Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 06 Mai 2016, 15:12
tiganii cinstiti nu asculta muzica la maximum in tramvai..
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 03:26
Adirmvl a scris:
Romani rasisti, intoleranti, neprimitori, nazisti, etc.
Sunteti mici copii asta nu-i nimic pe langa ce se intampla zilnic pe mijloacele de transport in comun din orasele cu populatie de o anumita etnie.
Daca la Sfantul Gheorghe m-am simtit in autobuz ca la Budapesta pai la Ploiesti pot sa zic ca nu-mi mai trebuie India sau Orient dar cand am vazut clipul asta am zis ca-i facatura 2 urati ca astia nu cred ca puteau gasi si nici maneaua nu pare a fi manea e ceva gen spre India cum canta Florin Peste odata. Am ascultat manele ani de zile, si inca mai ascult dar acasa nu am o manea in calculator.
De zeci de ori am vazut scene dinastea cu manelisti sau tigani cu muzica in mijloacele de transport in comun dar am vazut si scene frumoase la care lumea nu era deloc deranjata erau odata 3 in troleul 202 unul avea tarabana si ceilalti 2 niste bete/betisoare atat de frumos cantau si cu voce ca oameni din troleu nu erau deloc deranjati ba din contra erau mai mult curiosi. In mijloacele de transport in comun in marile orase unde te poti urca ca in codru fiecare e stapan, asta e mentalitatea romanului modern.
Am venit ieri cu taxiul si am coborat in fata la carciuma din cartier cu traditie de peste 30 ani, cand am oprit masina taximetristul a zis : "Ia uite muzica, petrecere si bautura petrece lumea" si era muzica la maxim la o masina in fata carciumei si pe langa ea vreo 5 negri si 3 albi cu bautura afara politia demult timp nu se mai oboseste sa opreasca, trece si se uita din mers si se duc...
LanceR a scris:
pana si rabdarea si toleranta,proverbiale,ale bucurestenilor,au o limita
S-au gasit 2 daca te uitai cu atentie la clip aia 2 sunt de 2 ori cat "indieni" era si normal ia sa fi fost mai atletici la vreo 25-26 ani nu mai zicea nimeni nimic
Ce au facut defapt indieni din tramvaiul 41 ? Au facut probabil cum o faceau de fiecare data cand urcau intr-un mijloc de transport in comun, au ascultat muzica mai tare decat prevede legea apoi ai aplicat stilul lor lasa ca romanii is fraieri si e doar gura de ei dar de data asta au pierdut. Acum nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca la urmatoarea statie s-ar fi urcat din intamplare alti conationali negri va zic eu ca imediat interveneau si iesea un conflict de zile mari iar cei sifonati ar fi iesit romanii Am vazut multe, tot intr-un tramvai am vrut sa-l bat pe un tigan ca ma calcase pe picior din greseala si tot el era cu gura mare ca ce astept eu ca el sa-si ceara scuze. Eram cu fratemiu si cu un var iar tiganul respectiv mai era si el cu inca 2 cand l-a luat fratemiu la o serie de palme ceilalalti 2 se uitau si lasa-l frate ca nu e bine ca o fi ca o pati la urmatoarea statie i-am dat jos pe toti 3 la 2 luni de zile ne-am intalnit la fotbal in cartier si-a cerut tiganul scuze cand a vazut cu ce baieti venisem la fotbal, adica era un fel de vin cu baieti cand baieti lui erau prieteni cu baieti mei cum s-ar zice am fost nevoiti so dam la pace. Respectivul nu a muncit si nu munceste nici acum are un copil si un Bmw seria 5 mai poti sa zici ceva ? Si cand il vad pe Dr2005 ca se vaita ca munceste pe minim pe economie la stat si alti care nu au munca au deja copii, casa si masina mai poti sa mai zici ceva ? Asta-i Romania !!!
DUAL a scris:
E pus pe Facebook. De acolo o sa fie mai greu sa-l dea jos.. Desi e trist ce s-a intamplat, am ajuns sa ne facem dreptate intr-un stat in care Politia sta cu ei in tramvai si nu le zice nimic.. Vazand asta,ei forteaza, forteaza, pana dau peste unul din asta care ii capseaza .. Partea interesanta e ca daca tiganii aia 2 depun plangere, astialalti 2 sunt pasibil de dosar penal ..
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul liber
Mai stiu eu niste caricaturi de oameni, asa zisi-pasionati niste oameni de 2 bani care au sarit 3 pe unul intr-o gara de pe M1000 apoi tot ei s-au dus la militie sa faca reclamatie ca ala singur sa primeasca pe langa bataia incasata si o amenda ca na asa e necuratul cand te posedeaza. Cea mai nenorocita specie/categorie de oameni pe care am cunoscut-o si intalnito in viata mea e aceasta specie de pasionati feroviari, ce fericit sunt cand mai imi da cate un bolnav dasta fara leac block pe FB asa de bine ce dorm noaptea.
LanceR a scris:
tiganii cinstiti nu asculta muzica la maximum in tramvai..
Tigani cinstiti sunt destui cu care poti sa stai la masa, sa vorbesti sa bei pana pici in cap si tot esti in siguranta ba cu unii poti face si afaceri dar problema principala e ca astia cinstiti nu merg cu tramvaiul ))) Gainarii merg cu tramvaiul ca nu au alte variante adica ori nu au permis, ori nu au masina ori merg gratis fara bilete
Sfatul meu e sa stati locului daca vedeti astfel de evenimente, am vazut multe si va zic ca nu e cazul sa va riscati aiurea nu se merita acum depinde si de caz nu mai stiu ce legi s-au schimbat dar poti sa fi acuzat ca complice daca esti martor in locurile publice la o talharie si nu intervi, dar aici era vorba de o mica neintelegere o asa zisa bataie.
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 17:18
În dimineaţa de 30 Apr. trenul IR 1741 de la Bucureşti spre Satu Mare staţionează 4 minute în Războieni la ora 5.00. Adică cu +100 de minute de întârziere. Pe lângă că avea deja suta acumulată mai şi stă 4 minute lângă R 4532 în care mă găseam. Desigur 1741 nu a scos în veci aproape două ore pe încă o jumătate de traseu lung parcurs. Şi atunci unde este rostul timpilor îngăduitori din mers tren dacă staţionează în traseu ca şi cum ar fi timpuriu? Şi asta în plin vârf de sarcină cu sărbătorile şi cu trenul plin. Nu sună nimănui un clopoţel că e lipsă de profesionalism în a menţine un număr oarecare de fideli? Când în viitor apare şi mai serios concurentul aviatic pe scenă.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 17:45
Dacă ajunge întârziat, regula e să aştepte trenurile care nu sunt întârziate.
Concurentul aviatic e cantitate neglijabilă. Dacă te duci la avion cu cantitatea de paproniţe cu care te duci la tren te costă de te usucă, asta ca să nu mai vorbim de taxiul până la şi de la Otopeni, care are toate şansele să te coste cât un bilet de clasa a IIa la IR dacă ai ,,ghinionul" să stai în Berceni şi să fie numai rechini de 3,5 lei/km disponibili. În plus, ce te faci cu cei care merg la Sighişoara, Mediaş, Blaj, Aiud, Războieni? Că pe ăia nu ai cum să îi iei cu avionul.
_________________ :TTT:
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 18:29
E OK. Neglijaţi avioanele şi mai departe. Probabil pt CFR Călători la studiu iese după virgulă departe. Dar ce se întâmplă dacă zilnic 200 sau 300 de călători CFR de pe fiecare magistrală devin în doi-trei ani pasageri aero? Doar un ochi aruncat peste frecvenţa curselor TAROM pe Otopeni-Timişoara acum, pe tipul de avioane, şi deja ar fi trebuit să tremure măcar o geană. Iar "privaţii" care se anunţă pe Cluj şi Iaşi sau Timişoara nu vor ridica turbopropulsoare de 50 de locuri, ci avioane sănătoase de peste o sută şi o sută şi cincizeci. Atunci să vedem "teste" ca pe site cum am călători şi cu ce. Plus că aeroporturile mari atrag şi mersul cu duba şi autocarul. Aşa a fost şi la apariţia "caşcarabetelor", nimeni nu le-au sesizat. Că nu au loc de bagaje. Numai că au fost privaţii mai deştepţi cu două secunde şi au tras remorci după ele. După modelul Atlassib. Şi iată ce de clientelă au! Şi CFR are loco şi unul sau două ori trei vagoane, şi au şi demaraj. Şi călători ceva mai mulţi peste numărul de conductori. Apropo, faceţi ceva fraţilor cu 900 între Caracal-Roşiori şi GDN!!! Indiferent că merg cu 1822, sau cu 1696 e puhoi de ilegali pe trenuri. Chiar ca în Vestul Sălbatic, fiecare în legea lui. Şi au fost şi supra, şi civilul şi toţi. Degeaba. Toată lumea fericită. Abonaţii de Regio că merg repede, frauduloşii că scapă, paporniţele că ajung la Capitală. Toată lumea ştie pe toată lumea şi plătitorii care au călătorit o noapte întreagă se miră de tupeul "grămezii ordonate" care asaltează trenul pe ultima sută de kilometri. Şi de lipsa de implicare a celor de la supracontroale. Dese, dar cu rezultate Zero. Evident e "la Famiglia" în floare.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 18:37
Dr2005 a scris:
Dacă ajunge întârziat, regula e să aştepte trenurile care nu sunt întârziate.
Concurentul aviatic e cantitate neglijabilă. Dacă te duci la avion cu cantitatea de paproniţe cu care te duci la tren te costă de te usucă, asta ca să nu mai vorbim de taxiul până la şi de la Otopeni, care are toate şansele să te coste cât un bilet de clasa a IIa la IR dacă ai ,,ghinionul" să stai în Berceni şi să fie numai rechini de 3,5 lei/km disponibili. În plus, ce te faci cu cei care merg la Sighişoara, Mediaş, Blaj, Aiud, Războieni? Că pe ăia nu ai cum să îi iei cu avionul.
Daca gandirea asta o au si sefii din CFR cum ca avionul nu e bau-bau or sa ramana doar cu pasagerii dintre Sighisoara si Medias, sau intre Timisoara si Caransebes.Nimeni nu o sa mai mearga cu trenul din Bucuresti-Cluj, Bucuresti-Timisoara etc, decat cei care au frica de avion, sau pasagerii care se hotaresc pe ultima suta de metri si numai gasesc locuri.Si atunci CFR va anula trenuri pentru ca nu le mai folosi nimeni cap-coada si ii va pierde si pana si pe cei cu reduceri, ca nu va merge nimeni 10 ore pana la Timisoara schimband 3 sau 4 trenuri si alea intarziate...
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 19:03
marius664 a scris:
Dr2005 a scris:
Dacă ajunge întârziat, regula e să aştepte trenurile care nu sunt întârziate.
Concurentul aviatic e cantitate neglijabilă. Dacă te duci la avion cu cantitatea de paproniţe cu care te duci la tren te costă de te usucă, asta ca să nu mai vorbim de taxiul până la şi de la Otopeni, care are toate şansele să te coste cât un bilet de clasa a IIa la IR dacă ai ,,ghinionul" să stai în Berceni şi să fie numai rechini de 3,5 lei/km disponibili. În plus, ce te faci cu cei care merg la Sighişoara, Mediaş, Blaj, Aiud, Războieni? Că pe ăia nu ai cum să îi iei cu avionul.
Daca gandirea asta o au si sefii din CFR cum ca avionul nu e bau-bau or sa ramana doar cu pasagerii dintre Sighisoara si Medias, sau intre Timisoara si Caransebes.Nimeni nu o sa mai mearga cu trenul din Bucuresti-Cluj, Bucuresti-Timisoara etc, decat cei care au frica de avion, sau pasagerii care se hotaresc pe ultima suta de metri si numai gasesc locuri.Si atunci CFR va anula trenuri pentru ca nu le mai folosi nimeni cap-coada si ii va pierde si pana si pe cei cu reduceri, ca nu va merge nimeni 10 ore pana la Timisoara schimband 3 sau 4 trenuri si alea intarziate...
CORECT!! Încă CFR se mai bazează pe acei, nu foarte mulţi călători, care fac cap-coadă câte o magistrală de lung parcurs. Dar şi când aceştia se vor lămuri că este împotriva logicii primordiale să faci 10 ore pe tren direct Bucureşti-Timşoara şi să fii şi fericit că ai ajuns neatins la destinaţie, atunci DA. Va fi exodul de la tren spre avion şi atunci personalul de tren va juca table şi va asigura plecările din staţii. Unul doarme, altul ridică lanterna. Şi uite aşa, uşurel, se duce naibii tot ce a fost CFR odată, şi nu foarte demult.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 20:48
Taxiul din Bucureşti până în Otopeni e vreo 40 lei cu aparatul (dacă ai noroc de un taxi care să pună aparatul). Şi suma asta e valabilă pentru Drumul Taberei (atât m-a costat acum vreo 2 luni - 38 lei, rotunjit la 40), dacă stai în Berceni e mai mult, iar dacă stai în Ferentari ai toate şansele să nu te ia nimeni. De la Aeroportul din Timişoara mai pui vreo 20 - 30 lei până în oraş. Deci minim 60 lei îi dai pe taxi, pe avion mai dai vreo 100 lei dacă îl iei cu 2 luni înainte sau vreo 150 de euro dacă iei biletul cu o zi înainte. La low-cost, e 23 de euro un bilet la RyanAir pentru 1 septembrie. Da' la ăştia mai adaugi încă 36 de euro dacă vrei şi bagaj de cală. Deja doar biletul de avion face cât un bilet la vagon de dormit.
E clar că acele avioane sunt folosite aproape exclusiv pentru traficul business, pentru oameni cărora li se decontează transportul şi care oricum nu mergeau cu trenul.
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Mai 2016, 22:11
Ai o problema vad cu tot adaugi costul biletului de la avion cu cel necesar depalasarii cu taxiul.Pai pana la gara cu ce naiba de duci? Bine ca nu mergi 20 km dar tot te costa ceva...Si de acord cu tine ca la avion sunt anumite restrictii , dar si timpul castigat si cu pret comparativ la fel , cum e? CFR daca nu e in stare sa asigure timpi mai scazuti macar sa coreleze pretul biletului cu viteza pentru ca cei care merg pe magistrale mai bunicele si in aceleasi conditii platesc la fel cu cei care fac aceleasi traseu intr-un timp mult mai ridicat.Si clientii business pot fi adusi la tren la fel cum au fost adusi in Franta, Germania, Belgia etc.Trenurile de mare viteza au bagat multe companii low-cost si nu numai in dificultati, cand vom face si noi de la Bucuresti la Timisoara macar 6 ore iti garantez ca nu vor mai fi curse aeriene decat de cateva ori pe saptamana si alea cu escala. Iar acum , cu scuzele de rigoare, sa revenim la topicul liniei....
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 09 Mai 2016, 00:39
marius664 a scris:
Ai o problema vad cu tot adaugi costul biletului de la avion cu cel necesar depalasarii cu taxiul.Pai pana la gara cu ce naiba de duci?
Te duci cu troleul, cu tramvaiul, cu autobuzul, cu metroul... oricât de ,,la mama naibii" faţă de gară ai fi, nu te costă mai mult de 5 lei să ajungi acolo.
marius664 a scris:
Bine ca nu mergi 20 km dar tot te costa ceva...Si de acord cu tine ca la avion sunt anumite restrictii , dar si timpul castigat si cu pret comparativ la fel , cum e?
Timpul costă bani, dar dacă eşti un student din Timişoara sau Iaşi care merge săptămânal pe ruta asta, nu o să îţi convină să mergi cu avionul prea des. Dacă pleci în concediu şi mai ai şi copii, iar nu o să îţi convină avionul în trafic intern, că te taxează la bagaje mai mult decât valoarea lucrurilor din ele. Am mers şi eu de câteva ori cu avionul în ultimele luni. Nu în trafic intern, dar dacă nu mi s-ar fi decontat călătoriile, mergeam cu trenul, chit că pierdeam o zi şi o noapte pe drum, pur şi simplu preţul unui bilet de avion luat cu câteva zile înainte era imens, se ducea spre 400 euro cu tot cu bagaj de cală. De fapt, eu şi la delegaţii cer tren dacă e posibil, de exemplu pentru Viena, ca să ajung la aeroport la 6 dimineaţa dau 40 lei pe taxi, pe care nu mi-i decontează nimeni, după care statul plăteşte vreo 400 de euro dus-întors pentru avionul meu. La întoarcere aterizez pe la 23, deci iar 40 lei pe taxi. Dacă mă duc cu trenul, deşi plec cu o zi înainte cu Dacia, drumul până la gară mă costă 1,3 lei, la întoarcere alţi 1,3 lei şi statul decontează 80 de euro taxa de admitanţă dus-întors. Diurnă în plus nu iese, că diurna se dă doar pentru parcursul extern, aşa că mi-o dă de la 5 dimineaţa când iese trenul din ţară (la avion mi-ar fi dat-o de la 8, deci tot banii ăia ieşeau). Şi aşa câştig şi eu (că diurna de extern pot să o cheltui acolo sau să o păstrez, nu să o arunc pe taxiuri prin Bucureşti), câştigă şi statul că-mi plăteşte mai puţin pe transport, că călătoria la vagon de clasă în interes de serviciu e gratuită conform Convenţiei FIP.
marius664 a scris:
CFR daca nu e in stare sa asigure timpi mai scazuti macar sa coreleze pretul biletului cu viteza pentru ca cei care merg pe magistrale mai bunicele si in aceleasi conditii platesc la fel cu cei care fac aceleasi traseu intr-un timp mult mai ridicat.
Nicăieri în lume preţul nu e calculat în funcţie de timp, ci de distanţă şi de rang. Dacă tu pui bilet mai ieftin pe Făurei - Galaţi, de exemplu, o să ţipe şi cei de pe Ploieşti - Buzău că vor şi ei mai ieftin, că doar e tot tren IR. În plus, există, cel puţin pe distanţe medii şi scurte, destule trenuri IR cu tarife de R sau aproape la tarif de R. E clar că e vizat traficul de navetă, s-au prins şi cei din conducere că ăia sunt călători care merg zilnic şi poţi să te bazezi pe ei, spre deosebire de cei de lung parcurs, care sunt ocazionali, deci poţi avea zile când ai trenul full şi zile când cari aer.
marius664 a scris:
Si clientii business pot fi adusi la tren la fel cum au fost adusi in Franta, Germania, Belgia etc.Trenurile de mare viteza au bagat multe companii low-cost si nu numai in dificultati, cand vom face si noi de la Bucuresti la Timisoara macar 6 ore iti garantez ca nu vor mai fi curse aeriene decat de cateva ori pe saptamana si alea cu escala. Iar acum , cu scuzele de rigoare, sa revenim la topicul liniei....
Da, marea viteză... dar până om avea noi trenuri de mare viteză, va mai curge multă apă pe Dunăre. Măcar de am avea liniile la 160 km/h, că atunci am putea veni cu ceva Thalys care să meargă cu 160 (eventual 180 că e cu cutie înclinabilă), după modelul belgiano-olandez, unde Thalys face 220 km într-o oră şi 45 minute, adică merge cam cum merge un IR normal la noi de la Bucureşti la Constanţa.
_________________ :TTT:
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 09 Mai 2016, 09:13
marius664 a scris:
Ai o problema vad cu tot adaugi costul biletului de la avion cu cel necesar depalasarii cu taxiul.Pai pana la gara cu ce naiba de duci? Bine ca nu mergi 20 km dar tot te costa ceva...Si de acord cu tine ca la avion sunt anumite restrictii , dar si timpul castigat si cu pret comparativ la fel , cum e? CFR daca nu e in stare sa asigure timpi mai scazuti macar sa coreleze pretul biletului cu viteza pentru ca cei care merg pe magistrale mai bunicele si in aceleasi conditii platesc la fel cu cei care fac aceleasi traseu intr-un timp mult mai ridicat.Si clientii business pot fi adusi la tren la fel cum au fost adusi in Franta, Germania, Belgia etc.Trenurile de mare viteza au bagat multe companii low-cost si nu numai in dificultati, cand vom face si noi de la Bucuresti la Timisoara macar 6 ore iti garantez ca nu vor mai fi curse aeriene decat de cateva ori pe saptamana si alea cu escala. Iar acum , cu scuzele de rigoare, sa revenim la topicul liniei....
Corect!!!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 09 Mai 2016, 13:09
Katalyn a scris:
Traseele 1D, 2, 30, 32 vor circula pe strada Bobalna sensul spre Gara de Sud si strada Democratiei sensul de la Gara de Sud spre Centru. Troleibuzele traseelor 44 si 202 vor avea capat de traseu la Hale Coreco calatori ramanand pe dinafara plsu ca vor fi nevoiti sa faca 2 bilete si sa schimbe in zona Hale Coreco - Galeriile Comerciale.
In vremurile bune pentru 202 lasau traseul de autobuz 25 cu 1-2 curse pe ora dar acum nimic, bataie de joc pentru calatori care tranziteaza orasul.
Într-un alt topic ai pus poze cu un troleibuz mergând cu motorul diesel pe la Gara de Sud. Deci, până la urmă, unde întorc 44 şi 202 când e închis bulevardul?
_________________ :TTT:
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 09 Mai 2016, 13:58
Dr2005 a scris:
Te duci cu troleul, cu tramvaiul, cu autobuzul, cu metroul... oricât de ,,la mama naibii" faţă de gară ai fi, nu te costă mai mult de 5 lei să ajungi acolo.
Pai asa si din Drumul Taberei ai cel putin un night pana la Unirii si apoi 783 pana la OTP. Bine, cred ca adaugi macar 1 ora 30 la drum, daca nu chiar 2, dar ca idee tot se poate si mai ieftin.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 09 Mai 2016, 14:11
Tu nu sti ca Ploiestiul mai e supranumit si Caracal 2 ? Asa au pus necalificati si neprofesionisti de la TCE pe gluma lor de site si prin stati si tonete afise cu 44 scurt si 202 scurt. Eu aseara am avut treaba in oras si m-am trezit ca troleele circula normal pana la Gara de Sud pe diesel ca bulevardul e inchis desi credeam ca circula doar pana la Hale Coreco ca 44scurt si 202 scurt.
Ca sa vezi cat de idiotii sunt au pus pe site la graficele traseelor 44 si 202 orarul pentru sambata si duminica cu plecari de la Pod.Inalt/Malu.Rosu si Hale Coreco desi troleibuzele ajung in continuare la Gara de Sud. Daca nu aveam aseara treaba sa traversez tot orasul pana la UPG pana week-end-ul viitor traiam cu impresia ca troleele in week-end intorc la Hale Coreco.
Deci ele intorc tot la Gara de Sud, mergand pe diesel deviate pe strazile Bobalna spre Sud si Democratiei de la Sud spre Centru desi pe gluma lor de site si din afisele din stati reiese ca aceste trolee introc la Hale Coreco, mai poti sa zici ceva ?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 09 Mai 2016, 14:20
IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEELOR 44 SI 202
Incepand cu data 07.05.2016, in zilele de sambata si duminica nu se vor mai utiliza liniile de troleibuze 202 scurt "Pod Inalt � Hale Coreco" respectiv 44 scurt "Malu Rosu � Hale Coreco". Vor circula traseele 44 si 202 pana la Gara Sud, cu mentiunea ca de la Statuia lui Radu Stanian si pana la Gara de Sud vor parcurge ruta ocolitoare, din cauza circulatiei inchise pe Bd.Independentei. Astfel, la sensul din Centru spre Sud pe strada Bobalna, cu statii la Pelican si Liceul de Muzica, iar la sensul din Sud spre Centru, pe strada Democratiei, cu statii la 13 Decembrie, Covurlui si Muzeul de Istorie.
S.C. TC.E. S.A. PLOIESTI
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II