Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 23 Oct 2021, 21:15
razvan - trenuri a scris:
Plus mai multe regio cu Mărășești
De fapt, l-au scos pe 7575, care pleca din Mărășești spre Galati, la ora 18:44. pacat
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 24 Oct 2021, 20:32
Deci solutii exista
Stadler a prezentat noul vagon de dormit al ADY la Innotrans
sleeping-carStadler si Caile Ferate din Azerbaidjan (ADY) au prezentat in cadrul InnoTrans din Berlin noul vagon de dormit produs pentru linia internationala Baku-Tbilisi-Istanbul. Pentru a permite operarea transfrontaliera, Stadler a dezvoltat un boghiu cu osii cu ecartament ajustabil. Contractul permite companiei Stadler sa intre cu succes pe piata feroviara din Azerbaidjan. Caile Ferate din Azerbaidjan au acordat Stadler un contract pentru livrarea a 30 de vagoane de dormit in 2014. Stadler a executat proiectul si a construit primul vagon in decurs de doi ani in stransa colaborare cu ADY, facand posibila prezentarea vagonului in public in cadrul targului international feroviar InnoTrans. sleeping-car Vagoanele de dormit construite pentru ADY sunt capabile sa opereze atat in statele CSI (ecartament larg 1520 mm), cat si pe ecartament european standard (1435 mm) datorita boghiurilor speciale cu ecartament ajustabil. In apropiere de granita cu Turcia in orasul georgian Akhalkalaki, este in plan un punct de ajustare a boghiurilor pentru a permite operarea eficienta pe linia internationala Baku –Tbilisi– Kars– Istanbul. Boghiurile sunt echipate cu un sistem tip V de osii ajustabile, RAFIL/DBAG. Ele sunt compatibile cu alte sisteme cu ecartament variabil de-a lungul granitelor cu statele CSI, facilitand astfel utilizarea aceluiasi echipament. Vagoanele sunt conforme cu profilul de ecartament european. Contractul nu include numai livrarea vagoanelor intre jumatatea lui 2016 si jumatatea lui 2017, dar include si un pachet extins de piese de schimb si instruirea personalului care va opera si va intretine vehiculele. In plus, contractul include si o optiune pentru inca 70 de unitati. Caile Ferate din Azerbaidjan vor crea trei trenuri a cate 10 vagoane din 30 de vagoane. Comanda include livrarea a 27 de vagoane de dormit si 3 vagoane restaurant. Vagoanele de dormit constau in 3 vagoane clasa intai (16 paturi, fiecare compartiment cu unitatea sa sanitara cu toaleta si dus), 18 vagoane clasa a doua (34 de paturi, o toaleta si o cabina de dus), 3 vagoane de clasa intai/a doua (20 de paturi, unitati sanitare la clasa intai si compartimente pentru familii) si 3 vagoane speciale (cu compartimente spatioase pentru calatorii cu mobilitate redusa, 4 compartimente clasa a doua cu 16 paturi si un comportiment pentru controlor). Cele 3 vagoane restaurant au 28 de scaune fiecare. Prin urmare, un tren cu 10 vagoane va include 257 de paturi. Fiecare vagon este dotat cu o toaleta cu sistem inchis si sistem de alimentare cu energie de urgenta cu generator care face posibile operarea 24/24. Toate vagoanele sunt dotate cu aer conditionat.
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 27 Oct 2021, 18:31
Ei se raportează strict la salariul mediu. Numai că nicăieri în lume un preţ nu e raportat la venitul clienţilor, ci la costurile de producţie ale produsului sau serviciului.
Club Feroviar a scris:
Dacă în vestul Uniunii Europene trenul a circulat cu viteze pe peste 200 km/oră
Cu peste 200 km/h sigur nu a circulat, că toate vagoanele aveau viteza maximă de 200 km/h.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 27 Oct 2021, 23:33
Pai cum sa te raportezi la costuri? Ce plinurile de benzina sau coșul de cumpărături se raoreaza la costuri?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 28 Oct 2021, 00:45
Nu, dar Club Feroviar zice că biletele sunt ,,scumpe" doar pentru că românii au salarii mici. Când, de fapt, biletele sunt cam la acelaşi preţ ca în Ungaria. Ce nu zice Club Feroviar e cât costă un bilet de regio pe 30 - 40 - 60 km, că la unguri nu mergi 60 km cu nici 8 lei.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 28 Oct 2021, 10:25
Pai noi decand tot spunem ca la IR tariful e prea scump iar la Regio care si consuma mai multa motorina și energie tarifele sunt prea mici dar cred ca e un fel de subventie indirecta pentru cei cu salarii mici Oricum nu mai sunt salariile de 480 de lei de acuma 10 ani sa zică unii ca nu își permit abonamentul de 100 de lei cât 4 pachete de țigări si 3 preturi de bere Eu am zis pana în 100 de km trebuie tarif global cu 10 lei în plus la IR rezervare.. Apropo capetele luminate au anulat 1837 1838 da țin în circulație trenuri Regio compunere EA etajat sa plimbe 5 calatori din care 2 ceferisti
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 29 Oct 2021, 15:10
La noi bolovanii de la CFR Calatori modernizeaza niste epave 23 de bucati in contract cadru cu 35 de mil de euro la Reloc si daca iasa ca ultimele GMuri si clasa 41 e clar tzeapa
Astia stiu sa cumpere si noi si multisistem si cu ETCS si mentenanta
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 29 Oct 2021, 15:33
Doar echipamentul ETCS de bord costă cca. 350.000 euro fără TVA pentru o singură locomotivă! Iar în 2030 va deveni obligatoriu pe reţeaua TEN-T Core. Evident că niciun OTF din Europa nu-şi va înlocui tot parcul de locomotive până atunci, deci vom vedea şi V43 şi alte ,,vechituri" dotate cu ETCS.
_________________ :TTT:
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III