Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+48
apmatei
AndreiCFRbv
IonutCFR2009
kristi kkk
Sabik
cristi ar
mtk
laurentzu
Rarau
bubu
alex.alexus.tm
bobi
Capsuneanu
92Dragos
George CFR
alliens
AeroX
laur 133
riciu
Luna
Daniel Trifu
ets2oltromânia
TVlad
Tony-PH
marius664
marius_catalin84
cardinal
alex.barac.5
COSTACHE MIHAIL
aris86
neluadi
Vitosa
NicuS
DAS 2011
@ndrey
mielutu zburator
IonutChircu
cristy79
razvan - trenuri
Katalyn
LanceR
Adirmvl
Dr2005
Warrington
Nesebar
Adrian78
ciprian71
dan tm
52 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 12/04/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMar 06 Dec 2016, 20:48

Katalyn a scris:
Voi care ati mers cu 780 si 783 macar toti cei care urca coboara la Aeroport sau merg 2-3 stati in Capitala ca in cazul asta numai linie Express nu mai e iar tariful de 3,5 lei nu-si merita statutul. Macar atata lucru sa fie la RATB pe partea de autobuze linii Express spre Aeroport care sa opreasca in cele mai importante stati nu in toate haltele.

La Timisoara mai sunt lini express ? Tot asa circula cu oprire peste tot ?

Dacă scriem doar despre linia expres-ului de aeroport (indiferent că e Centru/Bastion sau e Gară), sunt mult mai puţine opriri în parcurs decăt traseele urbane, linia 11 troleibuz în acest caz.
Celelalte linii expres au beneficiul de a uni diverse locuri din oraş unde nu ai alternativă directă, sau se suprapun două sau trei linii, dar făcute astfel din o singură bucată. De aceea au succes aici.
Cam cum ai veni de la Antiaeriană pănă la Băneasa sau de la Laromet până la Cora Pantelimon cu o cursă de autobuz expres. Normal că ar fi plătitori de bilete şi abonamente.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMier 07 Dec 2016, 00:27

Katalyn a scris:
Voi care ati mers cu 780 si 783 macar toti cei care urca coboara la Aeroport sau merg 2-3 stati in Capitala ca in cazul asta numai linie Express nu mai e iar tariful de 3,5 lei nu-si merita statutul. Macar atata lucru sa fie la RATB pe partea de autobuze linii Express spre Aeroport care sa opreasca in cele mai importante stati nu in toate haltele.

Cand am mers eu spre centru s-au mai dat jos si pe traseu, dar cand am mers la aeroport peste 80% l-au luat pentru avion.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMier 07 Dec 2016, 08:53

780 si 783 nu opresc in toate statiile de pe traseu,ci numai in cele importante
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMier 07 Dec 2016, 09:02

Nu există nimic care să meargă de la Unirii în Băneasa.... adică chiar nimic, ori iei metroul şi un autobuz sau 2, ori mergi pe jos câţiva km până la Romană, dar autobuzul de acolo o ia prin Dorobanţi şi coloana de maşini de rigoare... ăsta e motivul pentru care 783 e full.

Staţii 780:
0 AEROPORT HENRI COANDA SOSIRI 780,783, AEROPORT OTOPENI
1 AEROPORT HENRI COANDA PLECARI 780,783, AEROPORT OTOPENI
2 PRIMARIA OTOPENI 449,780,783, CAL. BUCURESTILOR
3 AMCO 449,780,783, CAL. BUCURESTILOR
4 ALEEA PRIVIGHETORILOR 304,449,780,783, SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
5 AEROPORT BANEASA 131,149,304,335,361,449,780,783, SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
6 PIATA PRESEI 149,780., BD. MARASTI
7 CLABUCET 65, 86,105,780., CAL. GRIVITEI
8 GARA DE NORD 62, 85, 93, 96,105,282,696,780., PTA. GARII DE NORD
9 GARA BASARAB 105,133,178,282,696,780., BD. DINICU GOLESCU

Staţii 783:
0 AEROPORT HENRI COANDA SOSIRI 780,783., AEROPORT OTOPENI
1 AEROPORT HENRI COANDA PLECARI 780,783., AEROPORT OTOPENI
2 AEROPORTUL HENRI COANDA 449,783., CAL. BUCURESTILOR
3 ICSITMUA 449,783., CAL. BUCURESTILOR
4 PRIMARIA OTOPENI 449,780,783., CAL. BUCURESTILOR
5 AMCO 449,780,783., CAL. BUCURESTILOR
6 PASAJ C.F.R. OTOPENI 304,449,783., SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
7 ALEEA PRIVIGHETORILOR 304,449,780,783., SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
8 INSTITUTUL METEOROLOGIC 261,301,304,449,783., SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
9 AEROPORT BANEASA 131,149,304,335,361,449,780,783., SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
10 POD BANEASA 131,205,261,304,335,361,449,783., SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
11 PIATA PRESEI 131,205,330,331,335,361,783., SOS.KISELEFF
12 DOCENTILOR 783., SOS.KISELEFF
13 PIATA VICTORIEI 300,381,783., BD. LASCAR CATARGIU
14 PIATA ROMANA 300,381,783., BD. MAGHERU
15 PIATA 21 DECEMBRIE 1989 122,137,138,268,381,783., BD. N.BALCESCU
16 PIATA UNIRII 1 104,116,117,123,124,312,313,783., ALEEA III
17 PIATA UNIRII 2 361,783., ALEEA II

Staţii 449:
0 C.F.R. BALOTESTI 449., CAL. BUCURESTILOR
1 GERIATRIE OTOPENI 449., CAL. BUCURESTILOR
2 FILAN 449., CAL. BUCURESTILOR
3 AEROPORTUL HENRI COANDA 449,783, CAL. BUCURESTILOR
4 ICSITMUA 449,783, CAL. BUCURESTILOR
5 PRIMARIA OTOPENI 449,780,783, CAL. BUCURESTILOR
6 AMCO 449,780,783, CAL. BUCURESTILOR
7 PASAJ C.F.R. OTOPENI 304,449,783, SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
8 ALEEA PRIVIGHETORILOR 304,449,780,783, SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
9 INSTITUTUL METEOROLOGIC 261,301,304,449,783, SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
10 DRUMUL MATASII 261,301,304,449., SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
11 AEROPORT BANEASA 131,149,304,335,361,449,780,783, SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
12 POD BANEASA 131,205,261,304,335,361,449,783, SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
13 GARA BANEASA 131,205,261,304,335,361,449., SOS. BUCURESTI-PLOIESTI
14 PIATA PRESEI 449., BD. EXPOZITIEI

Observaţi că, faţă de 449, 783 sare o singură staţie - Gara Băneasa, în rest opreşte peste tot.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Dec 2016, 18:43

Unde sunt jurnalistii sau fel si fel de persoane sa mai faca reclama nevativa trenurilor? Ca azi au fost cam multi calatori, e mai fain sa fi singur pe mai multe locuri. Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Dec 2016, 19:44

Oricum am vazut azi la tv au celebrat pasagerul cu numarul 10 000 000 pe aeroportul Otopeni taman un om de afaceri din Timisoara care a efectuat 178 de zboruri anu asta
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeLun 12 Dec 2016, 23:26

Sibiul se intoarce cu fața la transportul public electric!
ETL MOBILITY CLUSTERˇ12 DECEMBRIE 2016

Primaria Municipiului #Sibiu a derulat dezbaterea publică pe marginea proiectelor de investiții în cadrul Planului de Mobilitate Durabilă Urbană. Proiectul pregătit de consorțiul româno-german Metroul - Traffix include o serie de investiții în sistemele de transport public electric. La aproximativ 10 ani de la desființarea rețelei de troleibuze și tramvaie din municipiu sistemele de transport ecologic vor fi din nou prezente.
Programul de investiții prevede:
1. Construire linie noua de tramvai (etapa I cu o lungime de aprox. 16,8-17,2 km si etapa a II-a cu o lungime de 2,31 km)
2. Introducerea transportului electric în Sibiu – tren urban (conectarea Gării Sibiu cu zona industrială vest, respectiv refacere suprastructura cale ferata - 8 km infrastructură națională și 6,2 km infrastructură privată -, extinderea infrastructurii feroviare, amenajare statii pentru toate categoriile de calatori, automate de vanzare titluri de transport, structuri pentru alimentarea cu energie, semnalizare si amenajare treceri de nivel)
3. Introducerea transportului electric de capacitate mică sau medie în zona centrală (Minibus electric), inclusiv achizitia de 10 miniautobuze electrice
4. Achiziționarea de autobuze electrice și ecologice pentru îmbunătățirea și modernizarea trasnportului public de călători (5 autobuze electrice 12 m; 50 autobuze ecologice/hibride - 30 autobuze articulate 18m; 10 autobuze 12m; 10 minibuze)
5. Modernizarea stațiilor de transport public
6. Modernizarea Sistemului automat de taxare, completarea Sistemului de Management al Flotei și crearea Sistemului de Informare Dinamică a Călătorilor în stații și în vehicule
7. Facilități de alimentare pentru autobuze electrice/hibride
8. Sistem de management de trafic
În ceea ce privește dezvoltarea infrastructurii de transport, Planul de Mobilitate include proiecte ce acoperă atât sistemele de mobilitate activă cât și pe cea pasivă, motorizată:
1. Centura de Sud (construcție segment drum nou - 4 benzi - lungime 10,60 km; - lărgire segment drum existent - 2 benzi - lungime 1,84 km; - 2 poduri peste bariere naturale și antropice - lungime totală 0,32 km)
2. Realizarea de conexiuni rutiere între reţeaua rutieră a Municipiului Sibiu şi cea a comunei Şelimbăr și Cisnădie
3. Realizarea de străzi noi în zonele de restructurare urbană (aprox. 70 km în total)
4. Extinderea rețelei de străzi (străpungeri)
5. Modernizarea rețelei de străzi de pământ (aprox. 37 km)
6. Modernizarea străzii Calea Dumbrăvii
7. Construcția de poduri peste peste bariere naturale și antropice (Pod peste raul Cibin cu o lungimea totala de 44m; Pod dublu de cale ferata peste raul Cibin cu o lungime de 100 m)
8. Instalarea stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice sau hibride (mașini, biciclete, autobuze de mica capacitate)
9. Realizarea unor puncte de utilizare în comun de către instituții publice a vehiculelor electrice
10. Parcări rezidențiale
http://www.sibiu.ro/index.php/prima...

https://www.facebook.com/notes/etl-mobility-cluster/sibiul-se-intoarce-cu-fa%C8%9Ba-la-transportul-public-electric/227695690991546
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II    Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMier 14 Dec 2016, 12:01

In statia M.2 Gara de Nord, am observat intamplator cablul de inalta tensiune montat pe deasupra ramei de metro.Nu am inteles de ce a fost montat.Insa mi-a venit o idee ce cred ca ar putea fi realizat.O strapungere paralela cu M.4 dar care sa faca conexiunea cu M.2.Si astfel rame electrice de tren ar putea intra subteran direct pe M.2.Am putea avea trenuri directe intre Ploiesti V. si S cu statia M.2 sau chiar mai departe spre Victoriei.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMier 14 Dec 2016, 16:59

Reload please... Fir de contact la Gara de Nord 2 a magistralei 4 de metrou?

Daca vorbim de Gara de Nord 1, ala e montat de mult pentru remiza.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMier 14 Dec 2016, 18:11

Firul e pentru accesul în remiză. Toată reţeaua noastră a fost gândită pentru trenurile IVA, care aveau captatoare de curent pe toate vagoanele. În schimb, Bombardierele nu au captatoare pe vagoanele cu post de conducere şi, din cauza vitezei reduse de circulaţie peste aparatele de cale, rămâneau frecvent blocate acolo (IVA ajungeau la şina a 3a).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeMier 14 Dec 2016, 18:15

Gara de Nord 1 este vorba.Da , eu azi dimineata am observat.Si am ramas pe ganduri.
Dar mi-ati dat explicatia.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 15 Dec 2016, 16:57

Sunt curios daca noul guvern se mai apuca de reabilitarea liniei Brasov-Sighisoara.Banuiesc ca se va rediscuta alte cifre.Când este vorba de a dovedi că suntem un partener solvabil al Occidentului, nimic nu este prea scump. Ca urmare, vom plăti regeşte avioane „ vintage”,autostrăzi de tip „ Guinness Book” si de ce nu un tronson de cale ferata care se dovedeste extrem de greu de construit.
Nu degeaba ne place nouă să spunem că suntem o ţară bogată….
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 15 Dec 2016, 17:28

Vorba lu' nenea Iancu: Ori sa se revizuiasca primesc, dar sa nu se schimbe nimic... ori sa se nu se revizuiasca primesc, dar sa se schimbe pe aici pe colo si anume prin punctele esentiale... Din doua una domnilor...
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3448
Data de inscriere : 26/04/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 15 Dec 2016, 20:15

BRAŞOV-București cu mașina în weekend, în 2 ore? SE POATE!

După eşecul proiectului care prevedea transportul pe calea ferată a maşinilor de mare tonaj prin România, Ministerul Transporturilor ar putea experimenta acest proiect de transport al autoturismelor pe ruta Bucureşti-Braşov şi cerut pentru deblocarea traficului. Pe durata transportului, şoferii se pot odihni, deoarece trenurile au vagoane cu locuri.








Blocajele de pe Valea Prahovei pot fi evitate dacă Ministerul Transporturilor implementează un proiect de transport multimodal de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai rapid şi mai economic drumul de la Braşov la Bucureşti.
Am întrebat oficialii MinisteruluiTransporturilor dacă au în vedere un proiect de logistică feroviară prin care autoturismele din Bucureşti către Braşov şi invers să tranziteze Valea Prahovei mai rapid, nepoluant şi mai economic, cât ar costa aceste planuri şi când s-ar putea implementa. Ministerul Transporturilor a confirmat pentru revista Capital că la nivel instituţional se analizează un proiect de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai uşor Valea Prahovei. „După cum cunoaşteţi, la nivel european se pune accent pe transportul multimodal, acesta fiind văzut ca o soluţie sustenabilă, prietenoasă cu mediul şi eficientă din punct de vedere al resurselor. În acest context Ministerul Transporturilor sprijină dezvoltarea transportului multimodal în România, inclusiv prin dezvoltarea serviciilor de tip RO - LA (Rollende Landstrassen/şosea rulantă). În ceea ce priveşte proiectul de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai rapid şi mai economic lanţul Carpatic, se află în analiză la nivelul Ministerului Transporturilor, inclusiv rute, perioadă de implementare şi costuri”, ne-au precizat oficialii Ministerul Transporturilor.

Trenurile parcurg distanţa Braşov-Bucureşti în 2 ore şi 29 minute

În prezent, cel mai rapid tren de persoane parcurge distanţa Braşov-Bucureşti în 2 ore şi 20 de minute. Trenul pleacă din gara Braşov la ora 9 şi 14 minute şi ajunge în Capitală la ora 12 şi 10 minute. Pentru încărcarea şi descărcarea maşinilor CFR SA trebuie să organizeze o licitaţie privind construcţia unor rampe în Braşov şi Bucureşti.

http://www.capital.ro/brasov-bucuresti-cu-masina-in-weekend-in-2-ore-se-poate.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 15 Dec 2016, 20:54

@aris86
Articolul are o mica imperfectiune, trenul respectiv pleaca din Brasov la 9.41 si are si nr, 473-2.
La Bucuresti exista rampa in incinta Remizei de Locomotive de la Basarab doar ca nu este folosita. Accesul se poate face ori pe langa gara Bucuresti Nord Gr B (sau gara Basarab cum o stim noi) sau sa intri de la intersectia Orhideelor cu Giulesti prin spatele IDM Basarab.
Partea proasta e ca acel tren trebuie sa ajunga in Revizia de Vagoane Bucuresti-Grivita si nu la Basarab ca sa aibe acces la acea rampa, sau sa se construiasca alta rampa in Revizia Grivita.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki
» Discutii generale despre transport III

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: