| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 18 Ian 2021, 11:17 | |
| Multe din ele sunt impracticabile in teren poate nici nu mai exista sau se circula cu 30km/h pe ele |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 18 Ian 2021, 11:18 | |
| @razvan-trenuri, tot ce ai insirat tu sunt niste lucruri pe care multi dintre noi nici nu le mai visam. Mai ales ca zici doar de linii noi. Poate doar Pitesti - Ramnicu Valcea va avea viitor posibil (cine stie?) dupa 20-30 de ani, dar nu intra in categoria aia de refactie a liniilor promisa de actualul guvern, mai repede te muti in alta tara decat sa astepti dupa dezvoltarea infrastructurii feroviare din Romania. Ei se lauda cumva ca vor putea repara mai usor liniile, aducandu-le la parametri constructivi, urmand sa achizitioneze utilaje mai avansate/eficiente, deci nu vor face altceva mai grozav din punctul asta de vedere. Dar faptele mai intai, vorbele la urma. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 18 Ian 2021, 13:59 | |
| Mulți români nu vor avea bani pentru autoturisme electrice. Cele pe benzină și motorină vor dispărea din trafic în 20-30 de ani. Unii nu vor mai dori să circule cu microbuze și autocare.
Uniunea Europeană și poluarea în lume vor grăbi tranzitia către moduri de transport mai puțin poluante, ecologice.
Distribuția populației în România este în aproape toată suprafața țări, nu doar în anumite județe.
Autocarele, microbuzele s-au băgat peste trenuri dar trenurile nu pot circula pe anumite rute între localități, iar CFR Călători are în circulație multe trenuri puse aiurea, multe lipsă și fără a răspunde nevoilor clienților. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 18 Ian 2021, 14:54 | |
| Nu are nici o logica ce spui tu Apropo masinile electrice sunt foarte scumpe piate peste 10 ani sa devina mai accesibile dar apoi o sa se suprasolicite reteaua electrica si o sa apara penele de curent si multe deranjamente reteaua noastra de transport nu poate sa sustina un consum mare mai ales daca se suorapune si un ger Și apoi nici masinile alea electrice ca sa fie ecologuce ar trebui incarcate numai de la stații care sunt alimentate din curent produs hidro sau eolian ca restu fotovoltaic si nuclear si alea sunt poluante |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 20 Ian 2021, 20:58 | |
| Train tram la MAV Erster Stadler Citylink tram-train in Ungarn angekommen Stadler transportierte den ersten Citylink tram-train von Valencia nach Szentes, Ungarn. Hier hat er sein vorübergehendes Zuhause im Wartungsdepot der ungarischen Eisenbahngesellschaft MÁV bezogen. Der 70-Tonnen-Prototyp mit drei Wagen wurde in 9 Tagen per Sondertransport von Valencia nach Szentes transportiert. Anschliessend folgen insgesamt 7 weitere Züge. Es wird erwartet, dass die 8 Einheiten im letzten Quartal 2021 den kommerziellen Betrieb zwischen Szeged und Hódmezővásárhely (Südungarn) aufnehmen. https://www.marketscreener.com/quote/stock/STADLER-RAIL-AG-57143111/news/Stadler-Rail-2021-01-21-First-Citylink-tram-train-successfully-arrived-in-Hungary-32242858/ Foto: Stadler / Balazs Szecsody |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 21 Ian 2021, 23:03 | |
| Ce vorbești tu? Păi la București nu il avem noi pe 4036 al nostru? Aceeași Mărie de acum țspe ani dar în straie noi. Băi dar e frumos belea |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 09:27 | |
| |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 09:45 | |
| - Vitosa a scris:
- Ce vorbești tu? Păi la București nu il avem noi pe 4036 al nostru? Aceeași Mărie de acum țspe ani dar în straie noi. Băi dar e frumos belea
STB-ul e un mic CFR Călători, s-a dus şeful de depou la direcţiune şi a bătut cu pumnul în masă că #4036 e al Depoului Alexandria şi să i-l dea înapoi Dudeştiul, deşi depoul primise alt vagon la schimb (#4027). Până la urmă au schimbat iar vagoanele, ca să scape de gura ăstuia şi al vatmanilor (că, na, şi tramvaiele au vatmani titulari, nu dai tramvaiul din mână la oricine). Oare tot două (da, DOUĂ) sisteme de taxare o avea în el? Că validatoarele Kapsch sunt pe alt computer de bord, dacă dai cu cardul pe ele şi apoi pe un validator normal (sau invers), te taxează de două ori _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 15:15 | |
| E mare prostie cu titularele astea. Pleaca din rautatea, prostia si nesimtirea celor care lucreaza pe aceste utilaje.
Oare cum ar fi sa fie titulari pe avioane?
sau la TGV-uri?
Nu e destul de clar ca un mecanic/vatman/sofer ar trebui sa mearga la tura, sa i se repartizeze vehicolul si sa plece in cursa?
undeva in parcurs vine un coleg sa il schimbe si gata. Daca e locomotiva poate ca si pe asta il schimba altul si locomotiva se intoarce cu alt/e tren/trenuri fara ca primul mecaic sa o aduca acasa.
toti ar trebui sa pastreze vehicolul curat si in buna stare ca fiind exact locul lor de munca.
Ce e atit de greu? astia sint exact ca aia care se pisa si se caca si murdaresc veceurile de parca acasa fac la fel.(excludem boschetarii) |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 16:45 | |
| Nea Dane nu mai că aici suntem în România unde e și lumea a draq. De exemplu recentei modernizată la Reloc Craiova, 41-005, i-au rupt și scrijeluit cu cheia bordul. Plus că se fură de pe ele ca în codru. Despre partea tehnică nu are rost să mai vorbim. Nu exagerez, mai bine de 95% din întreg parcul CFR Călători e terminat. Nu tu piese de schimb nu tu oameni să le repare. Știu caz și depou (nu în mandatul actualului DG) care avea un singur angajat specializat în repararea elementelor de pe acoperiș (pantografe, disjunctoare). Când acesta a avut 14 zile de concendiu medical a stat locomotivă electrică imobilizată în depou că n-avea cine repara defectul. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 17:15 | |
| Intre timp in Grecia o sa se faca 504km in 3 ore cu trenurile Pendolino la noi se fac 10 ore in loc de 6..
The 200km/h trains are being refurbished at Alstom’s site in Savigliano, Italy, with the remaining four sets scheduled for delivery by autumn. The trains will be modified for operation under 25kV 50Hz ac electrification and equipped with ETCS Level 1, new passenger information systems and Wi-Fi.
The trains are expected to reduce journey times between Athens and Thessaloniki from 4h 10min currently to three hours when the first train enters service in March. The introduction of the new trains follows electrification of the line in 2019.
Corrective maintenance will be carried out by Alstom under a contract awarded in June 2020 at a depot in Thessaloniki, which was modernised by Alstom under a separate contract awarded in March 2020. The two contracts have a combined value of €40m.
The trains were built between 1993 and 1997 for use by the Cisalpino joint venture of Trenitalia and Swiss Federal Railways (SBB) on the trans-alpine routes between Milan, Zürich and Geneva, with the trains subsequently passing to Trenitalia following the collapse of the joint venture in 2009.
Trainose was purchased by Trenitalia’s parent company, Italian State Railways (FS), in September 2017.In March 2019, it was announced that the trains would be deployed in Greece following successful high-speed tests on the Greek network using a Trenitalia ETR 485 Pendolino EMU in September 2018.
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 22 Ian 2021, 17:53, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 17:22 | |
| Avem linie noua Sighisoara-Simeria si nici in ziua de azi nu se circula normal. Tot traseul se merge pe un singur fir, semnalele stinse pe firul ne folosit, bataie de joc, in statii nu se trece pe directa, se merge pe abatuta desi statia x si y si z etc sunt gata, trebuie incetinit si mers pe abatuta. Stat prin statii la cruce, bataie de joc la cote maxime. De ce sa se scurteze durata de calatorie cand putem merge ca si cu caruta! Romania............ Azi Dacia a avuns in Brasov cu -30!!!!! de a stat in Brasov 40 de minute. Ia sa fi dat drumul la 160 Simeria-Sighisoara si Dacia chiar sa mearga cu 160, oprit in Sighisoara-Alba-Simeria atat!!! S-ar putea scoate o ora mai putin lejer din Arad la Bucuresti, dar suntem in Romania, ce atata graba la tren, merge si asa. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 17:53 | |
| @vitosa
na poftim, iti dai seama ce creier de aluna a avut mecanicu ala? pentru ce sa zgirie bordul?
@karpaty
era un film in care toata sefimea era in cabina unei locomotive si testau nu stiu ce semnalizare si se mirau ca prostii. Normal ca merg incet si nu-si mai bat capul cu semnalizarea, ei iau salarii mari, sindicalistii isi fac orele, trenurile MAI merg. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 18:04 | |
| Iar la marfa bataia de joc continua tren LTE intrat in tara in 20. 01 la ora 14 iar azi dupa 50 de ore se afla la 75 de km la Barzava Noua si sta.. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 22 Ian 2021, 18:35 | |
| Mamă cum se dezvoltă alții. Pfai de capul meu. Nu mai noi România rămânem la coada vacii pentru că calea ferată este oaia neagră a ministerului transporturilor, dar și a celui de finanțe ! Și apropo Banii pentru achizițiile de trenuri sunt cvasi-pierduți. Sindicatele se plâng Comisiei Europene https://clubferoviar.ro/banii-pentru-achizitiile-de-trenuri-sunt-cvasi-pierduti-sindicatele-reclama-la-comisia-europeana/?fbclid=IwAR2NBezIHug9loIZCxaBHsWa_zmZzPBQq37bYrzWg4ZxC8XIMwCU5J-f6gc Prostie sau incompetență, ce să fie ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport III | |
|