|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+54Warrington laurentzu aris86 Razvan Tudor ciprian71 Petre_IFTE bubu ets2oltromânia spiderpc baiazid DAS 2011 alex1987 neluadi cristi ar Luna DPS cardinal Rarau sytrus Adisoft1991s razvan - trenuri AeroX bobi florin.lifticariu Spartan1948 apmatei DUAL vatmanul Vitosa 92Dragos alex.barac.5 kristi kkk mielutu zburator lifetec ldh80 mureseanu_976 IonutCFR2009 Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL sorinache96 marius664 cristy79 NicuS TudorVD alliens 19jimmy84 Katalyn Adirmvl LanceR dan tm alex.alexus.tm Adrian78 Dr2005 Nesebar 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 19:48 | |
| - @ndrey a scris:
-
Nu e cazul sa te dai destept,
La 75 de trenuri de containere cat au transportat aia in tot anul miroase a campanie de stors banii de la fraieri . Chiar nu e cazul să mă dau deștept când împarți 30.000 de containere la 400 de trenuri și ajungi la concluzia că ăia au transportat 75 de trenuri tot anul. Un calcul ca ăsta miroase a prostie cruntă și orice om normal trece drept deștept, prin comparație Cât privește ”rețeaua” ta, ai pus acolo linii de 200 de miliarde de euro, nu se pot construi nici în 50 de ani, așa că eu aș considera-o treabă de femei Deutsche Bahn și China Railways n-au nevoie de ”stors bani de la fraieri” , o idee ca asta spune mai multe despre tine decât despre ei. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 20:01 | |
| - ciprian71 a scris:
Le pastrezi si pe cele de noapte EN.346/347 cumva la 16 ore si EN.472/473 cumva la 13 ore si gata. Pierzi din vedere că românii încep abia acum să se obișnuiască să circule între București, Iași, Cluj și Timișoara cu avionul. Ceea ce vest-europenii fac de prin 1990, iar americanii de prin 1970. Crezi că peste 5 ani o să-ți mai stea cineva în tren 14-16 ore ca să îl duci de la București la Budapesta sau Viena? Există o problemă de bază pe care fiecare forumist ar trebui să și-o repete măcar de 3 ori pe zi, dimineață, la prânz și seara: România are astăzi trenuri la nivelul european din 1970 și a ajunge la nivelul din 1990 nu înseamnă progres, înseamnă doar o ușoară încetinire a adâncirii decalajului. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 20:47 | |
| - Warrington a scris:
- ciprian71 a scris:
Le pastrezi si pe cele de noapte EN.346/347 cumva la 16 ore si EN.472/473 cumva la 13 ore si gata. Pierzi din vedere că românii încep abia acum să se obișnuiască să circule între București, Iași, Cluj și Timișoara cu avionul. Ceea ce vest-europenii fac de prin 1990, iar americanii de prin 1970. Crezi că peste 5 ani o să-ți mai stea cineva în tren 14-16 ore ca să îl duci de la București la Budapesta sau Viena?
Există o problemă de bază pe care fiecare forumist ar trebui să și-o repete măcar de 3 ori pe zi, dimineață, la prânz și seara:
România are astăzi trenuri la nivelul european din 1970 și a ajunge la nivelul din 1990 nu înseamnă progres, înseamnă doar o ușoară încetinire a adâncirii decalajului. Asa este, atunci romanii sa se obisnuiasca cu avionul care va opri la Ploiesti,Predeal,Brasov, Sighisoara, Blaj, Alba Iulia , Deva sa-i imbarce pe toti si sa mearga la Budapesta sau Wiena.Probabil asa calatorest si cei din Budapesta cu avionul pana sa zicel la Salzburg sau Linz. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 20:50 | |
| [quote="Warrington"] - @ndrey a scris:
-
Nu e cazul sa te dai destept,
Cât privește ”rețeaua” ta, ai pus acolo linii de 200 de miliarde de euro, nu se pot construi nici în 50 de ani, așa că eu aș considera-o treabă de femei
Deutsche Bahn și China Railways n-au nevoie de ”stors bani de la fraieri” , o idee ca asta spune mai multe despre tine decât despre ei. Hm ,e vreo problema ca vii cu mistocareala pe aici ,si ai pretentii de altceva ? Fi sigur ca tot treaba de femei au considerat si altii ca ar fi ,numai ca le-a reusit; pai acum e reteaua mea,mai inainte era propunerea ta,acum primesti sugestii,dar l-e introduci in domeniu SF, presupun ca esti de meserie "glumet " . Repet, nu e cazul sa te (... )destept, iar daca intradevar doresti ceva real, pune ceva real ,altfel nu are nici o valoare sa batem campii ,fiecare mai mult sau mai putin . O seara buna ""vizionarule ""! |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 20:59 | |
| - ciprian71 a scris:
- Probabil asa calatorest si cei din Budapesta cu avionul pana sa zicel la Salzburg sau Linz.
Nici nu știi câtă dreptate ai! Există curse aeriene spre Viena, atât de la LOWL (Linz Blue Danube Airport) cât și de la LOWS (Salzburg Mozart Airport). Și tot Austrian asigură și cursele aeriene între Budapesta și Viena. http://www.linz-airport.com/en/flights-and-more/flight-plan http://www.salzburg-airport.com/en/ Românii or să ia avionul de la București până la Cluj, Arad, Sibiu sau Timișoara, iar de-acolo vor exista soluții feroviare acceptabile pentru Deva. Pentru Sighișoara, Tg.Mureș e un aeroport foarte bine amplasat, iar Blaj și Alba-Iulia sunt clar în ”parohia” aeroportului din Cluj. Wizzair are curse pentru Budapesta atât de la Cluj, cât și de la Tg.Mureș. Nu-ți poți imagina cum e să fii dimineața în aeroport la Tg.Mureș, vine lumea acolo ca la gară. Singura soluție pentru a inversa tendința asta și a readuce pasagerii spre tren este construirea unor linii noi de mare viteză. Reabilitatea liniilor existente nu e suficientă, e prea puțin și prea târziu.
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mier 21 Sept 2016, 21:23, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:22 | |
| forumul n-ar trebui sa aiba si o pagina pentru transport aerian? orarii, aeroporturi, destinatii, preturi, avioane, oferte etc?
Ma gindesc ca noi trebuie sa ne pregatim nu doar financiar ci si mental sa devenim pasionati de avioane si sa raminem cu trenurile doar asa cum colectioneaza altii monede dacice. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:25 | |
| Este o alternativa, nu putem ingradi concurenta.Insa daca acele exita si circula cadentat din 2 in 2 ore, sunt convins ca ele nu circula de dragul de a circula.Marturisesc ca am circulat doar o data cu RJ din Wiena la Munchen si era destul de aglomerat.Iar de la Munchen la Verona cu EC era cu calatori in picioare.Am avut imspiratia sa fac rezervare din timp sa beneficiez de rezervare de loc. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:26 | |
| Pasiunea pentru trenuri nu înseamnă orbire. Transportul aerian de pasageri reprezintă un pericol major pentru trenurile de lung parcurs din RO și nu ne putem preface că nu vedem asta.
Așa că repet: singura soluție pentru a inversa tendința asta și a readuce pasagerii spre tren este construirea unor linii noi de mare viteză. Reabilitarea liniilor existente nu e suficientă, e prea puțin și prea târziu.
Austria și Germania au liniile ferate de care e nevoie, pe traseele de care e nevoie. România nu are destule linii ferate, asta e principala problemă. Știu că pare greu de imaginat, dar nu sunt destule linii ferate. Pentru oricine a văzut vreodată o hartă, este aberant să mergi de la București la Arad prin Sighișoara sau de la Pașcani la Cluj prin Vatra-Dornei și Beclean.
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mier 21 Sept 2016, 21:35, editata de 2 ori |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:30 | |
| Deci ca sa fiu inteles, vreau doar sa vin cu o solutie de ajunge sa fim cat de cat la nivel cu cei din vest in ce a ce priveste transportul feroviar.Trenurile amintite mai sus erau aglomerate dintr-un anume motiv.Si probabil sunt profitabile.Nimeni nu face transport doar de dragul de al face. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:32 | |
| Am adăugat un paragraf explicativ la mesajul precedent, el reprezintă răspunsul la postarea ta. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:35 | |
| - Warrington a scris:
- Am adăugat un paragraf explicativ la mesajul precedent, el reprezintă răspunsul la postarea ta.
M-am uitat pe el si nu neg ca are eficacitatea lui. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:37 | |
| trenul va exista intotdeauna,dar nu va ma fi vioara intaia ca pe timpul comunismului atunci,regimul le gandise pe toate. la nivel de bunastare,unitatea de masura era simplul muncitor,meserias de maxim categoria a III-a,om care nu-si permitea autoturism si nici concediu la Mamaia,asa ca era obligat sa foloseasca unitatea de masura a transportului-trenul.cu avionul circulau putini(sportivii,lucratorii in comertul exterior,personalul din diverse ramuri care plecau pentru asistenta tehnica sau constructii in general prin tarile arabe si africane) |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:38 | |
| Eu pun problema din postura mea.Credeti ca eu as fi luat avionul de la Wiena la Munchen, cand ambele gari ma lasa apropierea unui hotel? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:43 | |
| - LanceR a scris:
- trenul va exista intotdeauna,dar nu va ma fi vioara intaia ca pe timpul comunismului
atunci,regimul le gandise pe toate. la nivel de bunastare,unitatea de masura era simplul muncitor,meserias de maxim categoria a III-a,om care nu-si permitea autoturism si nici concediu la Mamaia,asa ca era obligat sa foloseasca unitatea de masura a transportului-trenul.cu avionul circulau putini(sportivii,lucratorii in comertul exterior,personalul din diverse ramuri care plecau pentru asistenta tehnica sau constructii in general prin tarile arabe si africane) Acum s-au schimbat lucrurile, avionul a devenit un mijloc de transport al oamenilor de rand.Sa platesti 100 de euro Bucuresti - Milano nu e un sfarsit de tara pentru un simplu muncitor sau pentru cei ce muncesc pe acolo.Lumea s-a schimbat mult din anii 80 si pana in prezent.Insa cei din vest au gasit solutii pentru mentinerea trenului, l-au facut rapid, confortabil si ce e mai important ecologic, caci este miza. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 21 Sept 2016, 21:44 | |
| - LanceR a scris:
- trenul va exista intotdeauna,dar nu va ma fi vioara intaia ca pe timpul comunismului
atunci,regimul le gandise pe toate. O vizită în gara St.Pancras ar schimba complet ideea asta. Avioanele n-ar putea prelua niciodată numărul imens de pasageri care urcă în trenurile spre Paris, respectiv Bruxelles. Ce se vede în poză e la etaj, liniile pentru trenurile interne și controlul pașapoartelor sunt la parter. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |