|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+35Vitosa @ndrey cristi_tgv tudorstr44 kristi kkk cardinal DAS 2011 Luna SMDS Bebe bubu CalinIonMihai Johnny84 razvan - trenuri aris86 t1972 TVlad cfr500 Cipri Andrei Neculai mtk Adrian78 rich1974 Dr2005 ldh80 vlad237 Laurentiu Ciobanu Adirmvl AeroX MariusM Nesebar DUAL Re6/6 dan tm IonutCFR2009 Ony_x 39 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 31 Iul 2023, 15:57 | |
| - AeroX a scris:
- Uitati-va la Valter Patric, umple YouTube-ul de vlog-uri si trage niste concluzii de te doare mintea, dar important e ca are fani, copii care vad trenurile numai pe Internet. Cica ce are etajatul, problema e de ce exista asa tren, exista ala prin Brasov, iar asta prin Rm Valcea ocoleste aiurea si nu e lume.
Dupa el, daca merge AC-ul bine, deja ai conditii de IC, restul nu mai conteaza la etajat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 31 Iul 2023, 18:53 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Noi avem situatii absurde gen ajunge trenul la Brasov si trebuie sa schimbe loco ca nu e autorizat mecanicul de Bv pe loco de Buc, iar la Brasov n-au loco, asa ca loco care a venit de la B se intoarce la B, iar trenul ajuns la Bv asteapta loco. Cand erau clasice nu cred ca era decat o singura autorizare.
Degeaba e autorizat pe loco, dacă nu e autorizat pe secţie. Iar mecanicii unui depou sunt autorizaţi doar pe secţiile deservite de acel depou. - Citat :
- Plus ca, degeaba pui 1000 de calculatoare pe ele, tot in 6 motoare si tot de 120 de tone raman ca sa traga un singur vagon. Consuma mai putin curent la suta de km daca sunt modernizate? Ca altfel nu vad sensul modernizarii.
Păi motorul de c.a. e mai eficient în exploatare şi mai ieftin de întreţinut decât cel de c.c. care are perii şi bobinaje. Bonus scapi de câteva tone de punţi redresoare, alt echipament sensibil şi cu rată măricică de defectare. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 01 Aug 2023, 09:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- Noi avem situatii absurde gen ajunge trenul la Brasov si trebuie sa schimbe loco ca nu e autorizat mecanicul de Bv pe loco de Buc, iar la Brasov n-au loco, asa ca loco care a venit de la B se intoarce la B, iar trenul ajuns la Bv asteapta loco. Cand erau clasice nu cred ca era decat o singura autorizare.
Degeaba e autorizat pe loco, dacă nu e autorizat pe secţie. Iar mecanicii unui depou sunt autorizaţi doar pe secţiile deservite de acel depou. Aceste reglementari stupide se pot schimba, mai ales ca este criza de locomotive. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 01 Aug 2023, 09:32 | |
| O, da, hai să le schimbăm, ca să ne trezim după aia cu locomotive zburate de pe poduri şi mecanici care trec de staţii... _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 01 Aug 2023, 09:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Degeaba e autorizat pe loco, dacă nu e autorizat pe secţie. Iar mecanicii unui depou sunt autorizaţi doar pe secţiile deservite de acel depou.
Plus ca, degeaba pui 1000 de calculatoare pe ele, tot in 6 motoare si tot de 120 de tone raman ca sa traga un singur vagon. Consuma mai putin curent la suta de km daca sunt modernizate? Ca altfel nu vad sensul modernizarii. Păi motorul de c.a. e mai eficient în exploatare şi mai ieftin de întreţinut decât cel de c.c. care are perii şi bobinaje. Bonus scapi de câteva tone de punţi redresoare, alt echipament sensibil şi cu rată măricică de defectare.[/quote] Aici nu era vorba de lipsa mecanici, ci ca aveau mecanic la Bv, dar nu era autorizat pe loco, care la baza tot EA era. Cat despre "scapi de echipament sensibil si cu rata de defectare'', nu stiu cum sa zic, dar vad cam multe modernizate care au ramas pe camp sau au luat foc. EA001 in 25 de ani si 4.5 milioane de km a avut doar 9 inlocuiri in parcurs, astea modernizate cate au? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 03 Aug 2023, 21:43 | |
| Oare animalele astea mai merita sa meargă cu trenul? Așa au lăsat cabina de la cușetă elevii de la Liceul Pedagogic I.Vulcan din Oradea !! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 04 Aug 2023, 10:39 | |
| Radu Georgescu
Managing Partner at CFO Network
"Romania este noua Grecie? Grecia avea in 2010 cel mai mare deficit bugetar din UE Astazi, Romania are cel mai mare deficit bugetar din UE In 2010 Grecia a fost obligata de creditori sa reduca deficitul bugetar Iar economia Greciei a luat-o la vale Nici dupa 13 ani, PIB-ul Greciei nu a revenit la nivelul anului 2010 Astazi, Romania este obligata de creditori sa-si reduca deficitul Vor urma 10 ani dificili pentru economia Romaniei Posibil chiar mai multi Trebuie sa fim pregatiti pentru turbulente economice puternice Explic mai jos de ce 1 Romania a facut in ultimii 5 ani supradoza de steroizi ( imprumuturi) Ca si Grecia, Romania a facut supradoza cu imprumuturi in ultimii 5 ani Imprumuturile sunt ca niste sterozi pentru economie Guvernul a crescut datoria Romaniei cu 400 miliarde de lei in ultimii 5 ani!! Datoria Romaniei a crescut cu 140% in acesti ani!! 2 Steroizii au fost folositi pentru cresterea salariilor bugetarilor O mare parte din acesti bani au fost folositi pentru cresterea salariilor bugetarilor si angajarea de noi bugetari In ultimii 5 ani s-a dublat cheltuiala cu salariile bugetarilor 3 Steroiziii nu au niciun efect economic pe termen lung Din cei 400 miliarde de lei imprumutati, o mare parte ei nu au ramas in Romania Deficitul de cont curent in ultimii 5 ani fiind de 450 miliarde de lei Coincidenta? Nu Cu banii imprumtati, s-au cumparat bunuri produse de alte tari Cu alte cuvinte, Romania s-a imprumutat 400 miliarde de lei, dar acesti bani au dezvoltat economiile altor tari 4 Sevrajul Romania nu mai poate lua steroizi. Si va urma o perioada de sevraj Acum vine intrebarea de 10 puncte Cat va tine sevrajul? Cati ani vor trece pentru a ajunge la un echilbru bugetar? Ultima data cand bugetul Romaniei a fost sevraj ( criza din 2008) a iesit din sevraj dupa 10 ani 5 Concluzii Economia Romaniei va trebui sa invete sa functioneze fara sterorizi Imprumurile facute de stat trebuie sa scada cu 50 miliarde lei pe an Asta inseamna mult mai putini bani in piata Acum, Guvernul incearca sa obtina acesti bani de la mediul privat Ca si in perioada 2008-2010 este posibil sa avem o scadere accentuata a economiei si o devalorizare puternica a leului Sa fii pregatit este mult mai bine decat sa fii socat". |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 04 Aug 2023, 10:47 | |
| Lasand la o parte faptul ca el este economist, este adeptul unui partid liberal, dar are partial dreptate. Sper sa se insele acest individ.
Referindu-ma la societatile de la CFR, probabil, vor urma restructurari, reforme, greve, destui someri, inchideri ale unor cai ferate ce tranziteaza localitati fara potential care aduc mari pierderi si nu leaga minim doua orase medii sau mari, etc. Birocratia si coruptia sunt la un nivel prea ridicat. Restructurarile de angajati vor fi impuse, inclusiv la ministere, de catre straini (in special creditori si FMI), desi unele partide vor pierde alegeri. O parte dintre someri vor trece in privat, altii vor ramane fara job mult timp, iar altii vor munci in strainatate.
Mai ales ca modernizarea si repararea magistralelor de cale ferata se desfasoara in ritm de melc, alte cai ferate noi care sa aduca noi clienti (marfa si calatori) la trenuri nu se construiesc, exemple: intre Pitesti si Ramnicu Valcea, Bacau si Comanesti, Iasi/Harlau si Botosani, Targu Mures si Sighisoara, ori Ploiesti si Voluntari prin Snagov.
Nu se cumpara rapid material rulant nou sau second-hand.
La cele de mai sus se adauga razboiul din vecini cu efecte negative si la noi in tara, dar si in Europa. |
| | | Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 719 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 04 Aug 2023, 13:32 | |
| O sa dea afara din bugetari aia care sunt paznici,femei de servici,soferi....adica prostimea cu salarii mici.Pilele,amantele,nepotii care freaca duda la birouri pe salarii grase NU se vor atinge niciodata de ei.Domnu Ciolacu vad ca a ,,UiTAT,,de cumulul salariu+pensie,parca era vorba sa nu mai existe persoane cu 2 venituri de la Stat......ahhh,am uitat ...aia 560 de parlamentari parca se votase la referendum sa ramana 300...... Romania Lucrurului Bine Facut |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 04 Aug 2023, 16:46 | |
| Am mai trecut prin 2008 prin așa ceva cu creștere economică de 9% deficit la fel..Totul pe creșteri de salarii și pensii și cheltuieli publice Probabil o sa vina iara FMI sa închidem companiile.sa vindem ce e mai rentabil adică Hidroelectrica și asta din cauza unor tembeli care conduc din 2016 încoace tara asta.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 04 Aug 2023, 19:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Siemens este doar convertizorul de servicii auxiliare, restul e secheron.
Orice ar fi, e un produs scos din fabricaţie de 20 de ani, cu zero piese de schimb disponibile.
- Vitosa a scris:
- Ia uite-te ce de bani aruncați pe geam. Păi da, vin alegerile. Gruia Stoica și Călin Mitică au de unde sponsoriza partidele.
Ăştia au cumpărat cumva Softronic şi nu ştiu eu? Licitaţiile sunt publice, prin SEAP, poate să vină oricine la ele, iar invitaţii de participare au fost transmise la toate firmele europene mari. A, da, banii sunt granturi PNRR, nu buget de stat.
- dan tm a scris:
- EC-uri nu fac?
EC: 39, 44, 54, 96, 16, 100, 105, 108, 122, 101, 74, 127, 15, 60, 97, 129 EC-1: 126 Dar mă cam îndoiesc că va veni cineva la licitaţie pentru ele. O da, granturi PNNR. Dacă guvernul nu rezolvă problema deficitului cu bugetarii, pensii speciale, etc, nu va exista nici un PNNR, deci asta e ca aia cu blana ursului din pădure... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 05 Aug 2023, 15:01 | |
| Dacă proiectul ăla de OUG care circulă pe net trece, nu ne vom mai face ,,griji" de granturi, le vom pierde pe toate pentru că ARF nu are minim 51 posturi ocupate, deci va trebui desfiinţată. Dispărând beneficiarul, vor dispărea şi contractele. Acuma, să vedem cât la sută din bugetul MTI pe anii următori se va duce în despăgubiri către Alstom pentru treaba asta. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 06 Aug 2023, 08:32 | |
| Bun am rezolvat-o și pe asta.. Las că apare Grampet Călători cu rame.IC4 și gata merg banii unde trebuie.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 10 Aug 2023, 16:37 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 12 Aug 2023, 12:17 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Pana la urma se va construi, se discuta la nivel european despre necesitatea acestor linii. Unii vor sa se circule multi ani pe liniile actuale cu viteze medii ca in Africa sau CSI (100-120 km/h), iar procentul celor care calatoresc cu trenul sa nu depaseasca 5% la nivel national intre localitati.
Pacat ca se vor inchide traficului feroviar alte cai ferate care au si vor avea trafic feroviar scazut, putini clienti, genereaza pierderi imense la bugetul national. Ori date firmelor private feroviare sa faca turism. Cand se vor restructura si reforma societatile CFR + ministerul de profil. Ia uite a început restructurarea https://clubferoviar.ro/reforma-marca-sorin-grindeanu-desfiinteaza-posturile-ce-nu-erau-ocupate/?fbclid=IwAR0iLeKJLzb9hhxIPSmL8sP35yzsF9kT49Y9iKTdVns9Jd_0WxY2vJQf0IQ Deci nu s-a schimbat nimic. Băi nu mai aplaudați ca focile și nu mai puneți botul la ce spune Drulă, Grindeanu, Simion, Ciolacu, etc alți politicieni. Pe voi vă prostește din vorbe, ei își văd de interesul lor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |