|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48apmatei AndreiCFRbv IonutCFR2009 kristi kkk Sabik cristi ar mtk laurentzu Rarau bubu alex.alexus.tm bobi Capsuneanu 92Dragos George CFR alliens AeroX laur 133 riciu Luna Daniel Trifu ets2oltromânia TVlad Tony-PH marius664 marius_catalin84 cardinal alex.barac.5 COSTACHE MIHAIL aris86 neluadi Vitosa NicuS DAS 2011 @ndrey mielutu zburator IonutChircu cristy79 razvan - trenuri Katalyn LanceR Adirmvl Dr2005 Warrington Nesebar Adrian78 ciprian71 dan tm 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Feb 2017, 10:09 | |
| Just, doar ca nu sunt intretinute si pe alocuri calea de rulare e dezastru. Apropos din septembrie 2016, mi se pare ca RATB si-a marit timpii dintre doua vehicule. Adica... daca tramvaiul 32 vine la ora de varf la trei minute, deja e nasol. Numai zic de fantomele gen 45, 47, 5 si altele. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Feb 2017, 11:23 | |
| Ce faci cu 5? Ala e praf, vine de Paste si Craciun, din Rahova in Baneasa mergi cu 226 + 131 de exemplu. 47 la fel, ai 385, cum sa stai 30 de minute dupa un tramvai, nu e ok. |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Feb 2017, 11:35 | |
| Tramvaiul 7 circula la fel de rar (20 minute dimineata), noroc ca este mai des autobuzul 232. @Dragos, tramvaiele tatra la Praga circula bine mersi si erau grupate in 3 categorii: originale, partial modernizate (doar scaunele) si cele modernizate (scaune, ferestre si usi). Totusi, nu putem compara parcul de tramvaie din Bucuresti cu Viena si Budapesta care au tramvaie noi si spatioase pe majoritatea liniilor, pe când la noi le numeri pe degete.
Referitor la timpii de succedare la 32, in plina zi lucratoare, am vazut ca vine si la 10 minute, ceea ce mi se pare extrem de rar. Trebuie imbunatatit parcul de tramvaie, deoarece totusi este un mijloc de transport mai rapid (inca) si spatios decat troilebuze si autobuze.
|
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Feb 2017, 13:28 | |
| @Adrian78: daca te referi la LD2, sectorul E, adica zona cu tunelul de cca 1.5 km (daca nu ma insel), nu stiu ce sa zic. lucrarile la tunel inca nici nu au fost licitate, deci slabe sanse |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Feb 2017, 16:16 | |
| - aris86 a scris:
- Tramvaiul 7 circula la fel de rar (20 minute dimineata), noroc ca este mai des autobuzul 232.
@Dragos, tramvaiele tatra la Praga circula bine mersi si erau grupate in 3 categorii: originale, partial modernizate (doar scaunele) si cele modernizate (scaune, ferestre si usi). Totusi, nu putem compara parcul de tramvaie din Bucuresti cu Viena si Budapesta care au tramvaie noi si spatioase pe majoritatea liniilor, pe când la noi le numeri pe degete. În afară de Combino şi CAF de pe 1 şi 4 şi de cele câteva CAF scurte aduse anul trecut, restul tramvaielor din Budapesta sunt fabricate înainte de '89: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Budapest#Current_fleet.5B18.5D Precizări: KCSV-7 sunt modernizări de CSMG-2 şi 3; Tatra T5C5K sunt modernizări de Tatra T5C5 Viena: https://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fenbahn_Wien#Fuhrpark Din 500 de tramvaie, în jur de 200 sunt vechi, iar celelalte 300 sunt ULF-uri livrate între 1995 şi prezent (deci cele mai vechi au deja peste 20 de ani). Prin 2008 - 2009 încă erau majoritare E1 şi E2. La Praga cele ,,modernizate" erau, de fapt, vagoane noi, construite în atelierele CKD pe baza documentaţiei originale de la CKD, cu modificările de rigoare: https://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvajov%C3%A1_doprava_v_Praze Tatra T3SU, Tatra T3SUCS 19 (fab. 1982 - 1989) Tatra T3M, Tatra T3M.2-DVC 23 (modernizări - doar partea de acţionare, realizată cu tiristoare, 1977 - 1981) Tatra T3R.P – 315 (modernizări, 1999 - prezent) Tatra T3R.PV – 35 (fab. 2003 - 2008) Tatra T3R.PLF – 33 (fab. 2005 - 2011) Tatra T6A5 – 107 (fab. 1991 - 1998) Škoda 14T – 57 (fab. 2006 - 2009) Tatra KT8D5R.N2P 48 (modernizări, 2004 - 2014) Škoda 15T – 196 (fab. 2009 - prezent) _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 21:01 | |
| http://hunedoaralibera.ro/surse-se-deschide-lotul-2-al-autostrazii-lugoj-deva/
Planurile Guvernului pentru Autostrada Comarnic - Braşov Anul viitor se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire din 1918, dar România nu are încă o autostradă care să lege cele trei provincii istorice. Dacă Guvernul va face însă rost de bani, anul acesta ar putea demara proiectarea şi construcţia lotului 5 al autostrazii Comarnic - Braşov, care va face legătura între Transilvania şi Muntenia. CNADNR a primit opt oferte pentru proiectarea şi construcţia variantei de ocolire Comarnic Autostrada Comarnic - Braşov (57 de kilometri) ar putea beneficia anul acesta de investiţii atât pentru construcţia lotului 5, Râşnov - Cristian, cât şi pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru loturile de mijloc, potrivit dezbaterilor pe marginea bugetului pe 2017 din cadrul Comisiilor de Transporturi din Parlament. Mai exact, pentru loturile de mijloc, de la km. 115 până la km. 162, Guvernul prevede cheltuieli de 11,45 milioane de lei din credite de angajament şi încă 1 milion de lei, credite bugetare. În total, 12,45 milioane de lei pentru revizuirea studiului de fezabilitate. Anul trecut, fostul ministru al Transporturilor anunţa că urma să fie semnat contractul cu Consitrans pentru acest proiect. Din informaţiile ECONOMICA.NET, acest contract nu a fost încă semnat. De asemenea, Guvernul mai prevede cheltuieli de 459,79 milioane de lei, reprezentând credite de angajament, pentru contractele de execuţie a loturilor de la capete. Procedura pentru lotul 1 a fost însă anulată după ce singura ofertă depusă a fost considerată neconformă. Cea pentru lotul 5, Râşnov-Cristian, a fost contestată de Strabag, după ce a fost declarată câştigătoare oferta Alpenside. Dacă perioada de contestaţii şi soluţionare a acestora nu se lungeşte prea mult, există şanse ca în 2017 să fie semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 5. După cum se observă, finaţarea pentru această autostradă este asigurată în principal din credite de angajament. Spre deosebire de creditele bugetare, care sunt fonduri din bugetul statului, creditele de angajament reprezintă fonduri din alte surse, precum împrumuturile. Acestea pot fi contractate în limita permisă de către Ministerul Finanţelor. PNL cere mai mulţi bani pentru studiul de fezabilitate Pe de altă parte, parlamentarii PNL din Comisiile de Transporturi au cerut alocarea sumei de 62 milioane de lei doar pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru Autostrada A3 Comarnic - Braşov ( lot 2, 3 şi 4). „Finanţarea cheltuielilor cu revizuirea studiului de fezabilitate pentru loturile de mijloc 2, 3 şi 4 ale autostrăzii Comarnic- Braşov trebuie inclusă în Bugetul pentru anul 2017, astfel încât acest proiect major de infrastructură să fie pregatit pentru execuţie într-un orizont de timp rezonabil. Ratarea anului 2017 pentru finanţarea acestor cheltuieli înseamnă amânarea cu cel puţin încă 1 -2 ani a începerii execuţiei pentru auotostrada Comarnic – Braşov", au spus aceştia. Nu este însă clar de unde au scos parlamentarii liberali suma de 62 de milioane de lei doar pentru revizuierea studiului de fezabilitate, având în vedere că valoarea estimată a contractului, atunci când a fost scos la licitaţie, era de 16,4 milioane de lei fără TVA. Autostrada Comarnic - Braşov reprezintă unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură din România. Din cauză problemei cu finaţarea, autorităţile au încercat de trei ori până acum să o construiască în parteneriat public-privat, însă fără succes. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 21:52 | |
| - Kapпaтй a scris:
- 47 la fel, ai 385, cum sa stai 30 de minute dupa un tramvai, nu e ok.
La cum arată dimineaţa Bd. Ghencea şi 13 Septembrie, ai toate şansele să ajungi la Unirii mai repede cu 47, cu tot cu alea 30 minute în staţie De aia spuneam că linia asta are potenţial. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 22:34 | |
| - Adrian78 a scris:
- http://hunedoaralibera.ro/surse-se-deschide-lotul-2-al-autostrazii-lugoj-deva/
Planurile Guvernului pentru Autostrada Comarnic - Braşov CNADNR a primit opt oferte pentru proiectarea şi construcţia variantei de ocolire Comarnic Autostrada Comarnic - Braşov (57 de kilometri) ar putea beneficia anul acesta de investiţii atât pentru construcţia lotului 5, Râşnov - Cristian, cât şi pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru loturile de mijloc, potrivit dezbaterilor pe marginea bugetului pe 2017 din cadrul Comisiilor de Transporturi din Parlament.
Autostrada Comarnic - Braşov reprezintă unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură din România. Din cauză problemei cu finaţarea, autorităţile au încercat de trei ori până acum să o construiască în parteneriat public-privat, însă fără succes. Am descris sitiatia autostrazii A.10 inceputa in 2013 si nu cred ca va fi gata pana in 2019.Eu nu cred ca voi apuca in urmatorii 20 de ani vreo autostrada care sa strabata muntii.Ideea cu A.1 Pitesti - Sibiu si A.3 Comarnic - Brasov este o utopie sa credem asa ceva. Poate doar feroviar Predea- Brasov cu conditia sa se pastreze actualul amplasament, o reabilitare care sa garanteze viteza maxima 100km/h. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 23:02 | |
| - ciprian71 a scris:
- Adrian78 a scris:
- http://hunedoaralibera.ro/surse-se-deschide-lotul-2-al-autostrazii-lugoj-deva/
Planurile Guvernului pentru Autostrada Comarnic - Braşov CNADNR a primit opt oferte pentru proiectarea şi construcţia variantei de ocolire Comarnic Autostrada Comarnic - Braşov (57 de kilometri) ar putea beneficia anul acesta de investiţii atât pentru construcţia lotului 5, Râşnov - Cristian, cât şi pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru loturile de mijloc, potrivit dezbaterilor pe marginea bugetului pe 2017 din cadrul Comisiilor de Transporturi din Parlament.
Autostrada Comarnic - Braşov reprezintă unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură din România. Din cauză problemei cu finaţarea, autorităţile au încercat de trei ori până acum să o construiască în parteneriat public-privat, însă fără succes. Am descris sitiatia autostrazii A.10 inceputa in 2013 si nu cred ca va fi gata pana in 2019.Eu nu cred ca voi apuca in urmatorii 20 de ani vreo autostrada care sa strabata muntii.Ideea cu A.1 Pitesti - Sibiu si A.3 Comarnic - Brasov este o utopie sa credem asa ceva. Poate doar feroviar Predea- Brasov cu conditia sa se pastreze actualul amplasament, o reabilitare care sa garanteze viteza maxima 100km/h. Pai Cum ca Ponta o făcea cu 8 miliarde de euro și statul nici măcar nu administra autostrada și sa incaseze taxele Soluția ar fi o centura de la Sinaia pana la Bușteni și după un tunel care sa iasă la Timiș de sus sa ocolească serpentinele |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 23:05 | |
| Ce cauti la Timis ca ei vor sa scoata autostrada la Rasnov. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 23:08 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Ce cauti la Timis ca ei vor sa scoata autostrada la Rasnov.
Era o idee de proiect Comarnic Brașov cu traseul ăla variante sunt mai multe |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 23:14 | |
| Pe hartie multe variante sunt, cand e vorba sa punem in practica, mai greu.
App de autostrada, la A3 Suplacu de Barcau-Bors se lucreaza?
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Joi 16 Feb 2017, 23:17 | |
| VISE pe hartie cu parfum de milioane de euro.Daca am pune cap la cap tot ce s-a promis si tot ce s-a trasat pe hartie am fi avut un roman maI gros decac Dicţionarul explicativ al limbii române |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 17 Feb 2017, 10:36 | |
| - cristi ar a scris:
- Mai exista Memento Bus, sau s-a desfiintat?
Răspuns oficial de la ARR: Deci licenţă din părţi. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |