Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani

In jos 
+27
IonutCFR2009
ldh80
spsdc7
CalinIonMihai
marius_catalin84
LefMarius
DAS 2011
aris86
AeroX
cristi ar
cfr500
bobi
TVlad
Capsuneanu
Katalyn
cardinal
Vitosa
Andrey_tm
kasapis2007
riciu
Adrian78
alinx3330
ciprian71
Nesebar
Dr2005
marius664
dan tm
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeDum 05 Ian 2020, 18:24

Stiu ca intai trebuie facut studiu de fezabilitate, dar ma refeream la altceva: s-a spus pe acest forum ca fonduri europene pentru reconstructie/modernizare de cai ferate se pot obtine numai pentru acele cai ferate care fac parte din coridoarele pan-europene (reteaua TEN-T) de transport!


Ori din articolul citat reiese faptul ca fonduri europene s-ar putea obtine si pentru reconstructia/modernizarea caii ferate Pascani- Suceava- Vicsani CFR!

Sa inteleg ca si aceasta linie face parte dintr-un coridor al retelei TEN-T ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeDum 05 Ian 2020, 18:27

Si o intrebare: din momentul in care este desemnata firma care ar face studiu de fezabilitate pentru modernizarea/reconstructia M500 (pana la Vicsani CFR), cat timp ar dura realizarea acestui studiu de fezabilitate ?
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 28/05/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeDum 05 Ian 2020, 22:01

De ce nu se pot finanța din fonduri europene cai ferate care nu sunt pe coridoare și autostrăzi se pot, exemplu Sebeș - Turda, Turda - Târgu Mureș, București - Ploiești nu sunt pe coridoare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeLun 06 Ian 2020, 09:35

Reţeaua rutieră TEN-T pe teritoriul României, cf. Regulamentului (UE) nr. 1315/2013 cu modificările şi completările ulterioare:

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Resource.html?uri=celex:02013R1315-20190306.RON.xhtml.L_2017128RO.01004401.tif

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeLun 06 Ian 2020, 10:40

Ar fi utila o astfel de harta si pentru reteaua TEN-T feroviara de pe teritoriul (actual) al Romaniei!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeLun 06 Ian 2020, 12:13

Dacă ai deschide link-ul cu regulamentul, ai vedea şi harta pe feroviar Smile

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMar 05 Mai 2020, 20:12

Intre statiile Vicsani CFR si Vadu Siretului UZ , printr-un acord romano-ucrainean, se poate aveea in vedere reconstructia liniei pe un alt traseu, mai drept si mai scurt: dupa iesirea din statia Vicsani CFR, linia se poate indrepta direct spre nord, sa treaca mai aproape de satul Bainet si sa traverseze frontiera romano-ucraineana mai la vest de locul unde traverseaza acum frontiera, pentru a ajunge tot la fostul "Punct Control KPP", situat in satul Bahrinesti.

De aici, pe teritoriul Ucrainei, linia poate fi indreptata direct spre nord (mai la est de satul Volcinet), pentru a reintra in traseul actual inaintea podului peste raul Siret, de la intrarea in statia Vadu Siretului UZ.

Pe acest traseu propus linia dintre Vicsani CFR si Vadu Siretului UZ ar aveea o lungime de cca 9 km, fata de 11 km, cat are pe traseul actual.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMier 06 Mai 2020, 02:32

Exact de parerile tale are nevoie toata lumea, vezi ca te cauta ministerul transporturilor din Ucraina maine si te pune sa le faci proiectul.
Si China, Vietnam, Cambodgia, Thailanda si alte state din Asia te cauta ca tu esti salvarea transportului feroviar.

Mare ti e grădina ta Doamne!

_________________
595423M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Bdeem_8496_aM 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Bdeem_8496_aM 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMier 06 Mai 2020, 12:26

În general, cei care au gândit reţeaua de căi ferate a României acum 150 de ani au studiat mai bine relieful şi au ales variantele cele mai bune. Pentru comparaţia cu ce a urmat, vezi tentativele de linii ale comuniştilor. Prin urmare, nu mai bine lăsăm în continuare să funcţioneze ce a funcţionat bine în ultimii 100 de ani?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMier 06 Mai 2020, 14:14

Intre Vicsani CFR si Vadu Siretului UZ nu cred ca relieful ar fi foarte dificil, pentru reconstructia M500 pe un traseu mai drept pe care l-am mentionat!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMier 06 Mai 2020, 14:42

Ai uitat ce alunecări de teren şi inundaţii au fost pe acolo acum câţiva ani?
https://www.feroviarul.ro/s-au-terminat-reparatiile-la-linia-suceava-dornesti

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMier 06 Mai 2020, 16:49

Ma refeream la relieful din zona!

Cu inundatiile probleme ar putea fi pentru M500, in partea de nord a judetului Suceava, intre halta Tibeni h. si statia Dornesti, unde calea ferata este relativ aproape de cursul raului Suceava.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMier 06 Mai 2020, 17:26

Dr2005 a scris:
În general, cei care au gândit reţeaua de căi ferate a României acum 150 de ani au studiat mai bine relieful şi au ales variantele cele mai bune. Pentru comparaţia cu ce a urmat, vezi tentativele de linii ale comuniştilor. Prin urmare, nu mai bine lăsăm în continuare să funcţioneze ce a funcţionat bine în ultimii 100 de ani?


La noi a fost pe ieftineala totul si chiar si pe bisnitareala de pe vremea Strousberg.
Dar uite ca tot au terminat comunistii linia de pe defileul Jiului, iar ca acum nu suntem in stare sa mai punem la loc un pod ca sa mai circule trenul in capitalism si democratie.
Iar dupa cum stii deja linia de Valcele a fost planificata de nemti dinainte de executia sub regimul comunist...care aproape o terminase, chiar daca pe ieftineala. Dar comunistii macar faceau, asa cum si nemtii in general tac si fac.

Deci haideti sa nu mai scuzam neprofesionalismul, incompetenta si prostia celor de acum. E chiar penibil.
Nu poti sa faci astfel de afirmatii pentru ca asta inseamna sa te dai de gol si sa autoevaluezi MT ca fiind inutil in ziua de astazi, doar au facut altii tot ce trebuia in 1860.
Pai si in rest voi ce paziti acolo la minister? Transportul banilor intre alte ministere?
Tocmai ca proiectele indraznete in infrastructura aduc in timp destule beneficii.
Romania feroviara nu inseamna doar M300 sau coridorul IV.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 07 Mai 2020, 00:32

Lasă concesiunea Stroussberg... tot ce s-a făcut după aia s-a făcut cu simţ de răspundere, dovadă că a rezistat. Chiar şi Valea Jiului s-a făcut după proiectul interbelic, făcut poate de discipolii lui Anghel Saligny şi Elie Radu.
Când au dispărut din producţie (de bătrâneţe sau pentru că nu aveau ,,origini sănătoase") profesioniştii perioadei interbelice, s-a ales praful de aproape tot (nu doar în construcţii de căi ferate). Dovadă că toată industria noastră socialistă a tras 30 - 40 de ani de nişte licenţe depăşite încă de la momentul achiziţiei, gen 060-DA, gen Renault 12, gen motorul MAN D2165 şi câte şi mai câte.

Tu crezi că ministerul trebuie să construiască el căile ferate? Ministerul face legislaţie, face strategii... pentru restul există CFR SA şi OUG 109/2011 art. 4 alin (1). Şi probabil ai observat că şi în condiţiile astea, sunt oameni care merg pe o gheaţă FOARTE subţire şi pun tunurile pe CFR S.A. să se mişte mai cu talent, cel mai bun exemplu e linia de Otopeni. Mai mult nici să vrei nu ai cum să faci, deja orele suplimentare sunt fără numă în tot ministerul (neplătite, evident), e o lipsă de minimum 100 de oameni, ca să nu mai vorbim de CFR S.A., Marfă şi Călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7373
Data de inscriere : 18/11/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitimeMar 16 Iun 2020, 23:38

Lucrarile la podul dintre Ramificatia Ploiesti Triaj si Ploiesti Sud sunt finalizate. A mai ramas de montat linia de contact pe firul I. Ploiesti- 13.06.2020
Pe firul II intre  Padureni Putna si Pufesti se lucreaza la linie (buraj si ciur). Poate o ridica de la 100 la 120 km/h.
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 20200610
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
Sus 
Pagina 4 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: