Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+48
apmatei
AndreiCFRbv
IonutCFR2009
kristi kkk
Sabik
cristi ar
mtk
laurentzu
Rarau
bubu
alex.alexus.tm
bobi
Capsuneanu
92Dragos
George CFR
alliens
AeroX
laur 133
riciu
Luna
Daniel Trifu
ets2oltromânia
TVlad
Tony-PH
marius664
marius_catalin84
cardinal
alex.barac.5
COSTACHE MIHAIL
aris86
neluadi
Vitosa
NicuS
DAS 2011
@ndrey
mielutu zburator
IonutChircu
cristy79
razvan - trenuri
Katalyn
LanceR
Adirmvl
Dr2005
Warrington
Nesebar
Adrian78
ciprian71
dan tm
52 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeVin 10 Feb 2017, 15:39

Tot referitor la transportul auto, a crescut salariul minim si acum amenda minima la codul rutier este de 290 ron, ok jumatate din minim in 48 de ore, dar nu mi se pare chiar putin nici 145 ron, in asa conditii soferii ar trebui sa se obisnuiasca sa respecte regulile. Sau sa aiba venituri suficient de mari incat sa nu prea le piese ca pierd sute de lei + ca la amenzi repetate raman si fara permis. Ma gandesc ca daca ar fi destule camere/echipaje rutiere un sofer ar putea fi amendat si de 5 ori intr-o singura zi pentru depasiri pe linii continue, fortari bariere, depasiri imense ale vitezei, treceri pe rosu la semafoare, etc.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeVin 10 Feb 2017, 18:09

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:


NU se intampla des deloc, a fost vreme nefavorabila si nu s-a putut face aterizarea in conditii de siguranta, asa ceva se poate intampla la orice companie nu doar la Ryan dar iar iti place sa vorbesti asa ca tu nu suporti companiile care ofera populatiei bilete ieftine, oftica si invidia ta fata de companiile low cost si alte firme private! Merge lumea ieftin si mori de ciuda!

Păi şi când au întârziat trenurile, nu a fost tot vreme nefavorabilă? De ce o deviere de câteva sute de km a unui avion e considerată normală (alţii mai ghinionişti au aterizat la Sofia, nu la Constanţa), în schimb o întârziere a unui tren, din aceleaşi motive, e considerată catastrofă naţională?

.

Pai fata de avioane trenurile intarzie mult mai muuuult.Ceea ce vroia Karpaty sa evidentieze e faptul ca avioanele au probleme cand sunt conditii meteo nefavorabile, trenurile intarzie tot timpul.Nu a acuzat nimeni CFR Calatori cum a gestionat situatia din iarna aceasta, dar ce spui despre intarzierea din ultimele doua zile ale lui 10641 ca sa dau un exemplu ales la intamplare...si mai gasesc cateva zeci de exemple din astea...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeVin 10 Feb 2017, 19:04

Luna a scris:
Tot referitor la transportul auto, a crescut salariul minim si acum amenda minima la codul rutier este de 290 ron, ok jumatate din minim in 48 de ore, dar nu mi se pare chiar putin nici 145 ron, in asa conditii soferii ar trebui sa se obisnuiasca sa respecte regulile. Sau sa aiba venituri suficient de mari incat sa nu prea le piese ca pierd sute de lei + ca la amenzi repetate raman si fara permis. Ma gandesc ca daca ar fi destule camere/echipaje rutiere un sofer ar putea fi amendat si de 5 ori intr-o singura zi pentru depasiri pe linii continue, fortari bariere, depasiri imense ale vitezei, treceri pe rosu la semafoare, etc.

Degeaba ai amenzi, dacă ele nu se dau.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeVin 10 Feb 2017, 20:28

marius664 a scris:
Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:


NU se intampla des deloc, a fost vreme nefavorabila si nu s-a putut face aterizarea in conditii de siguranta, asa ceva se poate intampla la orice companie nu doar la Ryan dar iar iti place sa vorbesti asa ca tu nu suporti companiile care ofera populatiei bilete ieftine, oftica si invidia ta fata de companiile low cost si alte firme private! Merge lumea ieftin si mori de ciuda!

Păi şi când au întârziat trenurile, nu a fost tot vreme nefavorabilă? De ce o deviere de câteva sute de km a unui avion e considerată normală (alţii mai ghinionişti au aterizat la Sofia, nu la Constanţa), în schimb o întârziere a unui tren, din aceleaşi motive, e considerată catastrofă naţională?

.

Pai fata de avioane trenurile intarzie mult mai muuuult.Ceea ce vroia Karpaty sa evidentieze e faptul ca avioanele au probleme cand sunt conditii meteo nefavorabile, trenurile intarzie tot timpul.Nu a acuzat nimeni CFR Calatori cum a gestionat situatia din iarna aceasta, dar ce spui despre intarzierea din ultimele doua zile ale lui 10641 ca sa dau un exemplu ales la intamplare...si mai gasesc cateva zeci de exemple din astea...

Nu mai explica ca oricum explici degeaba, cand ti in brate ce nu trebuie cu orice pret si indiferent de ce prost merge tot in brate tii deja e o problema si anume ca pupi unde nu trebuie dar iar nu are rost sa mai vorbim ca se stie clar cine pe cine pupa si tine in brate cu orice pret indiferent de ce se intampla.
El are o problema ca privatul ofera ieftin populatiei atat pe rutier cat si pe feroviar si si pe aerian, nu concepe ca lumea sa mearga ieftin sis e oftica de moare pe tema asta ca pierde calatorii de la stat, asta e, lumea nu mai e asa proasta sa fie tinuta ca pe vremuri doar cu firme de stat, sunt firme private care te transporta de drag pentru 2 lei si chiar e super bine.

_________________
595423Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 34 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3447
Data de inscriere : 26/04/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Joi, 2 februarie, primul drum cu TransCarpatic    Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeLun 13 Feb 2017, 10:45

După o lună de probe, trenul Astra TransCarpatic – companie care face parte din grupul de firme Astra Vagoane Călători Arad, controlat de Valer Blidar – se pregăteşte de primul drum. „Avem plăcerea de a vă anunța că în data de 2 februarie 2017, va pleca din stația Arad, la ora 20.30, trenul nr. 15532 cu destinația Arad-Simeria-Sighișoara-Brașov-București Nord. Momentan, biletele de călătorie se pot achiziționa doar în tren de la personalul specializat. Începând cu a doua jumătate a lunii februarie, călătorii vor avea posibilitatea de a-și rezerva locurile online” – se arată într-o informare a companiei.


Preţ şi facilităţi

Preţul unui bilet de călătorie cu TransCarpatic se situează la nivelul celui practicat de CFR Călători pe ruta Arad-Bucureşti (240 de lei la vagon de dormit, 141 de lei la cuşetă cu şase locuri, 157 de lei la cuşetă cu patru locuri). Dar, desigur, condiţiile de călătorie sunt superioare celor cu care suntem obişnuiţi. „Trenul oferă condiţii deosebite, peste tot ceea ce avem acum în ţară. Printre dotări se află vagoane de dormit dotate cu duşuri, condiţiile de transport vor fi ca în avion, în sensul că vom servi la vagonul de dormit clasa I sandvişuri, cafea, apă, incluse în preţ, la cuşetă doar cafea şi apă. Va avea însoţitori de bord. Interior luxos” – a declarat pentru Mediafax omul de afaceri Valer Blidar, acţionarul majoritar al grupului de firme Astra Vagoane Călători.


Program

Trenul 15532 Arad-Bucureşti Nord va circula în zilele de 2/3, 5/6, 7/8, 9/10, 12/13, 14/15, 16/17 februarie şi zilnic în perioada 19/20 februarie-27/28 martie 2017. Cum spuneam, plecarea din Arad e programată seara, la ora 20.30, iar sosirea la Bucureşti – a doua zi dimineaţa, la ora 10.30. Durata călătoriei este de 13 ore şi 30 de minute. La întoarcerea din Capitală la Arad, călătoria durează 13 ore şi un minut. Trenul 15531 Bucureşti Nord-Braşov-Sighişoara-Simeria-Arad va pleca din Bucureşti la ora 21.07 şi va sosi în Arad la ora 10.08. Trenul 15531 Bucureşti-Arad va circula în zilele de 3/4, 6/7, 8/9, 10/11, 13/14, 15/16, 17/18 februarie şi zilnic în perioada 20/21 februarie-27/28 martie 2017.

Investiţia

Transcarpatic este un tren complet românesc, concepţie proprie a companiei Astra Vagoane Călători Arad. Investiţia în conceperea trenului, a companiei de transport AstraTranscarpatic şi a operaţionalizării rutei se ridică la 18-20 milioane euro.

http://www.aradon.ro/joi-2-februarie-primul-drum-cu-transcarpatic/1773870
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeLun 13 Feb 2017, 11:50

Aici am gasit explicatia clara si gasim raspunsul la munte intrebari legat de gratuitatea biletelor la studenti.
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwid54WE5YzSAhUFSBQKHaD3CcMQqUMIJTAD&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fprecizari-cfr-cum-pot-calatori-studentii-gratuit-667601&usg=AFQjCNGHBCN9p2ihLPSfPBMKg8ag9A7U6Q
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 15:40

Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis.
Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 15:45

ciprian71 a scris:
Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis.
Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze.

Au promis ca deschid 13.5 km din A3 Deva-Lugoj in 2020 ce coincidenta fix înainte de alegeri..
Sus In jos
Sabik




Numarul mesajelor : 341
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4692
Data de inscriere : 24/12/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 17:05

Adrian78 a scris:
ciprian71 a scris:
Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis.
Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze.

Au promis ca deschid 13.5 km din A3 Deva-Lugoj  in 2020 ce coincidenta fix înainte de alegeri..

A1:

aia 13.5 km puteau fi deschisi inca de Craciun, dar ei nu vor; i-ar tot anul viitorar trebuii sa fie gata si Ilia Dobra + cca 10 km

pe langa astea mai sunt tronsoane spre finalizare pe A3 si pe A10
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 17:14

A.3 intrarea in Bucuresti si A.10 sunt cu probleme serioase.Nu vor fi gata pana in 2019.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 17:18

http://adevarul.ro/locale/timisoara/un-tronson-15-kilometri-autostrada-vestului-traian-vuia-margina-deschis-circulatiei-1_589adfa95ab6550cb8414e96/index.html

_________________
595423Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 34 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 17:30

Sabik a scris:
Adrian78 a scris:
ciprian71 a scris:
Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis.
Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze.

Au promis ca deschid 13.5 km din A3 Deva-Lugoj  in 2020 ce coincidenta fix înainte de alegeri..

A1:

aia 13.5 km puteau fi deschisi inca de Craciun, dar ei nu vor; i-ar tot anul viitorar trebuii sa fie gata si Ilia Dobra + cca 10 km

pe langa astea mai sunt tronsoane spre finalizare pe A3 si pe A10

Aia îs alții sabik..
Cealaltă porțiune, de 13.5 km, din tronsonul Lugoj-Deva, va fi dată în folosință, conform estimărilor oficialilor din Transporturi, în martie 2020.."
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6554
Data de inscriere : 28/05/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 19:41

Pe feroviar va fi si mai rau, Km 614-Gurasada-Simeria e in blocaj total, la primul e anulata licitatia din vara trecuta si Gurasada-Simeria e contestat castigatorul. Nu stiu cand se va iesi din acest blocaj de ani si ani de zile.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 19:53

cristi ar a scris:
Pe feroviar va fi si mai rau, Km 614-Gurasada-Simeria e in blocaj total, la primul e anulata licitatia din vara trecuta si Gurasada-Simeria e contestat castigatorul. Nu stiu cand se va iesi din acest blocaj de ani si ani de zile.
In ce consta aceste contestatii? La fiecare proiect, apare imediat si cate o contestatie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeMar 14 Feb 2017, 21:17

ciprian71 a scris:
In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90
Iată dovada că manipularea sindicatelor şi a unor diverşi şefuleţi din RATB funcţionează... probabil 99% din călători sunt convinşi că e exact cum spui tu în privinţa vechimii parcului. Dar nu e vina lor. Parcul este lăsat să cadă intenţionat, stau tramvaiele pentru baterii, pentru ulei de reductor (da, le trimit fără ulei şi se gripează reductoarele în traseu!) şi alte kăkaturi. Se încearcă inducerea ideii că tramvaiul şi troleibuzul sunt nişte mijloace de transport jegoase, lente, neconfortabile, în timp ce autobuzele sunt luxul de pe lume (deşi sunt la fel de jegoase, lente şi inconfortabile şi autobuzele Mercedes, după aproape 11 ani de circulaţie). Traseele de tramvai dublate parţial de autobuze au nişte intervale de succedare de la 20 minute în sus (46, 47, ba chiar şi cele de pe Ion Mihalache), traseele de troleibuze sunt dublate aiurea cu autobuze pe porţiunile cele mai solicitate (61 şi 62 sunt cele mai bune exemple). Procesul ăsta de discreditare şi distrugere a transportului electric a început de la sfârşitul anilor '90 şi s-a practicat cam prin toate oraşele cu astfel de transport... Constanţa, Braşov, Satu Mare, Slatina, Târgovişte, Reşiţa, Sibiu (una din alea 7 case sigur are ceva de-a face cu zecile de km de reţea de troleibuz evaporată peste noapte acum câţiva ani). Motorina de la autobuze e uşor de valorificat şi altfel (să-mi spuneţi şi mie când găsiţi un şofer de autobuz de regie locală de transport cu autoturism pe benzină sau GPL)...
De fapt, singurele tramvaie din anii '70 sunt Tatrele. Aceleaşi Tatre care circulă bine mersi la Praga, Bratislava, Moscova şi prin alte părţi. Nu prea are ce să se strice la ele, iar RATB are specialişti şi standuri de reparaţii cât să le mai ţină 50 de ani dacă vrea.
Cel mai vechi V3A este fabricat în 1993. Chiar dacă între 1993 şi 2006 (când a ieşit ultimul V3A-93 şi s-a trecut la CH-PPC) nu s-a avansat deloc tehnologic V3A-93-ul, care a rămas cu aceeaşi acţionare ca vechile V3A copiate după LHB (de fapt, chiar mai proastă, că primele V3A-uri aveau contactoare electromagnetice şi tracţiune multiplă, pe când V3A-93 are contactoare mecanice şi axă cu came care să le acţioneze, ca la 1900 toamna), el rămâne un tramvai nou. A, că RATB ca să nu trebuiască să îşi ia toate autorizaţiile pentru producţie le-a declarat modernizări e altă mâncare de peşte. Când se dezmembra vagonul vechi deja exista cel nou.
Troleibuzele sunt fabricate între 1997 şi 2002 (Ikarus 415T, dar puţine din cele din 1997 şi 1998 mai circulă), respectiv 2006 - 2007 (Irisbus Citelis). Tehnic vorbind, acţionarea şi motoarele sunt la fel, în vreme ce computerele de bord sunt produse de firma Ganz pentru Ikarusuri şi de ICPE-SAERP pentru Citelis (şi unul din Ikarusuri, parcă 5206 dar nu bag mâna în foc pentru număr).

Practic, deşi e greu de crezut, parcul de tramvaie de la noi este, per ansamblu, mai nou decât cel de la Budapesta, Sofia şi chiar Viena. Dar nimeni nu o să spună asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki
» Discutii generale despre transport III

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: