|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48apmatei AndreiCFRbv IonutCFR2009 kristi kkk Sabik cristi ar mtk laurentzu Rarau bubu alex.alexus.tm bobi Capsuneanu 92Dragos George CFR alliens AeroX laur 133 riciu Luna Daniel Trifu ets2oltromânia TVlad Tony-PH marius664 marius_catalin84 cardinal alex.barac.5 COSTACHE MIHAIL aris86 neluadi Vitosa NicuS DAS 2011 @ndrey mielutu zburator IonutChircu cristy79 razvan - trenuri Katalyn LanceR Adirmvl Dr2005 Warrington Nesebar Adrian78 ciprian71 dan tm 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Feb 2017, 15:39 | |
| Tot referitor la transportul auto, a crescut salariul minim si acum amenda minima la codul rutier este de 290 ron, ok jumatate din minim in 48 de ore, dar nu mi se pare chiar putin nici 145 ron, in asa conditii soferii ar trebui sa se obisnuiasca sa respecte regulile. Sau sa aiba venituri suficient de mari incat sa nu prea le piese ca pierd sute de lei + ca la amenzi repetate raman si fara permis. Ma gandesc ca daca ar fi destule camere/echipaje rutiere un sofer ar putea fi amendat si de 5 ori intr-o singura zi pentru depasiri pe linii continue, fortari bariere, depasiri imense ale vitezei, treceri pe rosu la semafoare, etc. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Feb 2017, 18:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
NU se intampla des deloc, a fost vreme nefavorabila si nu s-a putut face aterizarea in conditii de siguranta, asa ceva se poate intampla la orice companie nu doar la Ryan dar iar iti place sa vorbesti asa ca tu nu suporti companiile care ofera populatiei bilete ieftine, oftica si invidia ta fata de companiile low cost si alte firme private! Merge lumea ieftin si mori de ciuda! Păi şi când au întârziat trenurile, nu a fost tot vreme nefavorabilă? De ce o deviere de câteva sute de km a unui avion e considerată normală (alţii mai ghinionişti au aterizat la Sofia, nu la Constanţa), în schimb o întârziere a unui tren, din aceleaşi motive, e considerată catastrofă naţională?
. Pai fata de avioane trenurile intarzie mult mai muuuult.Ceea ce vroia Karpaty sa evidentieze e faptul ca avioanele au probleme cand sunt conditii meteo nefavorabile, trenurile intarzie tot timpul.Nu a acuzat nimeni CFR Calatori cum a gestionat situatia din iarna aceasta, dar ce spui despre intarzierea din ultimele doua zile ale lui 10641 ca sa dau un exemplu ales la intamplare...si mai gasesc cateva zeci de exemple din astea... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Feb 2017, 19:04 | |
| - Luna a scris:
- Tot referitor la transportul auto, a crescut salariul minim si acum amenda minima la codul rutier este de 290 ron, ok jumatate din minim in 48 de ore, dar nu mi se pare chiar putin nici 145 ron, in asa conditii soferii ar trebui sa se obisnuiasca sa respecte regulile. Sau sa aiba venituri suficient de mari incat sa nu prea le piese ca pierd sute de lei + ca la amenzi repetate raman si fara permis. Ma gandesc ca daca ar fi destule camere/echipaje rutiere un sofer ar putea fi amendat si de 5 ori intr-o singura zi pentru depasiri pe linii continue, fortari bariere, depasiri imense ale vitezei, treceri pe rosu la semafoare, etc.
Degeaba ai amenzi, dacă ele nu se dau. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Feb 2017, 20:28 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
NU se intampla des deloc, a fost vreme nefavorabila si nu s-a putut face aterizarea in conditii de siguranta, asa ceva se poate intampla la orice companie nu doar la Ryan dar iar iti place sa vorbesti asa ca tu nu suporti companiile care ofera populatiei bilete ieftine, oftica si invidia ta fata de companiile low cost si alte firme private! Merge lumea ieftin si mori de ciuda! Păi şi când au întârziat trenurile, nu a fost tot vreme nefavorabilă? De ce o deviere de câteva sute de km a unui avion e considerată normală (alţii mai ghinionişti au aterizat la Sofia, nu la Constanţa), în schimb o întârziere a unui tren, din aceleaşi motive, e considerată catastrofă naţională?
. Pai fata de avioane trenurile intarzie mult mai muuuult.Ceea ce vroia Karpaty sa evidentieze e faptul ca avioanele au probleme cand sunt conditii meteo nefavorabile, trenurile intarzie tot timpul.Nu a acuzat nimeni CFR Calatori cum a gestionat situatia din iarna aceasta, dar ce spui despre intarzierea din ultimele doua zile ale lui 10641 ca sa dau un exemplu ales la intamplare...si mai gasesc cateva zeci de exemple din astea... Nu mai explica ca oricum explici degeaba, cand ti in brate ce nu trebuie cu orice pret si indiferent de ce prost merge tot in brate tii deja e o problema si anume ca pupi unde nu trebuie dar iar nu are rost sa mai vorbim ca se stie clar cine pe cine pupa si tine in brate cu orice pret indiferent de ce se intampla. El are o problema ca privatul ofera ieftin populatiei atat pe rutier cat si pe feroviar si si pe aerian, nu concepe ca lumea sa mearga ieftin sis e oftica de moare pe tema asta ca pierde calatorii de la stat, asta e, lumea nu mai e asa proasta sa fie tinuta ca pe vremuri doar cu firme de stat, sunt firme private care te transporta de drag pentru 2 lei si chiar e super bine. |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Joi, 2 februarie, primul drum cu TransCarpatic Lun 13 Feb 2017, 10:45 | |
| După o lună de probe, trenul Astra TransCarpatic – companie care face parte din grupul de firme Astra Vagoane Călători Arad, controlat de Valer Blidar – se pregăteşte de primul drum. „Avem plăcerea de a vă anunța că în data de 2 februarie 2017, va pleca din stația Arad, la ora 20.30, trenul nr. 15532 cu destinația Arad-Simeria-Sighișoara-Brașov-București Nord. Momentan, biletele de călătorie se pot achiziționa doar în tren de la personalul specializat. Începând cu a doua jumătate a lunii februarie, călătorii vor avea posibilitatea de a-și rezerva locurile online” – se arată într-o informare a companiei.
Preţ şi facilităţi
Preţul unui bilet de călătorie cu TransCarpatic se situează la nivelul celui practicat de CFR Călători pe ruta Arad-Bucureşti (240 de lei la vagon de dormit, 141 de lei la cuşetă cu şase locuri, 157 de lei la cuşetă cu patru locuri). Dar, desigur, condiţiile de călătorie sunt superioare celor cu care suntem obişnuiţi. „Trenul oferă condiţii deosebite, peste tot ceea ce avem acum în ţară. Printre dotări se află vagoane de dormit dotate cu duşuri, condiţiile de transport vor fi ca în avion, în sensul că vom servi la vagonul de dormit clasa I sandvişuri, cafea, apă, incluse în preţ, la cuşetă doar cafea şi apă. Va avea însoţitori de bord. Interior luxos” – a declarat pentru Mediafax omul de afaceri Valer Blidar, acţionarul majoritar al grupului de firme Astra Vagoane Călători.
Program
Trenul 15532 Arad-Bucureşti Nord va circula în zilele de 2/3, 5/6, 7/8, 9/10, 12/13, 14/15, 16/17 februarie şi zilnic în perioada 19/20 februarie-27/28 martie 2017. Cum spuneam, plecarea din Arad e programată seara, la ora 20.30, iar sosirea la Bucureşti – a doua zi dimineaţa, la ora 10.30. Durata călătoriei este de 13 ore şi 30 de minute. La întoarcerea din Capitală la Arad, călătoria durează 13 ore şi un minut. Trenul 15531 Bucureşti Nord-Braşov-Sighişoara-Simeria-Arad va pleca din Bucureşti la ora 21.07 şi va sosi în Arad la ora 10.08. Trenul 15531 Bucureşti-Arad va circula în zilele de 3/4, 6/7, 8/9, 10/11, 13/14, 15/16, 17/18 februarie şi zilnic în perioada 20/21 februarie-27/28 martie 2017.
Investiţia
Transcarpatic este un tren complet românesc, concepţie proprie a companiei Astra Vagoane Călători Arad. Investiţia în conceperea trenului, a companiei de transport AstraTranscarpatic şi a operaţionalizării rutei se ridică la 18-20 milioane euro.
http://www.aradon.ro/joi-2-februarie-primul-drum-cu-transcarpatic/1773870
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Lun 13 Feb 2017, 11:50 | |
| Aici am gasit explicatia clara si gasim raspunsul la munte intrebari legat de gratuitatea biletelor la studenti. https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwid54WE5YzSAhUFSBQKHaD3CcMQqUMIJTAD&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fprecizari-cfr-cum-pot-calatori-studentii-gratuit-667601&usg=AFQjCNGHBCN9p2ihLPSfPBMKg8ag9A7U6Q |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 15:40 | |
| Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis. Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 15:45 | |
| - ciprian71 a scris:
- Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis.
Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze. Au promis ca deschid 13.5 km din A3 Deva-Lugoj in 2020 ce coincidenta fix înainte de alegeri.. |
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 17:05 | |
| - Adrian78 a scris:
- ciprian71 a scris:
- Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis.
Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze. Au promis ca deschid 13.5 km din A3 Deva-Lugoj in 2020 ce coincidenta fix înainte de alegeri.. A1: aia 13.5 km puteau fi deschisi inca de Craciun, dar ei nu vor; i-ar tot anul viitorar trebuii sa fie gata si Ilia Dobra + cca 10 km pe langa astea mai sunt tronsoane spre finalizare pe A3 si pe A10 |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 17:14 | |
| A.3 intrarea in Bucuresti si A.10 sunt cu probleme serioase.Nu vor fi gata pana in 2019. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 17:18 | |
| http://adevarul.ro/locale/timisoara/un-tronson-15-kilometri-autostrada-vestului-traian-vuia-margina-deschis-circulatiei-1_589adfa95ab6550cb8414e96/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 17:30 | |
| - Sabik a scris:
- Adrian78 a scris:
- ciprian71 a scris:
- Ca tot veni vorba despre promisiunile PSD-ului.In afara de mariri de salarii si pensii, gratuitati la studenti, nu pomeneste nimic de proiecte de infrastructura si nici de modernizarea trasnportului.Cel putin Gabriela Firea a mai promis ceva de genul pentru capitala.Bine ... doar a promis.
Cine locuieste in Bucuresti cunoaste problema.In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90 si autobuze Mercedez neintretinute si care arata jalnic.Cred ca un neamt ar fi ingrozit sa-si vada produsul lui in starea de acum, carpite si piticite cu tot felul de mizerii de prin autobaze. Au promis ca deschid 13.5 km din A3 Deva-Lugoj in 2020 ce coincidenta fix înainte de alegeri.. A1:
aia 13.5 km puteau fi deschisi inca de Craciun, dar ei nu vor; i-ar tot anul viitorar trebuii sa fie gata si Ilia Dobra + cca 10 km
pe langa astea mai sunt tronsoane spre finalizare pe A3 si pe A10 Aia îs alții sabik.. Cealaltă porțiune, de 13.5 km, din tronsonul Lugoj-Deva, va fi dată în folosință, conform estimărilor oficialilor din Transporturi, în martie 2020.." |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 19:41 | |
| Pe feroviar va fi si mai rau, Km 614-Gurasada-Simeria e in blocaj total, la primul e anulata licitatia din vara trecuta si Gurasada-Simeria e contestat castigatorul. Nu stiu cand se va iesi din acest blocaj de ani si ani de zile. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 19:53 | |
| - cristi ar a scris:
- Pe feroviar va fi si mai rau, Km 614-Gurasada-Simeria e in blocaj total, la primul e anulata licitatia din vara trecuta si Gurasada-Simeria e contestat castigatorul. Nu stiu cand se va iesi din acest blocaj de ani si ani de zile.
In ce consta aceste contestatii? La fiecare proiect, apare imediat si cate o contestatie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Feb 2017, 21:17 | |
| - ciprian71 a scris:
- In ce hal se prezinta trasportul public:tramvaie din anii 70,V3A modernizate prin 1998, TATRA T4R, troleibuze vechi din anii 90
Iată dovada că manipularea sindicatelor şi a unor diverşi şefuleţi din RATB funcţionează... probabil 99% din călători sunt convinşi că e exact cum spui tu în privinţa vechimii parcului. Dar nu e vina lor. Parcul este lăsat să cadă intenţionat, stau tramvaiele pentru baterii, pentru ulei de reductor (da, le trimit fără ulei şi se gripează reductoarele în traseu!) şi alte kăkaturi. Se încearcă inducerea ideii că tramvaiul şi troleibuzul sunt nişte mijloace de transport jegoase, lente, neconfortabile, în timp ce autobuzele sunt luxul de pe lume (deşi sunt la fel de jegoase, lente şi inconfortabile şi autobuzele Mercedes, după aproape 11 ani de circulaţie). Traseele de tramvai dublate parţial de autobuze au nişte intervale de succedare de la 20 minute în sus (46, 47, ba chiar şi cele de pe Ion Mihalache), traseele de troleibuze sunt dublate aiurea cu autobuze pe porţiunile cele mai solicitate (61 şi 62 sunt cele mai bune exemple). Procesul ăsta de discreditare şi distrugere a transportului electric a început de la sfârşitul anilor '90 şi s-a practicat cam prin toate oraşele cu astfel de transport... Constanţa, Braşov, Satu Mare, Slatina, Târgovişte, Reşiţa, Sibiu (una din alea 7 case sigur are ceva de-a face cu zecile de km de reţea de troleibuz evaporată peste noapte acum câţiva ani). Motorina de la autobuze e uşor de valorificat şi altfel (să-mi spuneţi şi mie când găsiţi un şofer de autobuz de regie locală de transport cu autoturism pe benzină sau GPL)... De fapt, singurele tramvaie din anii '70 sunt Tatrele. Aceleaşi Tatre care circulă bine mersi la Praga, Bratislava, Moscova şi prin alte părţi. Nu prea are ce să se strice la ele, iar RATB are specialişti şi standuri de reparaţii cât să le mai ţină 50 de ani dacă vrea. Cel mai vechi V3A este fabricat în 1993. Chiar dacă între 1993 şi 2006 (când a ieşit ultimul V3A-93 şi s-a trecut la CH-PPC) nu s-a avansat deloc tehnologic V3A-93-ul, care a rămas cu aceeaşi acţionare ca vechile V3A copiate după LHB (de fapt, chiar mai proastă, că primele V3A-uri aveau contactoare electromagnetice şi tracţiune multiplă, pe când V3A-93 are contactoare mecanice şi axă cu came care să le acţioneze, ca la 1900 toamna), el rămâne un tramvai nou. A, că RATB ca să nu trebuiască să îşi ia toate autorizaţiile pentru producţie le-a declarat modernizări e altă mâncare de peşte. Când se dezmembra vagonul vechi deja exista cel nou. Troleibuzele sunt fabricate între 1997 şi 2002 (Ikarus 415T, dar puţine din cele din 1997 şi 1998 mai circulă), respectiv 2006 - 2007 (Irisbus Citelis). Tehnic vorbind, acţionarea şi motoarele sunt la fel, în vreme ce computerele de bord sunt produse de firma Ganz pentru Ikarusuri şi de ICPE-SAERP pentru Citelis (şi unul din Ikarusuri, parcă 5206 dar nu bag mâna în foc pentru număr). Practic, deşi e greu de crezut, parcul de tramvaie de la noi este, per ansamblu, mai nou decât cel de la Budapesta, Sofia şi chiar Viena. Dar nimeni nu o să spună asta. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |