Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+54
Warrington
laurentzu
aris86
Razvan Tudor
ciprian71
Petre_IFTE
bubu
ets2oltromânia
spiderpc
baiazid
DAS 2011
alex1987
neluadi
cristi ar
Luna
DPS
cardinal
Rarau
sytrus
Adisoft1991s
razvan - trenuri
AeroX
bobi
florin.lifticariu
Spartan1948
apmatei
DUAL
vatmanul
Vitosa
92Dragos
alex.barac.5
kristi kkk
mielutu zburator
lifetec
ldh80
mureseanu_976
IonutCFR2009
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
sorinache96
marius664
cristy79
NicuS
TudorVD
alliens
19jimmy84
Katalyn
Adirmvl
LanceR
dan tm
alex.alexus.tm
Adrian78
Dr2005
Nesebar
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6362
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11242
Data de inscriere : 17/02/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 10:27 am

ca si timp al calatoriei,trenul nu va putea niciodata sa rivalizeze cu avionul
nici nu cred ca ar merita sa se investeasca in linia ferata sume imense pentru niste utopii,in fond
maine,poimaine ,poate sa abereze un pasionat de aviatie sa ceara achizitia de A380, pentru a duce la Cluj 600-700 de pasageri odata.Bineinteles,invocand bani de la un buget alimentat de prea putini
Eu cred ca guvernantii trebuie sa se ocupe de o strategie de dezvoltare economica a tarii,ori prin industrie,ori prin turism,orice...
Tenologic,am ramas mult in urma tarilor dezvoltate
O sa spunem ca pentru turism trebuie infrastructura,dar cine vine aici pentru Dracula,sau chiar pt Ceausescu,nu cred ca se asteapta sa circule ultramodern
Acum 2 saptamani,m-am intalnit la pozat cu doi elvetieni,care nu au criticat nimic de la noi
Vesticii vin sa vada chestii mai vintage,care la ei nu mai exista,sau un mastodont cum e Casa Poporului,asa cum ei nu au si nici sanse,nici rost, sa construiasca ei
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1637
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4563
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 10:52 am

Eu inteleg ce spuneti dvs., nu m-am gandit nici o secunda ca trasportul feroviar sa rivalizeze cu avionul,insa ma sufoca ideea ca odata ce au facut deranjul cu reabilitarea tronsonului,exista si un scop.Si eu acasa cand ma apuc de zugravit, e mizerie cat cuprinde, dar caut sa termin cat mai repede si sa stau linistit.Vreau doar sa fie o echitate intre cetatenii acestei tari.Trebuie sa recunoastem ca o calatorie cu trenul este mai facila pentru mai multi calatori.
Spre exemplu, unde lucrez, in fiecare ultima duminica a lunii ne vin doi angajati de la Iasi.Deci se stie ca in cea de a patra duminica la ora x se prezinta la predarea unor cursuri de pregatire profesionala.De fiecare data vin si pleaca de la cursuri cu avionul.Bilete achizitionate cred pentru toate intalnirile pana in luna februarie 2017.Aici e de inteles, este mult mai eficient atat pentru angajatii delegati dar si pentru firme.Eu intervin cu intrebarea, daca intamplator acei profesori ar fi venit din Piatra Neamt, ce alternativa de transport ar fi avut, ca ei sa nu piarda 2 zile pe drum?Si apoi ingradesc libertatea de miscare prin obligativitatea achizitionarii unui bilet de calatorie exclusiv anticipat.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6362
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11242
Data de inscriere : 17/02/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 11:14 am

Trenul va avea mereu calatori,asta e clar
In 27 de ani de economie descentralizata,s-a creat si o piata a transporturilor,din care poti alege,in functie de buget si de timpul disponibil pt o calatorie. Bine,mai intervin si chestii subiective(unii au rau de avion sau pur si simplu il considera nesigur,ori se ingrijoreaza de numarul mare de accidente rutiere)
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3648
Data de inscriere : 03/09/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 1:12 pm

LanceR a scris:
daca tot ajunge la Odessa,au fost intrebati si rusii despre aceasta magistrala?

Pentru Odessa nu trebuie întrebați rușii. Rușii vor trebui întrebați după Odessa, când se va construi continuarea spre Rostov pe Don. Peste 30-50 de ani Rusia va fi membră a Uniunii Europene, asta dacă vrea să-și păstreze stația de benzină pe care o are în curtea din spate (Siberia that is). Dacă nu, nu Razz

bobi a scris:
Nu cred ca Bacaul ar fi destinatia optima; de ce nu intre Cluj si Galati, Cluj si Constanta  sau Cluj si Iasi?
Sa fim seriosi, tren intre Cluj si Bacau nu ar renta!

Bacăul nu e destinația optimă, Odessa e destinația optimă. Tocmai de aceea traseul va trece la nord de Bacău. Constanța face parte din alt film, dar se va afla și ea la capătul unei ramuri care va trece Dunărea printre Galați și Brăila. Traseul între Cluj și Bacău este doar coloana vertebrală pe care se vor baza celelalte ramuri spre Iași, spre Tg.Mureș și Sibiu, spre Satu-Mare, Kosice și Cracovia etc. Dar fără Cluj - Bacău nu se poate construi nimic mai departe, asta e baza.

LanceR a scris:
ca si timp al calatoriei,trenul nu va putea niciodata sa rivalizeze cu avionul

Când o să se transporte minereuri, piatră spartă și bușteni cu avionul, să ne chemi și pe noi să facem o poză Razz
Dacă iei în calcul viteza de croazieră de 800 km/h, trenul nu va putea să rivalizeze cu avionul. Dar dacă iei în calcul experiența Franței, Spaniei și Germaniei cu trenurile de mare viteză, se pare că au pasageri. Pe lângă asta, avioane cu motoare electrice n-o să vedem prea curând.

Nu ne aflăm la 1820, nu trebuie să hotărâm dacă trenul e bun de ceva sau nu. E destul să ne uităm la ce-au făcut alții și să vedem ce-am putea face și noi. Nu doar Turcia, dar până și Uzbekistanul are sute de kilometri de cale ferată de mare viteză. România n-are, probabil are în plan avioane Razz
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6362
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11242
Data de inscriere : 17/02/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 1:53 pm

e bine, daca stam sa discutam pe baza unei fantasmagorii
acum visez si eu la o linie Lisabona-Vladivostok,din care se va ramifica spre Helsinki,Gibraltar,Petrosani,Ulan Bator si Beijing
si chinezii vor fi in UE,ca sa isi vanda jucariile si artificiile
dar tinta finala va fi Tokio dupa ce japonezii vor construi un mare pod pana la ei
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3648
Data de inscriere : 03/09/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 2:01 pm

N-ai fi român dacă n-ai duce orice discuție în derizoriu Razz

Ia uite ce zice Reuters:

http://www.reuters.com/article/us-china-railway-kemp-idUSKCN0X41U7

China Railway, the state-owned railroad operator, now runs a regular weekly container train between Wuhan and Hamburg in Germany with other cities in both countries also developing scheduled services.

Some 400 trains traveled between the two countries in 2015, hauling 30,000 shipping containers, according to Deutsche Bahn, and there are plans to increase that to 100,000 containers a year by 2020.

All current freight services use sections of the Trans-Siberian Railway running from Vladivostok to Moscow (tmsnrt.rs/1RG9RH1).

The northern route sees freight cross directly from China into Russia in the Russian Far East, or indirectly via the Trans-Mongolian line through Ulaanbaatar.

But there is also a southern route taking freight from China into Kazakhstan that then joins up with Trans-Siberian railroad at Yekaterinburg in Russia.

China has plans for an even more southerly route to Western Europe via Central Asia, Iran and Turkey and the Balkans.


Unde e România în povestea asta? Ca de-obicei, ”pă nicări”

.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6362
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11242
Data de inscriere : 17/02/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 2:28 pm

se pomeneste si de Balcani,pe la sfarsit,dar discutia era in contextul strict al relatiilor intre China si Germania
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1637
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4563
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 2:54 pm

Urmaresc dialogul si cred ca degenereaza acest subiect.Warrington sustine o idee cu o magistrala de cale ferata care nu va exista niciodata.Pe motiv ca cineva a prostit o natiune intreaga ca nu sunt bani.Noi nu suntem in stare sa facem modernizam o cale ferata pe bani europeni.Si eu vreau sa plec din Bucuresti si sa ajung la Arad in 7 ore sau la Cluj in 5 ore, dar nu se poate.Am mers o singura data cu masina pana la Arad si inapoi si va spun sincer ca am obosit de atata drum.Prefer trenul si conditiile sunt acestea care sunt.Transport in Romania este si va fi o problema cu multi spini din pacate, pentru ca nu se vrea si daca se face ceva se face in bataie de joc.Prezuntul acesta va intra in istorie si va fi probabil cineva care isi va pune intrebarea de ce? Eu am o varsta la care inteleg ce a fost sistemul comunist si ce este sistemul capitalist din Europa.Ce a ce avem noi in prezent este un sistem original.Daca avea ceva comun cu capitalismul atunci eram departe.Si ma bazez pe faptul ca tarile capitaliste au trecut prin aceleasi greutati in anii 50-60.Au fost anii de reconstructie, de dramuirea banului public bazat pe calcule precise, ca a existat un PLAN MARSHALL, bani dramuiti cu mare eficienta.Noi avem FONDURI EUROPENE, un plan asemanator cu cel din anii 50-60 si care din pacate nu stim sa-l cheltuim, si daca s-a cheltuit, s-a cheltuit anapoda, prost si fara rost, ba mai mult s-au si furat.E infiorator si asta se va vedea in timp.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8870
Reputatie : 12634
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 3:13 pm

Baiazid s-a reincarnat prin raion?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18283
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23716
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 3:14 pm

LanceR a scris:
ca si timp al calatoriei,trenul nu va putea niciodata sa rivalizeze cu avionul
nici nu cred ca ar merita sa se investeasca in linia ferata sume imense pentru niste utopii,in fond
maine,poimaine ,poate sa abereze un pasionat de aviatie sa ceara achizitia de A380, pentru a duce la Cluj 600-700 de pasageri odata.Bineinteles,invocand bani de la un buget alimentat de prea putini
Eu cred ca guvernantii trebuie sa se ocupe de o strategie de dezvoltare economica a tarii,ori prin industrie,ori prin turism,orice...
Tenologic,am ramas mult in urma tarilor dezvoltate
O sa spunem ca pentru turism trebuie infrastructura,dar cine vine aici pentru Dracula,sau chiar pt Ceausescu,nu cred ca se asteapta sa circule ultramodern
Acum 2 saptamani,m-am intalnit la pozat cu doi elvetieni,care nu au criticat nimic de la noi
Vesticii vin sa vada chestii mai vintage,care la ei nu mai exista,sau un mastodont cum e Casa Poporului,asa cum ei nu au si nici sanse,nici rost, sa construiasca ei

Totuși la câte impozite plătesc în țară asta ar trebuie să se întoarcă în ceva și banii aia macar in infrastructura ca am avut si bani UE în afară să îi fure si sa le dea ajutoare sociale
Mai trist e că tari de nivelul nostru sau subnivel sau dezvoltat numai la noi nu se baga nici un ban in calea ferată
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1685
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7501
Data de inscriere : 25/08/2008

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 3:15 pm

dan tm a scris:
Baiazid s-a reincarnat prin raion?
Doar rebotezat!!!
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3648
Data de inscriere : 03/09/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 5:10 pm

LanceR a scris:
se pomeneste si de Balcani,pe la sfarsit,dar discutia era in contextul strict al relatiilor intre China si Germania

Reuters discută despre rutele existente, nu despre căi ferate care nu sunt nici măcar în proiect. Dar ideea de bază era că se transportă destule containere din China în Europa, deci există marfă de transportat. Și n-are importanță dacă marfa merge în Germania sau în Spania, de o cale ferată tot are nevoie pe unde să treacă. Ție poate ți se pare imens ca un tren să facă 10-15 zile din China în Europa, dar o navă face 20-35 de zile, iar containerele tot trebuie puse după aceea pe calea ferată, destinația lor finală nu e în port la Hamburg sau la Rotterdam, ci undeva pe o cale ferată.

Crezi că Germania are vreo dorință specială să plimbe containerele alea pe la Moscova? Le plimbă pe-acolo fiindcă așa e traseul căii ferate transsiberiene. Dar dacă va exista o alternativă cu 3.000 de km mai scurtă, Germania va fi oricând dispusă să bage bani în acea alternativă.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3648
Data de inscriere : 03/09/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 5:26 pm

ciprian71 a scris:
Noi nu suntem in stare sa facem modernizam o cale ferata pe bani europeni..

Asta pentru că de ea se ocupă guvernul.

ciprian71 a scris:
 Si eu vreau sa plec din Bucuresti si sa ajung la Arad in 7 ore sau la Cluj in 5 ore,.

Într-o lume normală, un tren de mare viteză are face cam 3 ore de la București la Timișoara și încă vreo 20-30 min. până la Arad. Iar București - Cluj în 5 ore e cam mult, 3h30min. ar fi o durată normală pentru aceeași distanță în Franța sau Spania. 5 ore ar fi OK pentru București - Baia Mare.

Ai să faci 4 ore de la București la Bacău pe M500 și de-acolo încă o oră și jumătate pe noua linie până la Cluj.
Do we have a deal? Razz
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3374
Data de inscriere : 12/04/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 5:39 pm

Warrington a scris:

LanceR a scris:
ca si timp al calatoriei,trenul nu va putea niciodata sa rivalizeze cu avionul

Dacă iei în calcul viteza de croazieră de 800 km/h, trenul nu va putea să rivalizeze cu avionul. Dar dacă iei în calcul experiența Franței, Spaniei și Germaniei cu trenurile de mare viteză, se pare că au pasageri.

As pune si Austria pe lista ta. Am circulat destul de des pe magistrala de mare viteza Viena-Salzburg-Munchen, sau de la Salzburg la Innsbruck via Kufstein.
Trenurile au multi calatori, mai ales la clasa Economy. Din Viena pleaca cate doua garnituri Railjet cuplate impreuna.
Si aeroporturi sunt destule, si la Salzburg si la Innsbruck si cateva la Munchen. Iar avionul este complementar si nu concurent. Cine e grabit foarte ia avionul, cine e comod ia masina pe autostrada, care vor sa ajunga odihniti si in timp decent utilizeaza Railjet sau ICE.
Toata lumea poate sa-si aleaga mijlocul de transport potrivit situatiei.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1637
Varsta : 52
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4563
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitimeMar Sept 20, 2016 5:50 pm

neluadi a scris:
Warrington a scris:



Dacă iei în calcul viteza de croazieră de 800 km/h, trenul nu va putea să rivalizeze cu avionul. Dar dacă iei în calcul experiența Franței, Spaniei și Germaniei cu trenurile de mare viteză, se pare că au pasageri.

As pune si Austria pe lista ta. Am circulat destul de des pe magistrala de mare viteza Viena-Salzburg-Munchen, sau de la Salzburg la Innsbruck via Kufstein.
Trenurile au multi calatori, mai ales la clasa Economy. Din Viena pleaca cate doua garnituri Railjet cuplate impreuna.
Si aeroporturi sunt destule, si la Salzburg si la Innsbruck si cateva la Munchen. Iar avionul este complementar si nu concurent. Cine e grabit foarte ia avionul, cine e comod ia masina pe autostrada, care vor sa ajunga odihniti si in timp decent utilizeaza Railjet sau ICE.
Toata lumea poate sa-si aleaga mijlocul de transport potrivit situatiei.
Acum ne-am inteles ce vrem in definitiv.Un transport civilizat, decent si pentru toate dorintele.Nu vreau viteze colosale dar 140-160km/h este o viteza decenta si care ii poate satisface pe toti.Avionul este doar complementar si care ii satisface doar pe cei ce vor sa ajunga rapid intre doua mari orase.
Cu ce il ajuta avionul pe cel din Orsova sa ajunga la Arad?
Si eu am mers de cateva ori in Austria , in St Polten.Foloseam Regio ,folosit de navetisti ce lucrau in Wiena.Pasagerii coborau din tren si se urcau pe bicicleta sau se urcau in masina personala din localitatea respectiva.Combinate cu rationament mijloacele de transport pot face o calatorie placuta si eficienta.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 52 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 52 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: