Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Despre transportul public local

In jos 
+18
tcm
Jhonyla
marius_catalin84
Nesebar
LanceR
Andrey_tm
DUAL
florin.lifticariu
Razvan Tudor
IonutCFR2009
gabrielcr
ionutz72
bogdan.perejuc
dan tm
Katalyn
Dr2005
Simply18
lapsanszkitamas
22 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 16:17

Inainte sa se modernizeze linia din Rahova aveam asa: 2, 15, 18, 30, 32, 37, acum am ramas doar cu 32. Mad

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 16:27

Karpaty a scris:
Poate termina linia aia de tramvai pe Liviu Rebreanu ca de 3 ani o stiu eu in reparatie si sunt 4-5 statii, asta intr-un an o putea rezolva dar la noi nu, e nevoie de multi ani pana se face ceva. Pe aici trebuie sa revina 23, el mergea Zetari-Faur poarta 4, in schimb pe Camil Ressu era 15, 19, 27.
Lucrarea e începută din 5.07.2011.
Culmea e că lumea l-a mai votat o dată pe Oprescu. Într-un fel, majoritatea a primit ce merita, altă dată să voteze cum trebuie. Partea proastă e că suferă şi cei care nu l-au votat pe Oprescu Sad

Având în vedere că 15 nu va mai reapare, poate ar fi mai bine ca 23 să rămână pe traseul actual. Sau să se facă un macaz la 1 Decembrie şi să meargă spre Faur prin 1 Decembrie 1918. Vor decide ,,luminaţii" de la RATB, probabil după cheful şefilor de depou de la Titan şi Dudeşti.

Karpaty a scris:
Inainte sa se modernizeze linia din Rahova aveam asa: 2, 15, 18, 30, 32, 37, acum am ramas doar cu 32.
30 şi 37 au dispărut înainte să înceapă modernizarea liniei 32. În 2002 deja 30 circula doar între Fizicienilor şi Baba Novac, fiind prelungit în martie la Piaţa Unirii prin noua linie de pe Cal. Vitan. Ulterior, la începerea lucrărilor la linia 41, a rămas Piaţa Unirii - Baba Novac, înfiinţându-se linia 22 Baba Novac - Fizicienilor, pentru că Dep. Dudeşti mai avea doar 2 V2A-2S, restul bidirecţionalelor fiind folosite pe liniile provizorii 47 Ghencea (Gârleni) - Braşov (pe Bd. Timişoara, pe unde e Plaza acum) (V3A-2S) şi 48 Compasului - Dep. Militari (V2A-2S + #3001 şo #3002). Până la urmă, când a fost finalizată linia pe Bd. Camil Ressu, 27 s-a unit cu 22 şi 30 şi a ieşit 27 actual RATB Titan - Piaţa Unirii (doar că prin Cal. Vitan.... ulterior a fost inversat cu 19, care pe atunci mergea prin Cal. Dudeşti).
18 era şi el dispărut cel puţin din 2001, fiind înlocuit cu 4 care avea acelaşi traseu (logica nu ştiu care a fost).
După finalizarea lucrărilor la linia 32, a dispărut 4, rămânând 2, 15 şi 32. 2 a dispărut când au început lucrările pe Trafic Greu, continuate de cele prin Giuleşti, iar 15 a dispărut prin 2006 (şi s-a mai chinuit o vreme pe diferite trasee spre Berceni) cu ocazia lucrărilor la Pasajul Mărăşeşti şi Str. 11 Iunie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 16:47

E mult prea mult sa tin minte in fiecare an ce se modifica/deviaza/desfiinteaza, oricum inainte in Rahova erau multe numere si acum mai e doar 1, adica 32.
Legatura buna cu multe alte cartiere din Bucuresti, acum nu mai ai nimic.
Lumea la votat pe Oprescu pentru alte motive nu ca a terminat sau nu o linie de tramvai, majoritatea nu stau dupa transportul in comun. In alta ordine de idei si linia de pe Iancului e in reparatie de x ani, inainte se repara mai repede o linie de tramvai, acum e nevoie de multi ani sa repare 3-4 statii. Sa vezi cat va dura in Pantelimon, pe putin inca 2 ani tot mai dureaza si sunt 4 statii. App de Iancului, aici era 33 inainte iar inainte sa fie 33 era 13 care mergea in Militari, 13 facea legatura Pantelimon-Militari prin Piata Unirii dar cand Ceausescu a inceput modernizarea orasului a scos 13 si a ramas 33 Pantelimon-Iancului-Unirii, si 14 mergea din Pantelimon pana la Semanatoarea pe langa Dambovita dar asta inainte de modernizarea raului.  Wink
Normal ar fi ca 23 sa revina pe Liviu Rebreanu la Faur, iar pe Camil Ressu sa apara 19 si 27, 19 la Sura mare ca asa a fost si inainte iar 27 la Unirii desi asta mergea la Gara pe vremuri in anii 80 asta era traseul lui, RATB Titan-Obor-Gara de Nord.
Ar putea sa apara si 15 cum am zis, RATB Titan-Autogara Filaret-Ghencea si sa scoata prostia aia de 47 ca mai mult de 10 calatori nu are niciodata, vine cand bate vantul sau cand nu ploua. Mad
Schimbarea din 18 in 4 nu am inteles de ce a trebuit sa fie, in trecut linia 4 mergea in Colentina, asa era Cartier Colentina(Andronache) la ceas unde a intors 1 cand era in Colentina acolo era capatul lui 4, Sos. Colentina-Reinvierii-Lizeanu-Stefan cel Mare-Pasaj Victoriei-Str.Dr.Felix-1 MAI(actualIon Mihalache)-Bd. Marasti-Piata Presei Libere(atunci Scanteia) asa era traseul original al liniei 4 (sunt sigur ca nu stiai) Smile
Atunci cand 4 intorcea la Cartier Colentina 1 si 21 mergeau la Tevi sudate, asa se numea unde e Europa acum, aveam fabrici si uzine, era fabrica de tevi sudate acum nu stiu daca mai este.
Linia 1 era din Colentina la Romprin prin Halele Obor, acum e circular, in trecut linie circulara era tramvaiul 26. Wink

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6376
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11376
Data de inscriere : 17/02/2011

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 19:27

Oprescu a fost votat de majoritatea pensionarilor,care circula moca pe RATB.Ati fi mirati sa vedeti cat de putini isi platesc transportul.Personal,folosesc des transportul in comun.Autoturismul il mai scot in concediu si la cumparaturile mai grele.
E prea chinuitor sa stai in trafic.
Bicicleta nici nu am pentru ca mi-e frica sa merg laolalta cu automobilisti indisciplinati.Dar nici sa fac slalom printre pietoni pe trotuare sau sa dau peste cei care se plimba prin parcuri
O problema care pare de nerezolvat,este cea a boschetarilor,care iti paralizeaza simturile in mijloacele de transport
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 19:44

@Karpaty de unde sti atatea despre transportul in comun ? Tu erai doar cu trenurile, muntele si cu machetele. Cand eu spuneam ca e plin de spioni pe aici si de pasionati sub acoperire spunea lumea ca am ceva la cap Smile)
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 20:40

kerpeten ali a scris:
@Karpaty de unde sti atatea despre transportul in comun ? Tu erai doar cu trenurile, muntele si cu machetele. Cand eu spuneam ca e plin de spioni pe aici si de  pasionati sub acoperire spunea lumea ca am ceva la cap Smile)

Nu trebuie sa stie toata lumea adevarul adevarat, ca fapt divers sunt persoane care sunt cununate si traiesc o viata impreuna dar au anumite chestii care nu le stie partenerul de viata, asa si aici, pasiunea mea feroviara este impartita in doua, trenuri normale si trenurile machete pe scara H0, apoi mai sunt si alte chestii, ca nu le dezvalui este problema mea, ce trebuie sa stie toata lumea unde lucrez si ce fac in viata reala?
Aici este o lume virtuala, ca noi ne cunaostem personal e alta treaba sau ca ma cunosc cu 3-4 personal dar pentru faptul ca ma stiu personal cu x si y nu inseamna ca restul de 200 trebuie sa stie ce fac eu in viata reala. Wink

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6376
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11376
Data de inscriere : 17/02/2011

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 22:25

Karpaty e sub acoperire? sa fim seriosi...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 22:48

Suntem foarte seriosi, dovada ca sambata seara te-am salutat in Gara De Nord, ba chiar am schimbat cateva vorbe in capatul peronului de la linile 4-5, imbracat in albastru si aratam undeva la maxim 20 ani Wink

Eu : Nu ati mai pus poze pe forum in ultimile zile.
Dvs : Pai nu am mai iesit la pozat.

Dupa care a venit spionul de Karpaty si am plecat la Billa din incinta gari de nord sa luam bere.

O seara buna va doresc.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6376
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11376
Data de inscriere : 17/02/2011

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeMar 14 Iul 2015, 08:30

mi-am dat seama ca tu erai;ne-am salutat mai apoi;tu cred ca te duceai spre Phoenix 003, pt ca ai pozat-o de aproape,iar eu m-am dus spre Basarab,unde era lumina mai buna.
Iti doresc o zi buna acum;aseara ma bagasem la somn si nu am vazut mesajul.Inca nu recuperasem oboseala de duminica,de la marsul pt Basarabia
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2015, 05:12

Daca astea sunt autobuze care ar trebui sa circule in anul 2015 fara geamuri pentru aerisire fara trape care sa se dechida, direct cuptoare sau saune gratis. Degeaba am facut ieri dus inainte sa plec de acasa ca dupa 2 stati de mers cu un cuptor ambulant de Ikarus m-am dat jos transpirat tot. In aceste automotoare mult laudate si iubite de Dr2005 te urci curat si cobori murdar sau transpirat dar nu poti sa zici nimic ca el stie mai bine cum se face transportul in comun in Ploiesti si imi scoate ochi ca e gratis. Si in afara perioadei 31.03.2014-31.12.2015 am circulat tot cu aceste cazaturi unde toata lumea a platit bilete si abonamente si acum in perioada asta cand e gratis sunt destui de multi care nu au buletin de Ploiesti si platesc deci scuza cu transportul gratuit este egala cu 0 ( zero )

Va lasa sa vedeti cateva poze de ieri dupa-amiaza cand am plecat de acasa cu gandul sa ajung la Gara De Sud via Gara De Vest, am luat 102-ul 2 stati si apoi 2-ul intre cele 2 gari. Unele Ikarus au 2-3 gemulete mici altele doar 2 pe o parte si pe cealalta parte niciunul cum sa trimiti asa ceva pe trasee la ore de varf si cand sunt 32 grade ? Dar lasa ca e bine ca Dr2005 pasionat de tot ce e vechi, prost si expirat stie mai bine ca da exemple de comparati cu orase care au Ikarus dar care le-au intretinut de 10 ori mai bine ca cele de la Ploiesti, care sunt spalate inainte te a intra in curse, nu murdare si pline de praf si fara geamuri de aerisire.

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150903

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150902

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150904

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150905

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150909

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150906

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150910

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150911

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150908

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150907

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150913

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150912

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150914

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150916

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150917

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150915

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150918

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150919

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150921

Despre transportul public local - Pagina 7 P7150920

Despre transportul public local - Pagina 7 11760482_861312580590551_1979819851_o


image hosting services
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2015, 09:02

kerpeten ali a scris:
Daca astea sunt autobuze care ar trebui sa circule in anul 2015 fara geamuri pentru aerisire fara trape care sa se dechida, direct cuptoare sau saune gratis. Degeaba am facut ieri dus inainte sa plec de acasa ca dupa 2 stati de mers cu un cuptor ambulant de Ikarus m-am dat jos transpirat tot. In aceste automotoare mult laudate si iubite de Dr2005 te urci curat si cobori murdar sau transpirat dar nu poti sa zici nimic ca el stie mai bine cum se face transportul in comun in Ploiesti si imi scoate ochi ca e gratis.

Vino la noi şi mergi cu Citaro. E fix acelaşi cuptor pe roţi (şi mai merge şi cu trapa deschisă la motor), numai că are scaune de plastic, ca să ţi se lipească mai bine lenjeria intimă îmbibată în transpiraţie de parte dorsală. Şi jegul e cam la fel, mirosul de motorină e şi el prezent în zona rezervorului, iar la halul în care le-au întreţinut, în vreo 2 ani or să vibreze la fel ca Ikarusurile la relanti.
Ah, da, Citaro-urile noastre nu sunt articulate, să vedeţi cum se călătoreşte pe 104 şi 385 sau, mai nou, pe linia 614.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6534
Data de inscriere : 30/01/2011

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2015, 10:48

Dar care este motivul real de nu dau drumul la clima ?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2015, 12:01

Jhonyla a scris:
Dar care este motivul real de nu dau drumul la clima ?

Nu toate au clima. Wink

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2015, 13:34

Jhonyla a scris:
Dar care este motivul real de nu dau drumul la clima ?
Iar alea care au instalaţie de climatizare ori nu au curele de transmisie, ori nu au freon, ori nu au cotă de motorină, ori depăşesc consumul (că motorul neîntreţinut consumă mai mult), ori diverse combinaţii între cele de mai sus. Faza frumoasă e că au început să cedeze şi unităţile de aer condiţionat de la şoferi, am văzut Citaro mergând cu uşa deschisă la şofer.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2015, 14:10

Sunt soferi de pe vremea lui Pazvante care prefera sa faca sauna dar nu dau drumul la clima. Wink

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Despre transportul public local - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Despre transportul public local
Sus 
Pagina 7 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi
» INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...
» Bancuri despre CFR ....

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: