Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 17 Mai 2021, 21:46
Adică aceea marfă vine din Ucraina până la Dornești în vagoane ucrainene de ecartament larg iar in stația Dornești este transbordată din aceste vagoane de ecartament larg UZ în autocamioane ?!
LefMarius
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 1282 Data de inscriere : 28/05/2021
Subiect: M500 traversat de centura Bacăului! Vin 28 Mai 2021, 13:24
Va salut colegii!
Las și eu un video cu câteva cadre frumoase peste M500, traversată de centura Bacăului. Minutul 8:50
Va mulțumesc și vizionare plăcută!
EDIT: Am încercat sa las un link, însă datorită faptului ca sunt nou pe aici, va trebui sa mai aștept câteva zile! Dacă pot posta altfel, ma poate contacta un moderator!
Cu respect, Marius.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 29 Mai 2021, 11:16
De cand s-a facut baza de incarcat cereale de la Veresti, nu se mai incarca la Bucecea, Botosani si Dorohoi cereale. De un an linia Leorda-Dorohoi rugineste. Partea buna e ca s-ar putea trasa mai multe trenuri de calatori pe Veresti-Botosani, linia fiinde deschida doar in intervalul 6-22.
LefMarius
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 1282 Data de inscriere : 28/05/2021
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 31 Mai 2021, 08:21
Aparent pe M500 circula mai multe marfare.
LefMarius
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 1282 Data de inscriere : 28/05/2021
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 13 Iun 2021, 07:19
Update cu M500, zona centurii Bacău și podul peste Bistrița:
https://youtu.be/cOc6tOpZ4pw
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 28 Noi 2021, 17:09
Cateva filmari de pe aceasta magistrala:
Tur spre Bacau
Manevre in Bacau
Si retur spre Bucuresti
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 13 Feb 2022, 17:55
Dincolo de Buzău înspre Mărășești au apărut niște noi RV cu 70 km/h. Chiar am văzut și niște trenuri modificate ca timp de mers 5107, 5021.
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 18 Feb 2022, 22:09
Vitosa a scris:
Dincolo de Buzău înspre Mărășești au apărut niște noi RV cu 70 km/h. Chiar am văzut și niște trenuri modificate ca timp de mers 5107, 5021.
Minunea cu viteza de 100km\h nu a tinut mult timp.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 10 Apr 2022, 11:40
GFR-ul a inceput sa transporte trenuri cu cereale din Ucraina (de la Vadu Siretului) pana in port Constanta! Vagoanele UZ cu cereale vin pana la Vadu Siretului, unde sunt transpuse pe boghiuri de ecartament normal, iar apoi din Vadu Siretului sunt remorcate de locomotive diesel a GFR, de cale normala.
Din cauza declivitatii liniei dintre Vadu Siretului si Vicsani- Dornesti (care ajunge si la 27 la mie!), intre Vadu Siretului si Dornesti un tren format din 26 vagoane UZ transpuse pe boghiuri de cale normala, incarcate cu cereale, este dus de 3 locomotive 060-DA (doua in capul trenului si una la urma trenului)! Din cauza faptului ca intre Dornesti si Vadu Siretului nu exista inductori este obligatoriu ca pe fiecare locomotiva sa fie si mecanic-ajutor!
De asemenea, intre Vadu Siretului si Dornesti mai vin trenuri UZ, pe cale larga (cu vagoane si locomotive UZ), cu ingrasaminte chimice, sarma, lemn, etc, care sunt descarcate din vagoane in Dornesti.
VS la marfa intre Dornesti- Vicsani- Vadu Siretului este de 50 km/h. La calatori era de 60 km/h.
Cateva date despre statia Vadu Siretului: -Are macazuri manuale (mecanice) si semnale luminoase (la capatul spre Vicsani are semnale luminoase pitice, de iesire, cu doar doua focuri- verde si rosu) -In "grupa de calatori" are 3 linii (incalecata, normala, larga) iar in "grupa de marfa" mai multe linii; -Are doua instalatii de transpunere a vagoanelor: "transpunerea veche" (in zona grupei de marfa) si "transpunerea noua" (la iesirea din statie, pe partea dreapta, in sensul spre Cernauti). -Pe langa cladirea de calatori exista si o cladire mai mica (pare a fi mai veche) unde se afla biroul de miscare
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1781 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 15 Mai 2022, 11:25
Ce lucrari se executa in statia Cotesti? Am vazut un panou cu dezvoltare regionala sau ceva de genu, dar nu am putut vedea exact. Plus de asta, exista restrictie de 30 de km\h cat tine statia. Asta e de anul trecut. Poate au terminat acel santier.
spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5248 Data de inscriere : 24/11/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 24 Iul 2022, 09:06
CalinIonMihai a scris:
Ce lucrari se executa in statia Cotesti? Am vazut un panou cu dezvoltare regionala sau ceva de genu, dar nu am putut vedea exact. Plus de asta, exista restrictie de 30 de km\h cat tine statia. Asta e de anul trecut. Poate au terminat acel santier.
Nu se fac lucrari. Acel panou este de cand a fost montata instalatia de detectare a cutiilor de osii supraincalzite si a franelor stranse.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 30 Noi 2022, 21:08
În HM Milișăuți se mai pot face încrucișări de trenuri ? Liniile abătute din HM Milișăuți mai pot fi utilizate și dacă da cu ce viteza se poate circula pe ele ?
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 01 Dec 2022, 08:34
ldh80 a scris:
În HM Milișăuți se mai pot face încrucișări de trenuri ? Liniile abătute din HM Milișăuți mai pot fi utilizate și dacă da cu ce viteza se poate circula pe ele ?
HM Milisauti are 5 linii Linia 1 : incarcare-descarcare (inchisa) Linia 2: primire-expediere (functionala) Vmax: 10 km/h Linia III : primire-expediere (functionala) Vmax: 70 km/h Linia 4 : primire-expediere (functionala) Vmax: 10 km/h Linia 5 : garaj (inchisa)
Informatii furnizate de CFR SA (declaratia retelei 2022, B.A.R.)
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 01 Dec 2022, 21:56
Portiunea din M500, intre Pascani- Suceava- Vicsani CFR este inclusa intr-un coridor pan-european din reteaua TEN-T ?
Intreb asta, deoarece, din cate stiu, UE ofera fonduri europene pentru reconstructia/modernizarea cailor ferate care fac parte din reteaua TEN-T!
In momentul in care s-a facut proiectul de reconstructie/modernizare a M500 si s-a depus cererea de finantare la UE, trebuia facut proiectul si depusa cererea de finantare la UE pentru reconstructia/modernizarea intregii M500, ca linie dubla, electrificata, echipata cu BLA , pentru VS de 160 km/h, pe intreaga distanta dintre Ramificatie Ploiesti Triaj (locul unde se desparte M300 de M500) si Vicsani CFR, inclusiv pentru modernizarea, sistematizarea, electrificarea liniilor si echiparea cu instalatie CE pentru statia Vicsani CFR!
In privinta reconstructiei/modernizarii/dublarii/electrificarii sectorului Vicsani CFR- Vadu Siretului UZ, dupa terminarea razboiului, daca vor considera util si vor fi de acord si ucrainienii, se poate aveea in vedere si modernizarea acelui sector! Acolo linia ar trebui reconstruita si pe alt amplasament, mai drept si care sa elimine declivitatea destul de mare (am inteles ca acolo este de 27 la mie!), fapt care impune ca astazi un tren de marfa, intre Dornesti si Vadu Siretului UZ, sa circule cu 3 locomotive 060-DA! Daca linia ar fi electrificata, ce tonaj ar putea aveea un tren de marfa intre Dornesti- Vadu Siretului UZ, daca ar fi tractat cu o locomotiva 060-EA ? Dar cu doua locomotive 060-EA (una impingatoare) ?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 02 Dec 2022, 18:57