|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48apmatei AndreiCFRbv IonutCFR2009 kristi kkk Sabik cristi ar mtk laurentzu Rarau bubu alex.alexus.tm bobi Capsuneanu 92Dragos George CFR alliens AeroX laur 133 riciu Luna Daniel Trifu ets2oltromânia TVlad Tony-PH marius664 marius_catalin84 cardinal alex.barac.5 COSTACHE MIHAIL aris86 neluadi Vitosa NicuS DAS 2011 @ndrey mielutu zburator IonutChircu cristy79 razvan - trenuri Katalyn LanceR Adirmvl Dr2005 Warrington Nesebar Adrian78 ciprian71 dan tm 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 22 Oct 2016, 18:03 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bagajul de mana este ok un troler mic de genul 40/55/20 si in ala iti incape cam ce iti trebuie pentru cateva zile lejer, cat despre barbierit nu stiu cum sunt reglementarile ca eu nu sunt asa paros sa am nevoie la 2 zile de barbierit, la mine la 2 zile de abea se cunoaste si pot sta linistit fara barbierit 5 zile. La o adica iti iei la destinatie un bic daca nu il poti lua pe al tau de acasa si ai rezolvat problema, exista solutii pentru orice daca vrei daca nu vrei atunci gasesti nod in papura.
Foarte mare grija cu trolerele alea cu dimensiuni specifice pentru avion!!! La o zi dupa ce am ajuns in Italia au vanit doi prieteni. Baitul, fost rubist, era pachet de nervi. L-au taxat pentru ca nu i se incadra bagajul in cadrul ala din cauza invelisului fermoarului! nu mai stiu daca 20 sau 40 de euro. Parca a doua varianta. A trebuit sa plateasca la fel si la intors. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 22 Oct 2016, 18:36 | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cfr-calatori-a-reusit-sa-repare-peste-300-de-vagoane-in-2016 Pentru a răspunde cerinţelor pieţei şi nevoii de mobilitate a românilor, este necesar ca parcul de exploatare vagoane al CFR Călători să aibă circa 1.600 de unităţi, de la 1.200 câte sunt în prezent, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii companiei de transport feroviar. Potrivit acestora, parcul activ de vagoane al CFR Călători a crescut în 2016 la 1.200 de vagoane, de la 884 anul trecut, în urma reparaţiilor programate din fonduri proprii. - Citat :
“În ceea ce priveşte activitatea de reparaţii planificate, CFR Călători a derulat şi derulează periodic programe de reparaţii din fonduri proprii, pentru asigurarea unui transport în condiţii de siguranţă şi confort. În 2016, în societățile reparatoare de profil din România au fost reparate 313 vagoane și 21 automotoare Săgeata albastră”, au precizat reprezentanţii companiei. Ei au reamintit că încă din anul 2011 CFR Călători nu a mai beneficiat de fonduri financiare de la bugetul de stat pentru programe de investiții în materialul rulant. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 23 Oct 2016, 01:31 | |
| Nici nu trebuie alocate fonduri de la buget pentru investiții ale CFR în materialul rulant, modelul ăsta de business e depășit de mult. CFR trebuie să opereze în leasing materialul rulant nou și se găsesc imediat investitori care să-l achiziționeze și să-l pună la dispoziția CFR. Iar la companiile de leasing există și material rulant nou, dar și second-hand, mult peste orice și-ar putea permite CFR-ul să achiziționeze din fonduri proprii sau de la bugetul de stat. Numai că din leasing nu iese șpaga, cel care îți închiriază trenurile nu e dispus să te și plătească pentru asta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 24 Oct 2016, 14:52 | |
| Legătură feroviară București Gara de Nord - Domnești - Măgurele - Gara Progresu, etapa I (30 km/16 puncte de oprire) - alternativă rapidă de transport pentru Centura de Vest a Capitalei Inelul feroviar o conexiune pentru: - 7 localităţi - 4 sectoare - 8 cartiere - Laser Măgurele Perioadă de implementare: 2017-2018/3 etape de execuţie Proiect comun: CFR Infrastructura/CFR Calatori/Metrorex/CNADNR, sub directa coordonare a Ministerului Transporturilor Traseu: București Gara de Nord Basarab - Chiajna - Bucureşti Vest - Domnești - Bragadiru - Măgurele - Jilava (linie dublă); Jilava - Progresu (linie simplă) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 24 Oct 2016, 16:16 | |
| 16 statii pe 32 km suna direct a tramvai cu statie la fiecare 2 km. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 24 Oct 2016, 19:52 | |
| http://www.railwaypro.com/wp/romania-intermodal-terminal-opened-in-oradea/ |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 24 Oct 2016, 21:32 | |
| - Adrian78 a scris:
- http://www.railwaypro.com/wp/romania-intermodal-terminal-opened-in-oradea/
asta e o veste buna,fiind vorba de o chestie utila,dincolo de multele elucubratii vanturate pe aici |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Lun 24 Oct 2016, 21:33 | |
| Ideea de conexiune cu magistralele de metrou indiferent care ar fi ea M2. cu as fi dorit eu, sau cu M4,asta presupune o linie complet noua, electrificata.Cu parcări Park&Ride în zona haltelor (mai ales la Domneşti, Măgurele, Berceni, Bucureşti Vest), pentru a putea lăsa maşina acolo şi a continua cu trenul sau metroul cum spune alt coleg ce stie lucrand in trasporturi.Toate astea se pot realiza doar sperand si sa mergem sa ne rugam.Ultimul ca scop al celui care traieste in lume este cuvantul lui Dumnezeu.Dumnezeu este iubire si cel care iubeste este Dumnezeu.Si Dumnezeu este in noi. Uneori cred ca cei ce au deciziile in mana nu sunt potriviti pentru functia primita.Ori au mintea ingusta, ori nu am avut noi noroc de miliardele de euro risipiti in buzunarele a cel mult 1000 de indivizi extrem de bogati si care cred ca li se cuvin. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 24 Oct 2016, 21:41 | |
| Este ceva ce propusesem și am dezbătut de mai multe ori, mai demult, pe forum. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 24 Oct 2016, 22:12 | |
| - ciprian71 a scris:
- Ideea de conexiune cu magistralele de metrou indiferent care ar fi ea M2. cu as fi dorit eu, sau cu M4,asta presupune o linie complet noua, electrificata.Cu parcări Park&Ride în zona haltelor (mai ales la Domneşti, Măgurele, Berceni, Bucureşti Vest), pentru a putea lăsa maşina acolo şi a continua cu trenul sau metroul cum spune alt coleg ce stie lucrand in trasporturi.Toate astea se pot realiza doar sperand si sa mergem sa ne rugam.Ultimul ca scop al celui care traieste in lume este cuvantul lui Dumnezeu.Dumnezeu este iubire si cel care iubeste este Dumnezeu.Si Dumnezeu este in noi.
Uneori cred ca cei ce au deciziile in mana nu sunt potriviti pentru functia primita.Ori au mintea ingusta, ori nu am avut noi noroc de miliardele de euro risipiti in buzunarele a cel mult 1000 de indivizi extrem de bogati si care cred ca li se cuvin. La cati bani se baga in subvenții Radet si RAtb plus cele 700 mil de euro cheltuite pe panseluțe băncuțe spatii verzi puteau fi făcute 5 inele în jurul Bucureștiului tramvaie autobuze trenuri urbane etc |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 25 Oct 2016, 08:05 | |
| macar subventiile la Radet,RATB, folosesc tuturor.Cati ar alege sa stea in frig acasa dar sa circule pe 5 inele in jurul orasului? iar pentru banii sifonati de primari cu panselutele si bancile din parcuri.acestia ar trebui sa raspunda penal si sa piarda dreptul de a mai fi alesi vreodata |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3451 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 25 Oct 2016, 10:40 | |
| Vorba lunga e saracia omului, suntem cam satui de politicieni, a venit timpul sa treaca si la fapte, nu doar la gargara.
http://www.pmb.ro/servicii/transporturi_drumuri/docs/mesaje2016/1881_20160212_anx.pdf |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15508 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 25 Oct 2016, 10:58 | |
| http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21372496-centur-feroviar-bucurestiului-reinviata-catre-ministerul-transporturilor-prima-etapa-din-2017-trenuri-urbane-gara-nord-spre-gara-progresu-spre-pantelimon-vezi-planurile.htm
Nu inteleg de ce in etapa 1 traseul se opreste la Pantelimon si nu este prelungit pana la Gara Obor unde calatorii ar fi mult mai avantajati deoarece au legatura cu mai multe mijloace de transport in comun (69, 85,143, 682) ba chiar liniile 14, 36, 101 o statie distanta de gara ba chiar si metrou la doua statii distanta (se poate ajunge cu 69 sau 85). Traseul se opreste in camp in gara Pantelimon unde la ora actuala abia este tranzitat de 5-6 calatori pe zi care folosesc trenurile Regio spre Fetesti respectiv Constanta. Cumva in anii urmatori, Gara Obor va fi inchisa?? Asta au ei in plan?? |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 25 Oct 2016, 14:27 | |
| eu nu pricep de ce totul se invarte in jurul garii Progresul si de ce trebuie sa parcurgi 30 km pana la ea? inteleg sa faci ceva sa descongestionezi traficul din zone aglomerate,nu sa te invarti in jurul orasului... locuitorii din Domnesti sau ale comune, ar ajunge mai repede pe jos in oras,daca asta era problema... discutiile de aici ma duc cu gandul,involuntar,la un anunt imobiliar in care cineva isi lauda locuinta ca e aproape de centru,la doua statii de metrou si inca patru de autobuz |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Joi 27 Oct 2016, 09:23 | |
| Am urmarit pe site-ul oficial CFR inca o actiune de control pe binecunoscutele linii cu navetisti.Ma gandesc ca nu va rezolva problema calatorie fara a plati.Trec peste grata care imi provoaca cum a ajuns romanul sa traiasca si sa semene,vaicareli de doi bani.Au bani pentru tigari si telefoane dar sa plateasca 4 lei acolo, nu.Pacat de vagoane 26-16,19-80,21-80, practic nu ai nici un motiv sa nu platesti, sunt conditii mai mult decat decente in aceste vagoane.Nu moare nimeni 30-50 min in aceste vagoane.Sunt chiar bune pentru distante de maxim 100 km. CFR ar trebuii sa se gandeasca la o investitie ce va aduce profit pe viitor.Si anume la un sistem de taxare asemanator ca la metrou.Aceasta presupune ca din gara sa existe o imprejmuire din pereti pvc. din cladirea garii si pe o lungime considerabile dealungul liniei.Un sistem de taxare din usa garii catre peron.Iar acolo acolo unde nu sunt gari, doar halte,pentru inceput un scurt peron din placi din beton si o casierie(ghereta) de unde sa-si poate procura bilet pasagerii.Pana la urma se rezuma la un angajat care va lucra in doua ture.Sa nu aud ca nu e personal angajat sau ca necesita angajari si de unde bani ca porturile sunt blocate, nu , nu vreau sa aud.Ca atunci ma reped direct in gara Arad si intreb cati angajati sunt? Ca banuiesc ca de mai mult de 10 angajati nu ar trebuii sa existe la o asemenea gara.In aceste conditii nu mai auzim de nu am avut de unde lua bilet.Nici eu nu cred ca as cotroboii prin tot trenul sa caut conductorul sa-mi dea bilet.Scuza ca nu am avut timp cade.Fiecare sa-si gestioneze timpul si punct.Nu poti amenda usturatoare si gata. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |