Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii privind magistralele reabilitate

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7551
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii privind magistralele reabilitate Empty
MesajSubiect: Discutii privind magistralele reabilitate   Discutii privind magistralele reabilitate Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 00:42

Daca ai sa (re)citesti cuvant cu cuvant (desi sunt convins ca ai facut-o) documentatia referitoare la reabilitarea tronsonului Bucuresti - Cimpina, vei avea placuta surpriza de a (re)afla ca, odata cu reabilitarea, capacitatea de circulatie a fost crescuta semnificativ fata de ce aveam pe hartie inainte sau in realitate acum, fara sa se pronunte ceva legat de ETCS 1 sau 2. Simpla introducere a BLA4i, a prinderii elastice, a cupoanelor de sina de 120m si a macazelor cu viteza sporita in abatere au dus, cel putin teoretic, la sporirea vitezei medii si implicit a capacitatii de circulatie a respectivului tronson. Nici pe departe acest tronoson nu este suprasaturat astfel incat sa presupunem ca din cauza marfarelor si a lipsei ETCS, nu circula calatorii cu 160...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13255
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii privind magistralele reabilitate Empty
MesajSubiect: Re: Discutii privind magistralele reabilitate   Discutii privind magistralele reabilitate Icon_minitimeVin 18 Oct 2013, 01:08

Baiazid .. cand 346 a fost R 346 se scoteau sub 33' cu 140 constant .. Dar a ramas un vis si ala .. Simteai ca mergeai!Apoi au aparut limitarile Sad... Cand a fost gata toata magistrala stateam si 8 minute in Ploiesti Vest...
Aici la minutul 2:20 .. AVA'ul 21-90(vagon suprem pentru sinele noastre la antifonare) la ~139 km/h) ,la tractiune era taurul 054..
Aici mana catorva mecanici accelerand tot pe R 346 in 2010 la iesirea din Bucuresti,care fusese limitata mult timp la 100 si apoi la 120....
https://www.youtube.com/watch?v=t1-gQRtSk1Y
Sus In jos
 
Discutii privind magistralele reabilitate
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Discutii privind Campionatul Mondial , Brazilia 2014
» Discutii privind concursul "Fotografia Lunii"
» Discutii privind concursul "CUPA TRENULETZ"
» Discutii privind Concursul "Recunoaste autorul "
» Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: