Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Despre transportul public local

In jos 
+18
tcm
Jhonyla
marius_catalin84
Nesebar
LanceR
Andrey_tm
DUAL
florin.lifticariu
Razvan Tudor
IonutCFR2009
gabrielcr
ionutz72
bogdan.perejuc
dan tm
Katalyn
Dr2005
Simply18
lapsanszkitamas
22 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 00:47

Karpaty a scris:
Cum sa nu fie nevoie de 11, 11 are traseul lui separat plus ca sunt zone unde doar el circula singurel, acum e deviat la Zetrari dar pe Oltenitei doar 11 mergea si va merge cand se termina pasajul de la Piata Sudului plus ca in Giulesti e singurul care face fata ca zdreanta aia de 44 care vine la o ora nu se pune, tot 11 e de baza.
De cate ori mergi cu 11 pe zi? Eu merg zilnic cu 11 si la orele de varf e mereu plin, plin.
Pentru Giuleşti există 44 (că vine din an în paşti e altă problemă, care se poate rezolva uşor cu vreo 6 tramvaie în plus). Pe Olteniţei oricum va merge 1 când va fi gata porcăria aia de pasaj. Şi cum 1 va rămâne fără dispecerat, mai mult ca sigur i se va muta capătul al Romprim, ceea ce chiar va face 11-le inutil, fiind dublat de 1 pe 80% din traseu. În plus, o să trebuiască băgat ceva şi pe Şerban Vodă (15, 19, 50 sau cum or vrea să-i zică), pentru care va fi nevoie de tramvaie, iar lucrările din Pantelimon nu o să ţină veşnic ca să poată lua tramvaie de acolo.

Karpaty a scris:
Ce faci tu e strict problema ta dar eu unu nu as face, nu mai am 20 de ani sa stau toata ziua pe bicicleta, prefer sa stau in tramvai pe scaun,
Ştiu că gândirea românească e că bicicleta e pentru copii, hipsteri, sărăntoci şi pensionari sau, în cel mai fericit caz, e un obiect de relaxare de week-end prin Herăstrău şi că un astfel de obiect nu ar avea ce să caute pe şoselele pe unde totţi parveniţii îşi etalează sutele de cai putere de sub capotă... am obosit să încerc să combat această gândire (anul ăsta am ajuns prin Budapesta, Viena şi Bruxelles şi toate erau pline de biciclişti, inclusiv unii la costum şi cravată, ceea ce în Bucureşti nu ai să vezi prea curând), a ajuns să nu-mi mai pese şi să-mi văd de drumul meu, iar la muncă să îmi aud colegii că se plâng că fac o oră şi 10 minute de la Râul Doamnei la Gara de Nord şi că pleacă de acasă la 7 fără un sfert ca să ajungă la 8 la muncă (şi eu plec la 8 fără 20 din aceeaşi zonă şi ajung la 8 ). Fiecare îşi gestionează timpul cum vrea, unii preferă să stea o oră în troleu sau tramvai sau să se înghesuie în metrou. Eu prefer să merg pe bicicletă, că e mai rapid.


Karpaty a scris:
cat despre multa lume sa sti ca am auzit si prin tramvai lume care se vaita "vai ce pute" cum sa mergem in conditiile astea, pai cam asta e transportul in comun, toti tiganii/aurolacii/boschetarii astia cu ce sa calatoreasca?
Jegoşii şi aurolacii ar trebui să meargă pe jos. Am văzut şi prin afară persoane fără adăpost, dar ăia nu refuzau vizita la centrele de servicii sociale (că altfel îi lua poliţia pe sus şi îi mai şi punea la muncă în folosul comunităţii) şi se spălau şi aranjau de nu ziceai că dorm sub pod. Dar nu am văzut niciunul în tramvai, că asta însemna amendă, deci muncă în folosul comunităţii (dacă nu chema vatmanul poliţia, sigur unul din călători o făcea) şi nu mai puteau să cerşească. Dar nu am văzut nici bagaje puse pe scaune (la mine se uitau urât şi în tren că pusesem rucsacul pe scaun lângă mine), nici copii urcaţi cu picioarele pe scaun ,,să vadă mai bine pe geam", nici tot felul de saci, cutii şi pungi voluminoase şi murdare târâite prin tramvaie.

Karpaty a scris:
Te invit sa mergi cu 11 in Giulesti sa vezi cum fumeaza baietii smecherasi in tramvai sau in Zetari, cel putin in Ferentari se fumeaza si in masina, sa iti mai zic ca se si drogeaza in spate pe scaunele alea 4, stiu e ceva iesit din comun pentru unii dar este adevarul ce ne inconjoara, el exista si toate astea se intampla indiferent ca ne convine sau nu.
Aici iar e chestie de civilizaţie... dacă chemi poliţia pentru un aurolac îţi râde în faţă şi dispecerul de la 112 (ba chiar rişti să te mai ardă şi cu o amendă). Şi dacă chemi poliţia locală, dacă vine o să îţi spună ,,da, îl ştim, da' nu avem ce-i face". Iarna trecută i-am chemat de vreo 5 ori să ne scoată o aurolacă din bloc. Deja când auzeau de mine ştiau unde să vină şi care-i problema. Şi nici acum nu a plecat din zonă, iar la iarnă iar o să înroşesc telefonul poliţiei locale să vină să mi-o scoată din bloc. Ia să îi salte poliţia şi să îi ducă la centrul de servicii sociale în fiecare zi... după o lună se vor plictisi şi vor merge de bună voie acolo. Dacă s-ar modifica şi legislaţia să poată fi puşi la muncă în folosul comunităţii (valabil pentru orice persoană amendată, nu doar pentru aurolaci... adică, dacă nu ai bani sau nu vrei să plăteşti, să speli WCurile publice 2 săptămâni), ce bine ar fi.

kerpeten ali a scris:
Asa am avut cu el discuti si despre cotetele de Ikarus din Ploiesti si el imi dadea exemple cu Ikarus din Sofia sau Budapesta
Nu cred că ai fost vreodată la Budapesta... Budapesta, încă din timpul Imperiului Habsburgic, era la concurenţă cu Viena. Tot ce se făcea la Viena, imediat trebuia făcut şi la Budapesta, eventual mai mare şi mai frumos (deşi nu reuşeau întotdeauna, dovadă că Budapesta nu e plină de palate ca Viena). Prin urmare, Budapesta actuală nu prea e oraşul comunist pe care ar spera cineva să îl vadă, obişnuit fiind cu Bucureştiul, mai ales că cei care au condus Ungaria nu s-au apucat să ,,sistematizeze" oraşele istorice. Iar transportul în comun e mult mai dezvoltat şi mult mai bine pus la punct decât în România, ba chiar şi decât prin alte capitale europene, pentru că rivalitatea cu Viena nu s-a stins nici acum, la 97 de ani de la destrămarea Imperiului Austro-Ungar.

Să nu uităm nici că Budapesta a luat-o înaintea Vienei la unele capitole... pe când Viena se chinuia cu trenuri cu abur pe estacade pe post de S-Bahn (ulterior transformate în tramvaie, apoi integrate în reţelele de tramvai, metrou sau tren, după caz), Budapesta îşi făcea metrou, la 1899 fiind inaugurată actuala linie M1. Să nu mai zic că de pe la 1880, Budapesta a avut tren interurban (BHEV), pe care îl mai are şi acum, chiar dacă unele linii au devenit complet urbane în urma extinderii oraşului, fiind păstrate ca atare sau convertite în linii de tramvai (de ex. 41, 47 şi depoul din Budafok).

Prin urmare, înainte să compari Budapesta cu orice altceva, documentează-te măcar cu ce se mănâncă transportul în Budapesta. Ikarusurile sunt doar o parte dintr-un sistem de transport care funcţionează extraordinar şi pe care călătorii se pot baza. Asta contează, nu vârsta autobuzului, pentru că un călător nu vede prea mare diferenţă de confort între diversele modele de Ikarus şi autobuzele mai noi. Atâta că alea noi au climatizare şi podea joasă, că în rest tot scaune tapiţate au, opresc în staţii tot doar dacă apeşi pe buton să semnalizezi şoferului că vrei să cobori şi tot cu 65 km/h prin oraş merg.

Îmbunătăţirea transportului în Budapesta s-a făcut punând accent pe trasee şi programe de circulaţie, pe urmărirea şi dispecerizarea vehiculelor, pe sisteme mai bune de taxare (dar simple, cu bilete, nu carduri şi alte OZN-uri), cu automate de bilete şi bilete la şofer, nu pe luat vehicule noi en-gros doar de dragul de a fitui bani.

Ah, da, Autoritatea de Transport din Budapesta (BKK) a fost, în primii 4 ani de funcţionare, între 2010 şi 2014, condusă de Dávid Vitézy, care avea 25 de ani (neîmpliniţi) la momentul la care a preluat funcţia. Şi care, la acel moment, era preşedintele şi membrul fondator al unui ONG (VEKE) care promova transportul în comun şi care a dus la o îmbunătăţire substanţială a transportului în comun în Budapesta (la un moment dat crescuse numărul de călători cu 31% pe unele tronsoane, în urma aplicării modificărilor propuse de VEKE).
Deci, ca să faci treabă bună, ai nevoie de oameni care să nu fi fost membrii PCR (sau al echivalentelor lui din celelalte ţări comuniste) cum sunt majoritatea directorilor de regii de transport de pe la noi. Ai nevoie de oameni noi, de oameni cu viziune, care să nu fi fost spălaţi pe creier de comunişti, care să vrea eficienţa şi care să impună eficienţa, trecând peste mentalităţile vremurilor apuse. BKK se ocupă şi de parcări, de ridicări auto (da, la ei se ridică maşini, ei nu au un Mircea Badea şi un Victor Ciorbea care să interzică asta), de piste de biciclete, de întreţinerea drumurilor şi trotuarelor. Practic, tot ce înseamnă deplasare în Budapesta e sub umbrela BKK. Iar asta se vede.

În concluzie, Budapesta e MULT peste noi. Avem ce copia de la modelul lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 01:01

Gresesti, mai multa lume merge din Giulesti spre Apaca fata de Gara de Nord, adica 11 e mult mai solicitat ca 44. Repet merg zilnic cu 11 si stiu ce inseamna 11, cati asteapta 11 si cati 44, 44 e cantitate neglijabila, ori ca e ori ca nu e, e tot aia in schimb 11 e chiar solicitat.

Si eu am bicla dar o folosesc de maxim 2 ori pe an la o iesire in parc. La munca ma duc cu tramvaiul si cu autobuzul, e mult mai simplu si mai ieftin, daca e aglomeratie si se mai intampla sa se inatarzie la munca, nu pleaca de acolo cladirea si locul de munca, exista telefoane "alo sefa, eu intarzii ca sunt blocat in trafic" punct, inca lucram la stat si nu e ca la patron. Very Happy

In schimb cu boschetarii daca te lupti observi ca nu rezolvi mare lucru dar in schimb daca ai scoate un sunet ca baietasii care fumeaza in tramvai sau autobuz acolo risti sa ajungi in spital ca ce bataie iti iei de la aia e sora cu moartea, crezi ca sufla cineva ceva ca smecherasii fumeaza prin tramvaie sau se drogheaza prin 141/139/323 in Ferentari? Nu zice nimeni nimic, ori stai cu ei pe acolo si taci din gura ori te duci in fata sau cobori la prima daca nu iti convine dar nimeni nu sufla un cuvant.

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: De mutat   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 01:29

Lumea coboară la Apaca şi Grozăveşti să ia metroul. Pentru că nu au cu ce să ajungă la Basarab, să-l ia de acolo.

La situaţia actuală, aş reorganiza astfel traseele:
- 1 suplimentat
- 11 desfiinţat
- 35 dus peste Pasajul Basarab, până la Obor sau Lacul Tei (deşi cred că mai eficient ar fi la Obor)
- 44 suplimentat, cu o staţie şi o trecere de pietoni suplimentară la poarta C a Palatului CFR, staţie care ar servi şi staţia de dube de pe Baldovin Pârcălabul
- 46 desfiinţat
- amenajată staţie de tramvai în Pasajul Victoria - a mai fost pe vremuri, iar scările sunt şi acum
- cred că o linie între Depoul Alexandria şi Gara Basarab nu ar strica, poate ar mai degreva 139 care pierde minute bune pe Mărgeanului, Drumul Sării şi Vasile Milea

La ora actuală, Dep. Militari are 10 (zece) tramvaie de rezervă (7 cupluri şi 3 solo), din care ar rezulta 17 vagoane T4R numai bune de traseu. 6 în plus pe 44, 4 în plus pe 47 şi 7 în plus pe 35. Şi rezolvăm eficient problemele... numai să le deschidă cineva mintea celor de la RATB să permită depoului Militari să suplimenteze rutele, că momentan e ordin de sus să nu suplimenteze şi nici să nu preia ture de la alte depouri (Colentina şi Bucureştii-Noi stau cel mai prost, de obicei au ture lipsă). Şi Dudeşti are minim 10 vagoane în plus, Victoria cel puţin 5, deci se găseşte şi cu ce să se suplimenteze 1.
Cu 10 vagoane s-ar putea face o linie între Dep. Alexandria şi Gara Basarab. Restul vagoanelor (dar doar cele de Giurgiului) ar merge pentru suplimentat 25, că e nevoie.
Cu ocazia asta mai tăiem din grafic 4 autobuze din 139 şi 4 din 385. Cele din 385 merg pe 226 pentru suplimentare, cele din 139 merg pe două pe 302 şi două se mută la Autobaza Alexandria şi ies pe 168.
Evident, eu vorbesc de parcul din timpul anului, nu cel redus vara.


După finalizarea lucrărilor din Berceni:
- 1 dus la Romprim în loc de Şura Mare
- un traseu, să-i zicem 19, între RATB Titan şi Şura Mare, prin Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Şos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavia Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Ghe. Şincai, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei. Varianta B: un macaz la intersecţia Bd. 1 Decembrie 1918 cu Bd. Th. Pallady şi 19 să întoarcă la Piaţa Titan, ca să nu mai plimbe aer până la RATB Titan alături de 27 şi 40. S-or găsi vreo 10 tramvaie pe la Titan şi Dudeşti sau Giurgiului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 09:36

Dr2005 a scris:

Prin urmare, înainte să compari Budapesta cu orice altceva, documentează-te măcar cu ce se mănâncă transportul în Budapesta. Ikarusurile sunt doar o parte dintr-un sistem de transport care funcţionează extraordinar şi pe care călătorii se pot baza. Asta contează, nu vârsta autobuzului, pentru că un călător nu vede prea mare diferenţă de confort între diversele modele de Ikarus şi autobuzele mai noi. Atâta că alea noi au climatizare şi podea joasă, că în rest tot scaune tapiţate au, opresc în staţii tot doar dacă apeşi pe buton să semnalizezi şoferului că vrei să cobori şi tot cu 65 km/h prin oraş merg.

În concluzie, Budapesta e MULT peste noi. Avem ce copia de la modelul lor.

Eu ti-am spus dar nu vrei sa intelegi ca Ikarus din Ploiesti nu arata ca cele din Budapesta si exemplele pe care ai uitat sa le dai sau o sa le dai in curand. Ce nu intelegi romaneste ? Daca mergem si cumparam 2 biciclete Merida si una o pastrezi tu si alta o donam unor amarati sa se foloseasca de ea in satul x din judetul y, tu peste 5 ani o sa mergi in continuare pe ea, pe cand aia ori se uita la ea ca au terminat-o si nu stiu so intretina/repare ori deja au vandut-o pe bautura asa si cu Ikarus tu compari merele cu perele. Eu nu cred ca in Budapesta ta multa laudata circula ciurucuri cum sunt la Ploiesti de esti indragostit de ele. Nu le-ai vazut cat polueaza si cat de des se strica, daca ai avut norocul in ziua in care te-ai dat cu Ikarus la Ploiesti acum x ani asta nu inseamna ca situatia din aceea zi e identica mereu. Sunt satul de ele si tu nu sti cat de mult le injura calatori ca tu nu mergi odata la 2 zile cu aceste jafuri cum o fac eu. Singurul lucru in comun la cele din Budapesta si Ploiesti este ca sunt fabricate de acelasi constructor si poarta aceeasi sigla.

Ce sa copiem de la unguri ? Prostia poate, sunt orase in Europa cu mult peste Budapesta ta asa ca las-o mai moale cu romanele ca la mine tine.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 11:26

De 11 am nevoie zilnic, daca il scoate te bat zi si noapte. Very Happy

Linia de tramvai Rahova-Vasile Parvan a mai fost, era 37, si a mai fost si 2 Rahova-Giulesti, nici unul din astea 2 nu vor sa le introduca!!! Mad

Ce sa scoti de pe 139 ca si asa e plin de tigani si de abea te urci in el, din contra pe vremuri circula mult mai bine, acum mereu e plin sa nu mai zic dimineata ca sunt cazuri cand lumea ramane pe jos ca nu mai au loc. O alta varianta este 139 prelungit de la Apaca la Basarab, dar nii asta nu vor.

Mergi la fata locului sa vezi adevarul nu ce ai vrea tu sa faci ca nu se potriveste.

302 circula foarte prost, la 30 de minute ora de varf si o ora in rest, nu stiu daca cineva sta dupa el, asa nu ar avea un traseu rau da te lipsesti sa stai o ora dupa el.

Da, cand termina linia pe Liviu Rebreanu trebuie sa il bage pe 19 RATB Titan-Sura Mare ca asa a fost.

1 daca il baga pe Oltenitei la Piata Sudului sa faca stanga, nu are ce cauta la Romprim, e traseu circular si atat, la Romprim ramane 11.

Nici la 385 nu ai ce sa tai ca si ala e plin de tarani care vin de la Domnesti si se duc in centru cu el. Mad

168 nu va mai avea nevoie de atatea masini, cand se termina metroul in Drumul Taberei se pot scoate unele autobuze, sunt prea multe in prezent, 168/268/368/126 deci una din astea merge anulata, oricum 268 si 126 e fantoma plus ca mai raman si trolebuzele. 168 si 368 sunt suficiente iar 668 clar se scoate ca e provizoriu acum cu santierul.

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5770
Data de inscriere : 21/07/2012

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 12:26

Cum se transporta tramvaiele la distanta mare? Convoi agabaritic rutier? Ma gandesc ca ecartamentul e prea mic pentru a merge intr-un tren de marfa
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 13:42

Karpaty a scris:
De 11 am nevoie zilnic, daca il scoate te bat zi si noapte. Very Happy
Mergi cu 44 + metrou. Sau cu 162/3, că tot sunt Mercedes şi poate nimereşti unul cu aer condiţionat funcţional Smile

karpaty a scris:
Linia de tramvai Rahova-Vasile Parvan a mai fost, era 37, si a mai fost si 2 Rahova-Giulesti, nici unul din astea 2 nu vor sa le introduca!!! Mad
37 a dispărut din lipsă de călători, lumea prefera troleul 96...
2 ajunsese fantomă... e drept, în condiţiile actuale nu s-ar merita să legi Rahova cu Giuleştiul, dar la cum circulă 96 acum, o legătură cu Gara de Nord/Basarab ar putea avea succes.
Decizia de a lăsa linia 32 pe traseu, în esenţă, a fost bună (e mai uşor să asiguri o frecvenţă de 2-3 minute la un traseu decât să îl încurci cu alte trasee cu intervale mai mari). Dar doar în esenţă, pentru că nimeni nu s-a gândit că nu toată lumea din Rahova merge la Unirii (aceeaşi tâmpenie au făcut-o şi cu 41, scoţând linia 8 din Drumul Taberei şi aruncând toată zona 13 Septembrie - Ghencea în combinaţia 41 + 385/173).

karpaty a scris:
Ce sa scoti de pe 139 ca si asa e plin de tigani si de abea te urci in el, din contra pe vremuri circula mult mai bine, acum mereu e plin sa nu mai zic dimineata ca sunt cazuri cand lumea ramane pe jos ca nu mai au loc. O alta varianta este 139 prelungit de la Apaca la Basarab, dar nii asta nu vor.
Mare pagubă... şi aşa nu se fac toate cursele. De la Piaţa Rahova se va putea lua tramvai spre Apaca - Răzoare - Basarab. Drumul Sării va avea în continuare 96le, Mărgeanului o să folosească 226 suplimentat (că ăsta are mult mai mulţi plătitori de bilet).

karpaty a scris:
302 circula foarte prost, la 30 de minute ora de varf si o ora in rest, nu stiu daca cineva sta dupa el, asa nu ar avea un traseu rau da te lipsesti sa stai o ora dupa el.
Are un orar prost ca să te oblige să îţi faci abonament pe linii preorăşeneşti şi să mergi cu 438. Pe toată Şos. Alexandriei, de la intersecţia cu Mărgeanului şi până în Bragadiru nu e nicio şcoală. Nu cred că ştii ce e în 302 pe perioada anului şcolar, cum se înghesuie copii ca sardelele (că e o maşină pe oră). Şi situaţia era exact la fel când se circula la 10 minute.

karpaty a scris:
1 daca il baga pe Oltenitei la Piata Sudului sa faca stanga, nu are ce cauta la Romprim, e traseu circular si atat, la Romprim ramane 11.
Şi vatmanul unde se duce la budă? Unde ia pauza de masă? Nu are cum să fie circular fără să tragă măcar într-un terminal. Nu mai zic că la capătul de linie se schimbă şi sensul în SAT, deci trebuie validat din nou. Nu aş vrea să se mai ajungă la porcăria cu Cal. Vitan, unde taxai de 3 ori ca să mergi de la Poşta Vitan la Zizin sau invers. Ducerea lui 1 la Romprim ar elimina nevoia de 11 şi ar deservi mult mai bine zona, care ar fi legată direct de Gara de Nord (Podul Basarab), dar şi de restul oraşului (străbătut cândva de fosta linie 34).

karpaty a scris:
Nici la 385 nu ai ce sa tai ca si ala e plin de tarani care vin de la Domnesti si se duc in centru cu el. Mad
Se pot da jos la Ghencea să ia 47. Tot aia e.

Citat :
168 nu va mai avea nevoie de atatea masini, cand se termina metroul in Drumul Taberei se pot scoate unele autobuze, sunt prea multe in prezent, 168/268/368/126 deci una din astea merge anulata, oricum 268 si 126 e fantoma plus ca mai raman si trolebuzele. 168 si 368 sunt suficiente iar 668 clar se scoate ca e provizoriu acum cu santierul.
Când se va termina şantierul, e posibil ca 168 să revină pe traseul vechi... deşi, sincer, un 368 cu interval decent e arhi-suficient. Ar putea fi lăsate 168 şi 268 pe Ramura Nordică, 368 pe cea Sudică şi 105 pe Prel. Ghencea ca acum (incredibil cât popor poate să circule acum cu el; iar Ramura Sudică oricum are 93 pentru mers la gară). Dar parcă ar trebui ceva şi pe Ramura Nordică pentru gară... O altă soluţie ar fi ca 168 să dispară, 268 să meargă în Cart. Brâncuşi în locul lui, iar cu maşinile din 168 să apară o linie - să-i zicem 305 - care să meargă la Gara de Nord, dar eventual pe un traseu diferit de cel al fostului 93, că altfel e un regres (am scos troleul şi am băgat autobuz pe aceeaşi linie), de exemplu pe la Eroilor - Cal. Ştirbei-Vodă - Berzei - Şos. Gării de Nord, cu întoarcere prin Witting - Cal. Plevnei - Ştirbei Vodă - Eroilor.
126 clar ar trebui să dispară, nu prea mai serveşte nimic de vreo 13 ani, a avut o singură perioadă când a circulat bine, prin 2005-2006 când fusese suplimentată cu Dac-urile scoase de pe preorăşeneşti, din simplul fapt că nu aveau ăia pe unde să îşi facă orele (dar şi atunci se furau curse la greu). Acum e o singură maşină pe traseu... cantitate neglijabilă, nu stă nimeni după 126. Am mers acum vreo 2 săptămâni singur în autobuz de la Tricodava la Orizont.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 13:45

lapsanszkitamas a scris:
Cum se transporta tramvaiele la distanta mare? Convoi agabaritic rutier? Ma gandesc ca ecartamentul e prea mic pentru a merge intr-un tren de marfa
Fie convoi agabaritic, fie încărcate pe vagoane platformă.
Ecartamentul nu e mic, că majoritatea oraşelor au ecartament normal (1435 mm). Dar nu prea poţi să îl legi la frână şi rişti să îi rupi cuplele la forţe mai mari, deci trebuie dus în condiţii speciale (forţă de tracţiune mai mică, viteză mai mică). S-au transportat Timişuri pe calea ferată, cel puţin de la Timişoara la Reşiţa. Totodată, pentru expoziţiile de la Romexpo, tramvaiele se introduceau în Faur S.A. şi se remorcau cu LDH pe Centură - M800 până pe linia industrială ce ducea în incinta Romexpo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9078
Reputatie : 12962
Data de inscriere : 16/07/2014

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 13:52

lapsanszkitamas a scris:
Cum se transporta tramvaiele la distanta mare? Convoi agabaritic rutier? Ma gandesc ca ecartamentul e prea mic pentru a merge intr-un tren de marfa

Ambele variante, convoi rutier

http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&st=680

s-au in tren de marfa, dar in tren insemnind incarcatura nu in compunerea trenului, ca ecartamentul in multe orase este acelasi, de aceea in Timisoara si Oradea au fost linii de tramvai pe care mergeau vagoane de marfa.

La noi Aradul stiu ca are ecartament de 1000 si Iasul parca, restul tramvaielor circula pe ecartament normal dar se transporta tot ca incarcatura in trenuri de marfa.

http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic70-0-asc-281.php
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 14:27

Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
De 11 am nevoie zilnic, daca il scoate te bat zi si noapte. Very Happy
Mergi cu 44 + metrou. Sau cu 162/3, că tot sunt Mercedes şi poate nimereşti unul cu aer condiţionat funcţional Smile

karpaty a scris:
Linia de tramvai Rahova-Vasile Parvan a mai fost, era 37, si a mai fost si 2 Rahova-Giulesti, nici unul din astea 2 nu vor sa le introduca!!! Mad
37 a dispărut din lipsă de călători, lumea prefera troleul 96...
2 ajunsese fantomă... e drept, în condiţiile actuale nu s-ar merita să legi Rahova cu Giuleştiul, dar la cum circulă 96 acum, o legătură cu Gara de Nord/Basarab ar putea avea succes.


-Nu ma pune sa schimb 100 de tramvaie si masini e de ajuns ca schimb 139 cu 11, deci merg cu 2 la dus si 2 la intors.

-Am zis si eu sa il bage pe 139 la Basarab, asa ar fi cea mai buna legatura din Rahova/Ferentari la gara, acum nu este nimic direct la gara. Asata ar fi cea mai simpla varianta sa fie prelungit 139 3 statii si nu e nevoie de o alta linie dar nu vor nici o alta linie si nici 139 prelungit.

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 14:35

Păi în loc să schimbi 139 cu 11, o să schimbi 2 cu 44. Tot dracul ăla e şi, în plus, scapi de populaţia băştinaşă din Ferentari, iar iarna chiar o să ai încălzire în tramvai. Ba chiar ajungi mai repede, că scapi de blocajele de pe Mărgeanului, Petre Ispirescu, Drumul Sării şi Vasile Milea. Într-adevăr, 139 ar merge dus la Gara Basarab. Dar unde să stea acolo? 133 şi 282 deja ocupă tot terminalul şi ambele au traseul destul de lung cât să aibă nevoie de staţionare la ambele capete. Acolo ar fi trebuit construit un terminal mai ca lumea, mai ales că s-a ras un cartier întreg, a rămas loc destul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 14:42

Mai merg cu 32 si 11, sa scap de aglomeratie dar vara nu e clima in tramvai, seara mai fac asa cand vin iau 11 pana la Rahova si apoi 32, e mai bine dar la pranz mori in tramvai asa in 139 astept pana vine unu cu clima.

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11172
Data de inscriere : 09/10/2014

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 15:35

Am venit acum 30 min din oras, m-am urcat la Hale Coreco intr-un troleibuz de pe 44 doar ce am pus piciorul si vazut ca e sauna, ca aerul nu mergea si am si coborat, in spate venea troleibuzul de pe linia 202 care mergea de minune aerul conditionat astfel ca n-am mai coborat sa iau 35B si m-am dus pana la capat la Podul Inalt cu troleul.

Si pe 44 si pe 202 sunt acelasi tip de troleibuz, Neoplan dar pe unele functioneaza aerul condtionat pe altele nu dovada ca saptamana trecuta un troleibuz din acesta pe 202 a mers cu 2 din cele 4 usi deschise intr-una din cele 3 zile caniculare care au fost m-a sunat 2 vecini si mama sa-mi zica "Cum poate sa mearga troleele astea cu usile deschise".

Poza cu un troleibuz din Ploiesti.

Despre transportul public local - Pagina 6 P7060878
image hosting services
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22372
Data de inscriere : 06/12/2009

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 15:56

Poate termina linia aia de tramvai pe Liviu Rebreanu ca de 3 ani o stiu eu in reparatie si sunt 4-5 statii, asta intr-un an o putea rezolva dar la noi nu, e nevoie de multi ani pana se face ceva. Pe aici trebuie sa revina 23, el mergea Zetari-Faur poarta 4, in schimb pe Camil Ressu era 15, 19, 27.
Prostia mare e la soseaua Progresu cu Rahova ca la modernizare au renuntat la curba spre dreapta, 15 venea din Rahova si la Soseaua Progresu facea dreapta, au scos curba si au anulat tramvaiul, acum eu unu as baga 15 din Ghencea la RATB Titan.

_________________
595423Despre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_aDespre transportul public local - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitimeLun 13 Iul 2015, 16:15

Ca locuitor al zonei Ghencea, mi-a fost mai util 11 între Romprim şi Ghencea cât a circulat, decât 15 (care a circulat şi el o vreme în Ghencea, în 2003 - în clasa a 8a chiar am mers la un concurs de geografie cu 15)... venea şi bine, mergea plin pe 13 Septembrie (linie separată de trafic), ajungeam rapid la Unirii cu 11 + 32. E drept, acum pot merge cu 47... da' la ce bun, dacă trebuie să stau 30 de minute în staţie după el, iar de la Unirii oricum pleacă doar cum are chef vatmanul?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Despre transportul public local - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Despre transportul public local - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
Despre transportul public local
Sus 
Pagina 6 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TRANSPORTUL FEROVIAR IN TIMPUL COMUNISMULUI (1945-1989)
» Regiunil de dezvoltare si transportul feroviar
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi
» INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...
» Bancuri despre CFR ....

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: