Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Despre transportul public local

In jos 
+18
tcm
Jhonyla
marius_catalin84
Nesebar
LanceR
Andrey_tm
DUAL
florin.lifticariu
Razvan Tudor
IonutCFR2009
gabrielcr
ionutz72
bogdan.perejuc
dan tm
Katalyn
Dr2005
Simply18
lapsanszkitamas
22 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5791
Data de inscriere : 21/07/2012

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeSam 13 Iun 2015, 01:13

Ca atunci cand soferul de pe un autobuz pleaca pe 18 cu tabla de 4 (traseu comun 5 km). Sau cand 36le e scos de pe 20 si trantit pe 19 pentru a inlocui O305Gul, iar soferul uita sa faca stanga in intersectie (19 si 20 traseu comun 90% Tudor-Spital-Tudor, difera sensul de mers 19 ajunge la spital dinspre UMF, 20 ajunge la spital disnpre "Gara de Nord"). Se intampla des chestii dinastea, pacat ca sufera fraerii de calatori
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5676
Data de inscriere : 25/06/2012

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeDum 14 Iun 2015, 09:18

lapsanszkitamas a scris:
Ca atunci cand soferul de pe un autobuz pleaca pe 18 cu tabla de 4 (traseu comun 5 km). Sau cand 36le e scos de pe 20 si trantit pe 19 pentru a inlocui O305Gul, iar soferul uita sa faca stanga in intersectie (19 si 20 traseu comun 90% Tudor-Spital-Tudor, difera sensul de mers 19 ajunge la spital dinspre UMF, 20 ajunge la spital disnpre "Gara de Nord"). Se intampla des chestii dinastea, pacat ca sufera fraerii de calatori

E foarte interesant ce ai spus , e o singura problema ... eu unu n-am inteles nimic . scratch
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeLun 22 Iun 2015, 15:58

lapsanszkitamas a scris:
Ca atunci cand soferul de pe un autobuz pleaca pe 18 cu tabla de 4 (traseu comun 5 km). Sau cand 36le e scos de pe 20 si trantit pe 19 pentru a inlocui O305Gul, iar soferul uita sa faca stanga in intersectie (19 si 20 traseu comun 90% Tudor-Spital-Tudor, difera sensul de mers 19 ajunge la spital dinspre UMF, 20 ajunge la spital disnpre "Gara de Nord"). Se intampla des chestii dinastea, pacat ca sufera fraerii de calatori

La voi nu se lua întotdeauna ca referinţă placa pusă pe bord? Aşa era la noi înainte de Citaro.
Despre transportul public local 2z5q15v

Acum se mai întâmplă să vină 102 sau 202 de la garaj, să tragă în staţie, apoi să îşi aducă aminte şoferul că e pe 102, nu pe 202 (sau invers), evident după ce oamenii urcă şi validează.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5791
Data de inscriere : 21/07/2012

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeLun 22 Iun 2015, 16:31

@simply: ideea e ca unele autobuze dupa 7-8 ore pe un traseu primesc alta trasa, dar soferul uita (oboseala, neatentie), si merge pe traseul vechi. De exemplu de pe 19 se retrage la garaj articulatul Mercedes Benz O305G, si un MAZ103 de pe 20 preia trasa respectiva. Dar cum traseele 19 si 20 sunt in proportie de 80% identice, soferul poate uita pe ce traseu este si merge aiurea (cu tabla de 19 pe traseul liniei 20 sau invers) M-a luat gura pe dinainte si am uitat ca numai muri976 si subsemnatul intelegem "jargonul siletina" Laughing
@dr2005: dispecerul dispune, dar soferul e la volan, el vireaza in intersectii (sau nu vireaza). Am vazut nu odata autobuz cu 2-3 table la bord (una singura la vedere), mai ales in weekend cand o masina face 1-3 trasee

Esti din TgMures daca calatoria cu societatea de transport local e o peripetie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeLun 22 Iun 2015, 16:50

La Ploieşti se mai face aşa... dar acolo fiecare autobuz pleacă cu o colecţie completă de plăci (inclusiv de tramvai şi troleu pentru orice eventualitate).

La Bucureşti nu se schimbă repartizarea autobuzelor într-o zi... chiar dacă, să zicem la un cap de linie întoarce un traseu cu 25 de autobuze pe traseu şi unul cu 2 şi se strică alea 2... linia rămâne descoperită, nu se iau autobuze din traseul cu mai multe. Ori vine altă maşină de la garaj (adică vine tractarea, duce autobuzele defecte în garaj şi apoi şoferii ies cu alte maşini), ori tot restul zilei nu se mai fac cursele respective. La fel şi cu blocajele de la tramvaie, în afară de 41 nu se bagă autobuze de urgenţă (iar la 41 se ia ce se găseşte prin zonă... eventual unicul autobuz de pe linii gen 185, 221 sau 149, nu unul din alea 20 de pe 335 sau 385), pentru că tramvaiele sunt la secţia ETE (Exploatare Transport Electric) şi autobuzele la ETA (Exploatare Transport Auto). Nici staţii comune nu sunt, dacă staţia de tramvai nu are refugiu, cea de autobuz e cu un stâlp mai în faţă sau mai în spate.
Dacă într-o zi un depou/garaj nu are vehicule suficiente apte de traseu... asta e, nici de-ai dracu' nu o să aducă vehicule de la alt garaj, mai ales că şefii de garaje nu se înţeleg între ei (mai ales Titan cu Ferentari, aşa că 102 s-a spart în 2 pentru că Ferentari nu a vrut să bage autobuze pe acelaşi traseu cu Titan; după aia s-a sucit de tot şi a rămas Titanul cu ambele jumătăţi, deşi una ar fi trebuit preluată de Ferentari). Excepţia notabilă e linia 41 de tramvaie, care are statut special la RATB şi se mai întâmplă ca ture de Alexandria să fie preluate de Dep. Bucureştii-Noi sau invers, fie doar cu tramvai (vatman de Bucureştii Noi cu vagon de Alexandria sau invers), fie şi vatman şi tramvai.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5791
Data de inscriere : 21/07/2012

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeLun 22 Iun 2015, 23:24

La noi e vorba de proasta gestionare a putinelor autobuze. Chiar daca nu se defecteaza nicio masina, tot se jongleaza cu autobuzele. Sunmt cateva care sunt "titulare", dar in rest la tot schimba. Se intampla ca un autobuz sa faca a ceeasi linie zile sau saptamani, dar de cele mmai multe ori sunt jonglate de dispeceri. De exemplu 69 e mereu pe 19/20 (doar tura de dimineata, la 2-3 se retrage la garaj), 60 mereu pe 23, 36/27, 34/3, toate Arwayurile, Irisbusurile si Intouro pe 5, Setrele 319 pe 18/5/cristesti-ungheni.

Eu consider ca problema s-ar putea rezolva prin cumpararea catorva microbuze (teoretic mai ieftine decat un autobuz de 26/70 locuri) si folosirea lor pe liniile (sau cursele) cu numar de calatori mic, sau dublarea autobuzelor in cursele de la orele de varf. Dar mno, noua ne trebuie Setra 319 ca sa aibe unde sa se pise taranii pe linia 15 (extraurban). Si daca pica o Setra sau Arway/Intouro/Irisbus, dispecerul de la combinat scoate masina de pe 17 si o tranteste pe 18 sau 4, iar dispecerul de la masini calcul scoate ceva de pe 6/19/20 pentru a inlocui masina luata de pe 17. Si tot asa continua jongleria, pana se suprima o cursa din lipsa de autobuze. Si atunci apare dezastrul: din cursele de x:00 si x:30 se face o singura cursa care pleaca la x:20, (intarziat 20 minute sau 10 minute timpuriu, oricum e rau)

Cu niste investitii, vointa si colaborare cu autoritatile locale transportul in comun din TgMures ar putea atinge un nivel european. Dar cui ii pasa de calatorii de rand, ca doar nu ei aduc profitul ci campaniile electorale...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 10:48

Siletina avea ceva dube... pe de altă parte, în afară de MAZuri (luate de primărie şi date cadou Siletinei), Arway-uri şi cele câteva ElCar Igero, restul parcului e format din maşini 2nd hand, care ajung fier vechi cum pică ceva la ele.

La noi se fac repartizările pe o lună, adică şoferul ştie că în luna X lucrează doar pe linia Y. Bine, în week-end nu se iau în calcul repartizările, pentru că sunt zile nelucrătoare şi nu lucrează toţi şoferii (erau cazuri de autobuze care ani de zile au stat pe aceleaşi trasee, dar în week-end ori nu circulau, ori erau pe alte linii. De ex. #2511 din 2001 şi până în 2006 a fost doar pe 221, dar în week-end ori nu circula (nici 221 nu circula în week-end), ori intra pe 150, 268, 421 şi alte trasee de la Autobaza Alexandria... dar curios, la ţiganii de pe 117 nu mergea, foarte îngrijită maşina, şoferii erau soţ şi soţie, el la schimbul 1, ea la schimbul 2).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 11:02

La Ploiesti nu se mai intampla demult ce spui tu Dr_2005. Traiesti din amintiri ce ai vazut in ziua x din luna y din anul z daca ai fi venit mai des ti-ai fi facut cu totul o alta parere despre ce si cum se circula la Ploiesti. In schimb eu nu povestesc pe forumuri ce am vazut in ziua x in capitala ca s-ar gasi unul ca tine sa-mi dea imediat replica "Dar de unde stiu tu de la Ploiesti cum se face transportul in comun in Bucuresti" Wink

Eu speram ca oameni care cunosc totul despre transportul in comun in localitatea de domiciliu sa vorbeasca strict de ce se intampla acolo, un fel de corespondenti nu sa umplem zeci de pagini pe forumuri sa ne dam cu parerea pe baza la ce am vazut intr-o scurta vizita intr-un alt oras ca daca ar fi asa as avea multe de spus de Targoviste, Buzau, Brasov, Ploiesti, Bucuresti, Constanta, Pitesti, Sinaia, Giurgiu, Craiova sau pe unde am mai fost in ultimi 2 ani in vizite de cate o zi si nu stiu daca vreun alt oras poate castiga in fata celor de la RAT Brasov.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 11:41

Dar cum e la RAT Brasov?
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 11:51

Du-te in vizita o zi la Brasov, cumpara legitimatia de o zi pe toate traseele cu exceptia lui 20 Livada.Postei-Poiana.Brasov si ai sa vezi cum arata un transport european, grafice care se respecta la minut, autobuze curate, hidramate, capete de lini construite sau modernizate de la 0, stati cu harta orasului si harta traseelor, programul clasic pe tabla pe stalp cu programul tuturor traseelor care trec prin anumite stati nu gunoaie de LCD-uri care se defecteaza sau sunt sparte cu pietre ori vara da eroare de la canicula si multe altele pana si controlori de bilete au scoala bunelor maniere si stiu sa vorbeasca cu calatori, soferi la uniforma etc...

Nu zic ca Brasovul ar fi spuma tari caci inca nu am ajuns pe la Timisoara, Arad, Cluj Napoca sau pe unde s-au mai schimbat autobuzele in ultima perioada dar RAT Brasov are multe de spus in fata multor regii sau societati de transport in comun din tara.

Dar stai ca o sa apara replica negativa a lui Dr_2005 din 2007 sau cand s-a dat el ultima data cu RAT-ul in Brasov.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 12:25

Nu trebuie sa fi ironic o sa merg la Brasov cind o sa am motive sa ma plimb pe acolo.

Sa stii ca si la Timisoara graficul e afisat pe tabla pe stilp insa in multe statii exista afisaj cu LED -uri care indica ora sosirii mijlocului de transport.
La chioscurile RATT iti poti cumpara card reincarcabil dar si bilete clasice de hirtie. Bilete se pot cumpara si de la chioscurile de ziare din statiile RATT dar si de pe la alte chioscuri.
Din pacate legimatiile de 1 zi se pot cumpara doar de la chioscurle RATT, eu nu stiu decit un singur chiosc alimentar unde se vind totusi si legitimatii.
Din cite stiu exista si aplicatie pentru telefoane pe care poti vedea orarul.

Afisajul la autobuze si troleibuze fiind noi este cu LED.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 12:44

La Timişoara singurul lucru neplăcut e că în week-end nu poţi cumpăra abonament de o zi... că sunt închise toate chioşcurile RATT. Ceva similar e la Craiova, da' totuşi Craiova nu e oraş turistic şi nici la 2 ore de graniţa cu Occidentul civilizat.

Să revenim la Braşov.
Comparaţi programul de vară din 2006 cu cel de acum.
Veţi observa că linia 101, acum 8, circula la 5 - 6 minute la ore de vârf. Acum circulă la 9-11, asta dacă nu crapă troleul/autobuzul (că în week-end pe 8 circulă mai mult autobuze decât troleibuze).

2006: https://2img.net/h/i194.photobucket.com/albums/z241/Brasov-transport/Statii/statiagarabrasovspresaturn5to.jpg
2015: http://www.ratbv.ro/route/8/tour/timetable/111/

Îmi dau seama că tu ai ajuns prima dată în Braşov cândva după momentul 1.10.2006, adică ăla când a dispărut tot ce însemna civilizaţie în transportul braşovean. Până atunci nu trebuia să schimbi 2 maşini ca să te duci în Schei (bine că discriminaţii de la Fabrica de Var pot ajunge oriunde în oraş fără schimbare), nu apăruse porcăria aia de mega-giratoriu în jurul centrului civic (evident, fără staţie la liceul Mesota, că elevii nu votează, staţia a apărut abia prin 2012), fără lipsa de case de bilete actuală, fără autogări făcute din bani publici la intrările în oraş, care nici măcar nu sunt legate unele de ele (ce, nu ştiai că RATBv tocmai şi-a autorizat ca autogări mega-terminalele construite la Saturn, Roman, Triaj, Rulmentnul şi Stadionul Municipal?), fără tâmpenia de Hidro A şi Hidro B. Tot înainte de 2006 existau treceri de pietoni în fiecare intersecţie din Braşov. Acum de la Livada Poştei dacă vrei să mergi spre Teatrul Dramatic trebuie să urci până la Piaţa Sfatului ca să traversezi legal strada.
Să mai zic că în Braşov nu toţi studenţii au reducere la transport, deşi aceasta e obligatorie prin lege? Că abonamentul pe o linie nu e valabil şi pe liniile cu traseu comun? Că nu există dispecerizare în majoritatea punctelor şi că ultima cursă se fură în 99% din cazuri?

E uşor să vorbeşti când mergi doar între Gară şi Livada Poştei. Dar să ştii că 4 circula la vreo 4 - 5 minute în 2006, nu la 10 - 20 ca acum.

Apăi dacă asta e îmbunătăţire...

Vă mai recomand şi să citiţi postările unora care au nenorocul să meargă zilnic cu mijloacele RATBv - http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=7&t=2671 Sunt vreo 435 mesaje, dar merită citite, ca să vă faceţi o idee despre transportul din Braşov. După care trageţi o fugă până la Alba Iulia, că acolo au cel mai bun transport din ţară, certificat şi prin câteva premii naţionale şi internaţionale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 13:41

Am citit ultima pagina si am inteles ca in Brasov se actioneaza pentru desfiintarea transportului in comun cu autobuze.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 15:15

@dan_tm nu am fost ironic, poate ti se pare tie.

@Dr_2005 puteam sa pariez bani grei ca replica ta va incepe cu vesinca comparatie a graficelor tramvaiului 101 cu cele de azi ale troleibuzului 8, ai mai folosito odata tot la o discutie despre RAT Brasov tot aici pe forum. Ca se realizezi si tu in ce lume traim azi o sa dau un pic timpul inapoi poate vei intelege babeste. La mine in cartier sunt 3 scoli pe strada Minerva fiecare scoala avand undeva intre 25-30 sali de clasa iar pe vremea cand eram eu elev deci inainte de ani 2000 erau clase de la A la F nu ca acum cand abia sunt 2 clase si alea cu numai 25 de elevi in vreme ce la mine in clasa au fost 30. Sa-ti mai zic ca dintrre cele 3 scoli doar scoala mea Toma Caragiu si Nicolae Iorga au supravietuit iar Matei Basarab era gata sa fie inchisa din lispsa de scolari/elevi ? Lasa nu mai zic, noroc cu militia ca si-a facut sectie si cei de la Spectrum ca altfel ar fi fost o cladire cu P+2 parasita. Si tramvaiele in Ploiesti pe linile 101 si 102 circulau din 3-4 minute cu Timis 2 sau V3A acum circula la ore de varf cu KT4D la intervale de 7 minute asa ca nu se merita comparatia ta din 2006 cu cea din 2015. Si intrebarea la care nu ai avut niciodata raspuns si replica cate masini erau pe strazile de la noi in 2006 si cate sunt acum in 2015 ? Comparatile tale sunt bune pentru sustinatori tai de aici de pe forum, nu mai incerca sa arati ca le sti pe toate ca nu merge, am inteles sti despre trenuri ca ti-au placut, ai facut liceu si facultate si acum lucrezi in domeniu dar tot nu poti omul perfect pentru ca NU EXISTA asa ceva !!!!

Pentru cultura ta afla ca nu ai fost in Brasov, Ploiesti si Targoviste de cate ori am fost eu in Brasov si am fost si inainte de reorgranizarea RAT din 2006 caci din 2002 tot ajung mai des la Brasov decat la Bucuresti care e la o aruncatura de bat de Ploiesti. Ce treaba ai tu cu traseele celor din Brasov s-a facut pentru descongestionarea traficului, s-a facut p[entru locuitori acelui oras care depind zi de zi de mijloacele de transport nu pentru Dr_2005 care ar vrea traseu direct de la Gara Centrala pana la Pietrele lui Solomon eventual cu DAC ca tot iti plac DAC-urile. Tu cand vi la Brasov ca orice alt strain, turist sau vizitator ai optiunea legitimatiei valabile o zi pe toate trasele nu te doare pe tine de ce se intampla in restul de 364 zile din an, fi baiat destept si tine-ne la curent cu ce se intampla la Bucuresti la RATB nu mai arata ca le sti pe toate ca nu e chiar asa, nu stiu pe cine vrei sa manipulezi basca ai si noroc cu cativa sustinatori din lumea ta.

Am avut studenti la Brasov am si acum 2 vecini si nu se vaita de RAT, oricum studenti din Brasov stau in Memo facultatea fiind aproape si doar cateva cursuri le au in centru unde tot aproape este la ce folos sa aibe reduceri la un serviciu de care nu au nevoie ? Nici macar cand veneau de la gara nu foloseau RAT-ul ca se combinau 2-3-4 insi la un taxiu si nu mai carau de bagaje de la statia RAT pana la camin dar e usor sa vorbim din fata calculatorului. Daca au dreptul legal de ce nu faci tu revolutie cum ai facut in cazul Softrans-Hyperion de au trecut aia de la IR la tarife Regio.

Ultima cursa se fura acolo unde se poate eu pana acum nu am intalnit decat in Ploiesti la cursele care se retrag de pe traseul 30 la Garaj, curse programate sa circule cu calatori pana la Hale dar soferi sar peste ele se fac ca nu vad acele stati pana cand am facut scandal si reclamatie, acum toti soferi fac acele curse si nu se mai fac ca se uita in stanga cand statiile sunt pe dreapta.

Traseul 4 circula in functie de calatori tu ai vrea sa circule o masina la 10 calatori nu se poate nici asa cat despre site-ul ala care se numeste forum no comment chiar si pe Tramclub, metrousor sau altele vei gasi destui nemultumiti despre transportul in comun cum de altfel sunt si eu nemultumit de ce se intampla la RATP Ploiesti de vorbesc numai de rau de ei asa sunt si ceilalti, culmea ca ne-ai dat replica un site unde tu esti membru poate chiar mai mult si nu site-uri unde tu nu existi ca sa nu mai zic despre cei care au forumuri ca nu pot fi numiti oameni normali si ma bazez pe asta din probele si dovezile pe care le am datorita experientei de pe alte site-uri care nu se pot numi forumuri cum este si acest site transira.

Lasa-ne cu ALba Iulia ca ne-ai zapacit asa era Ploiestiul acum cativa ani locul 2 pe tara dar nimeni nu stia cine e locul 1 ca sa nu mai zic ca multe regii din tara aveau parcul mai nou decat cei de la Ploiesti, eu nu stiu ce bolnavi da premile astea sau cum se ajung la diferite speculati pe baza unor probe inexistente.

Lasa jocurile astea murdare care le faci de ani de zile cu toata lumea pe diferite forumuri si site-uri nu-i mai trata pe toti ca pe niste copii si nu mai pacali lumea ca suntem urmariti de generali, directori sau ministri fi om in primul rand ca de aia iti da mereu peste nas colegul tau administrator ca vrei sa pari ceva ce nu poti fi mergand pe niste idei pe care ti le-ai facut singur in urma unor vizite de cateva ore tu ai pacalit lumea ca asa e mereu cum ai vazut tu in vizitele tale de prin tara. Un an are 365 zile adica 52 saptamani sau 8.760 ore si ce se intampla tot anul intr-un loc nu inseamna ca se intampla la fel cum vezi tu in cele 6-7 ore de vizita.

Iti spun pentru linistea ta ca RAT Brasov e cu mult peste mult laudatele tale regii de prin tara, una din ele ar fi RATP Ploiesti pe care i tot ridici in slavi din 2005 de cand te cunosc.

Pentru ultima data iti spun lasa-l pe Scripcaru in pace ca am intalnit numai oameni care il lauda chiar daca a scos tramvaiul ce era sa faca sa repare linia de la 0 cum se intampla acum la Ploiesti ? Iti imaginezi ce haos ar fi iesit daca se apucau de lucrari si vorba aia degeaba modernizezi linia daca nu aduci si tramvaie noi, lucru care la Ploiesti nu se va intampla. Se termina lucrarile anul asta dar tot cu tramvaiele alea vom merge. Cat despre Scripcaru e printre singuri primari din tara care nu s-a bagat in manevre si furturi nu degeaba l-au votat brasoveni de 3 ori ca ti-a distrus tie troleibuzele si tramvaiul la fel o facea orice alt primar care iesea in locul lui daca se gandea la binele celor care l-au votat . Moldovean destept cum il lauda lumea si nu doar in Brasov, in tren la discuti cu ceilallti calatori sau soferi de tir care vin la mine la munca la incarcat.

Ploiestiul are un primar arestat primar care nu l-am votat si de care am tot spus mereu ca unul ca el nu are ce sa caute la conducerea unei primari dar asta se intampla cand investesti milioane de Euro in campania electorala cand dai cate 50 lei/locuitor, sacosa, barbeque si masina la poarta sa te duca la vot la scoala de la mai putin de 700 metri.

Ca tot am vorbit de transport in comun alti se lauda cu cate 50 autobuze noi hidramate sau articulate cum sunt cele de la Cluj in vreme ce la Ploiesti s-au chinuit 5 ani de zile sa cumpere 10 sh-uri si tu i lauzi pe baza amintirilor care le ai din epoca ta de aur din 2004-2005.


Ultima editare efectuata de catre kerpeten ali in Mar 23 Iun 2015, 15:31, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitimeMar 23 Iun 2015, 15:24

Pai si atunci noi astia din alte zone ce sa mai intelegem? unde e mai bine?Adica cine e pe primul loc?

Sus In jos
Continut sponsorizat





Despre transportul public local Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local Icon_minitime

Sus In jos
 
Despre transportul public local
Sus 
Pagina 1 din 10Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi
» INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...
» Poze cu mijloace de transport in comun

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: