|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 02:23 | |
| Ca fapt divers, lumea in tren intreaba, "domnule cand mais chimbati trenurile astea, cand aveti de gand sa mergem si noi mai bine, ca in afara nici nu simti cand merge trenul si ce conditii sunt" astfel de vorbe le aud in fiecare saptamana si crede-ma ca le aud intr-un vagon 21-86 sau chiar 21-76 900 care este un model nou de reconditionat, deci nu am zis de 20-68 unde lumea e chiar terorizata de zgomotul din timpul mersului. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 21:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu câte vagoane circulă trenul Astrei?
. Pai cu cate dragule...Sa nu-mi zici ca trenul Astrei care capacitate mai mica decat un tren CFR pe aceiasi ruta...Mai mare poate, dar mai mica nu este...Si insufcienta , mai ales in ultima saptamana...Iar vagoanele refuzate au confort mai sporit decat cele ale CFR,se vede ca sunt mai noi si mai bine intretinute...Audeja 4 ani de cand sunt in circulatie si zici ca ieri au iesit de pe poarta fabricii...Un vagon CFR Calatori dupa 4 ani de exploatare e aproape de dat la casat... In privinta anularilor, nu au fost asa dese ca-n anii trecuti, de fapt trenul direct catre Managalia a fost anulat o singura data , anuntat din timp...Ca au mai dat cu batul in balta si au schimbat compunerea trenurilor de Brasov si implicit au afectat rezervarile, da e o greseala care i-a costat un pic, dar si CFR mai vinde bilete la vagoane care nu sunt in tren...Daca nu se legau la cap cu IC2 , imaginea lor era si mai buna acum, mai bine investeau in material rulant propriu cum face Softrans...Ca aia chiar sunt un exemplu care trebuie sa-l ia si CFR Calatori...Despre astia chiar nu ai ce sa spui, nici daca scarmi adanc... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 22:20 | |
| Eu nu tin cu ATC dar daca vagoanele sint refuzate de altii din afara tarii si de CFR Calatori, atunci de ce au voie sa circule la ATC?
nu era vorba ca trebuie autorizate de nustiuceautoritatesioficiunotificat ? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 22:26 | |
| CFR Calatori a refuzat si rama Softrans...Fiecare companie are propriile standarde, asta nu inseamna ca materialul rulant nu-i apt de circulatie...Si eu mai refuz comenzile care le fac si care nu corespund in totalitate cu prezentarea initiala sau cu ce am cerut eu...Cam asa s-a intamplat si vagoanele Astrei... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 22:30 | |
| Să mergeți cu 1695/1696 să vedeți ce vagoane infecte au. Pentru actualul director general doar trenul 1681 contează, restul trenurilor dă-le dreaq. Cușetele sînt praf, dormitoare fără climă, focare de infecție, pute și la wc de îți mută nasul, nici măcar geamul nu poți să îl deschizi, paturile au ajuns bărci și sînt slinoase, cușetele de când sînt călărite de studenți și elevi au devenit vagoane de navetă, vagoanele au gropi în ele, iar la unele de la atâta uzură nici măcar ușile și geamurile nu se mai închid, nu mai vorbesc când plouă cum pătrunde apa în ele, iarna îți suflă crivățul pe la urechi, "da bine că nu cer" preț de clasa 1 pentru vagoanele 71-31. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 22:31 | |
| Nu ar avea de ce să refuze CFR cusetele noi de la Astra, ce are CFR nici nu se compara cu luxul de la Cuseta Astrei, dar ca si vulpea care nu ajunge la struguri, zice ca sunt acri. Daca Astra ar dona 10 Cusete noi la CFR cu siguranță nu le refuza, dar daca sunt pe bani facem mofturi. La fel si cu ramele softrans. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 22:42 | |
| Pretul cerut e un motiv suficient pt o companie ajunsa la fundul sacului...Iar pt rama Softrans nu stiu de ce nu s-au mai inteles la chirie... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 22:49 | |
| - dan tm a scris:
- Eu nu tin cu ATC dar daca vagoanele sint refuzate de altii din afara tarii si de CFR Calatori, atunci de ce au voie sa circule la ATC?
nu era vorba ca trebuie autorizate de nustiuceautoritatesioficiunotificat ? Dacă sunt certificate, nu le mai poate refuza clientul? Organismul notificat nu verifică costurile de întreţinere sau calitatea finisajelor. Ca fapt divers, ultima dată când m-am uitat la vagoanele ATC, erau înmatriculate în Austria, au venit cu hârtiile de acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 23:06 | |
| Si RegioJet are vagoanele înmatriculate în Austria și operează în Cehia. Vagoanele de la Astra nu cred Sa fie respinse de CFR, cel de clasa 2 a fost respins de RegioJet ca nu are monitoare in scaune pe spătar pentru pasagerul din spate cum au celalalte vagoane livrate la RegioJet, apoi au mai facut unul sa aibe pr fiecare garnitura vagon clasa. Vagonul Cuseta a fost respins de Iran din cate stiu Dar nu cunosc motivul. Vagoanele de dormit ???? Nu cunosc si nu vorbesc doar asa aiurea cum obișnuiesc altii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Sept 2020, 23:48 | |
| Vagoanele de dormit erau pentru CFR Călători. Dar s-a închis robinetul de bani publici, deci CFR Călători nu le-a mai luat. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 14 Sept 2020, 10:17 | |
| Pai si CFR Calatori au luat 9 vagoane 70-91 dar parca au ceva vicii de productie.. Mie mi se pare ca producătorii romani lucreaza lucreaza in dublu standard sau pentru CFR Calatori pune preturi mici si calitate mediocra |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 14 Sept 2020, 12:58 | |
| Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA a informat ca circulatia trenurilor este inchisa la aceasta ora pe relatia Resita Nord - Caransebes, din cauza deraierii, la intrare in halta Cornutel Banat, a 12 vagoane si rasturnarea unui vagon, din compunerea unui tren privat de marfa.
Trenul care apartine operatorului privat de marfa Tim Rail Cargo, avea in compunere 25 de vagoane incarcate si circula pe relatia Resita Nord - Slatina.
"Mentionam faptul ca in cazul acestei deraieri, in perioada necesara operatiunilor de interventie pentru repunerea pe sina a vagonelor deraiate si a vagonului rasturnat, SRCF Timisoara va asigura transbordare auto pentru trenurile de calatori, pe relatia Resita Nord - Caransebes," anunta CFR Calatori.
Potrivit sursei citate, traficul feroviar este inchis la aceasta ora pe relatia Bucuresti Obor - Pantelimon (si retur), dupa ce primul vagon din compunerea trenului de calatori R 8023 a deraiat de un boghiu, la iesire din statia Bucuresti Obor.
"Pana la finalizarea operatiunilor de interventie pentru repunerea pe sina a vagonului deraiat si retragerea garniturii in statie, trenurile care aveau plecare din statia Bucuresti Obor pentru directia Constanta, vor avea ca statie de plecare/sosire Gara Bucuresti Nord," conchide sursa citata.
https://m.ziare.com/stiri/circulatie-feroviara-este-intrerupta-pe-o-magistrala-din-banat-dupa-ce-12-vagoane-ale-unui-tren-privat-de-marfa-au-deraiat-iar-unul-s-a-rasturnat-1630841 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 14 Sept 2020, 16:40 | |
| Ce declara Blidar pentru Libertatea dar probabil uita ca a dat si el niste sume frumoase in presa locala si nationala ca sa ii redice in slavi trenurile lui de lux sau SF automoarele IC2
O parte a discuției noastre rămâne confidențială, pentru că Blidar ne-a rugat să nu dăm niciunul dintre numele de șefi de televiziune, de redacții sau de aranjori publici, politici și apolitici care au luat bani de la el. Bani ca să fie ajutat, bani de “politețe blestemată”, vreme de decenii, sume date publicitate sau în altfel de contracte.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 15 Sept 2020, 23:36 | |
| Elveția și Austria, prin operatorii feroviari naționali SBB și ŐBB au inițiat o colaborare pentru extinderea rețelei de trenuri de noapte #nightjet, începând cu anul 2024. Astfel că această rețea extinsă de trenuri de noapte va asigura conectarea unor puncte deosebit de solicitate de către pasageri, oferind posibilitatea călătoriilor nocturne de la Barcelona la Hamburg, sau de la Budapesta la Amsterdam, toate prin Zürich. #calatoresteTRENdy SBB CFF |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 16 Sept 2020, 00:11 | |
| Oameni zdraveni la cap, investesc in vagoane de dormit si cuseta noi, au realizat ca e normal sa ai trenuri de noapte si legaturi internationale cu cele mai importante capitale chiar daca traversezi 2-3 tari bagi tren direct. Daca vrei sa dezvolti turismul si tara sa atragi lumea o faci, daca te intereseaza doar ce bere sa bagi in burdihan si cat de lung ai parul, te doare in cot de populatie si de turism si de tot. Lasa draq asa ca nu conteaza. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |