Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 22 Iul 2016, 20:56
baiazid a scris:
Repet treaba asta, foarte importanta, special si pentru Dr2005:
Extras din proiectul liniei Brasov-Sighisoara, PAGINA 11
Vezi http://apmcv-old.anpm.ro/files/APM%20Covasna/Anunturi%20ACC/2013/EASIGHISOARABRASOV.pdf
[...]
Se consideră ca obiectiv strategic al activităţii de reabilitare, circulaţia trenurilor de călători cu viteze maxime de 160 km/h şi 200 km/h şi a trenurilor de marfă cu viteze maxime de 120 km/h, pe anumite tronsoane de linie, şi anume pe acelea care nu necesită valori deosebit de mari de investiţie pentru realizarea acestui deziderat şi aceasta în condiţiile încadrării în parametrii tehnici şi operaţionali ai acordurilor la care România a aderat.
Aia este o poezie, nu este un extras dintr-un proiect tehnic, ci un raport de evaluare a impactului faţă de mediu, care e făcut în 2012, adică pe vremea când se solicita ca minim 75% din traseul coridorului IV să fie aptă pentru 160 km/h. De la sfârşitul anului 2013 s-a renunţat la această prevedere, nici măcar vitezele maxime de 160 km/h (nu 200) pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă nu mai sunt obligatorii pe x % din traseu, ci doar acolo unde relieful permite asta fără costuri exorbitante (gen tunel de la Câmpina la Timişu de Jos). Mai merită remarcată şi harta de la pagina 11, care conţine liniile TEN-T Central cum erau în 2012 (normal, modificarea s-a făcut în 2013, deci ulterior). Şi, tot legat de hartă, ne învecinăm şi cu Iugoslavia , c-aşa-i frumos.
baiazid a scris:
peste maximum 6-7 ani, cand va fi gata toata linia Curtici-Brasov
Eu zic că eşti prea optimist, mai devreme de 2025 nu va fi gata, ţinând cont cum merg exproprierile (ca să nu mai vorbim de contestaţii la licitaţii şi de costuri suplimentare datorate unor lucrări neprevăzute iniţial în proiect).
Adrian78 a scris:
Amendă pentru România de aproape 30.000 de euro pe zi - propunerea CE
Da, amendă pentru noi, greci şi luxemburghezi... pentru nemţi nimic, doar n-o să se amendeze tanti Merkel pe ea însăşi. Deh, trebuie bani pentru găzduit imigranţi şi pentru refăcut zonele afectate de atentate. Nici Germania nu a transpus această directivă. Şi sigur mai sunt şi alte state.
_________________ :TTT:
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 31 Iul 2016, 21:51
În fiecare week-end au loc accidente pe A2... e oarecum normal, limita de viteză, semnalizarea şi acordarea de prioritate sunt opţionale la şoferul român. În schimb, acelaşi şofer român când iese din România brusc respectă toate regulile de circulaţie.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 01 Aug 2016, 12:45
Saptamana asta Clujul va fi destinatia nr.1 din Romania. Tot ce merge la Cluj de Miercuri/Joi va fi foarte aglomerat.
_________________
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 01 Aug 2016, 14:31
Ce posibilitate exista sa merg din Constanta (gara) pana la Navodari?
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 01 Aug 2016, 19:02
cristi ar a scris:
Ce posibilitate exista sa merg din Constanta (gara) pana la Navodari?
Microbuz sau taxi(trenuri nu mai circula decat cele de marfa)
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 01 Aug 2016, 20:57
De unde pleaca din Constanta? Am vazut pe autogari ca circula foarte des, 3 firme.
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 01 Aug 2016, 21:07
cristi ar a scris:
De unde pleaca din Constanta? Am vazut pe autogari ca circula foarte des, 3 firme.
Cred ca de aici https://www.google.ro/maps/search/autogara+constanta/@44.1712178,28.6305565,17.75z?hl=ro
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 02 Aug 2016, 12:33
Microbuzul pentru Navodari il poti lua din fata garii din statia pentru 5-40 sau 2-43, imediat dupa prima intersectie semaforizata.
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 02 Aug 2016, 12:41
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 10 Aug 2016, 20:56
Pui mai multe legaturi cresti viteza vin si calatorii
SWEDISH national passenger operator SJ says passenger numbers on the Stockholm - Oslo route have climbed sharply since it launched faster and more frequent services between the Swedish and Norwegian capitals.
On August 10 2015 SJ replaced the two daily Stockholm - Oslo Inter-City services with three X2000 services, reducing the journey time for the 572km trip from 5h 38min to around four-and-a-half hours with intermediate stops at Karlstad and Arvika.
Between August 10 2015 and May 31 2016 passenger numbers rose by 39% between Stockholm and Oslo and increased by 76% on the Karlstad - Oslo section of the route.
SJ says it is now working to increase the frequency of Stockholm - Oslo X2000 services.
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 16 Aug 2016, 18:40
Nu a aflat nimeni de ce planul de atragere a fondurilor europene pentru EMU si DMU noi a fost considerat neeligibil ? A fost gresita documentatia, este CFR Calatori oaia neagra, cum au reusit operatorii din alte tari ? De ce nu incearca operatorii privati atragerea banilor UE, poate sunt eligibili ? Ca solutie de avarie nu poate fi reactivata licenta de asamblare a Desiro pentru a mari parcul de Regio ? Ma gandesc ca azi costa mai putin de 2.7 mil.euro / buc. + exploatarea, mentenanta si reviziile sunt deja familiare, ar fi un parc de automotoare omogen numai bune pentru o mare parte din trasele Regio.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Aug 2016, 10:29
Cum se circula in Belarus am ajuns de rasul lumii si in Bangladesh e mai buna infrastructura
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Aug 2016, 12:21
Ăla e un Flirt, deci o garnitură suburbană, iar interiorul e asemănător cu cel al Desiro. Probabil e produs la Minsk, pentru că Stadler s-a grăbit să cumpere Belkomunmaş ca să aibă acces pe piaţa rusă (conform legislaţiei, în Federaţia Rusă este permis importul de vehicule - inclusiv vechiule feroviare - doar din Belarus şi Kazahstan). Desigur, asta nu-l împiedică să vândă şi în Belarus şi alte state CSI.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Aug 2016, 13:06
Esenta mesajului era cum se circula, nu cu ce se circula.
Din partea mea si malaxa 1000 daca ar merge intins cu 100 km/h cu opriri putine si fara 184 de restrictii de 20-30 km/h cu total lungime restrictii 317 km, ar fi mai bun pentru un drum Timisoara -Bucuresti.
ma uitam acuma de un drum pina la Bucuresti cu 1992 dar intirzie peste oora zilnic deci nu as mai prinde autobuz spre galati la ora convenabila.
trenurile incep sa cam circule degeaba.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Aug 2016, 13:12
El posteaza doar ce ii convine lui cand de fapt esenta mesajului era alta dar iar si iar vad ca nu are rost, la orice zice cineva pe aici el vine cu o replica indiferent ca e pe subiect sau nu el comenteaza(mult si prost)
Iar despre subiect, asa este, mersul prin Romania e jalnic, restrictii, limitari, praf! Nu am intalnit in nici o tara ce e la noi si Doamne daca nici eu nu am fost prin tari straine sa vad realitatea de la altii atunci nu stiu cine a mai fost. In toate tarile pe unde am umblat, cand trenul porneste si ajunge la viteza stabilita pai aia e pana la urmatoarea oprire, foarte putine sunt cazurile cand exista sa incetineasca si cine stie din ce cauza dar hopurile de la noi nu exista nicaieri in Europa cel putin.
_________________
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II