|
| Propuneri pentru mersul 2023/2024 | |
|
+12IonutCFR2009 IR1822 AeroX Laurentiu Ciobanu ciprian71 Saruman Adrian78 Dr2005 razvan - trenuri vlad237 cfr500 Vitosa 16 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Dum 07 Mai 2023, 21:10 | |
| Ca o primă propunere mi-aș dori o separare a trenurilor 1681 (Brașov)-București-Constanța de 1734 Cluj-București. Adică din Brașov 1681 să plece separat în jurul orei 17.30 iar 1734 să plece de la Cluj o oră mai târziu adică pe la 11 în loc de 10, și sosirea la București pe la 20.30 în trasa trenului 1636. Da știu o să-mi spuneți că ști domne 1734 vine de fapt de la Baia Mare ca tren RE 4006 și că la Brașov nu l-ar mai prinde pe 1730 Brașov - Galați. Nu are nimic, nu scrie nicăieri că 1734 deși se formează din 4006 trebuie să plece la 14 minute după sosire lui 4006. Sunt două trenuri distincte unul e RE celălalt e IR. Regionala Cluj chiar ar putea să le separe, 4006 să fie format din automotor desiro, 1734 să se formeze separat din stația Cluj. Iar dacă chiar sunt călători de la Cluj pentru Galați atunci să fie pus 1730 să vină de la Cluj în trasa din prezent a trenului 1734, iar 1734 să fie mutat la 13.30 din Cluj în trasa fostului tren 1736 Cluj - București (sosire 23), tren care nu mai există în mersul 2022/2023. Ca un plus al mutării lui 1734 de la 10 la 11 ar fi că la Brașov ar putea fi suplimentat cu vagoanele care ajung cu trenul RE 3003, ceea ce se întâmplă și în prezent în zilele de duminică când circulă tren 1636 și este format din vagoanele ajunse cu 3003. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2597 Varsta : 24 Reputatie : 7367 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Dum 14 Mai 2023, 12:47 | |
| De la noul mers, daca vor ajunge ramele electrice, vor fi schimbari mari. E posibil ca 1830/1832 sa fie impartit in 2. Iasi-Cluj si Galati-Iasi. Cred ca si IC Iasi-Suceva-Bucuresti va fi IR daca introduc rama electrica. Ramele sunt destinate si pentru traseul Cluj-Simeria-Arad-Timisoara, dar nu cred ca 1837/1838 sau 1763/1765 care are si grupa de Botosani (de pe sectie neelectrificata) sa treaca la rama electrica, implicit anularea grupe de Botosani. Daca se pune rama electrica pe actualele IR Suceava-Bucuresti cu grupa de Botosani si Piatra Neamt, vor disparea aceste grupe. Vom vedea cum vor fi impartite aceste 37 rame electrice.
|
| | | vlad237
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 3235 Data de inscriere : 19/02/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Dum 14 Mai 2023, 20:53 | |
| Mai multe destinatii de la noul mers cu plecare din statia Constanta! Ceva la Galati, Suceava.... Constanta geme de moldoveni.
Ca fapt divers, este a doua statie dupa Bucuresti Nord din punct de vedere al incasarilor si calatorilor expediati IN ORICE LUNA A ANULUI! (PE CIFRE) |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2597 Varsta : 24 Reputatie : 7367 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Dum 14 Mai 2023, 22:08 | |
| Ar trebui un IR de zi Constanta- Suceava/Iasi. La fel Brasov-Iasi/Suceava prin Ploiesti cu legaturi pentru Botosani/Piatra Neamt. Dar mai dureaza. https://mobilitate.eu/arf-licitatia-20rame-electrice/
https://www.youtube.com/watch?v=MIQpCm0OjFA&ab_channel=INASoci%C3%A9t%C3%A9 Aceste trenuri care vor ajunge la noi, nu cred ca au posibilitatea sa fie remocate de Diesel... Avem Magalia, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Piatra Neamt, Botosani care nu au linia electrificata, dar nici nu este un plan sa se cumpere ceva bi-mode. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 15 Mai 2023, 12:58 | |
| Ar putea cu o parte din aceste noi rame, operatorii privati sa introduca trenuri pe sectiile unde nu au trenuri: Iasi - Cluj, Timisoara - Cluj, Iasi - Bucuresti, Brasov - Cluj. Dar cel mai probabil vor inlocui trenurile second-hand care acum circula pe rutele consacrate, ce aduc pierderi minime: Bucuresti - Constanta/Brasov/Craiova/Buzau/Galati.
Iar CFR Calatori sa introduca aceste trenuri noi: - IR ori RE Timisoara - Craiova cu plecare pe la 8 sau 9, si retur cu plecare din Craiova intre 5.45 si 8 dimineata;
- IR intre Iasi si Cluj Napoca cu plecare din Iasi intre 13-14, retur cu plecare din Cluj Napoca intre 5.45-7.00 dimineata;
- IR intre Craiova si Cluj (via Targu Jiu, Deva) cu plecare din Craiova intre 6.00 si 9.00 a.m. si plecare din Cluj Napoca intre orele 13-15.00.
- IR intre Brasov si Suceava (via Comanesti), plecare din Brasov intre 13-15.00, retur cu plecare din Suceava intre 13.00-15.00 dupa amiaza.
Dar NU sunt suficienti mecanici de locomotiva. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 15 Mai 2023, 22:35 | |
| Ba eu cred că sunt mecanici mulți doar că domnul director al CFR Călători ar trebui să se implice mai mult. Concret să mai umble la turnusul mecanicilor, (d-l director a făcut deja niște schimbări, dar nu multe, pe un alt topic am pus link cu el când se contra cu Rodrigo la Etveș în emisiune după accidentul de la Pitești), ca să nu mai vedem anomalii de genul punctul de lucru x (nu-i dau numele) mecanicii acestui punct de lucru își fac orele împărțind un tren jumate-jumate. Concret trenul e IR și merge pe o distanță de 200 km din punctul A trecând prin punctul B și se oprește în C, ei bine punctul de lucru se află situat în B iar un mecanic duce trenul de la B la A și înapoi la B (fără să ia dormitor, de fapt nici nu are când în cele 2h cât stă în A) iar un alt coleg merge de la B la C și înapoi a doua zi la punctul B unde predă trenul altui coleg. Prinde și dormitor de noapte. Ce să înțelegem de aici că nu au trenuri suficiente pentru acel punct de lucru ca mecanicii să aibe cum să își facă orele de lucru. Și poate s-ar mai obține niște mecanici dacă s-ar lungi prestația unora care să ducă trenul mai spre 7h în conducere în simplificat. Nu să meargă 3h și apoi dormitor 8h. Iei poate un 8h dormitor dar acolo unde faci 7 ore de conducere. A da stai că intrăm pe tărâmul altor regionale și ne sar sindicatele în cap că le luăm pâinea de la gură colegilor de acolo. Dar totuși odată și odată tot trebuie spart buboiul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Mar 16 Mai 2023, 02:54 | |
| Buboiul nu ai cum să-l spargi decât dacă împarţi toate trenurile ca prestaţie în segmente de cca. 3h şi pui toţi mecanicii să penduleze pe acolo, ca să nu mai facă dormitor. Dar asta înseamnă o dată mers cadenţat şi a doua punctualitate măcar olandeză (să nu zic elveţiană), că dacă un tren a întârziat, a dat totul peste cap. Sau, cu titlul de proiect pilot, s-ar putea aplica treaba asta la regio, că acolo nu prea ai parcursuri de peste 4 ore. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Mar 16 Mai 2023, 09:54 | |
| Trebuie sa existe si destule trenuri intre capetele tari, intre localitatile aflate la mare distanta, exista destula cerere, chiar daca eu, tu momentan nu mai circulam. De ce sa fim obligati de catre CFR Calatori sa schimbam trenuri?
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 16 Mai 2023, 11:38, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18743 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24318 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Mar 16 Mai 2023, 11:21 | |
| Chiar ieri vorbeam cu un mecanic din Germania de la DB Regio pe.o secție de 23 de km fac pe zi doi mecanici unu de dimineață și unu dupamasa.Cu interval.de trenuri de 30 de min și undeva spre seara are o staționare mai mare de o ora.De dormitor nici vorba o zis că acolo nu se înghesuie nimeni sa ia dormitor Și la.noi s-ar putea asigura multe.trenuri cu un un mecanic daca trenul.X ajuns la Gara de Nord ar pleca în 30 d emin in alta direcție și ar fi pushpull și s-ar schimba mecanicii la.peron sau ar veni mecanic de manevra sau ăla de rezervă sa bage locomotiva rămasă în depou cu e la trenul 9922/9902 Târgu Jiu-Bucuresti.O parte din turnusul.asta de doi bani e datorat și de starea infrastructurii |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 05 Iun 2023, 19:11 | |
| Uite o propunere care trebuie să recunosc că nu e a mea, trebuie ceva tren Mangalia 22.30 Constanța 23.45 București 2.25 - 2.45 Brașov 5.30 Returul din Brașov să ajungă în Mangalia pe la 6. O zi plină la munte. Cred că ar fi rupere pentru constănțeni. Dar și pentru sezonul estival. Combinații se pot face, adică din ce trenuri se pot forma, dar nu le fac publice. |
| | | Saruman V.I.P Member
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 35 Localizare : Bulgaria/Gabrovo Reputatie : 5220 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 05 Iun 2023, 19:56 | |
| Something about the international trains? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4748 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 05 Iun 2023, 21:15 | |
| As putea dezvolta propunerea lui Vitosa cu atasarea grupei de la Mangalia la IR.74 pana la Arad. Ar putea fi o varianta in locul sezonierului 1921. Trebiue sa tinem cont ca linia 202 va fi aglomerata atunci cand incep lucrarile pe linia 100 . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 24 Iul 2023, 21:45 | |
| În contextul în care CFR Călători iar se confruntă cu un parc de vagoane subțiat iată ce se mai poate face pentru noul mers 1570 Galați 5.20 - București 8.54 Garnitura ar rămâne la peron și ar pleca înapoi la Galați la ora 10.00 1573 anulat în formatul București 8.11 - Galați 11.52 și va circula în formatul București 10.00 - Galați 13.41 De la Galați, vagoanele s-ar întoarce la București cu trenul 1576 Galați 17.45 - București 21.22 Înapoi la Galați dimineață cu 1571 dar mutat din formatul București 5.30 - Galați 9.04 în formatul București 6.00 - Galați 9.34 Înapoi la București cu 1574 Galați 14.30 - București 18.06 unde ar urma să formeze la peron trenul 1577. 1577 mutat din formatul București 17.55 - Galați 21.33 în formatul București 19.00 - Galați 22.38 Automat și trenul 1972 Constanța 18.45 - Galați 22.34 ar urma să fie mutat în formatul Constanța 18.30 - Galați 22.19
1572, 1575, 1576 sînt bine așa la orele la care sunt puse.
Revizia de vagoane Galați ar forma toate aceste trenuri IR Galați - București - Galați cu vagoane din seria 19/20/84-83. Nu am mai vedea aceste vagoane date la trenuri R pe Regionala Galați și nu am mai vedea nici etajate seria 26/36-16 pe trenurile 1573 și 1574. Celelalte trenuri (1571/72/75/76) sînt făcute tot cu 19/20/84-83uri de Galați. Bine și 1573/74 a avut tot cu 19/20-83uri dar au fost alocate sezonierului 1970/1972. Ăla își va încheia circulația în septembrie și uite cum mai facem rost de încă 5 vagoane 19/20-83uri mai ales când or începe studenții cursurile la facultate, și suplimentarea trenurilor cu vagoane în zilele de vineri și duminică.
Și combinația asta se va putea folosi și când or veni ramele alea electrice, ba chiar cu o staționare mai mică în GdN, asta că tot vedem că e greu cu manevrele și liniile libere în GdN.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Lun 24 Iul 2023, 22:37, editata de 1 ori |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4063 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 24 Iul 2023, 22:36 | |
| - Vitosa a scris:
- 1577 mutat din formatul București 17.55 - Galați 21.33 în formatul București 19.00 - Galați 22.38
Sustin si eu partea asta, chiar nu inteleg de ce de la mersul anterior la mersul actual i-au mutat plecarea cu 5 minute mai devreme, in conditiile in care e ultimul tren al zilei catre Galati. 1570 daca imi aduc bine aminte, la sosirea in Bucuresti, forma apoi un tren catre Pitesti. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9072 Reputatie : 14498 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 Lun 24 Iul 2023, 22:38 | |
| Laurențiu, asta a fost în mersul 2021/2022 când plecau la Pitești 9205/9210. Acuma le țin 8h în Grivița. Am dezvoltat subiectul pe un alt topic, la cel despre compunerea trenurilor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul 2023/2024 | |
| |
| | | | Propuneri pentru mersul 2023/2024 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |