|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+50lifetec Spartan1948 flov1982 Razvan Tudor decward marius664 billy752-istu cristi ar bobi gabrielcr sibiustation dan tm cristy79 ATM mielutu zburator TonyGFR ALEXCFR phnegativ CalinPiatraNeamt allred unguru22 Teodor Radu Tudor ANDU2100HP AndreiStefan Luna adytm Andrey_tm Sabik Vale didinul Jhonyla Adirmvl cardinal DUAL IonutCFR2009 Vitosa Mihai531 EuroNight maris.constantin 92Dragos Adrian78 manuela cristi CFR Dr2005 baiazid Nesebar razvan - trenuri Rarau Vlad 54 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Iul 16, 2013 6:31 am | |
| @andrey tm Vale se referea la Lugoj-Recas nu Lugoj - Buzias deci trebuie rebrusare. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR- un putrigai Mar Iul 16, 2013 10:44 am | |
| Ce infiintari de noi trenuri fratilor, asta e un topic asa ca sa se mai umple paginile unui forum pe care cred ca niciun "destept" din conducerea CFR nu a avut curiozitatea si bunul simt sa-l consulte.
hai sa privim realitatea cruda: disponibilizari a peste 2000 de persoane inclusiv de la Calatori in perioada imediat urmatoare.
Intre Bucuresti si Timisoara pe M900 mai sunt decat 3-4 trenuri in 24 ore adica sufla vantul pe linie.
Sa ne obisnuim cu reduceri de trenuri si conditii si personal pe caile ferate, CFR acum este ca unul pe aparate caruia i se amana moartea( viitoarea privatizare)
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Iul 16, 2013 11:21 am | |
| Mersul actual e făcut cu partea dorsală, asta se vede clar. Nu cred că merge atât de multă lume de la Bucureşti la Timişoara cât să fie nevoie de mai multe trenuri, în schimb e o mare problemă lipsa legăturilor cu trenurile de pe alte linii care se desprind din M900, legături care aduceau destui clienţi şi trenurilor Bucureşti - Timişoara. Că aşa... am mers şi eu cu IR 1693 (bine că l-au scos), că IR 1697 era IC pe atunci, şi a avut 3 vagoane... cu oameni în picioare până la Roşiori (toţi cu 5 RON la naş, a trebuit să mă rog de ei să îmi elibereze locul pe care aveam bilet), cu scaunele ocupate până la Craiova şi cu câte 10 oameni în vagon mai departe... deci din tot trenul, doar vreo 30 de călători au ajuns la Timişoara. Pe când dacă ar fi fost legături bune la/de la Târgu Jiu, Motru, Reşiţa poate mai se adunau ceva oameni.
Totuşi, e destul de adevărat că schema de personală e cam încărcată. Mă tem însă să nu se facă ca de obicei, adică să se înceapă disponibilizările cu cei din birouri, că ăia nu sunt în sindicat. În ultimii ani s-a concediat cu prioritate personal TESA... într-un hal fără de hal, să faci aprovizionarea unei societăţi doar cu 5 oameni e ca, greu. _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR- un putrigai Mar Iul 16, 2013 12:35 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Mersul actual e făcut cu partea dorsală, asta se vede clar. Nu cred că merge atât de multă lume de la Bucureşti la Timişoara cât să fie nevoie de mai multe trenuri, în schimb e o mare problemă lipsa legăturilor cu trenurile de pe alte linii care se desprind din M900, legături care aduceau destui clienţi şi trenurilor Bucureşti - Timişoara. Că aşa... am mers şi eu cu IR 1693 (bine că l-au scos), că IR 1697 era IC pe atunci, şi a avut 3 vagoane... cu oameni în picioare până la Roşiori (toţi cu 5 RON la naş, a trebuit să mă rog de ei să îmi elibereze locul pe care aveam bilet), cu scaunele ocupate până la Craiova şi cu câte 10 oameni în vagon mai departe... deci din tot trenul, doar vreo 30 de călători au ajuns la Timişoara. Pe când dacă ar fi fost legături bune la/de la Târgu Jiu, Motru, Reşiţa poate mai se adunau ceva oameni.
Totuşi, e destul de adevărat că schema de personală e cam încărcată. Mă tem însă să nu se facă ca de obicei, adică să se înceapă disponibilizările cu cei din birouri, că ăia nu sunt în sindicat. În ultimii ani s-a concediat cu prioritate personal TESA... într-un hal fără de hal, să faci aprovizionarea unei societăţi doar cu 5 oameni e ca, greu. Perfecta dreptate ai, nici sa nu mai aud de IC, noi nu avem nici infrastructura si nici conditii de IC ca vagoanele de clasa I la IR sunt aceleasi ca cele de la IC. 4- 5 trenuri intre Bucuresti si Timisoara via Craiova- Tr Severin sunt bine venite cu un regim cadentat. Daca IC pe M900 era o parcarie inclusiv pe M300 IC 531/532 par o smecherie la preturi avand in vedere intarzierile intre Cluj si Brasov, Tara asta acum poate sa aiba doar RE si IR:) M900 parca a devenit un M912 sau oricare secundara aferenta, intre Bucuresti si Severin 1591 si perechea ar putea fi extinsa la Timisoara, mi se pare la fel de stupid ca intre 06 si 14 sa nu ai nimic spre Bucuresti prin Craiova si apoi sa care IR 73 vagoanele goale ale trenului de anul trecut....O porcarie de mers, facuta cu parte dorsala , asa cum ai zis tu DR2005 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Iul 16, 2013 7:48 pm | |
| Propun un tren seara regio din Simeria/Deva catre Petrosani, care sa opreasca macar in sezonul turistic estival si in Ohaba de sub Piatra, e necesar pentru turistii ce se intorc dupamasa din Retezat. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 18, 2013 7:59 am | |
| Poate sa pastreze cateva trenuri IC gen pe linile 500 si 900 unde mai avem ceva de viteza.. dar cu alte preturi ! Se putea face dupa sistem MAV cumperi bilet rapid si inca un supliment (cam 2euro) daca doresti la IC dar la ce conducere are CFR-ul vrea sa scoata doar banii din buzunarul calatorilor ce nu mai merge si uite ca avem sute si sute de trenuri anulate ca lumea prefera maxi taxi. In tara asta IC trebuie cu pret IR ca sezonul trecut la trenurile CT-BUC cu putine opriri gen Buc-Craiova,Severin,Orsova,Herculane,Carans.,Lugoj -TIM atata nu in fiecare colt daca introduce preturi normale va avea o grad de ocupare sigura, calatori care doresc sa ajunga din A in B ziua cat mai repede si o sa alege IC-ul, iar asa poti sa scoti opririi care sunt degeaba ca nimena nu urca in tren.. azi maine opreste si in HC. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 18, 2013 11:00 am | |
| In rOMANIA nu mai exista rangul rapid .. ca noi "ne-am aliniat" la standardele europene ! Culmea prostiei c0nducerii CFR,pentru ca ,la altii exista bine mersi.. |
| | | AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6223 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 18, 2013 4:19 pm | |
| IR=Accelerat.Parerea mea este IC-urile nu-si au rostul la noi in tara.Ar trebui sa existe un singur rang superior si ala este cel de Accelerat.Dar asta-i doar parerea mea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 18, 2013 5:41 pm | |
| Parerea mea este ca in UE toate tarile trebuie sa aibe aceleasi denumiri la trenuri , sa fie ceva stas pentru toata lumea punct , nu sunt de acord ca fiecare tara sa aibe denumirile personale , daca ma duc in Croatia nu stiu care e Regio si care e IR , in Ungaria aceeasi poveste , alte denumiri , nu domnule , faci parte din UE atunci toate statele membre au aceleasi denumiri la trenuri sa inteleaga toata lumea . |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 18, 2013 8:22 pm | |
| Ce sa facem.. si oricum NU inteleg de ce romanica a introdus un sistem in timp ce unguri si nu stiu cine mai inspre vest inca mai au sistemul vechi ! Clar, cineva facea rost de miliarde asa.. toate aceste chestiile vin din Franta si Germania cele doua furatori ale tariilor Europene ! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Iul 19, 2013 12:43 pm | |
| - 92dragos a scris:
- "cele doua furatori ale tariilor Europene" !
Nu prea am inteles ce-ai vrut sa zici aici .. Revenind la subiect cu o corectare,IR = Accelerat la fostul pret de rapid. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Iul 19, 2013 2:47 pm | |
| Prețul la InterRegio nu este cuprins între cel de Accelerat și cel de Rapid? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Iul 19, 2013 4:35 pm | |
| Pretul nou de la IR este fostul pret de rapid -10% |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Iul 19, 2013 6:02 pm | |
| Depinde de distanţă. Pe distanţe foarte mici şi pe distanţe foarte mari e cam preţul de rapid. _________________ :TTT:
|
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier Iul 24, 2013 2:00 pm | |
| Dupa mine as prelungi trasa lui RE2021/2022 pana la Arad,Bucuresti N.-Craiova-Filiasi-Turceni-Rovinari-Tg.Jiu-Petrosani-Simeria-Deva-Arad.Pana prin anii 2000,P2021/2022 circula pe relatia Bucuresti Basarab-Craiova-Tg.Jiu-Petrosani-Simeria-Deva si era format din Loc+4 etajate+vag de cls1.Cum acum e RE si are opriri doar in statiile mai mari ar merge prelungita trasa lui pana la Arad.Plecare RE 2021 din Bucuresti N.,ora 08:45 si RE 2022 din Arad ,ora 10:00. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |