|
| Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti | |
|
+9Laurentiu Ciobanu ciprian71 IonutCFR2009 Vitosa kristi kkk marius664 Dr2005 Adirmvl dan tm 13 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Vin 28 Sept 2018, 08:49 | |
| Nu stiu, poate lucreaza la solutii pentru amindoua. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Vin 28 Sept 2018, 22:58 | |
| N-are cum sa vina cu propuneri mai proaste ca ale primarilor... |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Sam 29 Sept 2018, 21:32 | |
| I-as da covrigu' in maini lu' ldh80, sa vada situatia reala din teren. Da' sigur nu are permis de conducere nici macar B! Sau invoca precum Luna vreo facultate de conducere a bicicletei! Ori, precum contaranul meu Victor Balosu al lu' Marin Calarasu recte Preda, dupa facultati bei tuica dimineata ori... Ce usor e sa dai din clanta ca se poate x sau se modifica y! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Sam 29 Sept 2018, 21:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- ldh80 a scris:
- c. Zona cuprinsa intre: Pasajul Grant, Calea Grivitei, strada Caransebes, calea ferata.
[...] d. Zona triajului Bucuresti, cuprinsa intre: Strada Inovatorilor, strada Marginei, strada Mimozei, strada Valenii de Munte, centura, Drum Sabareni, Strada Jugastrului, Strada Manzului, Strada Copsa Mica, Strada Lamaiului. O stradă paralelă prin ce? Ce rost are să expropriezi proprietăţi, câtă vreme Cal. Giuleşti e doar o fundătură care se sfârşeşte în Magaziile 16 Februarie? Magazii la care nu mai ai voie cu vehicule mai grele de 3,5t, din cauza podului peste M900 care stă să pice. De altfel, cam toată ,,zona de exploatare feroviară" Giuleşti-Sârbi e moartă, în Bucureşti Triaj nu se mai triază nimic, liniile de triere sunt un mare cimitir de vagoane ale CFR Marfă, în jurul lor e câmp, o groapă de gunoi dezafectată, o groapă de gunoi funcţională (Chiajna), câteva blocuri noi, câteva case bine ascunse de ochii indiscreţi şi câteva şatre de rromi. Într-adevăr, cu o vecinătate atât de ,,selectă" precum groapa de gunoi, nu poţi să dezvolţi mare lucru, aia chiar e o zonă care s-ar preta la dezvoltare industrială (am impresia că chiar Master Planul propune un terminal feroviar-rutier în zona aia, dată fiind apropierea de Centură), dar necesită investiţii serioase, precum şi călcarea pe mândrie a unor autorităţi, în sensul desfiinţării a ce a mai rămas din Bucureşti Triaj şi casări celor câteva sute bune de vagoane descompletate de acolo şi a amenajării, pe locul grupei de triere, a unui terminal multimodal demn de o capitală europeană, cu acces direct din M900, M300, M800 şi M700, cu depou de locomotive în vecinătate (dep. Bucureşti Triaj) şi cu acces rutier din Centură şi din Cal. Giueleşti/Drumul Săbăreni. Într-adevăr, ca parte a unui proiect de zeci de miliarde bune de euro (ceva gen Wien hbf.), care să includă inclusiv linii subterane în Gara de Nord, în zona Giuleşti s-ar putea construi un nou depou şi o nouă revizie de vagoane de călători, precum şi un atelier de reparaţii, ocazie cu care s-ar elibera terenul actual al Reviziilor Basarab şi Griviţa pentru dezvoltări imobiliare (şi ar avea loc şi Rapidul de un stadion şi o bază sportivă mai ca lumea), iar hala depoului BC ar putea servi ca muzeu al căilor ferate, eventual împreună cu clădirile Atelierelor Griviţa şi Griviţa S.A.. Dar nimeni din România nu îşi va asuma în viitorii 100 de ani un astfel de proiect, pur şi simplu necesită prea multă muncă, prea mult timp şi prea mulţi bani. Casele din zonă nu încurcă pe nimeni.
-- Traficul din Şos. Chitilei se duce în Chitila, nu rămâne în Bucureşti. De fapt asta e situaţia pe toate arterele de ieşire din Bucureşti: dimineaţa vine trafic din afară, seara iese trafic. Făcând lucrări scumpe (că exproprierile costă) şi drumuri paralele nu rezolvi nimic, ba chiar încurajezi traficul. Ceea ce ar trebui PMB să facă ar fi să ducă traseele RATB până la limita oraşului (sau peste ea, dacă primăriile de Ilfov cotizează şi ele, dar nu ca acum, cu linii ciuntite, ci liniille preorăşeneşti să ducă oamenii direct în centru sau măcar la o gură de metrou), să asigure benzi unice şi linii de tramvai separate de trafic şi să facă parcări la intrarea în oraş, unde ilfovenii să îşi lase maşinile şi să ia tramvaiul, troleul sau autobuzul.
--- - Citat :
- e. Zona statiei CFR Bucuresti-Baneasa
Zona staţiei Băneasa e în cea mai scumpă zonă a Bucureştiului. Iar staţia Băneasa, ca utilitate, nu face mai mult decât un Hm banal.
- Citat :
- f. Zona statiei CFR Bucuresti-Obor[...]
Bdul. Garii Obor ar trebui prelungit spre vest si unit cu strada Ziduri Mosi. Nu ai ce unire cu Ziduri Moşi să faci, mai ales că poţi merge pe Ferdinand şi oricum te întâlneşti cu Ziduri Moşi. La ora actuală acolo e un mare teren al fostei Revizii Basarab, care nu mai foloseşte la nimic; e clar că revizia nu se va mai reînfiinţa, nu există niciun motiv logic pentru asta. Terenul ăla, mai devreme sau mai târziu, va fi folosit pentru dezvoltări imobiliare.
- Citat :
- g. Zona statiei CFR Bucuresti-Progresul
Aici ar trebui largita si modernizata strada care asigura legatura intre Soseaua Giurgiului si gara Progresul. Care ar fi rostul unei astfel de acţiuni? Strada este suficient de largă, este asfaltată, are şi trotuare...
- Citat :
- h. Zona HM Titan Sud
[...] -Strada Oxigenului, care asigura legatura intre Drum Intre Tarlale si grupa de Marfa a statiei Bucuresti-Sud. Grupa de mărfuri e moartă, revizia de vagoane de marfă e moartă şi ea, iar liniile sunt pline de "conservele" CFR Marfă. Există un terminal de containere lângă Grupa Călători, care e în uz, dar la care accesul nu cred că se face din Str. Oxigenului. În plus, de la HM Titan Sud la Bucureşti Sud sunt vreo 3 km, e impropriu ,,zona HM Titan Sud". De fapt, Titan Sud e un nod intermodal de călători care poate fi dezvoltat ca atare, având legătură la tren, metrou, tramvai şi autobuz.
- Citat :
- -Autogara centrala Filaret
-Autogara Obor (situata langa gara Obor)
-Autogara Militari (la intersectia Bdul. Iuliu Maniu cu Strada Valea Cascadelor)
Dintre autogarile aparute dupa 1990, cea mai bine pozitionata este Autogara Basarab, in apropierea principalelor statii CFR din Bucuresti. Autogara Centrală era în Piaţa Naţiunile Unite, nu la Filaret. În plus, la momentul 1989, mai erau autogări în Şos. Chitilei (există fizic, dar nu mai e folosită), Băneasa (Bd. Ion Ionescu de la Brad - cred că a fost demolată acum câţiva ani), la Hotel Nord (actual Ibis - nu mai există), Giuleşti (cred că prima privatizată, cumpărată de Allegro Maxi Taxi, acum serveşte ca autobază) şi Rahova (în uz) şi tare îmi e că mai erau, deci nu ştiu de unde ai tras tu concluzia că Bucureştiul avea doar 3 autogări. Acum sunt 20 autogări în Bucureşti: https://www.arr.ro/files/servicii/activitati%20conexe/autogari/autogari.pdf
- Citat :
- In privinta transportului aerian, Bucurestiul este deservit de doua aeroporturi. Insa exista din pacate multi speculanti imobiliari care ar vrea sa obtina terenul pe care se afla aeroportul Baneasa. Aeroportul Baneasa trebuie pastrat pe locatia actuala.
Aeroportul Băneasa e deschis doar ziua şi doar pentru aeronave business şi pentru cele care vin la Romaero pentru reparaţii. Nu cred că ştii cât zgomot face un avion... şi aici nu e vorba de nefericiţii ţepuiţi de samsarii imobiliari să îşi cumpere vile la capătul pistei. Şi din blocurile din jur se aude zgomotul. [/quote] -Ma refeream la limita sudica a zonei fostului Complex CFR Bucuresti-Triaj! Ideea este ca nu cred ca este bine sa ai locuinte (case) in mijlocul unei zone de exploatare feroviara, mai ales ca in acele case si in acele zone s-au aciuat diversi indivizi (in special tigani) care fura din vagoane! Mai demult erau reportaje la Pro-TV cu trenuri de Marfa care erau atacate de hoti in zona Chitila- Chiajna- Bucurestii Noi- Bucuresti Triaj, si in plus in zona Bucurestii Noi sunt mari probleme cu hotii care fura din sistemele SCB si BLA! Eliminand locuintele de acolo si salubrizand zona, automat se elimina si locurile unde se pot aciua si ascunde hotii ! Intreaga zona cuprinsa intre: Strada Inovatorilor, Strada marginei, Strada Mimozei, Strada Valenii de Munte, calea ferata de centura, magistrala 900, Drum Sabareni, Calea Giulesti, Strada Jugastrului, Strada Lamaiului, ar trebui trecuta in proprietatea si administrarea CFR-Infrastructura si CFR-Marfa. Un terminal de transbordare feroviar- rutier exista deja (dar trebuie reconstruit si modernizat) la fostele "Magazii CFR 16 Februarie". Acolo exista destul spatiu pentru reconstructia si modernizarea terminalului actual de transcontainere. Accesul feroviar la acel terminal se poate (sau se putea) realiza atat dinspre statia Bucurestii-Noi cat si dinspre calea ferata de centura (de la Ram. Post Rudeni). Cat priveste Calea Giulesti, de la intersectia cu Drum Sabareni, se poate merge in doua directii: -Ori pe Drum Sabareni, care intradevar se infunda la magaziile CFR 16 Februarie. Pasajul de pe Drum Sabareni peste M900 trebuie intradevar reconstruit, pt a permite accesul si a autocamioanelor grele la terminalul transcontainere si la magaziile CFR. -Ori mergand mai departe pe Calea Giulesti, strabatand cartierul Giulesti-Sarbi, apoi pe strada Rasadnitei, apoi pe DC 21 (drum comunal care intradevar trece prin zona fostei gropi de gunoi de la marginea cartierului giulesti-Sarbi) si care apoi trece peste raul Dambovita si ajunge in comuna Chiajna. Cat priveste idea de a muta Gara de Nord si reviziile de vagoane Grivita si Basarab in zona bUcuresti-TRiaj aceasta idee a mai fost vehiculata in mass-media, iar mai demult am citit ca si Ceausescu ar fi vrut sa faca acest lucru! Ideea aceasta mi se pare una complet gresita! Atat Gara de Nord, cat si gara basarab, reviziile de vagoane Grivita si Obor si depoul CFR Bucuresti-calatori trebuie sa ramana unde sunt acuma! Gara de Nord este foarte bine unde se afla acuma: cat mai aproape de centru, cu acces rapid la metrou si RATB! Nu poti pune calatorii sa se duca tocmai in zona Bucuresti-Triaj sa ia trenul |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Dum 30 Sept 2018, 10:06 | |
| Oricum, prin construirea pasajului Basarab, principalul "motiv" invocate de unii (ca liniile ferate care intra in Gara de Nord ar "impiedica" inchiderea inelului rutier central) pt mutarea Garii de Nord, a disparut.
-Dupa desfiintarea unitatilor economice care erau in trecut deservite prin linii industriale ce se racordau in gara Baneasa (depozitele Petrom din zona Straulesti, depozitele Jiului, fabrica de paine Pajura, rampa de descarcare a CET Casa Presei, rampa de incarcare a casei Presei, alte unitati si depozite situate in zona liceului tehnic "Media"), rolul garii Baneasa este strict pt calatori. Probabil in curand va disparea si ciotul de linie industriala care a mai ramas si care traverseaza strada Baiculesti.
Insa gara Baneasa poate aveea si un alt rol: pt trenuri turistice, speciale, prezidentiale si guvernamentale, mai ales ca exista cladirea "garii regale Baneasa", amenajata special pt protocolul de stat.
De asemenea, la gara Baneasa pot fi organizate inclusiv expozitii de material rulant feroviar, precum "Zilele feroviarului".
Prelungirea strazii Baiculesti spre est (de la intersectia cu Soseaua Straulesti) si unirea ei cu DN1 ar permite realizarea unei legaturi mai directe intre Cartierul Pajura si Cartierul Baneasa.
Loc ar fi cred- intre liniile garii Baneasa si lacul Baneasa se afla cateva obiective: "Clubul militarilor", "Recuperari masini sector 1", "Clubul Rapid" si "Strandul Baneasa".
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Dum 30 Sept 2018, 10:52 | |
| Nu rebuie sa treaca nici un teren la CFR. Sint cei mai timpiti proprietari.Pe linga ca nu stiu ce e al lor si cind stiu prapadesc ce au.
Cladiri intregi in statii aflate aproape de localitati mai bine au fost lasate sa fie furate si demolate decit sa fie transformate si vindute ca locuinte, iar unde au vindut cite ceva , au vindut pe portiuni.Vezi halta Ghertenis, unde au dat o bucata la un om, iar cealalta se darima. Omul zice , mai de ce sa bag banii in cladire daca nu e a mea? cind o sa vada ca e buna o sa o dea altuia nu mie. Pe cealalta parte daca faci ceva desteptii vin cu tulburarea de posesie.
Cred ca au avut cel mai mare patrimoniu imobiliar si l-au praduit. Ce au facut ca gara Pincota? cu dormitorul din Sighisoara unde puteau incropi un fel de hostel daca nu pensiune?
nu mai vorbi iarasi balarii, nu cunosti realitatile din teren ca nu circuli prin tara, ce sa mai spun sa circuli cu trenul. Tu circuli cu trenul asa daca mai pune unu din noi cite un turneu pe aici sau pe lokomotiv.ro unde mai puneam eu.
Pai uite eu am venit de la Timisoara ca sa pozez linia de Putna si tu stai la doi pasi dar nu ai mers. Ai umplut forumul cu Husii tai dar nu ai pus o poza cu ceva. Nu zic sa ai un DSRL dar un aparat de 100 de euro ca nici eu nu am avioane.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 09:37 | |
| - Citat :
- -Ma refeream la limita sudica a zonei fostului Complex CFR Bucuresti-Triaj!
Ideea este ca nu cred ca este bine sa ai locuinte (case) in mijlocul unei zone de exploatare feroviara, mai ales ca in acele case si in acele zone s-au aciuat diversi indivizi (in special tigani) care fura din vagoane! Mai demult erau reportaje la Pro-TV cu trenuri de Marfa care erau atacate de hoti in zona Chitila- Chiajna- Bucurestii Noi- Bucuresti Triaj, si in plus in zona Bucurestii Noi sunt mari probleme cu hotii care fura din sistemele SCB si BLA!
Eliminand locuintele de acolo si salubrizand zona, automat se elimina si locurile unde se pot aciua si ascunde hotii ! Tu ai fost vreodată prin zona aia? După Magaziile 16 Februarie sunt nişte căsuţe chiar frumuşele, chiar vile după unele criterii. De jur împrejurul Triajului s-au construit diverse blocuri şi case. Într-adevăr, sunt vreo 2 cantoane locuite de ţigani şi mai sunt alţi ţigani prin zona fostei gropi de gunoi. Probabil cei din groapa de gunoi vor dispărea în câţiva ani, dinspre Chiajna avansează construcţiile. Acel ,,DC21" nu există în niciun act oficial. Bucureştiul nu are în administrare drumuri comunale, nu ştiu de unde a scos Google denumirile astea. În plus, ,,drumul" e de căruţe, probabil lărgit un pic pe o porţiune de o firmă care exploatează ceva din fosta groapă de gunoi (gaz metan? Gunoiul menajer degajă aşa ceva) şi are mult mai multe ramificaţii decât se văd pe satelit. Acum câţiva ani am încercat să nimeresc acest drum pornind din Chiajna, până la urmă m-am întors, după ce am nimerit într-un câmp lotizat pentru construcţia de locuinţe, tot locul fiind nivelat de nu mai ştiai unde e drumul. - Citat :
- Atat Gara de Nord, cat si gara basarab, reviziile de vagoane Grivita si Obor si depoul CFR Bucuresti-calatori trebuie sa ramana unde sunt acuma!
Gara de Nord este foarte bine unde se afla acuma: cat mai aproape de centru, cu acces rapid la metrou si RATB! Nu poti pune calatorii sa se duca tocmai in zona Bucuresti-Triaj sa ia trenul Gara trebuie să rămână unde este, dar diversele ,,anexe" nu au ce să caute în centrul oraşului. Sunt o sursă de zgomot şi poluare, în plus nu au acces auto pentru vehicule grele (n-ai voie cu camionul în oraş). Revizia Obor aparţine trecutului... de fapt, însăşi Gara Obor nu mai are nicio funcţie practică... şi asta nu de acum, ci de vreo 40 de ani de când nu mai este legată direct de Băneasa. E o reminiscenţă a unei linii dispărute, menţinută încă de la acel moment doar pentru traficul de navetă. La compunerile de azi, ţinând cont că există revizie de vagoane la Constanţa (mare tâmpenia cu împărţirea trenurile la Feteşti), Oborul ar trebui să fie o staţie pentru trenuri R/suburbane, pentru asta sunt suficiente două - trei linii (două cu peron şi una fără, pentru stocarea materialului rulant defect sau de rezervă), nu o groază de teren. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 11:09 | |
| Alo băi băiatule spui prostii, racordul ăla s-a folosit până la începerea lucrărilor de reabilitare când un imbecil a decis să-l desființeze. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 12:02 | |
| Pai daca Gara de Nord si Gara Basarab trebuie sa ramana unde sunt acuma, logic ca si celelalte "anexe" care contribuie la formarea trenurilor de calatori cu plecare din statia Bucuresti-Nord (reviziile de vagoane Grivita si Basarab si depoul de locomotive Bucuresti-Calatori) trebuie sa ramana tot unde sunt acuma! Ar fi aberant sa muti aceste revizii tocmai la Bucuresti-Triaj, sa formez acolo un tren de calatori si sa-l duci ca si "garnitura goala" pana la Gara de Nord!
In privinta Garii Obor si a zonei inconjuratoare, intradevar, dupa desfiintarea unitatilor industriale si a depozitelor care erau deservite prin linii industriale ce se ramificau din gara Obor (cele situate la nord de Soseaua Electronicii- Vinalcool, un depozit de material de constructii, dar si altele- fosta fabrica de pompe Aversa, fosta fabrica Protplast, fabrica "Electronica industrial", depozitele Antefrig, Mobilux) , rolul Garii Obor este strict unul pt calatori.
Liniile industriale care traversau Soseaua Electronicii, precum si linia industrial care strada Baicului si strada Fantanica au fost de altfel scoase.
Revizia vagoane de calatori Bucuresti-Obor trebuia totusi mentinuta, ca sa nu trebuiasca sa duci vagoanele trenurilor regio care circula pe M800 la Grivita sau Basarab (vagoane care dupa desfiintarea reviziei Obor trebuie sa circule ca si "garnitura goala" intre statia Obor si statia Bucuresti-Nord).
Cladirea garii Obor ar trebui renovata, fiind si monument istoric si de arhitectura.
De asemenea, si linia de cale ferata dintre statiile Bucuresti-Obor si Pantelimon ar trebui sa beneficieze de o refactie capitala, ca sa se poata circula cu 100 km/h pe ea (viteza suficienta pentru un tren regio sau pt un tren suburban).
Prelungirea Bdul. Garii Obor spre vest si unirea acestuia cu strada Ziduri Mosi s-ar putea face printre spatiul fostei revizii Obor si spatiul fostei fabric "Aversa" si spatiul ocupat de "Veranda Mall", iar conectarea ei cu Strada Ziduri mosi se poate face pe traseul fostei cai ferate industriale ce deservea "Halele Obor".
Prelungirea Bdul. Garii Obor spre vest si unirea acestuia cu Strada Ziduri Mosi ar duce la descongestionarea si preluarea partial a traficului auto de pe Soseaua Pantelimon (de la intersectia cu strada Baicului) si de Strada Ziduri Mosi.
In privinta HM Titan Sud, si aceasta are in prezent un rol numai pt traficul de calatori, dupa ce fostele unitati industriale ce erau deservite prin linii industriale care se ramificau din HM Titan Sud ( Granitul, Prodplast, CET Titan, Fabrica de sticla Stiteh, Filatura Romana, Fabrica de paine Titan, Farmavet) au disparut.
De altfel, linia de cale ferata care se continua spre vest din HM Titan Sud, si care mergea parallel cu Bdul. Basarabia si traversa la nivel strazile Ion Sahighian si Soseaua Morarilor, a fost in mare parte desfiintata. Cel mult pana la pasajul cu strada Ion Sahighian daca a mai ramas linie.
Totusi, a mai ramas o linie industriala (dar nefolosita), care se ramifica din a doua linie a HM Titan Sud, traverseaza Soseaua Dudesti-Pantelimon si ajunge intr-o zona situata la sud de strada Nicolae Rosu. Nu stiu ce deservea aceea linie industriala.
Cladirea HM Titan Sud ar trebui si ea renovata (desi nu este monument istoric si de arhitectura), iar linia dintre HM Titan Sud si statia Bucuresti-Sud ar trebui si ea sa beneficieze de un RK, ca sa se poata circula cu 80 km/h.
HM Titan Sud este pozitionata destul de bine, cu acces facil la metrou (statia Republica) si mijloace RATB.
In privinta statiei Bucuresti-Progresul, aceasta va putea aveea in continuuare si un rol pt traficul de Marfa, deservind zona industriala situata la sud de Drumul Bercenarului si zona industriala cuprinsa intre calea ferata si Soseaua Giurgiului, precum si CET Progresul.
In privinta traficului de calatori in statia Bucuresti-Progresul acesta va putea fi reluat evident numai dupa reconstructia podului de la Gradistea.
In viitor exista planuri de prelungire a magistralei M4 de metrou de la Gara de Nord 2 la Gara Progresul. Pana atunci ar fi util de prelungit linia de tramvai de la capatul "CFR Progresul" pana in spatele cladirii garii Progresul.
Dupa reluarea traficului de calatori din Gara Progresul spre Giurgiu se poate aveea in vedere si renovarea cladirii garii Progresul.
Cat au circulat trenurile spre Giurgiu (pana in august 2005) nu stiu daca exista revizie de vagoane calatori la statia Bucuresti-Progresul.
Asadar, din cele 5 statii si halte CFR importante din municipiul Bucuresti , una va ramane atat pt traficul de calatori cat si pt cel de marfuri (Bucuresti-Progresul), 3 strict pt traficul de calatori (Bucuresti Nord, Bucuresti-Obor si HM Titan Sud) si una atat pt traficul de calatori cat si pt trenuri speciale (guvernamentale, prezidentiale, turistice, etc)(Bucuresti-Baneasa).
In privinta "Antestatiilor Industriale" din interiorul municipiului Bucuresti, in 1990 existau 7 astfel de antestatii industriale:
-Antestatia 23 August/Faur- Republica. Deservea platforma cu accelasi nume si era situata in zona "strazii" Ghetu Anghel.
-Antestatia Policolor. Era situata inainte de pasajul la nivel cu strada Drum Intre Tarlale.
-Antestatia CET Sud Vitan
-Antestatia IMGB
-Antestatia CET Progresul
-Antestatia CFU Vulcan
-Antestatia Ciurel (era situata in zona depoului Metrorex Ciurel).
Primele 5 ar fi trebuit sau ar trebui pastrate , insa ultimile doua era normal sa se desfiinteze. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 12:05 | |
| - Vitosa a scris:
- Alo băi băiatule spui prostii, racordul ăla s-a folosit până la începerea lucrărilor de reabilitare când un imbecil a decis să-l desființeze.
La care racord va referiti mai exact ? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 12:13 | |
| In privinta celor 3 autogari pe care le-am amintit, informatia o am din monografia "Judetele patriei"- municipiul Bucuresti, editata la inceputul anilor 80.
Acolo se spunea ca existau atunci 3 autogari ITA in Bucuresti.
In privinta aeroportului Baneasa, vina o poarta atat primaria generala a municipiului Bucuresti (care a dat autorizatii de constructii mult prea aproape de aeroport- vezi cartierul ANL Henri Coanda, amplasat in coasta aeroportului), dar si primaria "orasului" Voluntari (de care apartine "cartierul" Pipera). Bineinteles ca de o mare prostie au dat dovada si cei care si-au cumparat case si vile in apropierea aeroportului Baneasa.
Speculantii imobiliari ar vrea cu siguranta si terenurile pe care se afla intreprinderea "Microelectronica" sau terenul gradinii zoologice sau terenuri din padurile Baneasa si Tunari. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 13:15 | |
| - ldh80 a scris:
- Vitosa a scris:
- Alo băi băiatule spui prostii, racordul ăla s-a folosit până la începerea lucrărilor de reabilitare când un imbecil a decis să-l desființeze.
La care racord va referiti mai exact ? Nu pe tine te viza mesajul. La cel dintre Băneasa și Obor cu evitarea stației Pantelimon. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 13:38 | |
| Acel racord ar fi putut (sau ar putea) fi folosit de trenul Bucuresti Nord- Bucuresti Baneasa- Bucuresti Obor, care, folosind acel racord, nu ar mai fi trebuit sau nu ar mai trebui sa rebruseze in statia Pantelimon.
S-a incercat un fel de "tren urban" sau "tren suburban" pe aceea ruta, dar am inteles ca din pacate nu prea are multi calatori- poate si datorita timpului de mers relativ mare dintre Pantelimon si Bucuresti Obor, datorita starii liniei. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti Lun 01 Oct 2018, 16:16 | |
| Nu merge nimeni cu trenul de la Bucuresti Nord la Bucuresti Obor prin Bucuresti Baneasa. Acele trase sunt doar pentru a deplasa garniturile la gara Bucuresti Obor (ramasa fara revizie tehnica), si pentru a incasa subventia, caci de-ar fi pe trasa garnitura goala, n-ar incasa nimic. Asa ca nu conteaza cat fac acele trenuri pana la Bucuresti Obor, ca nu merge nimeni cu ele. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: brul Lun 01 Oct 2018, 16:19 | |
| C. Zone comerciale si de servicii
Acestea trebuie sa se dezvolte in jurul zonelor rezidentiale sau spre marginea orasului, iar zonele de depozitare trebuie gandite spre marginea orasului, in zona centurii.
Dintre marile magazine care existau in 1990 in Bucuresti cele mai cunoscute sunt:
-Magazinul Bucur-Obor, care aveea cea mai mare suprafata comerciala dintre toate magazinele din Bucuresti- 40.000 mp. A fost modernizat.
-Magazinul "Unirea". A fost modernizat.
-Magazinul "Victoria"
-Magazinul "Cocor"
-Centrul commercial "Big Berceni"
Si altele.
Dupa 1990 au aparut numeroase supermarketuri, hipermarketuri si mall-uri in Bucuresti.
Acestea sunt in general situate in urmatoarele zone:
1. In Cartierul Baneasa, la nord de aeroportul Baneasa. Acolo se afla "Zona comerciala Baneasa"
2. Intre cartierul Aviatiei (limitat la est de strada Avionului) si platforma industrial Pipera (limitata la vest de Soseaua Pipera) Acolo au aparut in ultimii ani cladiri de birouri si sedii de firma.
Intre Soseaua Pipera, Bdul. Barbu Vacarescu, Soseaua Fabrica de glucoza si Calea Floreasca au aparut cladirii inalte de birouri si "Floreasca City Center".
Insa expansiunea acestei zone de cladiri de birouri si centre comerciale nu ar trebui sa depaseasca limita clubului sportiv "Vointa", deoarece la sud de Soseaua Pipera exista cateva obiective care ar trebui pastrate: Clubul Sportiv Vointa, doua cimitire, strandul Floreasca.
versa 3. In zona cartierului Colentina exista celebrul complex commercial chinezesc "Dragonul Rosu" (unde evaziunea fiscala este la ea acasa) si "Carrefour Colentina" dar si "Kaufland"
4. In zona cartierului Obor, sunt renumite "Piata Obor" (probabil cea mai cunoscuta piata agro-alimentara din Bucuresti) si "Halele Obor". Ambele obiective au fost modernizate. Alte spatii comerciale si de servicii se pot realiza pe locul fostelor fabrici "Aversa", "Prodplast" (pe locul acestei fabrici a aparut "Veranda Mall"), "Intreprinderea de mecanica fina", "Electronica Industriala" sau la nord de Soseaua Electronicii.
5. In zona cartierului Pantelimon exista piata "Delfinul", iar pe locul fostei fabrici "Granitul" a aparut hipermarketul "Cora Pantelimon".
6.In cartierul Titan-Balta Alba exista "Titan Mall". In zona intersectiei Bdul. 1 Decembrie 1918 cu strada Bratarii exista hipermarketul "Auchan Titan" (pe locul unei foste fabrici de caramida)
7. In cartierul Dristor exista magazinul "Kaufland" de pe Soseaua Mihai Bravu.
8.In cartierul Vitan exista "Bucuresti Mall" (pe Calea Vitan). Tot in cartierul Vitan exista si "Institutul de cercetari electrotehnice Remus Radulet".
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti | |
| |
| | | | Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |