Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport III

In jos 
+35
Vitosa
@ndrey
cristi_tgv
tudorstr44
kristi kkk
cardinal
DAS 2011
Luna
SMDS
Bebe
bubu
CalinIonMihai
Johnny84
razvan - trenuri
aris86
t1972
TVlad
cfr500
Cipri Andrei Neculai
mtk
Adrian78
rich1974
Dr2005
ldh80
vlad237
Laurentiu Ciobanu
Adirmvl
AeroX
MariusM
Nesebar
DUAL
Re6/6
dan tm
IonutCFR2009
Ony_x
39 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Iul 2023, 15:57

AeroX a scris:
Uitati-va la Valter Patric, umple YouTube-ul de vlog-uri si trage niste concluzii de te doare mintea, dar important e ca are fani, copii care vad trenurile numai pe Internet. Cica ce are etajatul, problema e de ce exista asa tren, exista ala prin Brasov, iar asta prin Rm Valcea ocoleste aiurea si nu e lume.

Dupa el, daca merge AC-ul bine, deja ai conditii de IC, restul nu mai conteaza la etajat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeLun 31 Iul 2023, 18:53

Laurentiu Ciobanu a scris:
Noi avem situatii absurde gen ajunge trenul la Brasov si trebuie sa schimbe loco ca nu e autorizat mecanicul de Bv pe loco de Buc, iar la Brasov n-au loco, asa ca loco care a venit de la B se intoarce la B, iar trenul ajuns la Bv asteapta loco. Cand erau clasice nu cred ca era decat o singura autorizare.
Degeaba e autorizat pe loco, dacă nu e autorizat pe secţie. Iar mecanicii unui depou sunt autorizaţi doar pe secţiile deservite de acel depou.

Citat :
Plus ca, degeaba pui 1000 de calculatoare pe ele, tot in 6 motoare si tot de 120 de tone raman ca sa traga un singur vagon. Consuma mai putin curent la suta de km daca sunt modernizate? Ca altfel nu vad sensul modernizarii.
Păi motorul de c.a. e mai eficient în exploatare şi mai ieftin de întreţinut decât cel de c.c. care are perii şi bobinaje. Bonus scapi de câteva tone de punţi redresoare, alt echipament sensibil şi cu rată măricică de defectare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeMar 01 Aug 2023, 09:28

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
Noi avem situatii absurde gen ajunge trenul la Brasov si trebuie sa schimbe loco ca nu e autorizat mecanicul de Bv pe loco de Buc, iar la Brasov n-au loco, asa ca loco care a venit de la B se intoarce la B, iar trenul ajuns la Bv asteapta loco. Cand erau clasice nu cred ca era decat o singura autorizare.
Degeaba e autorizat pe loco, dacă nu e autorizat pe secţie. Iar mecanicii unui depou sunt autorizaţi doar pe secţiile deservite de acel depou.

Aceste reglementari stupide se pot schimba, mai ales ca este criza de locomotive.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeMar 01 Aug 2023, 09:32

O, da, hai să le schimbăm, ca să ne trezim după aia cu locomotive zburate de pe poduri şi mecanici care trec de staţii...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeMar 01 Aug 2023, 09:57

Dr2005 a scris:
Degeaba e autorizat pe loco, dacă nu e autorizat pe secţie. Iar mecanicii unui depou sunt autorizaţi doar pe secţiile deservite de acel depou.

Plus ca, degeaba pui 1000 de calculatoare pe ele, tot in 6 motoare si tot de 120 de tone raman ca sa traga un singur vagon. Consuma mai putin curent la suta de km daca sunt modernizate? Ca altfel nu vad sensul modernizarii.
Păi motorul de c.a. e mai eficient în exploatare şi mai ieftin de întreţinut decât cel de c.c. care are perii şi bobinaje. Bonus scapi de câteva tone de punţi redresoare, alt echipament sensibil şi cu rată măricică de defectare.[/quote]

Aici nu era vorba de lipsa mecanici, ci ca aveau mecanic la Bv, dar nu era autorizat pe loco, care la baza tot EA era.

Cat despre "scapi de echipament sensibil si cu rata de defectare'', nu stiu cum sa zic, dar vad cam multe modernizate care au ramas pe camp sau au luat foc.

EA001 in 25 de ani si 4.5 milioane de km a avut doar 9 inlocuiri in parcurs, astea modernizate cate au?

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 03 Aug 2023, 21:43

Oare animalele astea mai merita sa meargă cu trenul?

Așa au lăsat cabina de la cușetă elevii de la Liceul Pedagogic I.Vulcan din Oradea !!

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Fb_im682


Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeVin 04 Aug 2023, 10:39

Radu Georgescu

Managing Partner at CFO Network


"Romania este noua Grecie?
Grecia avea in 2010 cel mai mare deficit bugetar din UE
Astazi, Romania are cel mai mare deficit bugetar din UE

In 2010 Grecia a fost obligata de creditori sa reduca deficitul bugetar
Iar economia Greciei a luat-o la vale
Nici dupa 13 ani, PIB-ul Greciei nu a revenit la nivelul anului 2010

Astazi, Romania este obligata de creditori sa-si reduca deficitul

Vor urma 10  ani dificili pentru economia Romaniei
Posibil chiar mai multi
Trebuie sa fim pregatiti pentru turbulente economice puternice

Explic mai jos de ce

1 Romania a facut in ultimii 5 ani supradoza de steroizi ( imprumuturi)

Ca si Grecia, Romania a facut supradoza cu imprumuturi in ultimii 5 ani
Imprumuturile sunt ca niste sterozi pentru economie

Guvernul a crescut datoria Romaniei cu 400 miliarde de lei in ultimii 5 ani!!
Datoria Romaniei a crescut cu 140% in acesti ani!!

2 Steroizii au fost folositi pentru cresterea salariilor bugetarilor

O mare parte din acesti bani au fost folositi pentru cresterea salariilor bugetarilor si angajarea de noi bugetari
In ultimii 5 ani s-a dublat cheltuiala cu salariile bugetarilor

3  Steroiziii nu au niciun efect economic pe termen lung

Din cei 400 miliarde de lei imprumutati, o mare parte ei nu au ramas in Romania

Deficitul de cont curent in ultimii 5 ani fiind de 450 miliarde de lei
Coincidenta?
Nu

Cu banii imprumtati, s-au cumparat bunuri produse de alte tari
Cu alte cuvinte, Romania s-a imprumutat 400 miliarde de lei, dar acesti bani au dezvoltat economiile altor tari

4 Sevrajul

Romania nu mai poate lua steroizi.
Si va urma o perioada de sevraj

Acum vine intrebarea de 10 puncte
Cat va tine sevrajul?

Cati ani vor trece pentru a ajunge la un echilbru bugetar?

Ultima data cand bugetul Romaniei a fost sevraj ( criza din 2008) a iesit din sevraj dupa 10 ani

5 Concluzii

Economia Romaniei va trebui sa invete sa functioneze fara sterorizi

Imprumurile facute de stat trebuie sa scada cu 50 miliarde lei pe an
Asta inseamna mult mai putini bani in piata

Acum, Guvernul incearca sa obtina acesti bani de la mediul privat

Ca si in perioada 2008-2010 este posibil sa avem o scadere accentuata a economiei si o devalorizare puternica a leului

Sa fii pregatit este mult mai bine decat sa fii socat".
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeVin 04 Aug 2023, 10:47

Lasand la o parte faptul ca el este economist, este adeptul unui partid liberal, dar are partial dreptate. Sper sa se insele acest individ.

Referindu-ma la societatile de la CFR, probabil, vor urma restructurari, reforme, greve, destui someri, inchideri ale unor cai ferate ce tranziteaza localitati fara potential care aduc mari pierderi si nu leaga minim doua orase medii sau mari, etc. Birocratia si coruptia sunt la un nivel prea ridicat. Restructurarile de angajati vor fi impuse, inclusiv la ministere, de catre straini (in special creditori si FMI), desi unele partide vor pierde alegeri. O parte dintre someri vor trece in privat, altii vor ramane fara job mult timp, iar altii vor munci in strainatate.

Mai ales ca modernizarea si repararea magistralelor de cale ferata se desfasoara in ritm de melc, alte cai ferate noi care sa aduca noi clienti (marfa si calatori) la trenuri nu se construiesc, exemple: intre Pitesti si Ramnicu Valcea, Bacau si Comanesti, Iasi/Harlau si Botosani, Targu Mures si Sighisoara, ori Ploiesti si Voluntari prin Snagov.

Nu se cumpara rapid material rulant nou sau second-hand.

La cele de mai sus se adauga razboiul din vecini cu efecte negative si la noi in tara, dar si in Europa.
Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 719
Data de inscriere : 06/03/2023

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeVin 04 Aug 2023, 13:32

O sa dea afara din bugetari aia care sunt paznici,femei de servici,soferi....adica prostimea cu salarii mici.Pilele,amantele,nepotii care freaca duda la birouri pe salarii grase NU se vor atinge niciodata de ei.Domnu Ciolacu vad ca a ,,UiTAT,,de cumulul salariu+pensie,parca era vorba sa nu mai existe persoane cu 2 venituri de la Stat......ahhh,am uitat ...aia 560 de parlamentari parca se votase la referendum sa ramana 300...... Romania Lucrurului Bine Facut
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeVin 04 Aug 2023, 16:46

Am mai trecut prin 2008 prin așa ceva cu creștere economică de 9% deficit la fel..Totul pe creșteri de salarii și pensii și cheltuieli publice
Probabil o sa vina iara FMI sa închidem companiile.sa vindem ce e mai rentabil adică Hidroelectrica și asta din cauza unor tembeli care conduc din 2016 încoace tara asta..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeVin 04 Aug 2023, 19:00

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Siemens este doar convertizorul de servicii auxiliare, restul e secheron.
Orice ar fi, e un produs scos din fabricaţie de 20 de ani, cu zero piese de schimb disponibile.

Vitosa a scris:
Ia uite-te ce de bani aruncați pe geam. Păi da, vin alegerile. Gruia Stoica și Călin Mitică au de unde sponsoriza partidele.
Ăştia au cumpărat cumva Softronic şi nu ştiu eu?
Licitaţiile sunt publice, prin SEAP, poate să vină oricine la ele, iar invitaţii de participare au fost transmise la toate firmele europene mari.
A, da, banii sunt granturi PNRR, nu buget de stat.

dan tm a scris:
EC-uri nu fac?
EC: 39, 44, 54, 96, 16, 100, 105, 108, 122, 101, 74, 127, 15, 60, 97, 129
EC-1: 126
Dar mă cam îndoiesc că va veni cineva la licitaţie pentru ele.
O da, granturi PNNR. Dacă guvernul nu rezolvă problema deficitului cu bugetarii, pensii speciale, etc, nu va exista nici un PNNR, deci asta e ca aia cu blana ursului din pădure...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeSam 05 Aug 2023, 15:01

Dacă proiectul ăla de OUG care circulă pe net trece, nu ne vom mai face ,,griji" de granturi, le vom pierde pe toate pentru că ARF nu are minim 51 posturi ocupate, deci va trebui desfiinţată. Dispărând beneficiarul, vor dispărea şi contractele. Acuma, să vedem cât la sută din bugetul MTI pe anii următori se va duce în despăgubiri către Alstom pentru treaba asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeDum 06 Aug 2023, 08:32

Bun am rezolvat-o și pe asta..
Las că apare Grampet Călători cu rame.IC4 și gata merg banii unde trebuie..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 10 Aug 2023, 16:37

Cam mare diferență între Skoda Group și Astra

🚄🤩🇮🇹Škoda Group joins the new night coaches project! We are now part of a frame agreement for designing and building up to 370 new intercity night coaches in Italy. Frecciarossa has formed the Temporary Grouping of Companies, consisting of Škoda Group and TITAGARH FIREMA S.P.A., one of the leading players in the Italian railway industry.

This collaboration results from the European tender procedure, paving the way for a genuine rebirth of the night service in Italy and throughout Europe! The coaches will be crafted with cutting-edge technical solutions, ensuring a comfortable journey while prioritizing environmental sustainability. Stay tuned for a new era of night-time travel in Italy and beyond! 🙌💚

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Fb_im692
Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Fb_im693
Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Fb_im694
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitimeSam 12 Aug 2023, 12:17

razvan - trenuri a scris:
Pana la urma se va construi, se discuta la nivel european despre necesitatea acestor linii. Unii vor sa se circule multi ani pe liniile actuale cu viteze medii ca in Africa sau CSI (100-120 km/h), iar procentul celor care calatoresc cu trenul sa nu depaseasca 5% la nivel national intre localitati.
Pacat ca se vor inchide traficului feroviar alte cai ferate care au si vor avea trafic feroviar scazut, putini clienti, genereaza pierderi imense la bugetul national. Ori date firmelor private feroviare sa faca turism. Cand se vor restructura si reforma societatile CFR + ministerul de profil.
Ia uite a început restructurarea Laughing
https://clubferoviar.ro/reforma-marca-sorin-grindeanu-desfiinteaza-posturile-ce-nu-erau-ocupate/?fbclid=IwAR0iLeKJLzb9hhxIPSmL8sP35yzsF9kT49Y9iKTdVns9Jd_0WxY2vJQf0IQ

Deci nu s-a schimbat nimic. Băi nu mai aplaudați ca focile și nu mai puneți botul la ce spune Drulă, Grindeanu, Simion, Ciolacu, etc alți politicieni. Pe voi vă prostește din vorbe, ei își văd de interesul lor.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 26 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport III
Sus 
Pagina 26 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: