| Discutii generale despre transport II | |
|
+48apmatei AndreiCFRbv IonutCFR2009 kristi kkk Sabik cristi ar mtk laurentzu Rarau bubu alex.alexus.tm bobi Capsuneanu 92Dragos George CFR alliens AeroX laur 133 riciu Luna Daniel Trifu ets2oltromânia TVlad Tony-PH marius664 marius_catalin84 cardinal alex.barac.5 COSTACHE MIHAIL aris86 neluadi Vitosa NicuS DAS 2011 @ndrey mielutu zburator IonutChircu cristy79 razvan - trenuri Katalyn LanceR Adirmvl Dr2005 Warrington Nesebar Adrian78 ciprian71 dan tm 52 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Discutii generale despre transport II Vin Oct 07, 2016 10:23 am | |
| Asta cu gara Cimpulung la Tisa e iar o prostie a unor asa zisi ziaristi sau ziarizde.
S-a mai discutat si aici pe forum despre Falciu asa ca o sa repet.
In cadrul pregatirilor pentru aderarea la spatiul Șengăn sau tocat niste bani platindu-se niste sume fabuloase. CUI? unor firme din Germania si Franta. Va amintiti scandalul EADS?
Unde erau acesti ziaristi cind Romania platea unor firme de acolo? aia nu era ca un ajutor cum plescaie acuma ca a cumparat Franta TGV ca sa ajute o firma?
Dar sa revenim, Romania a trebuit sa PLATEASCA acestor firme o gramada de bani cu titlul de lucrari de modernizare pentru paza granitelor UE.
Asadar s-a purces la adaptarea si dotarea unor puncte de frontiera. Dupa care CFR nu a mai avut trafic pe acolo. NU CFR a modernizat garile, cel mult le-a spoit si le-a facut niste buzi, doar nu era trafic pe ruta aia cind au inceput modernizarea pentru Șengăn.Nu vede nimeni ca dincolo la Valea Viseului nu s-a facut nimic?
Acolo sint banii ministerului de interne daca nu ma insel dar cine sa mai verifice cum sta treaba acolo. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Vin Oct 07, 2016 10:30 am | |
| Sa inteleg, acolo s-a modernizat gara si s-au montat camere, 35 la numar.Sinele sunt neschimbate, peroanele si multe alte anexe.Mai departe nimic, podul de peste Tisa abia de se mai vede de vegetatie, ruginit si nici nu se stie daca mai este sigur. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin Oct 07, 2016 10:55 am | |
| garile de frontiera sint impinzite de garduri si camere, vezi pe google maps, Jimbolia, zona liniei spre podul Falciu, trecerea la nivel de la Cimpulung la Tisa, Ungheni.
Acuma ca la Cimpulung la Tisa stau ceferisti in loc de politisti de frontiera e alta treaba.
https://goo.gl/maps/v98rd7oyAt72
https://goo.gl/maps/njvY75uowQM2
https://goo.gl/maps/ececgMbxkAR2
https://goo.gl/maps/NKBTu3csuAH2
https://goo.gl/maps/QBtdyboFmDt |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin Oct 07, 2016 6:39 pm | |
| http://www.pressalert.ro/2016/10/crestere-fabuloasa-traficului-pe-aeroportul-din-timisoara-dupa-ce-ryanair-si-blue-air-au-inceput-sa-opereze-vezi-ultimele-cifre/ |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin Oct 07, 2016 6:55 pm | |
| RyanAir incepe sa opereze si de pe Craiova spre Valencia la un pret de 13 euro pe sens iar in curand si de pe Oradea. RyanAir intentioneaza sa se extinda si in Ukraina la Lvov pe viitor. Eu personal sper la o cursa Bucuresti-Tarile Baltice ; Vilnius/Riga/Tallinn, macar una din astea 3 care vor ei. In septembrie am mers Bucuresti-Berlin si apoi Berlin-Riga, intoarcerea a fost de pe Vilnius. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Sam Oct 08, 2016 5:44 pm | |
| http://bahnbilder.warumdenn.net/pics/Galerie2/22_161_Fraham_01_02_09.jpg Din intamplare, m-am gandit ca o astfel de rama se preteaza pe liniile electrificate din tara.Trenuri Regio Brasov -Sf Gheorghe,Brasov- Sighisoara,Sighisoara-Teius,Blaj- Alba Iulia, Simeria - Targu Jiu,Constanta -Fetesti,Suceava -Vatra Dornei. Capacitate suficienta,AC,consum redus de energie, prietenos. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam Oct 08, 2016 10:46 pm | |
| Se pretează ea, dar nu cred că rata de leasing e tocmai accesibilă, date fiind încasările de pe traseele menționate de tine. Ar fi bună pe linii care să aducă pasageri în gările mari, pentru trenurile de mare viteză. Iar operarea ei ar putea fi finanțată din încasările liniei principale. P.S. am inserat-o ca imagine, ca să o vedem fără click-uri în plus, dar nu știu ce model e. Dacă o identificăm, am putea vedea și cât ar fi leasing-ul pentru ea. Dacă imaginea e din Fraham, ăsta e un sat în Austria, undeva la vest de Linz, pe linia spre Schärding și Passau. Știe cineva mai multe despre linia respectivă și materialul rulant folosit de ÖBB pentru ea? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Oct 09, 2016 12:01 am | |
| E Stadler GTW de prima generaţie: https://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_GTW https://de.wikipedia.org/wiki/Stadler_GTW
N-are nicio treabă cu OeBB, e al Linzer Lokalbahn. _________________ :TTT:
|
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Oct 09, 2016 1:01 am | |
| Vielen Dank! M-am uitat unde e Fraham , da' nu m-a dus mintea că e Linzer Lokalbahn, deși se vede că scrie LILO pe el. La Macquarie se pare că e disponibil în leasing în UK. Next: se poate afla de undeva (sau estima) cam care sunt încasările pe un traseu dintre cele meționate de @ciprian71 ? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Oct 09, 2016 6:18 pm | |
| Ce frumos viseaza unii: http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=25905
Cea mai "noo" cale ferata va fi Pitesti - R. Valcea Nord. Doar ca linia veche ajungea in Bujoreni, R. Valcea Nord h fiind o simpla oprire in cartierul omonim. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: iscutii generale despre transport II Dum Oct 09, 2016 8:23 pm | |
| Linia 317, o cunosc foarte bine, in anii 90 mergeam des intre Arad si Bocsig sau Sebis.La vremea respectiva trenurile erau pline pana la refuz de navetisti ce lucrau la Arad sau elevi ce invatau la Ineu sau Arad.Din 2010 nu mai stiu nimic, care ste situatia numarului de calatori.Stiu doar ca toate garile aveau o arhitectura frumoasa insa se degradau pe an ce trece. Probabil ca in prezent ar putea fi revitalizata doar dpdv turistic, caci navetisti la Arad fara marile intreprinderi nu cred.Este o zona frumoasa, curtata de multi turisti straini, in special francezi, austrieci dar si multi romani ce merg in statiunea Moneasa.In privinta romanilor e discutabil, multi lucra in vest si au masina personala ce merg in Moneasa.Aici nu exista decat o singura solutie daca vrem sa nu moara definitiv aceasta linie si daca vrem sa avem motiv sa salvam si toate aceste gari pitoresti.Linia 317 reparata cat de cat pana in Sebis.Achizitionarea de rame diesel moderne, atragatoare turistilor intre Arad si Sebis iar mai departe preluati tot de catre CFR, cu autobuz CFR BUS.intre Sebis si Moneasa. Ca o propunere, as miza ca CFR sa achizitioneze si o flota de autobuze ce pot asigura anumite rute.MERCEDEZ CITARO de exemplu.Moderne, prietenoase si sunt intalnite in tari ca Germania, Austria, Elvetia si Bucuresti. In zilele urmatoare am sa pun in lumina si acele rute pretabile pentru CFR. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Oct 09, 2016 10:12 pm | |
| - ciprian71 a scris:
- Ca o propunere, as miza ca CFR sa achizitioneze si o flota de autobuze
Și cum crezi că se împacă o asemenea propunere cu satisfacția de a comenta despre ”sicrie pe roți”? Ție sintagma ”disonanță cognitivă” îți spune ceva? http://www.scientia.ro/homo-humanus/52-psihologie-experimente-cu-oameni/928-disonanta-cognitiva-rezolvarea-conflictelor-interioare.html ================================== Dincolo de problema de mai sus, foarte răspândită în România (cam 6 români din 7 se mint singuri) există și un aspect economic important: o organizație ca CFR nu va fi niciodată capabilă să exploateze autobuze cu eficiența unui operator de transport rutier. De asta firmele mari folosesc serviciile unor operatori specializați și nu întrețin flote proprii de autobuze. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Oct 10, 2016 3:16 pm | |
| http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21342817-autostrada-a1-saliste-cunta-redeschide-traficului-luni-peste-cand-fost-inchisa-demolata-partial.htm |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Oct 10, 2016 3:42 pm | |
| - Warrington a scris:
- ciprian71 a scris:
- Ca o propunere, as miza ca CFR sa achizitioneze si o flota de autobuze
Și cum crezi că se împacă o asemenea propunere cu satisfacția de a comenta despre ”sicrie pe roți”? Ție sintagma ”disonanță cognitivă” îți spune ceva?
http://www.scientia.ro/homo-humanus/52-psihologie-experimente-cu-oameni/928-disonanta-cognitiva-rezolvarea-conflictelor-interioare.html
==================================
Dincolo de problema de mai sus, foarte răspândită în România (cam 6 români din 7 se mint singuri) există și un aspect economic important: o organizație ca CFR nu va fi niciodată capabilă să exploateze autobuze cu eficiența unui operator de transport rutier. De asta firmele mari folosesc serviciile unor operatori specializați și nu întrețin flote proprii de autobuze. Da, m-am gandit si la acest aspect.Sper sa fi citit si intamplarea cu excursia din octombrie 2015. In primul rand m-a inspirat o alta companie si anume OBB.Am descoperit ca exista serviciul OBB BUS. Exista curse regulate ce completeaza cursele feroviare.In al doilea rand CFR cu toate necazurile pe care le are, angajatii si fac treaba temeinic, au aceasta educatie ca sa zic asa in lua un serviciu cu mare responsabilitate.Persional nu m-am gandit nicin o secunda ca un mecanic de locomotiva va indrazni sa comita cu usurinta greseli ale soferilor de autocar al unei agentii de turim sau a unei autobaze.M-am gandit la o calificare suplimentara a personalului feroviar.Sunt angajati din tara care isi doresc foarte mult sa iasa la pensie din cadrul acestei companii si anume CFR.Sofer pe autobuz din fericire este o functie bine platita si bine organizata cel putin din ce stiu din interior la RATB transportul urban Bucuresti. Poate ca initiativa mea este curioasa si nepotrivita.Nu ma supar.Si nici nu am auzit pe cineva in cadrul acestui forum sa vina cu o astfel de initiativa.Eu doar am vrut sa vin cu o idee, cu ceva ce poate fi accesibil tarii noastre.Nu cred ca am venit vreodata cu propuneri absurde.Asa a venit ideea si cu acea rama electrica numita LOLO de care stii din zilele trecute.M a gandesc ca e un material rulant mai ieftin decat un EMU.Ca tot se pregateste CFR de noi achizitii. Atat am avut de spus.
Ultima editare efectuata de catre ciprian71 in Lun Oct 10, 2016 3:54 pm, editata de 2 ori |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Oct 10, 2016 3:48 pm | |
| Au mai fost propuneri pe aici de autobuze CFR. Cindva si eu am scris si am dat exemple de la alte firme de cai ferate. Dar noi avem alta mentalitate, chiar daca inainte de razboi parca existau Autobuze CFR. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport II | |
|