Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+54
Warrington
laurentzu
aris86
Razvan Tudor
ciprian71
Petre_IFTE
bubu
ets2oltromânia
spiderpc
baiazid
DAS 2011
alex1987
neluadi
cristi ar
Luna
DPS
cardinal
Rarau
sytrus
Adisoft1991s
razvan - trenuri
AeroX
bobi
florin.lifticariu
Spartan1948
apmatei
DUAL
vatmanul
Vitosa
92Dragos
alex.barac.5
kristi kkk
mielutu zburator
lifetec
ldh80
mureseanu_976
IonutCFR2009
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
sorinache96
marius664
cristy79
NicuS
TudorVD
alliens
19jimmy84
Katalyn
Adirmvl
LanceR
dan tm
alex.alexus.tm
Adrian78
Dr2005
Nesebar
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 17:28

Pe Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Craiova ar merge niște rame etajate Stadler Kiss cu capacitate de 350 de locuri
Is curios ce rame vor lua Stadler Alsthom?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 17:32

Adrian78 a scris:
Pe Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Craiova ar merge niște rame etajate Stadler Kiss cu capacitate de 350 de locuri
Is curios ce rame vor lua Stadler Alsthom?

Rame la 6 milioane Euro bucata pentru trenuri interregio, dar nu cred ca vor fi etajate sau de capacitate asa mare, ca ei mai modernizeaza ceva vagoane pentru trenurile principale , Cred ca vor trenuri noi economice pentru a realiza mersul cadentat exact pe rutele alea scrise mai-sus, adica pentru a acoperi si intervalele mai slabe de trafic. Deci trenuri cu vagoane la ore de varf si alea cu trei-patru sau cinci vagoane inlocuite cu rame electrice, cred ca asta-i tactica.

Katalyn a scris:
Sunt curios ca la ce birocratie si prostie e la noi mare minune ar fi sa vedem 2 trenuri in 2017.


Daca se tin de cuvant si fac licitatia in octombrie, eu cred ca vom vedea primele trenuri pana la sfarsitul anului, in general se trimit 4-5 bucati din stoc in termenul cel mai scurt. Asa a fost parca la MAV , dar grosul(daca e comanda mare) vine dupa 2-3 ani.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 17:44

La 4-5 mil de euro aia înseamnă Stadler Flirt3 Bombardier Talent 2  sau Alstom Coradia cu 4 unități maxim 230 de locuri deci undeva la capacitatea de 3 vagoane perfecte pentru București -Constanta dar cu confort de tren regio

Pentru DMU Pesa ar fi un potențial competitor cu DMU cu interior pentru lung parcurs
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/vilnius-klaipeda-dmu-delivered.html
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 17:57

Adrian78 a scris:
Alstom Coradia cu 4 unități maxim 230 de locuri deci undeva la capacitatea de 3 vagoane perfecte pentru București -Constanta dar cu confort de tren regio

Coradia Polyvalent regional train, se numeste asa, dar poate fi conceput in trei variante, regio, interregio si intercity.
Din punctul meu de vedere, chiar daca le pun pe interregio, confortul ar trebui sa fie de intercity. Si are si trei vagoane(*minimum), si arata foarte bine. Pentru trenuri regioexpres pe rute modernizate sa ia Siemens ML .



Adrian78 a scris:
Pentru DMU Pesa ar fi un potențial competitor cu DMU cu interior pentru lung parcurs
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/vilnius-klaipeda-dmu-delivered.html

Ce pret are ?
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 18:20

baiazid a scris:

Katalyn a scris:
Sunt curios ca la ce birocratie si prostie e la noi mare minune ar fi sa vedem 2 trenuri in 2017.


Daca se tin de cuvant si fac licitatia in octombrie, eu cred ca vom vedea primele trenuri pana la sfarsitul anului, in general se trimit 4-5 bucati din stoc in termenul cel mai scurt. Asa a fost parca la MAV , dar grosul(daca e comanda mare) vine dupa 2-3 ani.

Care sfarist de an 2017 sau 2016 ?

Si oricum imi place cum ai scris daca se vor tine de cuvand si vor face licitatia in toamna deci nici asta nu e sigur exact ce am spus eu mai devreme.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 18:26

Katalyn a scris:
Care sfarist de an 2017 sau 2016 ?

Daca se face licitatia in octombrie a.c., si nu sunt surprize, nu se contesta s.a.m.d., pana la sfarsitul anului 2016 bineinteles. Asta daca nu vor vreun model sau imbunatatiri speciale aduse modelelor care sunt pe piata.


baiazid a scris:
Si oricum imi place cum ai scris daca se vor tine de cuvand si vor face licitatia in toamna deci nici asta nu e sigur exact ce am spus eu mai devreme.  

In documentele MT(atentie, programul de guvernare pe anul asta publicat in ianuarie 2016!!!) scrie clar : 2016 trebuie rezolvat, si pentru mine daca nu se respecta un document oficial , facand abstractie de elementele de mai-sus, inseamna ca cineva nu se tine de cuvant.
Tu insa esti foarte departe de adevar cu 2030, si trebuie sa constientizezi aspectul.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 18 Iun 2016, 18:33, editata de 2 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 18:28

Baiazid 3 bucăți 10 milioane de euro
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 18:31

Adrian78 a scris:
Baiazid 3 bucăți 10 milioane de euro

Si cred ca la o comanda de vreo 20 de bucati mai scade serios... CFR vrea ceva pana in 2.7milE ca DMU, deci se incadreaza. Da configurarea aia e lux pentru regio, cred ca trebuie schimbata. acirc
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 22:37

Nu pentru regio dacă e să le bage ca IR unde acuma is făcute cu Desiro si Deșiro pe regio ca acolo e locul lor
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 10:56

Adrian78 a scris:
Nu pentru regio dacă e să le bage ca IR unde acuma is făcute cu Desiro si Deșiro pe regio ca acolo e locul lor

Pai DMU vor fi bagate pe rute scurte, deci vor fi numai regio. Ei vor 16 bucati DMU care sa circule pe Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Giurgiu.
Bine, acum inca sunt trenuri de rang interregio pe Bucuresti-Pitesti, dar nu cred ca vor mai fi, mai ales cu reducerea asta a tarifarii. Interregio nu e rang sa mearga doar 100km, asta e clar o tampenie care trebuie rezolvata, ce e aia interregio Bucuresti-Ploiesti ? Pe distanta de 100km nu cred ca avem nevoie de configuratia PESA de lung parcurs.

PS Rog un moderator sa imi reediteze primul mesaj de pe pagina, ca acum nu se mai intelege nimic, cred ca e un quote in plus acolo...

Editare adiministrator: erau două quote-uri în plus şi le-am şters, acum se vede bine mesajul.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 11:49

Dupa atata amar de ani (si de jumulire a calatorilor) in sfarsit ne indreptam catre normalitate: tarifarea IR a disparut de pe Bucuresti-Targoviste - nu mai exista decat tarif unic de Regio asa cum e normal pe 80 de km; pe Pitesti majoritatea sunt tarifate Regio si mai sunt doar cateva IR pe care nu le vad prea bine de la noul mers; pe Ploiesti se pare ca inca mai exista amatori de astfel de tzepe care sa dea aproape 20 de lei pe 60 de km dar si aici exista deja multe trenuri tarifate R si asta la ore foarte bune - deci toata lumea are de unde alege. A mai aparut si 1571 la o ora foarte buna cu mega-oferta de pret, sunt si trenurile private etc Very Happy

Desiro nu are ce cauta pe IR sau daca din lipsa de material rulant se insista cu asa ceva pe distante mai lungi - obligatoriu tarife Regio sau oferte de pret de minim -30%. Sa ceri tarife intregi de IR pe asa ceva - asta inseamna sa fii mafiot What a Face What a Face What a Face (bine, aici mai strica si lipsa de cultura feroviara care face inca destui creduli sa puna botul la vrajeala cu sageata minunata care zboara pe sine).

Twisted Evil
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 13:08

Oricum ofertele au fost în mare parte bine aplicate, deși (discutam asta și cu nașul de pe 7001 ieri) în loc de 1771 care e la o oră imbecilă și imposibilă pentru călătorii normali ar fi trebuit redus tariful la 1773, îi îngropa pe TFC direct și oricum trenul ăla are condiții extra, timpi de parcurs relativ normali (are doar vreo 10 minute umflate) și ore bune la care e cererea mare. Foarte bună ideea cu ofertele de tarifare în rest.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 13:17

Nu avea cum sa ii bage oferta lui 1773 (pl 13.37) pentru ca nu ingropau TFC - ci pe R 11071 (pl 14.00).

Ce nu inteleg eu e de ce nu exista nicio oferta pe retur Galati-Bucuresti. Sa inteleg ca galatenii sunt asa de instariti incat isi permit fara probleme IR in timp ce bucurestenii nu? What a Face What a Face What a Face

Nu prea am inteles rostul lui 11071/2, gurile rele dar informate spun ca ar fi plimbat mai mult pt subventie... dar din ce am auzit are calatori destui.

In locul a doua trenuri la interval de 20 de minute - de ce nu se opteaza pt unul singur, sa se introduca noi opriri la 1773 si sa fie tarifat Regio.

In schimb foarte inspirata mega-oferta de -50% pentru IR 1571 (aproape tarife Regio), la ora aia chiar nu exista nimic ieftin catre Ploiesti/Buzau - cred ca a fost gandit mai mult pt aceste destinatii, pentru Galati exista 1771 pt cei ce vor sa ajunga mai devreme deasemenea cu oferta de pret.

De la noul mers ramaneti pe pozitii - urmeaza surprize surprize santa


Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Dum 19 Iun 2016, 13:23, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 13:23

Am să mai explic încă o dată: IR 1773 nu îngropa pe R 11071, ci pe IR 15073 pentru că R 11071 după Urziceni se plimbă cam cu 25-30 de călători, ff puțini rămân. E bătaia mare pe el (pleacă și ocupat 140%) din București până la Moldoveni, fiind folosit exclusiv aproape de navetiști. Apoi, el continuă mai departe pentru că e trenul cu care pleacă șefii de gară, IDM și acarii/revizorii, după Urziceni circulă NUMAI pentru personalul CF - de-asta și vagonul de clasa 1.
IR 1773 se adresează exclusiv celor care doresc să meargă de la București la Brăila sau Galați. Aceleiași categorii de oameni i se adresează și IR 15073. De-asta zic că IR 1773 are potențialul de a-l îngropa definitiv pe IR 15073 dacă ar fi tarifat cu 42 de lei/București - Galați, respectiv 21 de lei pt studenți/elevi. Nimeni nu preferă să meargă cu un motor fără aer (ieri a fost 1401-2), fără prize și mai puțin comod ca un 20-83 care are toate cele mai de sus.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 15:17

baiazid a scris:
Pe distanta de 100km nu cred ca avem nevoie de configuratia PESA de lung parcurs.

Cam tot ce s-a cumpărat prin celelalte ţări în ultimii ani arată la interior fix ca Desiro-urile noastre, dacă nu chiar mai rău. Aşa arată şi Desiro ML folosite la IC (da, InterCity) în Belgia şi Flirt-urile pentru MAV. O dotare ,,de IC" ar costa mai mult, iar pentru nişte trenuri care vor face curse de maxim 250 km clar nu se justifică (chiar şi pe Bucureşti - Craiova o să ai mulţi care merg la/de la Videle şi Roşiori, nu o să îţi meargă toţi cap-coadă).

cristy79 a scris:
In locul a doua trenuri la interval de 20 de minute - de ce nu se opteaza pt unul singur, sa se introduca noi opriri la 1773 si sa fie tarifat Regio.
Compensaţia pentru R e de 4 ori mai mare decât pentru IR. E puţin probabil să anuleze un R şi să pună mai multe opriri la un IR, în condiţiile în care trenul ăla va fi compensat tot ca IR. Ca să nu mai vorbesc că pe navetişti i-ar rupe rău de tot la portofel, mai ales pe elevi şi studenţi, care sunt supra-taxaţi la multe din aceste trenuri cu ,,oferte".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: