|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+35Vitosa @ndrey cristi_tgv tudorstr44 kristi kkk cardinal DAS 2011 Luna SMDS Bebe bubu CalinIonMihai Johnny84 razvan - trenuri aris86 t1972 TVlad cfr500 Cipri Andrei Neculai mtk Adrian78 rich1974 Dr2005 ldh80 vlad237 Laurentiu Ciobanu Adirmvl AeroX MariusM Nesebar DUAL Re6/6 dan tm IonutCFR2009 Ony_x 39 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 27 Mai 2024, 12:13 | |
| Lucrurile sunt simple, forta noastra de munca pleaca in Vest unde e platita mai bine. Imigrantii din Est vin la noi unde sunt platiti mai bine. Si un aspect interesant, pe care nu stiu daca-l cunoasteti sau nu... India e plina de imigranti... din Africa fix din aceleasi motive.
Ultima editare efectuata de catre riciu in Lun 27 Mai 2024, 12:32, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 27 Mai 2024, 12:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Vitosa a scris:
- Și pe cine crezi tu că interesează că tu îmbătrânești sau mori și nu mai apuci să vezi ceva modern demn de vremurile pe care le trăim ? Nu vezi că ăștia au crescut vârsta când te poți pensiona tocmai pentru ca tu să nu mai apuci pensie !?
Și crezi că dacă vin la guvernare partide politice ca USR sau AUR sau oricare altul, se schimbă situația? Fals. Doar ipocriți trăiesc cu impresia asta. No ofence, departe gândul să te jignesc. Lasa ca vine inteligenta artificiala si multi angajati de la TESA, inclusiv de la CFR, ministere, vor fi concediati sau pensionati. Vor fi lucrarile si mai automatizate decat acum.
Logic, că doar n-or să aplice ATO şi turnichete la tren, că sindicatul vrea 2 mecanici şi partidă completă pe orice tren. M-am uitat vineri pe nişte statistici şi m-am luat cu mâinile de cap. De ex. la CFR Călători, doar vreo 15% din personal are studii superioare. Ăştia sunt "TESA" pe care o vrei tu concediată. Oricum, 90% din ei au peste 50 de ani, deci în 10 ani dispar natural din producţie. Sunt curios cum o să arate o societate condusă de absolvenţi de 12 clase. Se și văd studiile.alea undeva .. Mă.bufneste râsul când îi văd pe aia de la.senat că protestează că le-a crescut salariu cu 10 % când în privat poate nici nu s-a mărit nimic
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 27 Mai 2024, 18:52, editata de 1 ori |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 27 Mai 2024, 15:28 | |
| - riciu a scris:
- Lucrurile sunt simple, forta noastra de munca pleaca in Vest unde e platita mai bine. Imigrantii din Est vin la noi unde sunt platiti mai bine. Si un aspect interesant, pe care nu stiu daca-l cunoasteti sau nu... India e plina de imigranti... din Africa fix din aceleasi motive.
Cam ce salariu are un mecanic la Metrorex? Ca stiam ca sar bine de 1000 de euro. Ori la banii astia nu cred ca nu se gasesc romani ca sa aduci migranti care sa puna presiune pe piata chiriilor. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 27 Mai 2024, 16:33 | |
| Nu cunosc salariile de la Metrorex, stiu ca-s peste medie. Insa cunosc mecanici de tren care au plecat de la CFR in Germania pe salariu muuult mai bun. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 27 Mai 2024, 18:53 | |
| Apo erau undeva la 11000 de lei salariu de încadrare plus sporuri ajungi lejer la banii ăștia net Problema e să reziști la.conditiile de acolo |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 27 Mai 2024, 21:36 | |
| Adrian, de ce sunt conditiile de lucru a unui mecanic Metrorex cu mult mai dificile decat ale unui mecanic de la OTF de calatori ? Exista intr-adevar un stres datorat monotoniei, intervine si diferenta de presiune atmosferica. Din cate stiu au program de 6 ore. Pe calea ferata conduci si ziua si noaptea, cu viteze ce pot atinge 120 ( 160 ) km /h, in conditii atmosferice variabile, te ia cu inima la trecerile la nivel unde diferiti inconstienti iti taie calea, se strica locomotiva in mijlocul campului si trebuie sa intri in sala masinilor sa vezi ce poti face, ai pe constiinta mult mai multe victime omenesti decat sinucigasii de la metrou.... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 27 Mai 2024, 22:49 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- riciu a scris:
- Lucrurile sunt simple, forta noastra de munca pleaca in Vest unde e platita mai bine. Imigrantii din Est vin la noi unde sunt platiti mai bine. Si un aspect interesant, pe care nu stiu daca-l cunoasteti sau nu... India e plina de imigranti... din Africa fix din aceleasi motive.
Cam ce salariu are un mecanic la Metrorex?
Ca stiam ca sar bine de 1000 de euro. Ori la banii astia nu cred ca nu se gasesc romani ca sa aduci migranti care sa puna presiune pe piata chiriilor. Alstom, fiind o companie globală, s-a gândit să aducă câţiva instructori de la New Delhi. Cum indienii au nevoie de viză de muncă (că acum suntem în Schengen), asta înseamnă un interviu la Ambasada României de la New Delhi şi o tonă de alte acte - https://newdelhi.mae.ro/en/node/427 . Adică o procedură similară cu aia prin care treceau şi românii noştri acum 20 de ani dacă voiau la muncă în străinătate. Evident că nu e vorba de mecanicii de la Metrorex, din ăia sunt destui, sunt angajaţi inclusiv cei pentru M6 _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 28 Mai 2024, 09:44 | |
| Eu din fraza asta inteleg altceva: - Citat :
- ”Pentru ca noile trenuri să fie testate în parcurs, trebuie ca mai întâi să fie școliți mecanicii, care ar fi trebuit să vină din India, de la New Delhi. Numai că acestora li s-a acordat viză de intrare în România cu valabilitate abia din data de 30 mai”
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 28 Mai 2024, 10:00 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Adrian, de ce sunt conditiile de lucru a unui mecanic Metrorex cu mult mai dificile decat ale unui mecanic de la OTF de calatori ? Exista intr-adevar un stres datorat monotoniei, intervine si diferenta de presiune atmosferica. Din cate stiu au program de 6 ore. Pe calea ferata conduci si ziua si noaptea, cu viteze ce pot atinge 120 ( 160 ) km /h, in conditii atmosferice variabile, te ia cu inima la trecerile la nivel unde diferiti inconstienti iti taie calea, se strica locomotiva in mijlocul campului si trebuie sa intri in sala masinilor sa vezi ce poti face, ai pe constiinta mult mai multe victime omenesti decat sinucigasii de la metrou....
E vorba de umiditate și aerul de acolo la care unii nu au putut să se adapteze.Si mai este trecerea aia de la întuneric la.lumina..A Acuma am dat careva cazuri nu am.generalizat Da de aia este nevoie că mecanicii să aibă condiții speciale de.munca pentru nopțile.pierdute și stres nu că acuma când un pompier sau polițist iasă la.pensie la 25 de ani.Asta e din cauza pensionariilor care lucrează până la.70 de ani |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 28 Mai 2024, 14:55 | |
| https://clubferoviar.ro/rezultatele-otf-privati-de-calatori-2023/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3vfBZsIfFoW2nndtULWOOLUTfSPH-MXwvdPIrm558cSq8rdG3KM3JOyt4_aem_AZKFCjqsFy3qx_sHVYr9Ew4MjfAL7ex3BHfzwcFoXwsD6z1YyepeblfN_uc9KlVbShV1GkWdORN-bDN0xRuejyII |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 28 Mai 2024, 18:52 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Eu din fraza asta inteleg altceva:
- Citat :
- ”Pentru ca noile trenuri să fie testate în parcurs, trebuie ca mai întâi să fie școliți mecanicii, care ar fi trebuit să vină din India, de la New Delhi. Numai că acestora li s-a acordat viză de intrare în România cu valabilitate abia din data de 30 mai”
Nu ai învăţat încă stilul Club Feroviar? Evident că Metrorex nu aduce niciun mecanic din India. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 28 Mai 2024, 19:20 | |
| Și uite așa zboară banii..
Anulare achiziție rame electrice pe hidrogen (RE-H)
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, astăzi, 28 mai 2024, procedura privind achiziția de 12 rame electrice pe bază de pile de combustie cu hidrogen, finanțată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), a fost anulată - automat - în sistemul de achiziții publice, SEAP, în condițiile în care nu a fost depusă nicio ofertă. Reamintim faptul că ARF a anulat procedura de licitație anterioară, în data de 07 noiembrie 2023, din cauza neconformității singurei oferte depuse de Asocierea Alstom-Linde Gaz. Precizăm că valoarea totală a proiectului este de 868.917.205,97 lei cu TVA. În acest context, ARF va iniția o nouă consultare de piață, în urma căreia își va stabili strategia viitoare de achiziție a celor 12 rame electrice pe bază de pile de combustie cu hidrogen. #PNRR #ARF #rameelectricepebazădepiledecombustiecuhidrogen |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 28 Mai 2024, 22:18 | |
| Mulţumim d-lui Drulă pentru includerea acestor trenuri în PNRR. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 28 Mai 2024, 22:23 | |
| Cred că Ghinea a.lucrat la.PNRR. Un proiect eșuat ca tot PNRRul.e plin de greșeli și aberatii
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 31 Mai 2024, 13:25 | |
| Judetul Ilfov avea in anul 2021 - 542.686 locuitori si este in crestere. Mai sunt multe localitati fara acces la transportul feroviar, intre care: Afumati, Voluntari, Snagov, Gruiu, Ciolpani, Corbeanca, Bragadiru, Clinceni, Magurele, Mihailesti, 1 Decembrie, Popesti-Leordeni, Berceni, etc. Localitatile fara trenuri sunt majoritare, deci majoritatea celor din Ilfov NU pot veni in capitala cu trenul!
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 31 Mai 2024, 14:49, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |