu câte un tren de noapte pe unde se impune (adică plecările din Bucureşti + ,,fomile" Tm - Iaşi).

Apoi în nodurile astea asigurate alte legături cadenţate pe liniile adiacente şi, la final, nişte noduri şi mai mici, cu legături doar ca R spre liniile înfundate (evident, cu automotoare, nu cu DA şi un vagon). Desigur, un IR ar trebui să oprească în toate nodurile în care are legături (dacă le are, adică dacă nu ai legătură Vereşti - Botoşani, nu ai de ce să opreşti în Vereşti IR-ul Bucureşti - Suceava).

1741 actual e o porcărie din multe motive, dar văd că se ţine cu dinţii de ea. Pe trasa actuală ar trebui să fie doar un tren Bucureşti - Braşov, iar tren de Cluj-Oradea ar putea fi 2 ore mai târziu (cum e sezonierul). Pentru Satu Mare făcută legătură de la Cluj şi de la Oradea (să continue de acolo două B-uri sau pus Desiro la legătură); de la Cluj ar putea fi trenuri din 2 în 2 ore spre Baia Mare - Satu Mare, să zicem la 8 (şi ăsta ar fi legătura la acest ipotetic 1931 ţinut tot anul), 10, 12, 14, 16, 18, 20. Făcute toate la 5h în cap (3h45 min până la Baia Mare, 1h15min mai departe), ba chiar ar ţine o cadenţă şi pe Baia Mare - Satu Mare: 11:45, 13:45, 15:45, 17:45, 21:45 (să zicem că ăla de 20 se limitează la Baia Mare). La 9:45 să zicem că îl bagi pe 1641, deci mai îţi trebuie aranjat cumva un R existent să plece la 7:45 din Baia Mare spre Satu Mare (adică îl pui pe 4312 cu 15 minute mai târziu). Şi uite ce frumos şi eficient îmbunătăţeşti oferta de transport pe zona aia.
Pentru cine vrea neapărat Bucureşti - Satu Mare să fie prelungit 1641 la Satu Mare (şi desfiinţată revizia Baia Mare, că de fapt ăsta e motivul pentru care 1641 nu mai merge la SM de vreo 2 ani), cu eliminarea grupelor de Bistriţa şi Cluj; Sărăţel - Bistriţa durează 15 minute, nici nu se pune problema de deranj al călătorilor, oricum trebuie treziţi ăia care dorm. Grupa Dej - Cluj e cursă de navetişti pentru Gherla, nu se pot duce cu altceva vagoanele la Dej ca să nu se mai detaşeze din 1641?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 15:07

HAi sa facem asa, sa fie bine.

Dar vad ca exista un RailJet RJX 162 Budapesta Keleti-Viena HBF -Zurich. Ei bine, asta primeste o grupa de RJX de Viena Aeroport pentru Innsbruck.

Daaa, stiu acolo sint cuple automate si au alte instructii.
Si daca se schimba mecanicii in 5 minute, de ce nu s-ar putea decupla un tren in 5 minute? basca s-ar putea si cupla in minutele alea.
Pe vremuri erau trenuri combinate care se compuneau /descompuneau in parcurs. Stiu ca se stationa mai mult dar nu se facea atita caz de nu stiu ce proba, partizile de tren nici macar nu umblau cu ciocane la ei ca acuma. Ne facem naibii de ris ca involuam.

https://www.sbb.ch/de/kaufen/pages/fahrplan/fahrplan.xhtml

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 15:10

1741 trebuie sa ramana asa cum e cu toate opririle de caruta prin toate satele in schimb un tren Rapid cu opriri putine cum era pana sa inceapa lucrarile la linie e ceva ce trebuie neaparat. Grupa de Cluj de la 1641 trebuie eliminata, a aparut ca o solutie provizorie pana se termina lucrarile pe 300 si durata calatoriei scade la o durata normala pe 300, cand au bagat acea grupa de Cluj la 1641 se facea mai putin pe 400 fata de 300, acum lucrarile sunt aproape de finalizare si e nevoie de ceva direct si rapid Bucuresti-Cluj de noapte cu putine opriri si mers cat mai rapid. Chiar nu e nevoie ca un tren Bucuresti-Cluj cu plecare dupa 22:30 sa opreasca in Campina, Comarnic Medias, Blaj si alte balarii, din Ploiesti trebuie sa mearga fulger pana la Predeal, coboara la Brasov, eventual lasa grupa de Sibiu(pentru ca si aici e nevoie urgenta de tren de noapte Bucuresti-Sibiu cu macar o cuseta!) de unde merge fara oprire la Sighisoara iar din Sighisoara ca e linia noua sa ii dea fulger pana la Teius, pentru Medias, Copsa si Blaj este 1741! Din Teius ar merge bine fara oprire direct Cluj. Si da sa ajunga la Oradea dar fara oprire cu mers cat mai rapid cu putinta.

Vad ca cei de la mersul de tren nu sunt la curent cu ce e pe teren, normal grupa aia de Cluj de la 1641 trebuia sa dispara de aproape 2 ani, si sa introduca trenul Rapid cum era inainte pentru cei ce stiu si au habar nu ca altii care bat campii pe aici aiurea, era Rapid 633 Transilvania dupa 22 avea plecarea si dimineata la 6 si ceva era in Cluj.

Grupa aia de Sibiu am zis sa mearga mai departe pentru ca se poate si astfel iese si o legatura mai buna, ar ajunge la 5 in Sibiu, ce conteaza ca mai merge 3 ore si 30 minute si ajunge in Hunedoara, astfel ar putea avea si Hunedoara un tren direct cu tara sa nu mai fie lumea nevoita sa vina cu auto pana la Deva.

Era mai bine cand era Accelerat si Rapid, stiai ca Acceleratul opreste in toate catunele mai rasarite in schimb Rapidul oprea din oras in oras si alea importante gen resedinte de judet sau noduri importante cum e Teius de exemplu.

1641 grupa aia de Bistrita chiar are calatori, ca e aproape de saratel si face putin iar calatorii oricum trebuie treziti la Saratel asa e, dar ii trezesti la Saratel ca urmeaza Bistrita nu ii trezesti la Deda ca urmeaza Saratel, deci e o diferenta totusi, una e sa te trezesti la 5:15 si alta e sa te trezesti la 4:30.
Grupa aia de Cluj ar merge inlocuita cu Zalau mai degraba sau Tg Mures dar pentru Tg Mures e foarte slaba utilizarea pe timp de noapte.

_________________
595423Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 15:12

Cu ce să-i duci? Poate cu Desiro.

Grupa aia e bună așa cum e, chiar ajunge la o oră bună în Cluj. Eventual cred că ar fi loc de pus încă o cușetă, că are călători.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021  - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021
Sus 
Pagina 4 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2021-2022
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Mersul trenurilor 2020-2021
» Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: