Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti

In jos 
+9
Laurentiu Ciobanu
ciprian71
IonutCFR2009
Vitosa
kristi kkk
marius664
Dr2005
Adirmvl
dan tm
13 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AutorMesaj
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeMier 29 Mai 2024, 12:49

Pasajul Unirii a fost construit asa chinuit pentru ca nu aveau loc de mai mult. Pe dedesubt trec Dambovita si apoi 2 magistrale de metrou si mai ai si statia Unirii. Ar fi interesant de vazut un plan 3D la tot ce e acolo.

Chiar si placa de beton de peste Dambovita se va inlocui etapizat, ca ar fi un haos sa inchizi toata piata aia pentru lucrari.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeMier 29 Mai 2024, 19:40

Cred că nu greșesc dacă afirm că strada Drumul Osiei se termină exact la intrarea în comuna Chiajna, adică unde începe cartierul Militari Rezidence. Apoi strada merge înainte dar nu știu dacă cu aceeași denumire. Deci nu avea cu ce contribui primăria Chiajna ptr un drum care e în sectorul 6 al Capitalei.
Din ce am văzut repară și primăria Chiajna străzile din Rezidence, ba chiar va lărgi o stradă (e la granița cu sectorul 6) care va avea ieșire la centura Capitalei, că s-au întins într-acolo cu blocurile.
Revenind la partea de troleibuze, nu prea e bine ce a făcut Asociația de dezvoltare intercomunitară - TPBI cu trasee lungi pentru troleibuze deoarece orașul are zile și ore când e sufocat de mașini iar transportul în comun nu mai poate respecta programul și aștepți în stație de îți vine acru.
Bine adevărul e că e un ONG care își bagă nasul și vine cu tot felul de idei, nu-i dau numele.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeMier 29 Mai 2024, 19:58

Solutia ar fi benzi unice pentru troleibuze si autobuze (pe care sa circule numai acestea), un sistem de semafoare care sa dea prioritate mijloacelor de transport in comun si amenzi dure pentru soferii de autovehicule si autoturisme personale care ar intra pe banda rezervata pentru troleibuze si autobuze si inclusiv ridicarea autoturismelor parcate neregulamentar!

Si trebuie investitii masive in reteaua de contact pentru troleibuz, pentru modernizarea si extinderea ei! Un troleibuz alimentat de la reteaua de contact este mult mai sigur si fiabil in exploatare decat orice fel de autobuz electric sau troleibuz care s-ar deplasa cu ajutorul bateriilor!

La reteaua de tramvaie situatia ar fi mai promitatoare- cica urmeaza sa fie modernizate toate liniile de tramvaie din Bucuresti!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeMier 29 Mai 2024, 20:24

S-au făcut benzi unice, s-au pus și stâlpișori, dar intersecțiile sunt tot blocate de mașini care forțează galbenul sau îi prinde roșul în intersecție, și mai fă stânga dacă poți. Am stat nu odată 40 minute la semafor până am reușit să intru de pe B-dul Iuliu Maniu pe strada Apusului.
Sau, e banda 1 ocupată la bordură cu mașini parcate, tot se mai găsesc câțiva care să dubleze parcarea (banda 2), mai treci troleule dacă poți! Că se îndepărtează firul de captatori.
Poliție în intersecție, îi vezi doar când pleacă Iohannis la Sibiu. Vinerea de obicei. În rest Dumnezeu cu mila. Se plimbă cu mașinile de colo colo.

PS să nu mă fac greșit înțeles, nu sunt contra dezvoltării transportului electric. Dar într-un oraș ca București e greu cu atâtea mașini.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeMier 29 Mai 2024, 23:12

Vitosa a scris:
Revenind la partea de troleibuze, nu prea e bine ce a făcut Asociația de dezvoltare intercomunitară - TPBI cu trasee lungi pentru troleibuze deoarece orașul are zile și ore când e sufocat de mașini iar transportul în comun nu mai poate respecta programul și aștepți în stație de îți vine acru.
Bine adevărul e că e un ONG care își bagă nasul și vine cu tot felul de idei, nu-i dau numele.
Modelul ăsta cu trasee în formă de C sau L pentru eliminarea staţionărilor şi terminalelor în zonele centrale s-a aplicat şi la case mai mari... evident cu aceleaşi probleme de punctualitate (cel mai bun exemplu e Bruxelles, unde nu prea vine nimic la timp). Dar are avantajul că, în afara orelor de vârf, nu mai staţionează vehiculele pentru reintrare în grafic în centru, deci nu le mai vede lumea că stau şi nu se mai fac reclamaţii de genul ,,erau 3 maşini la capăt şi am stat 20 minute în staţie". Desigur, la Bruxelles sunt zone unde autobuzele sau tramvaiele intră direct în garaj sau remiză între curse, deci nu prea ai cum să vezi câte sunt la capăt Laughing (sunt terminale la care ai mereu câte 5 - 6 tramvaie, dar toate stau între curse cu "GEEN DIEST" pe afişaj, de nu ştii care e rezerva (care se lasă tot acolo peste zi), care e cu vatmanul în pauză de masă şi care pleacă în 2 minute. Noi, la Bucureşti, nu am ajuns încă la nivelul ăla.
Cât despre ONG, numai de bine... ce mă deranjează pe mine nu e implicarea unui ONG în relaţia cu autorităţile, ci modul de lucru netransparent al TPBI-ului. Modificările de trasee se anunţă cu câteva zile înainte (uneori chiar cu câteva ore înainte), deciziile nu se pun în transparenţă decizională şi orice consultare publică e exclusă din start. Nu mai zic de relaţia cu alte autorităţi locale (cele de sector), care autorităţi locale se uşurează cu boltă pe activitatea TPBI, mutând şi desfiinţând staţii după bunul plac (deşi e ilegal). În câteva zile se face luna de când tramvaiele 7 şi 25 NU MAI OPRESC LA PIAŢA EROII REVOLUŢIEI, că nu vrea Băluţă. De 19 nu mai zic, el nu mai opreşte acolo de un an, tot că nu mai vrea Băluţă, cică încurcau traficul auto staţiile alea care există de vreo 60 de ani pe acele amplasamente.
Pentru comparaţie, pentru reintroducerea trenurilor pe la Grădiştea a trebuit modificat CSP-ul CFR Călători, Decizia trebuie ţinută în transparenţă minim 10 zile (21 - 31 mai în cazul nostru), dar CFR Călători nu cere trase până nu vede CSP-ul în vigoare, CFR S.A. nu le dă până nu le cere CFR Călători, iar staţiile nu apar în xSell până nu se dă trasa şi telegrama de punere în aplicare. Da, fiind toţi sub aceeaşi umbrelă, s-au făcut deja toate documentele şi fiecare s-a pregătit cum trebuia şi tona asta de hârtii probabil va fi înregistrată pe 31 mai. Pentru că dacă facem altfe, e suspiciune de abuz în serviciu şi nu vrea nimeni asta. Nu mai zic ce ar spune Curtea de Conturi dacă s-ar plăti un leu fără să fie prevăzut în CSP.
Dar văd că TPBI nu-şi face griji din astea. Bafta lor, eu n-am de ce să mă bag, nu mai sunt client fidel al STB-ului de prin 2013. Am 2 biciclete şi o maşină, am cu ce să mă deplasez fără să stau 20 de minute în staţii şi fără să merg cu 15 la oră la 9 seara cu drumul liber, că e prea lung timpul de mers şi se ştie când se controlează sosirile timpurii la capăt.
Cu STB doar la ocazii speciale (băută în centru sau mers la/de la aeroport dimineaţa/noaptea, asta dacă nu deraiază vreun 41 ca la 2 din ultimele 3 deplasări, când a trebuit să decartez câte 70 lei la taxi).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 30 Mai 2024, 08:02

dar cum naiba e posibil ca in Bucureti primarii de sectoare sa faca dupa cum îi duce capu fara sa tina cont ca totusi Bucurestiul este un tot , unitar nu partial?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 30 Mai 2024, 09:24

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Revenind la partea de troleibuze, nu prea e bine ce a făcut Asociația de dezvoltare intercomunitară - TPBI cu trasee lungi pentru troleibuze deoarece orașul are zile și ore când e sufocat de mașini iar transportul în comun nu mai poate respecta programul și aștepți în stație de îți vine acru.
Bine adevărul e că e un ONG care își bagă nasul și vine cu tot felul de idei, nu-i dau numele.
Modelul ăsta cu trasee în formă de C sau L pentru eliminarea staţionărilor şi terminalelor în zonele centrale s-a aplicat şi la case mai mari... evident cu aceleaşi probleme de punctualitate (cel mai bun exemplu e Bruxelles, unde nu prea vine nimic la timp). Dar are avantajul că, în afara orelor de vârf, nu mai staţionează vehiculele pentru reintrare în grafic în centru, deci nu le mai vede lumea că stau şi nu se mai fac reclamaţii de genul ,,erau 3 maşini la capăt şi am stat 20 minute în staţie". Desigur, la Bruxelles sunt zone unde autobuzele sau tramvaiele intră direct în garaj sau remiză între curse, deci nu prea ai cum să vezi câte sunt la capăt Laughing (sunt terminale la care ai mereu câte 5 - 6 tramvaie, dar toate stau între curse cu "GEEN DIEST" pe afişaj, de nu ştii care e rezerva (care se lasă tot acolo peste zi), care e cu vatmanul în pauză de masă şi care pleacă în 2 minute. Noi, la Bucureşti, nu am ajuns încă la nivelul ăla.
Cât despre ONG, numai de bine... ce mă deranjează pe mine nu e implicarea unui ONG în relaţia cu autorităţile, ci modul de lucru netransparent al TPBI-ului. Modificările de trasee se anunţă cu câteva zile înainte (uneori chiar cu câteva ore înainte), deciziile nu se pun în transparenţă decizională şi orice consultare publică e exclusă din start. Nu mai zic de relaţia cu alte autorităţi locale (cele de sector), care autorităţi locale se uşurează cu boltă pe activitatea TPBI, mutând şi desfiinţând staţii după bunul plac (deşi e ilegal). În câteva zile se face luna de când tramvaiele 7 şi 25 NU MAI OPRESC LA PIAŢA EROII REVOLUŢIEI, că nu vrea Băluţă. De 19 nu mai zic, el nu mai opreşte acolo de un an, tot că nu mai vrea Băluţă, cică încurcau traficul auto staţiile alea care există de vreo 60 de ani pe acele amplasamente.
Pentru comparaţie, pentru reintroducerea trenurilor pe la Grădiştea a trebuit modificat CSP-ul CFR Călători, Decizia trebuie ţinută în transparenţă minim 10 zile (21 - 31 mai în cazul nostru), dar CFR Călători nu cere trase până nu vede CSP-ul în vigoare, CFR S.A. nu le dă până nu le cere CFR Călători, iar staţiile nu apar în xSell până nu se dă trasa şi telegrama de punere în aplicare. Da, fiind toţi sub aceeaşi umbrelă, s-au făcut deja toate documentele şi fiecare s-a pregătit cum trebuia şi tona asta de hârtii probabil va fi înregistrată pe 31 mai. Pentru că dacă facem altfe, e suspiciune de abuz în serviciu şi nu vrea nimeni asta. Nu mai zic ce ar spune Curtea de Conturi dacă s-ar plăti un leu fără să fie prevăzut în CSP.
Dar văd că TPBI nu-şi face griji din astea. Bafta lor, eu n-am de ce să mă bag, nu mai sunt client fidel al STB-ului de prin 2013. Am 2 biciclete şi o maşină, am cu ce să mă deplasez fără să stau 20 de minute în staţii şi fără să merg cu 15 la oră la 9 seara cu drumul liber, că e prea lung timpul de mers şi se ştie când se controlează sosirile timpurii la capăt.
Cu STB doar la ocazii speciale (băută în centru sau mers la/de la aeroport dimineaţa/noaptea, asta dacă nu deraiază vreun 41 ca la 2 din ultimele 3 deplasări, când a trebuit să decartez câte 70 lei la taxi).

Problemele pe care le-ati amintit privind transportul urban in comun din Bucuresti (si motivele pentru care nu mai sunteti un client fidel al STB-ului) ar trebui analizate si rezolvate de conducerea TPBI si STB!

Pentru ca, in Bucuresti, solutia ideala este transportul in comun, pentru a determina cat mai multi oameni sa renunte la autoturismele personale si sa utilizeze transportul in comun! Toti primarii au spus asta- trebuie sa convingem cat mai multa lume sa renunte la autoturismul personal si sa utilizeze transportul in comun (ceea ce este perfect adevarat)- dar cum facem asta ?!

Iar chestia cu bicicletele mi se pare a fi un pic exagerata- nu in orice situatie bicicleta poate fi utila! De exemplul daca locuiesti in Baneasa si trebuie sa ajungi la 7 dimineata la serviciu care este la capatul Berceniului nu cred ca ar merge cu bicicleta!

Din pacate unii primari de sector, ca sa arate cat de "destepti" sunt ei, se amesteca si decid in unele chestiuni la care evident nu se pricep, facand mai mult rau decat bine! Ar trebui analizata inclusiv utilitatea existentei primariilor de sector si daca nu cumva ar trebui si desfiintate! Pana la urma atributiile primariilor de sector nu ar putea fi preluate de PMB si toate taxele si impozitele locale sa fie incasate de PMB ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 30 Mai 2024, 22:42

La 6:45 e pustiu traficul în Bucureşti (cu câteva mici excepţii), deci poţi merge cu maşina dacă începi programul la 7.
Dacă începi munca la 8 sau 9, fără bicicletă sau fără M1/2/3 (că M4/M5 sunt glume pe boghiuri) pierzi minim 2 ore pe zi în trafic. Eu din Dr. Taberei până la Gara de Nord, cu maşina rar scot sub 45 minute (asta cu tot cu scurtături şi cu stat în permanenţă alert în coloană pentru a lua locul ameţiţilor care stau cu ochii în telefon şi uită să pornească). Cu M5+M1 fac 50 minute, nu contează că e luni sau că e duminică. Cu troleibuzul 93 durează drumul cu troleibuzul cam 45 - 50 minute, dar mai adaug 10 minute până ajung la el şi oricât între 0 şi 15 minute timp de aşteptare. Cu bicicleta şi dacă stau la toate stopurile, nu scot mai mult de 27 minute. Nu mai vorbesc de întoarcere, unde nici cu maşina, nici cu metroul, nici cu troleul nu scot mai puţin de o oră.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 30 Mai 2024, 23:03

Dar dacă sa zicem troleibuzul ar aveea banda dedicată din Drumul Taberei până la Gara de Nord , prioritate la semafoare (un fel de sistem de semaforizare inteligent care sa dea prioritate mijloacelor STB) și ar circula sa zicem la un interval de 10 minute cam cat ar face din Drumul Taberei până în Gara de Nord ?

In cazul M5 de metrou , cu ocazia aducerii noilor trenuri Alstom, poate se va îmbunătăți frecventa de circulație și timpii de mers!

Cu troleibuzul de la Gara de Nord până în Drumul Taberei nu am fost, în schimb am fost și cu troleibuzul și cu metroul de la Gara de Nord la Gorjului in Militari. Nu am avut atunci inspirația pe moment sa rețin exact cat am făcut cu troleibuzul și cu metroul (cu schimbarea trenurilor de metrou la Eroilor), dar totuși, din câte îmi amintesc, mai repede am ajuns cu troleibuzul!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti   Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri si discutii privind sistematizare urbana in Bucuresti
Sus 
Pagina 10 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Subiecte similare
-
» Discutii privind magistralele reabilitate
» Propuneri privind masuri economice, financiare si organizatorice
» Discutii privind concursul "CUPA TRENULETZ"
» Discutii privind concursul "Fotografia Lunii"
» Discutii privind Concursul "Recunoaste autorul "

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: