|
| Despre transportul public local | |
|
+18tcm Jhonyla marius_catalin84 Nesebar LanceR Andrey_tm DUAL florin.lifticariu Razvan Tudor IonutCFR2009 gabrielcr ionutz72 bogdan.perejuc dan tm Katalyn Dr2005 Simply18 lapsanszkitamas 22 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 15:35 | |
| Nu stiu cine era pe primul loc atunci cand RATP Ploiesti era locul 2 si nici nu ma intereseaza. O regie care avea DAC-uri obosite si jafuri de Ikarus care si acum le are si doar 5 troleibuze noi si 20 MAN-uri SL222 poate fi pe locul secund cand Brasovul cumpara autobuze noi scurte si Long si hidramate e un semn mare de intrebare.
Dr_2005 ar fi vrut sa se angajeze la RATP Ploiesti ca tot era aproape de capitala lui.
De aia zic cel mai bine ar fi ca fiecare sa-si vada de orasul si regia care se ocupa de orasul lui pentru ca daca te mai nasti odata si nu ai cum sa sti mai bine ca unul care traieste de ani de zile in acel oras, bazandu-te pe ce vezi odata intr-un an.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 16:15 | |
| Adevarat ca din alt oras e mai greu sa iti faci o parere, dar totusi, ai dreptul la opinie.
Acuma si RATT a cumparat autobuze si scurte si articulate, a cumparat troleibuze noi, a reparat o mare parte sin calea de rulare si de contact dar nu a cumparat tramvaie noi deloc. Acuma cica e intr-un regres.A trimis unul la refacut la Pascani. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 16:24 | |
| Ploiestiul are doar 2 trasee de tramvai unde la orele de varf sunt cate 8 bucati pe fiecare traseu ori Timisoara cred ca are peste 80 de bucati nu sta in baza la 15 tramvaie plus ca aici e vorba ca s-a reparat toata calea de rulare din oras pe cand la Timisoara dupa cum ai spus doar o parte.
Daca mai zic iar ceva de autobuzele Ikarus 260 si 280 din Ploiesti dupa replica obisnuita a lui Dr_2005 cred ca m-ar paste si un avertisment ca m-am luat de aceste jafuri care doar in Ploiesti mai circula in anul 2015 cand Craiova isi permite 50 de Solaris sau Clujul cu Solaris aritculate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 16:47 | |
| Prin asta crezi tu că o regie e pe primul loc? Prin faptul că aruncă cu bani în autobuze care nu circulă nici jumate?! Au coeficient de utilizare a parcului de 40%. Da, asta înseamnă că 60% din autobuze STAU în garaj în permanenţă. Asta nu are legătură cu Dac-urile sau cu MAN-urile. Ce treabă are situaţia din '95 (noi eram 5 clase şi se învăţa în 2 schimburi, prin 2002 era câte o singură clasă din fiecare, acum sunt câte 3, că înainte de criza din 2007-2008 oamenii au făcut copii că le mergea bine... vor urma iar câţiva ani fără copii şi tot aşa) cu cea din 2006? Din 2006 nu s-a schimbat mare lucru ca număr de călători, ce a fost de închis se închisese deja (Rulmentul, Tractorul, Roman) la momentul ăla, se închiseseră şi şcolile şi tot ce era de închis. Mai mult, s-au mai şi construit nişte centre comerciale, unele chiar pe traseul lui 8 (Complexul Coresi). Ce a făcut RATBv? Nu a făcut nimic. Braşovul e oraşul ideal în care să mergi cu maşina mică... străzi largi, semafoare aproape deloc, treceri de pietoni puţine, autobuze puţine, biciclete puţine în trafic (cine se încumetă să facă stânga în giratoriu la 4 benzi pe sens?), parcări peste tot. Dacă e să comparăm cu 1995, sunt sigur că se circula la 3 - 4 minute. - Citat :
- Tu cand vi la Brasov ca orice alt strain, turist sau vizitator ai optiunea legitimatiei valabile o zi pe toate trasele
Degeaba am opţiunea asta, dacă transportul în comun NU mă ajută! Îmi trece 5ul pe lângă Livada Poştei şi nu are staţie acolo, 17 pe lângă Saturn la fel, fără staţie acolo, dacă vreau să merg mai sus de Livada Poştei trebuie musai să schimb la Livada Poştei, eventual să nimeresc şi când încep orele la Şaguna şi coboară puhoiul de elevi din 1b/4/17/22 şi au la dispoziţie un BMC la 10 - 15 minute... De aia oamenii merg cu taxiul, pentru că RATBv nu e în stare să le ofere nimic. Nu le oferă trasee, nu le oferă condiţii, nu le oferă nimic. Ceva asemănător o să găseşti şi la Sibiu... dacă ajungi pe acolo să te uiţi - într-o maşină plină - câţi sunt plătitori de bilet întreg. Probabil 2 - 3 turişti rătăciţi, în rest numai elevi şi pensionari, cu excepţia liniilor 11x pentru parcul industrial (care au câteva curse pe zi, când intră/ies muncitorii). - Citat :
- Cat despre Scripcaru e printre singuri primari din tara care nu s-a bagat in manevre si furturi nu degeaba l-au votat brasoveni de 3 ori ca ti-a distrus tie troleibuzele si tramvaiul la fel o facea orice alt primar care iesea in locul lui daca se gandea la binele celor care l-au votat . Moldovean destept cum il lauda lumea si nu doar in Brasov, in tren la discuti cu ceilallti calatori sau soferi de tir care vin la mine la munca la incarcat.
Au mai fost unii cu multe mandate... Scripcaru, Vanghelie, Nichita, Vâlcov, Solomon, Chiliman, Iohannis... primii 5 sunt deja la mititica, al 3lea se pregăteşte, ultimul a scăpat la mustaţă că a ieşit preşedinte şi are imunitate. Şoferul de TIR oricum o să îl laude... în ce oraş din Europa mai găseşti bulevarde cu 4 benzi pe sens în mijlocul oraşului, pe care ai voie inclusiv cu TIRul? Apropo de Alba Iulia: - ”Cel mai inovativ operator de transport metropolitan” în cadrul Galei Premiilor Industriei de Transport din România - Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) - 2015 - Cel mai bun operator de transport public din România - 2013 şi 2014, TIR Magazin - cel mai bun operator de transport cu autobuze din Europa (IRU Bus Excellence Award) - 2013 http://forum.clubmetropolitan.ro/wp-content/uploads/2014/11/Stelian_Nicola_STP_Alba.pdf -- Craiova a cumpărat 17 Solarisuri, nu 50. Şi nu a casat nimic deocamdată, mai ales că au încă nevoie să deservească traseele de tramvai cu autobuze. Probabil la toamnă se vor termina lucrările la liniile de tramvai, ocazie cu care vor circula tramvaiele reparate capital şi modernizate cu bani europeni. Primăria a plătit doar vreo 10.000 euro pentru fiecare tramvai (adică lucrările de tăblărie, schimbat bandaje, bobinări de motoare şi reparaţia salonului), pe când chopperele s-au luat cu fonduri europene prin programul Civitas. Poate ne spune DanTm câte tramvaie sunt la ora de vârf în Timişoara, eu aş zice undeva la 30 - 40 maxim, nicidecum 80. Ikarusuri o să găseşti berechet la Budapesta, la Sofia, la Moscova... toate fiind oraşe mult mai mari decât Ploieşti şi maşinile fiind mult mai ,,alergate" decât în Ploieşti. Şi ăia nu se plâng, pentru că, spre deosebire de fiţosul popor român, ăia preferă să le vină autobuzul la 5 minute, nu să stea 20 doar de dragul de a merge cu Mercedes. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 17:22 | |
| Unde ai vazut tu tir la Livada Postei ? Cu ce te deranjeaza ca 17-le are statie la maxim 200 metri de capatul de la Saturn ? Dupa mintea ta ai fi bagat toate traseele pe acelasi bulevard si lasai Calea Bucuresti fara transport doar ca sa aiba x legatura in statia y cu toate traseele. Cred ca iti place de minune cum arata bulevardul Independentei din Ploiesti unde sunt inghesuite toate traseele si vin in stilul trenulet desi exista si alte variante pentru descongestionarea traficului de pe bulevardul cu castani. Turisti vin mai mult in week-end decat in cursul saptamani cand nu sunt elevi de la Saguna sau Mesota care te tot deranjeaza iar cine merge la Mall nu mai merge demult cu transportul in comun nici macar la Ploiesti unde avem transportul in comun gratuit nu se intampla lucrul asta si tu sti asta destul de bine dar o ti verde cum vrei tu. La mall te duci dimineata si la prinz la cumparaturi si seara la shoping, la film la distractie si stai pana la ora la care nu mai circula transportul in comun decat pentru ultimi angajati.
Tu chiar vroiai ca tramvaiul ala sa circule pe linia aia proasta si sa faca un oras de rusine ? Lasa ca e bine ce a facut Scripcaru asa trebuie sa arate un oras european, un oras turistic cu asfalt de calitate, bulevarde largi si giratori nu tramvaie expirate pe lini vechi de ziceai ca e cutremur cand trecea tramvaiul.
Livada Postei e un fel de nod pentru transportul in comun din Brasov, dupa mintea ta ai vrea 100 de trasee care sa plece din orice colt catre orice colt al orasului chiar daca nu ar merge nimeni pe unele sectoare.
Vezi ca la Brasov datorita acelor trasee cu una, doua curse pe ora poti merge cu 2 lei fata de Ploiesti unde platesti dublu ca trebuie sa schimbi traseul unde nu se gandeste nimeni la buzunarul cetateanului.
Prefer mercedes sau orice altceva decat Ikarusul expirat si depasit unde mai pui discriminarea RATP unde doar pe 104 avem jafuri desi biletele si abonamentele au acelasi pret cu cel de pe traseele centrale, daca mai prinzi unul si cu un singur geam si 3 clape clar poti sa zici ca stai in cuptor in vreme ce alte regi au lux cu aer conditonat noi dam exemple cu Ikarus din alte orase care probabil ca sunt mult mai noi decat jafurile din Ploiesti si cu siguranta mult mai ingrijite.
Si mai termina cu Alba Iulia ca nu se merita comparatia cu orasele mari, am vazut si eu pe net ce midibuze sunt acolo pe post de autobuze tu asa faci comparatile articulatele cu unul de 3 ori mai mic ?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 17:46 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Tu chiar vroiai ca tramvaiul ala sa circule pe linia aia proasta si sa faca un oras de rusine ? Lasa ca e bine ce a facut Scripcaru asa trebuie sa arate un oras european, un oras turistic cu asfalt de calitate, bulevarde largi si giratori nu tramvaie expirate pe lini vechi de ziceai ca e cutremur cand trecea tramvaiul.
Giratoriul e un semn de înapoiere urbanistică, nu are ce căuta într-un oraş. Favorizează circulaţia în viteză şi intrarea pe principiul ,,ăla mai şmecher primul". Siguranţa pietonilor e zero absolut într-o astfel de amenajare rutieră. Giratoriul se construieşte în afara României cu maxim 2 benzi, pentru reducerea vitezei. Ce e mai lat are fix efectul opus. Nu e vorba de tramvai în sine, putea să fie şi autobuz, dar să nu circule din an în Paşti cum circulă 8ul acum. - Citat :
- Livada Postei e un fel de nod pentru transportul in comun din Brasov, dupa mintea ta ai vrea 100 de trasee care sa plece din orice colt catre orice colt al orasului chiar daca nu ar merge nimeni pe unele sectoare.
Până în 2006, puteai ajunge cam de oriunde la Livada Poştei. Acum nu mai ai cum... în schimb sunt o groază de trasee care merg pe la IAR şi prin Stupini. - Citat :
- Vezi ca la Brasov datorita acelor trasee cu una, doua curse pe ora poti merge cu 2 lei fata de Ploiesti unde platesti dublu ca trebuie sa schimbi traseul unde nu se gandeste nimeni la buzunarul cetateanului.
Cetăţeanul din Ploieşti merge moka din câte ştiu eu. - Citat :
- in vreme ce alte regi au lux cu aer conditonat noi dam exemple cu Ikarus din alte orase care probabil ca sunt mult mai noi decat jafurile din Ploiesti si cu siguranta mult mai ingrijite.
Da, poate regele Spaniei are aer condiţionat în autobuz, că în România ai aer condiţionat doar pe câteva vehicule prin Cluj, Oradea şi Timişoara + câteva Citaro din Bucureşti (vreo 50 din cele 500 care au avut iniţial). A... da, şi Alba Iulia pe vreo 90% din parc. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 18:18 | |
| Iti urez mult succes in continuare sa pacalesti pe cine vrei cu ideile tale si povestirile de acum 9 ani. Daca te mai nasti de 2 ori si pe mine n-ai cum sa ma pacalesti cu stilul tau de atotstiutor in toate domenile ) |
| | | bogdan.perejuc
Numarul mesajelor : 165 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Reputatie : 4758 Data de inscriere : 08/05/2012
| Subiect: Re: Sa mai si radem Mar 23 Iun 2015, 19:28 | |
| Stimati colegi, am intrat aici vazand cu bucurie doua pagini noi de glume sau filmulete sau orice amuzant. In schimb dau de doua pagini de replici pe tema transportului urban. Unde e gluma? Sau e atat de fina ca nu o inteleg? Domnilor aveti mesaje private sau alte topicuri. Multumesc |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 22:32 | |
| Gluma e că unii au frustrări personale pe anumite modele de autobuze, deşi nici nu plătesc bilet (a avut grijă primăria lor să le dea gratuit, dar ei nu plăteau nici înainte). Pentru desfiinţările alea de trolee şi tramvai şi pentru toate măsurile de încurajare a transportului auto în detrimentul celui în comun din Braşov avem infringement pe mediu. Se creează din start ideea că transportul în comun e pentru pensionari şi pentru sărăntoci, de aia toată lumea se fereşte de el. Cine aşteaptă 20 de minute după autobuz când găseşti loc de parcare oricând inclusiv în centru şi ai cel mai ieftin taxi din România? Să mai zic de sistemul ineficient de termoficare, din cauza căruia mulţi şi-au montat centrale termice de apartament?
La ora actuală, cele mai poluate 3 oraşe din România sunt Bucureşti, Braşov şi Iaşi. Culmea, Ploieştiul nu e printre ele, deşi încă mai are industrie. Nici Craiova, nici Timişoara, nici Cluj. Ce au în comun Bucureşti, Braşov şi Iaşi? Păi simplu, descurajarea utilizării transportului în comun prin toate metodele posibile. Reduceri de parc, desfiinţări de trasee, amenajări pentru a duce mai uşor traficul spre centru... Braşovul a mers la extrem cu desfiinţarea transportului electric şi lărgirea străzilor. În plus, toate 3 sunt greu de ocolit... Centura Bucureştiului e o glumă proastă, a Iaşiului nu e deloc, iar a Braşovului acoperă doar segmentul Săcele - Triaj, deci dacă vrei în Sibiu sau Sighişoara tot prin oraş o iei, de regulă pe Saturn, ceea ce se vede cu ochiul liber.
Pentru măgăriile primarilor din cele 3 oraşe vom plăti cu toţii, inclusiv kerpeten de la Ploieşti, pentru că amenzile de la UE sunt de câteva sute de mii de euro pe zi. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 23:18 | |
| Nu mai retin daa au mai fost undeva discutii despre transportul in comun, este topic dedicat sau trebuie facut unul si mutate discutiile astea acolo?
Acuma ce sa zic de Alba Iulia asa de bine stau ei in toate? Ca pe aici ni s-a tot dat exemplu Alba Iulia ca a pus panouri solare pe toate cladirile primariei, adica scoli, cantine, gradinite, spitale etc si nu mai au treaba cu apa calda, incalzire , curent. Acuma vad ca si transportul e de 5 stele.
Bine dar Alba Iulia e cam cit un cartier de oras mai mare, e usor de facut ca in Bogota daca vrei.
Unde e un forum sa vedem si partile rele de acolo? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mar 23 Iun 2015, 23:47 | |
| Interesant toata lumea foloseste frustrarea mai nou dar afla ca tu esti cel frustrat in cazul asta si ai fost doar putin mai rapid in seara asta cu postarea ca altfel frustarea o aruncam in tabara ta. Daca tu crezi ca Ikarus e autobuz demn de a circula in 2015 intr-un oras de marimea Ploiestiului in vreme ce alti au renuntat demult la ele e fix problema ta, degeaba ai mai fost si in Vest ca tot minte inapoiata ai.
Vezi ca primaria a avut grija de un oras intreg sa dea gratuitate nu doar mie, iar daca am mers pe blat a fost problema mea. Afla ca si in capitala ta mult iubita am mers pe blat din 2000 pana in prezent si am luat doar 50 lei amenda care la impozit tot 50 lei mi-a venit si pun pariu cu tine pe ce vrei inca de acum ca dupa terminarea lucrarilor si expirarea gratuitati in Ploiesti adica din 1 ian 2016 vom avea tarife mai ridicate decat acelea care le-am avut la inceputul lucrarilor si a gratuitati.
Cum vrei tu sa mearga lumea la mall cu transportul in comun cand la Ploiesti Shoping City ( unicul mall al ploiestenilor ca AFI e mai degraba un magazin decat mall ) ajunge doar un singur traseu si ala e facut 70% cu jafuri de Ikarus. Pai la mall ma duc si ma intalnesc cu o fata, cu prieteni ma duc la film, la terasa sau la cumparaturi nu ma duc direct in dush cand cobor din jafurile de Ikarus transpirat tot acuma vara si innecat de praf cum sa nu se duca lumea cu taxiul sau cu masina personala cand TCE isi bate joc de un oras intreg.
Vad ca iar o dai din barci in vapoare de parca il doare pe brasovean de bucurestean sau pe bucurestean de ala de la Iasi.
Pentru linistea ta afla ca de cand au dat gratuitatea am mers mai putin cu mijloacele de transport in comun decat inainte cand erau bilete/abonamente caci acum am bicicleta, masina si toti din anturaj si de la bloc au masini, transportul in comun il folosesc doar cand ma duc la munca si atat.
Eu ma retrag din discutie aici caci sustinatori tai cu mai putin de 15 postari in prima jumatate a anului s-au trezit sa intrebe unde este gluma la acest topic de glume, mai ramane sa se trezeasca si celalalt din zona Resita ca tacamul sa fie complet doar vor reusi ceva acesti 3 revolutionari care nu au reusit acum mai bine de 6 luni. Adica cu o informatie nu vine, o poza nici atata dar stai omule in banca ta si citeste informatile gratuit cum ai facuto pana acum nu te trezi odata la 6 luni sa te bagi la comanda intr-o discutie ce nu are legatura cu tine. Deci un mesaj pe 26 martie si altul postat aiurea azi pe 23 iunie, interesant foarte interesant.
|
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mier 24 Iun 2015, 00:27 | |
| - Dr2005 a scris:
- ... Braşovul a mers la extrem cu desfiinţarea transportului electric şi lărgirea străzilor. În plus, toate 3 sunt greu de ocolit... Centura Bucureştiului e o glumă proastă, a Iaşiului nu e deloc, iar a Braşovului acoperă doar segmentul Săcele - Triaj, deci dacă vrei în Sibiu sau Sighişoara tot prin oraş o iei, de regulă pe Saturn, ceea ce se vede cu ochiul liber.
Scuze ca ma bag si te contrazic,dar ce tot zici acolo? Troleibuze inca exista.PS: 101 era nr tramvaiului, cand circula. Centura care e destul de ok,si contrazice cu mult ceea ce zici tu. Ai centura de la Rasnov/Cristian-Ghimbav/Sibiu pana la Triaj/Harman-Sacele. - Dr2005 a scris:
- Giratoriul e un semn de înapoiere urbanistică, nu are ce căuta într-un oraş. Favorizează circulaţia în viteză şi intrarea pe principiul ,,ăla mai şmecher primul". Siguranţa pietonilor e zero absolut într-o astfel de amenajare rutieră.
Ca fapt divers, ai carnet de conducere? - Dr2005 a scris:
- ...Acum de la Livada Poştei dacă vrei să mergi spre Teatrul Dramatic trebuie să urci până la Piaţa Sfatului ca să traversezi legal strada.
Vad patru treceri (chiar colorate cu rosu) din Livada Postei pana la teatrul Sica Alexandrescu (Dramatic) fara sa te duci spre Piata Sfatului. Cat despre transportul in comun,ma abtin,am masina personala si cred ca am 20 de ani de cand nu l-am mai folosit. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mier 24 Iun 2015, 00:59 | |
| Lasati-l ca in 2006 cand a fost el ultima data la Brasov nu erau atatea giratori cate sunt acum, nu avea permis de conducere si nici Centura nu era gata, omul traieste doar din amintiri comparatile de acum 9 ani cu prezentul pentru el nu au valoare ce isi pune in cap aia reuseste cand e vorba sa iasa in evidenta sa arate ca stie el mai multe iar daca cineva i spune ca aici a gresit intelege tot cum vrea el si sapa si cauta pe site-uri gen transira informati pentru a veni cu noi replici. Eu il stiu personal din 2005 e baiat bun cateodata in rest gura il strica. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Despre transportul public local Mier 24 Iun 2015, 08:22 | |
| - ionutz72 a scris:
- Troleibuze inca exista.PS: 101 era nr tramvaiului, cand circula.
Câte troleibuze sunt zilnic la traseu? 8 pe linia 8 şi câte unul pe celelalte trasee. - Dr2005 a scris:
- Ca fapt divers, ai carnet de conducere?
De 5 ani. Fără accidente. Tu cum te încadrezi regulamentar în banda 4 ca să faci giratoriile? Că trebuie să te înscrii cu juma' de km înainte (50 m semnal în avans + 50 m manevra + iară 50 m semnal şi tot aşa). Ţi se pare normal? Respecţi această prevedere? - Dr2005 a scris:
- Vad patru treceri (chiar colorate cu rosu) din Livada Postei pana la teatrul Sica Alexandrescu (Dramatic) fara sa te duci spre Piata Sfatului.
Aşa e, m-am exprimat greşit. Dar dacă vrei din Livadă în Parcul N. Titulescu cât ocoleşti? - Citat :
- Cat despre transportul in comun,ma abtin,am masina personala si cred ca am 20 de ani de cand nu l-am mai folosit.
Şi ţi se pare normal ca într-un oraş de talia Braşovului să NU foloseşti transportul în comun? -- O să mut mesajele. _________________ :TTT:
|
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Despre transportul public local Mier 24 Iun 2015, 10:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Câte troleibuze sunt zilnic la traseu? 8 pe linia 8 şi câte unul pe celelalte trasee.
-Destule, dar nu pana la desfiintare cum te-ai exprimat. - Dr2005 a scris:
- De 5 ani. Fără accidente. Tu cum te încadrezi regulamentar în banda 4 ca să faci giratoriile? Că trebuie să te înscrii cu juma' de km înainte (50 m semnal în avans + 50 m manevra + iară 50 m semnal şi tot aşa). Ţi se pare normal? Respecţi această prevedere?
-Daca te sperie 4 benzi ,ce zice de 6? Daca conduci regulamentar,si nu asa, nu e greu. - Dr2005 a scris:
- Dar dacă vrei din Livadă în Parcul N. Titulescu cât ocoleşti?
-Un ocol de 30m, nu e un cap de tara - Dr2005 a scris:
- Şi ţi se pare normal ca într-un oraş de talia Braşovului să NU foloseşti transportul în comun?
-Nu ai inteles, avand auto personal, nu am avut nevoie. Nah, poate sunt eu mai comod. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Despre transportul public local | |
| |
| | | | Despre transportul public local | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |