Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier Aug 17, 2016 1:19 pm
Kapпaтй a scris:
El posteaza doar ce ii convine lui cand de fapt esenta mesajului era alta dar iar si iar vad ca nu are rost, la orice zice cineva pe aici el vine cu o replica indiferent ca e pe subiect sau nu el comenteaza(mult si prost)
Iar despre subiect, asa este, mersul prin Romania e jalnic, restrictii, limitari, praf! Nu am intalnit in nici o tara ce e la noi si Doamne daca nici eu nu am fost prin tari straine sa vad realitatea de la altii atunci nu stiu cine a mai fost. In toate tarile pe unde am umblat, cand trenul porneste si ajunge la viteza stabilita pai aia e pana la urmatoarea oprire, foarte putine sunt cazurile cand exista sa incetineasca si cine stie din ce cauza dar hopurile de la noi nu exista nicaieri in Europa cel putin.
Da îmi aduc aminte prin 96 am venit de la Vaslui spre Ploiești Sud iar din Mizil am stat la urmă trenului trenul mergea cu 120 constant după 1998 a venit dezastru
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier Aug 17, 2016 9:07 pm
Pana in 1998 exista o singura companie, un singur director, lucrurile inca mergeau si dintr-o inertie postrevolutionara. Salariile erau inca decente, oamenii dedicati meseriei, veneau bani suficienti de la buget. Impartirea pe companii nu si-a atins scopul, de atunci si pana azi s-au umflat organigramele celor 5 companii, la fiecare alegeri mai intra un rand de trepadusi politici care nu au nici o treaba cu CFR-ul ( asta se intampla la toate companiile de stat, dar aici vorbim strict de sectorul feroviar ). Sefii s-au inmultit, nu stie stanga ce face dreapta, fiecare hartie este semnata si contrasemnata, disponibilizarile s-au facut numai din personalul productiv. Iar aceasta armata de sefi numiti politic au prins gustul spagii, credeti ca ii intereseaza pe ei bunul mers al companiilor ? Daca in 1998 ar fi existat o lege a holdingului, poate ca asta era solutia transformarii CFR-ului. Si cine sa lucreze astazi pentru ridicarea restrictiilor si limitarilor, cand proprii muncitori i-ai disponibilizat, utilajele sunt invechite, firmele private sunt doar cu numele, fostele antreprize de RK LINII, SUDAREC, TUNELURI au disparut din diferite cauze, multiubitele multinationale isi aduc in Romania cateva creiere si utilaje, in rest cauta resurse tot la noi de aceea lucrarile la culoarurile europene au intarzieri de ani. Iar populatia activa a migrat spre o cauza mai buna, azi nu mai gasesti forta de munca cu 100 ron/zi, au inceput sa apara iarasi contracte cu penitenciarele.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier Aug 17, 2016 9:48 pm
Da CFR SA e doar o vaca de muls degeaba face acum multe licitații multe sunt câștigate de firme de apartament care angajează oameni cu ziua si ii plătește la traversa schimbată în loc de banii aia sa bage de 1000 lei motorina dintr-un Kalmar si sa schimba mecanizat
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier Aug 17, 2016 10:10 pm
Toate companiile de stat sunt o vaca de muls de asta nu sunt lasate sa moara! Si stii de ce nu se baga motorina in Colmaruri ? Este mai usor sa spui ca nu ai cu cine face treaba, vine firma privata salvatoare cu un maistru + un sofer + un bus, incearca sa adune oameni necalificati de prin sate cu 90-100 ron / zi la negru, face treaba de mantuiala, banii bara-bara cu cine trebuie, dupa care tot angajatii CFR vin sa finalizeze lucrarea pentru a corespunde la siguranta circulatiei. Suntem in sec XXI in care se mai practica iobagia! In timp ce alte tari au utilaje de ingheti, la noi si banalele Colmaruri sunt putine. Si ai facut economie de 1000 lei pe motorina, pe creioane,radiere si altele si apari la sfarsitul anului cu profit contabil, vai ce buni manageri suntem.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi Aug 18, 2016 7:05 pm
Am fost zilele astea la tara la tata, in Copaceni (linia 205 Babeni - Alunu) cu Antares. Cursele de Bucuresti sint placute cu ei, insa vreau sa fac o comparatie cu ce se ofera acum pentru locul in care au ai mei de ajuns.
Tineti cont ca CFR-ul oferea destule trenuri cu legaturi intre Alunu si R. Valcea (R. Valcea - Babeni 20 km, Babeni - Copaceni 28 km), dar putem lua ca etalon tariful de 6,8 lei pentru tren. Pe aceasta ruta se ofera reduceri pentru pensionari, nu si pentru elevi ori studenti.
Timpii sint de o ora si jumatate. Cu RT-ul am facut in ultimil dati in care am mers cu ei 2h30', cu tot cu intarzieri.
Locul de plecare: eu si ai mei mergeam dor pana in Ostroveni dupa tren, nu pana la gara, acum am luat midibus-ul Isuzu din autogara 1 mai, aflata la nici 100 de metri de halta. Daca ai noroc il mai poti lua de la Liceul Economic.
Pentru calea ferata stiti traseul, cu Antares se trece de Babeni, in Valea Mare se fce stanga, se trece linia in Halta Slavitesti, se trece prin Sirineasa, Popesti, Padurea Cotosmanu, Roiesti, Ladesti, Lapusata, Copaceni, de unde mai merge cateva statii. Ai mei au casa la 2-3 kilometri de gara, cu autobuzul poti ramane in fata portii, daca regulile o permit.
Drumul e praf, cel putin pe traseul judetean, motiv pentru care autovehiculul, foarte inghesuit, tremura destul de tare. Nu doar atat, dar pe mai bine de jumatate din drum mirosea de la frana a incins. Sa fi fost placutele? Nu ma pricep, dar cei mai multi calatori s-au plans de putoare.
A fost ok acum, dar prin oras am vazut multe cazuti in care dubele, midibus-urile, ce mai vreti, circula si cu multi calatori in picioare, cu bagajele in salon, etc.
Din pacate nu mai avem alternativa feroviara ca sa vedem cum e mai bine, dar din moment ce RT-ul avea calatori de o duba, in cazurile fericite, cred ca e destul de clar.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin Aug 19, 2016 2:53 pm
Cluj-Napoca va deveni, la anul, primul oraș din România care va avea autobuze electrice. Autorităţile clujene au început deja procedura de achiziţie pentru 30 de autobuze electrice pe fonduri elvețiene. Până atunci primesc şi bucureştenii autobuze - pe benzină şi la mâna a doua.
O echipă maghiară călătoreşte 80 de zile într-un astfel de autobuz produs în Ungaria şi care foloseşte un soft românesc pentru a arăta că vehiculul poate să facă faţă transportului în comun într-un oraş aglomerat. Echipa a ajuns zilele acestea la Cluj Napoca.
Un astfel de autobuz nu poluează şi după ce a fost încărcat doar trei ore poate să parcurgă până la 250 de kilometri.
„În oraş foloseşte 0,61kWh per kilometru. Este dublul folosit de o maşină electrică, dar transportă cu 15% mai mulţi pasageri”, a explicat Jozsef Helmich, un membru al echipei maghiare care a pornit la drum.
Sunt doar câteva dintre atuurile autobuzelor electrice. Ca să convingă edili din toată lumea să renunţe la vehiculele clasice, echipa româno-maghiară a plecat acum două luni în călătoria în jurul globului. Autobuzul electric a trecut până acum prin Portugalia, Canada, SUA, China, Kazahstan, Rusia, Ucraina şi a ajuns în România. S-a oprit la Cluj-Napoca.
„Scopul călătoriei este de a demonstra că electromobilitatea nu mai este o tehnologie a viitorului, ci este prezentul şi de a arăta că acum este momentul de a convinge pe toată lumea să folosească vehicule electrice”, a adăugat Jozsef Helmich.
Edilii din Cluj Napoca par convinşi - spun că vor cumpăra astfel de autobuze prietenoase cu mediul, în premieră la noi.
„Suntem în plină procedură de achiziţie a 30 de autobuze electrice. Acestea vor fi achiziţionate pe fonduri elveţiene. Ne dorim un oraş care să nu fie atât de poluat şi pentru aceasta trebuie să contribuim şi noi prin asigurarea de mijloace de transport public cât mai eficiente şi ecologice”, a spus purtătoarea de cuvânt a Primăriei Cluj-Napoca, Iulia Perșa.
Autobuzele, care vor costa în jur de 71 de milioane de lei, vor circula pe cele mai aglomerate patru trasee din oraş. Primele autobuze electrice ar trebui să ajung pe străzile din Cluj-Napoca la anul.
În paralel, pe străzile din Bucureşti vor ajunge două sute de autobuze la mâna a doua.
De asemenea, și în Capitală a venit anul trecut o companie să-şi prezinte autobuzele electrice, însă deşi RATB calcula că ar face o economie de 330.000de euro la fiecare autobuz folosit zece ani, în final nu s-a semnat niciun contract.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam Aug 20, 2016 1:03 am
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Aug 21, 2016 11:38 pm
M-am intors in seara asta in Cluj cu ultimul Dacos. Juma' de ora intarziere. Nici Dracu' nu zcea nici pas. Daca ar fi intarziat la fel trenul ar fi fost vesnicele plangeri.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Aug 22, 2016 9:27 am
Aproape șase ore au aşteptat sâmbătă la Otopeni pasagerii unei curse Wizz Air. Au fost peste o sută de oameni care aveau bilete către Barcelona. Avionul era programat să decoleze la începutul serii, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Pasagerii spun că au primit explicaţii foarte târziu din partea companiei şi numai după ce au formulat reclamaţii oficiale.
„Singura explicatie pentru întârziere a fost că fac tur-retur cu avioanele și din cauza altei curse a întârziat și aceasta. Am făcut și plângere oficială pe site, au trecut vreo trei ore și după trei ore am primit o apă plată și un sandviș, nu am primit niciun fel de explicații și nu e un sistem pus la punct să iei legătura cu ei, să știi ce să faci, ce s-a întâmplat. Sunt peste 100 de persoane și suntem ultimii rămași cu cursa asta”, a declarat pentru Digi24 Alex Ghica, pasager.
Firma aeriană nu a răspuns, sâmbătă seara, solicitărilor Digi24 de clarificare a situaţiei. Duminică, a trimis următoarele PRECIZĂRI WIZZ AIR:
"Zborul W6 3175, de la București la Barcelona, a fost întârziat din cauza unei verificări tehnice neprevăzute a aeronavei, de pe parcursul zilei. Pasagerilor li s-au oferit alimente și apă, conform politicii WIZZ și a regulamentului UE. Wizz Air își cere scuze pasagerilor pentru acest inconvenient, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritară", au declarat reprezentanți ai companiei.
--- Dacă se întâmpla la tren (şi mai era şi tren CFR Călători) apărea în toată presa şi curgeau miile de comentarii ale postacilor. Dar la avion e voie să întârzii 6 ore la decolare, se pare... E voie şi să ai societate înregistrată în Ungaria, Belgia sau alte ţări din motive fiscale şi legislative (de exemplu, în România nu ai voie să ceri comision de plată cu cardul, pe când în Germania ai voie la plata prin site-uri), e voie să ai doar telefon de contact cu suprataxă...
_________________ :TTT:
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Aug 22, 2016 9:39 am
WIZZ e companie maghiara cu sediul la Budapesta,in Romania doar are baza operationala.Nu e inregistrata acolo in alte scopuri oculte;pur si simplu sunt maghiari Oricum,6 ore e foarte mult pentru asa zise verificari;in timpul asta,poti schimba ambele motoare,de exemplu Normal era sa inlocuiasca avionul,dar poate nu aveau nici unul disponibil,din cele 68
Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5511 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Aug 22, 2016 9:30 pm
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Aug 22, 2016 10:18 pm
Petre_IFTE a scris:
La Multi Ani!
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam Aug 27, 2016 6:55 pm
Vreau sa ajung in Bucuresti in decembrie si m-am uitat de ofertele Wizz-ului. Am gasit asta:
Daca as vrea sa merg maine si sa ma intorc luni scorurile snt astea:
Daca iti convin orele si stii ce faci peste X zile sau luni scorurile sint mai mult decat ok. Sigur, se adauga timpul de ajuns la si de la aeroport, controlul si altele, dar tot iesi foarte bine. CFR-ul, cu anticipatie maxima, cere 59,1 lei prin Craiova si 69,6 lei prin Brasov, dar sub 10 ore nu scoate.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam Aug 27, 2016 10:40 pm
La orarul ăla de zbor, ai nevoie şi de cazare. Dacă n-ai... mai bine mergi la VD, sigur ieşi mai ieftin.
_________________ :TTT:
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II