Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

In jos 
+50
lifetec
Spartan1948
flov1982
Razvan Tudor
decward
marius664
billy752-istu
cristi ar
bobi
gabrielcr
sibiustation
dan tm
cristy79
ATM
mielutu zburator
TonyGFR
ALEXCFR
phnegativ
CalinPiatraNeamt
allred
unguru22
Teodor
Radu Tudor
ANDU2100HP
AndreiStefan
Luna
adytm
Andrey_tm
Sabik
Vale
didinul
Jhonyla
Adirmvl
cardinal
DUAL
IonutCFR2009
Vitosa
Mihai531
EuroNight
maris.constantin
92Dragos
Adrian78
manuela
cristi CFR
Dr2005
baiazid
Nesebar
razvan - trenuri
Rarau
Vlad
54 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Ian 2015, 17:23

IR 1970/1971 Galati - Braila - Urziceni - Mogosoaia - Sabareni - Titu - Pitesti - Slatina - Piatra Olt - Craiova - Filiasi - Orsova - Caransebes - Timisoara Nord - Arad - Oradea - Cluj Napoca - Ilva Mica - Suceava - Iasi - Barlad - Galati
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Ian 2015, 18:00

Si returul, pe unde ?
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr


Numarul mesajelor : 160
Varsta : 45
Localizare : Craiova
Reputatie : 4327
Data de inscriere : 01/07/2013

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Ian 2015, 18:56

IonutCFR2009 a scris:
IR 1970/1971 Galati - Braila - Urziceni - Mogosoaia - Sabareni - Titu - Pitesti - Slatina - Piatra Olt - Craiova - Filiasi - Orsova - Caransebes - Timisoara Nord - Arad - Oradea - Cluj Napoca - Ilva Mica - Suceava - Iasi - Barlad - Galati

Asta e tren turistic, nu? Ca alta utilitate nu ii vad....
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr


Numarul mesajelor : 160
Varsta : 45
Localizare : Craiova
Reputatie : 4327
Data de inscriere : 01/07/2013

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Ian 2015, 19:08

cardinal a scris:
dan tm a scris:

Karpaty, pe ce te bazezi cind propui capat de linie Galati? tocmai ce spunea userul cardinal ca galatenii nu prea pleaca asa departe de orasul lor.
Nu am spus ca nu pleaca departe, ci ca pleaca la Bucuresti Twisted Evil
Dar poate aia din Tecuci, Marasesti(desi din Marasesti sunt personale pana la Miercurea Ciuc) sa fie mai plimbareti


Pleaca la Bucuresti putini cu trenul... Din Galati au urcat aproximativ 30 de persoane, din Braila in jur de 100... Se pare ca la trenurile de acolo doar Braila mai da calatori, altfel ar merge goale.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Ian 2015, 19:52

cardinal a scris:
Si returul, pe unde ?

E fara retur. Tren in circuit. Very Happy
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Ian 2015, 20:44

sibiustation a scris:
Parerea mea e ca in loc de Brasov-Iasi nu mai bine lasa transa de Sibiu-Iasi(Suceava) sau mai fain de la Craiova sa plece si in Podu Olt sa ataseze grupa de la Sibiu si il facea tren de noapte si ajungea de dimineata in Iasi/Suceava in loc sa ajunga noaptea la ore "frumoase"?Am calculat eu timpul aproximativ cu plecare de la 18 din Craiova si sosire la 9 dimineata in Iasi.

Asa a fost initial, la 17:19 era din Craiova si la 10:51 ajungea in Iasi asta in mersul trenurilor 1991/1992 doar ca pe relatia Podu Olt-Sibiu mergea tur-retur, adica facea Craiova-Sibiu si apoi rebrusa si pleca Sibiu-Iasi, dar "specialistii" astia din ziua de azi, mai bine spus papagalii de la CFR habar nu au istoria cailor ferate si a mersului trenurilor, trenuri cu traditie si care taiau tara in lung si in lat, ei sunt iesiti de pe bancile scolii si nici nu stiu bine ce e ala tren dar au aere de mari "destepti" vin sa ne taie noua trenurile si sa spuna ca nu avem nevoie. Mad  Ani de zile am avut nevoie si a mers trenul, a mers treaba bine, erau trenurile pline, acum vin al de ciurii-burii sa ne taie trenurile si sa ne bage bucatele cu Desiro sau sa spuna ca un tren Galati-Tg Mures e egal cu unu care ar merge la Cluj, ce pretentii sa ai de la astfel de oameni incuiati si blocati in era prostiei.
Daca ei nu judeca sunt batuti in cap si spun ca Trenul Galati-Tg Mures nu avea clienti, pai cat de timpit sa fi sa nu realizezi ca e logic asta, ce e aia sa fie limitat la Tg Mures ca ala e trenu care mergea la Timisoara sau daca nu il mai bagi la Timisoara macar il bagai la Cluj ca am explicat asta, din Cluj ai legaturi spre tot Ardealul iar din Tg Mures ce legaturi ai? Spre Razboieni poate, aia e legatura? Vai steaua noastra pe mana cui am putut sa ajungem.
Revenim la Craiova-Iasi, ruta asta pe timp de noapte nu a durat mult, nici nu era placut sa mergi noaptea ca nu vedeai muntii si peisajele, a fost mutat pe timp de zi, si am fost cu el de mai multe ori, atat Craiova-Iasi cat si Iasi-Craiova, era o placere sa traversezi muntii de 2 ori, si sa vezi atatea peisaje magnifice, dar ce sa stie "specialistii" din bancile scolii crescuti in era internetului, nici tara nu vor ajunge sa o cunoasca, ca in ziua de azi preocuparea tinerilor este internetul/droguri/cluburi/bautura/sex. Pe vremuri preocuparea tinerilor era alta, o iesire pe munti, plimbari prin tara, tin minte si am si acum mersul trenurilor din anii '80 unde scrie asa:
Consulatati cat mai des mersul trenurilor, calatoriti sa va puteti cunoaste tara.
Ulterior a fost bagat pe timp de zi cu plecare din Craiova la 8 si soire in Iasi la 23, retur la 5 din Iasi si sosire in Craiova la 19.
Vremuri cu care CFR nu va mai avea treaba, nici cu trenuri adevarate cum erau pe vremuri dar nici cu puhoiul de lume ce era pe vremuri.
Nu ai cum sa faci trenul prea atractiv, asta e foarte clar, daca nu este tinut in spate de stat cu tarife mici, nu ai cum sa ai prea multi calatori mai ales acum ca au scazut preturile la benzina. Dca ne uitam pe ruta Bucuresti-Sinaia, bagi beznina de 80 de lei si faci dus-intors, deci daca mergi 3-4 persoane chiar iesi ieftin rau cu masina, in schimb la tren doar cu Regio platesti 20 de lei un drum si daca sunt 4 persoane ajungi la 80 de lei dus si faci 3 ore pe drum plus tramvaiul/autobuzu de acasa la gara si mers la ce ore vor ei, asa cu masina pleci din fata blocului pana in fata hotelului de exemplu la orice ora vrei si nu stai dupa nimeni si nimic dupa ce iti impun altii ca asa au ei frustrarile lor si visele de noapte.
Deci in situatia asta nu ai cum sa faci trenul profitabil. E de inteles de ce trenul x cu 3 vagoane circula gol, e de inteles de ce trenul y cu 4 vagoane e gol, e de inteles de ce trenul z cu 2 vagoane e gol iar lista continua.

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 01:03

Ani de zile am avut nevoie si a mers trenul, a mers treaba bine, erau trenurile pline, a scris:

Acuma, daca e sa fim cinstiti, l-am vazut si eu pe 255/258 de mai multe ori pe Valea Oltului, prin 1996 (ba chiar si prin Buzau, cand era derivat din cauza de lucrari) si din cate stiu eu, avea intre 7...9 vagoane.
In conditiile in care, in vremurile alea, trenurile Acc. serioase nu scadeau niciodata sub 12...ba majoritatea aveau si 15. Nu mai zic de sezoniere, care bateau la 16. Ceea ce demonstreaza ca da, erau calatori, dar comparativ cu alte rute trenul asta era orisicat destul de slab. La fel cum, tot in vremurile alea, A661/561 (brasoveanul care mergea ba la Iasi, ba la Suceava+Botosani, depinde de an) avea tot 7 vagoane.

Prin urmare, 18 ani mai tarziu...trenurile de 15 vagoane au acuma 5...trenurile de 7 vagoane au acum un Desiro, sau nu mai exista deloc. Uite, un alt exemplu de tren cu traditie, vechi de cand hau...Timisoara-Baia Mare, a ajuns tot la Desiro. Aici pe cine sa dam vina? ca nici macar nu i-au schimbat orarul cine stie ce. Asta e, cererea a scazut global. Ce a fost, a fost, acum trebuie aplicate alte principii economice. Oricat mi-ar placea mie garnituri lungi pentru A745/748, A255/258, P8051 de noapte, A321...sau mai stiu eu ce altceva...adevarul e ca iti trebuie rabdare si intuitie sa readuci omul la tren. Incepi cu un Desiro sau similar, arunci niscaiva reduceri...ca de, ai o concurenta acerba la autocare, TII TRENUL IN FUNCTIUNE chiar daca nu sare cu profitul din prima zi...si, daca ti-ai facut calculul de trasa/fezabilitate/ore bine, o sa vezi cu timpul ca Desiro-ul devine neincapator. Mai vii cu un Desiro, si doar cand ti se umple si ala incepi sa te gandesti la un LDH/EC +4-5 vagoane...Luati exemplu de la Regiotrans si trenul lor Brasov-Bucuresti. Acu' 3 ani era un amarat de automotor diesel care circula sub catenara...vai, blasfemie... si acuma sunt zile in care te uiti la el si nu se mai termina, de lung ce e. Aia de ce au putut? Cine are ochi de vazut, sa vada.




El nu are calatori din cauza timpilor foarte lungi de parcurs (umflati aiurea de "specialisti") care fac sa ajunga in Iasi dupa ora 1 noaptea... Inca de la inceput cand i-am vazut trasa am spus ca nu are cum sa aiba calatori - cel putin nu pe intreaga distanta, si ma tem ca si daca il fac Regio va fi aceeasi situatie. Trebuie sa ii schimbe mersul astfel incat sa ajunga in Iasi la o ora normala la cap si atunci poate-poate vor mai impusca ceva clienti a scris:

Aici e o problema un pic mai greu sesizabila. Trasa 1540/1541 are urmatorul orar : A 1540 Brasov 16.08 - Iasi 01.11 AM. A1541 Iasi 05.05-Brasov 13.37. Ceea ce nu se spune e ca trenul e facut de o singura garnitura (si probabil o singura locomotiva) care penduleaza toata ziua, iar garnitura respectiva are domiciliul in Brasov - statie in care sta doar 2h30'. Ca sa aiba ore mai acceptabile, ar trebui sa plece mai devreme din Brasov (sa zicem cu 1h30' ca sa ajunga inainte de miezul noptii in Iasi) si cu o ora mai tarziu din Iasi. Ceea ce are ca repercursiune directa faptul ca...adio o singura garnitura, iti trebuie doua, pentru ca trenul nu mai are timp sa ajunga in Brasov, sa i se faca pregatirea/verificarea de drum si sa plece iar in graficul de circulatie optim.
Prin urmare, ca sa ii schimbi orele si sa nu iti blochezi aiurea o a doua garnitura (=ineficienta), trebuie sa ii schimbi turnusul cu totul. Iar in momentul actual singura varianta la care ma pot gandi - exceptand combinarea cu Desiro-urile de Craiova- este imperecherea cu trasa IR1631/R3008 (eventual cu o rocada a garniturilor intre 3008 si 3010). In conditiile in care garnitura respectiva are deja niscaiva treaba cu trasa de Galati, practic iti trebuie un turnus multiplu/ajustat Galati-Bucuresti-Brasov-Iasi-Brasov-Bucuresti-Galati. Cu spargerea garniturii lui 1631 in 2 odata ajunsa in Brasov- pentru ca are prea multe vagoane fata de cat ii trebuie lui 1541. Parte din ele (3) pleaca la Iasi, celelalte (1, 2, 3, cat raman) se ataseaza la 1540 si se intorc in aceeasi zi la Bucuresti.
Sau, desigur o rama Z6100 cu rang de RE, care sa se imperecheze cumva cu trenurile de Rupea-Sighisoara.
Insa, atat timp cat trenul asta are o garnitura solo, neinfluentata de alte trase, nu prea ai alte variante de a lucra la orarul lui actual. (adica da, ai posibilitatea sa anulezi opririle de Regio de pe segmentul Brasov-Ciceu, dar alea cred ca iti recupereaa maxim 30 de minute, nu mai mult...insuficient pentru ce ne trebuie aici).
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 03:40

Karpaty a scris:

acum ca au scazut preturile la benzina. Dca ne uitam pe ruta Bucuresti-Sinaia, bagi beznina de 80 de lei si faci dus-intors, deci daca mergi 3-4 persoane chiar iesi ieftin rau cu masina,
Stai calm ca asta cu pretul mic la benzina nu va dura.

gabrielcr a scris:
Pleaca la Bucuresti putini cu trenul... Din Galati au urcat aproximativ 30 de persoane, din Braila in jur de 100... Se pare ca la trenurile de acolo doar Braila mai da calatori, altfel ar merge goale.
Uneori e aglomerat. Cand am fost intr-o vineri cu 1776, era plin 90 la suta.Facut crucea cu 1775, si ala parea plin.
Da e adevarat ca multi au masini. Si le place pe Autostrada Soarelui.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 11:44

ATM a scris:

Aici e o problema un pic mai greu sesizabila. Trasa 1540/1541 are urmatorul orar : A 1540 Brasov 16.08 - Iasi 01.11 AM. A1541 Iasi 05.05-Brasov 13.37. Ceea ce nu se spune e ca trenul e facut de o singura garnitura (si probabil o singura locomotiva) care penduleaza toata ziua, iar garnitura respectiva are domiciliul in Brasov - statie in care sta doar 2h30'. Ca sa aiba ore mai acceptabile, ar trebui sa plece mai devreme din Brasov (sa zicem cu 1h30' ca sa ajunga inainte de miezul noptii in Iasi) si cu o ora mai tarziu din Iasi. Ceea ce are ca repercursiune directa faptul ca...adio o singura garnitura, iti trebuie doua, pentru ca trenul nu mai are timp sa ajunga in Brasov, sa i se faca pregatirea/verificarea de drum si sa plece iar in graficul de circulatie optim.
Prin urmare, ca sa ii schimbi orele si sa nu iti blochezi aiurea o a doua garnitura (=ineficienta),  trebuie sa ii schimbi turnusul cu totul. Iar in momentul actual singura varianta la care ma pot gandi - exceptand combinarea cu Desiro-urile de Craiova-  este imperecherea cu trasa IR1631/R3008 (eventual cu o rocada a garniturilor intre 3008 si 3010). In conditiile in care garnitura respectiva are deja niscaiva treaba cu trasa de Galati,  practic iti trebuie un turnus multiplu/ajustat Galati-Bucuresti-Brasov-Iasi-Brasov-Bucuresti-Galati. Cu spargerea garniturii lui 1631 in 2 odata ajunsa in Brasov- pentru ca are prea multe vagoane fata de cat ii trebuie lui 1541. Parte din ele (3) pleaca la Iasi, celelalte (1, 2, 3, cat raman) se ataseaza la 1540 si se intorc in aceeasi zi la Bucuresti.
Sau, desigur o rama Z6100 cu rang de RE, care sa se imperecheze cumva cu trenurile de Rupea-Sighisoara.
Insa, atat timp cat trenul asta are o garnitura solo, neinfluentata de alte trase, nu prea ai alte variante de a lucra la orarul lui actual. (adica da, ai posibilitatea sa anulezi opririle de Regio de pe segmentul Brasov-Ciceu, dar alea cred ca iti recupereaa maxim 30 de minute, nu mai mult...insuficient pentru ce ne trebuie aici).  

Ai facut o varza totala aici.
IR 1631 se intoarce R 3006, ce treaba sa aibe cu 3008 si 3010 care sunt etajate? 1631/3006 sunt cu 21-87, 21-86, 84-96, cam asta gasesti la 1631/3006 si nu ai de ce sa le trimiti pe coclauri cand ele trebuie sa stea zilnic aici pe aceste 2 trenuri.
Galati-Brasov-Galati e facut cu garnitura de GL, care face intr-o zi acel tren 1731/1732 si atat, e bine cum e, ce rost are sa le ametesti si sa le trimiti aiurea cine stie pe unde, au vagoane 20-83 si 21-86.
La trenul 1540/1541 garnitura se roteste cu R 4513/4504, face Brasov-Iasi-Brasov dupa care e bagata in grupa la Brasov se scoate vagonul de clasa 1 si se trimite Brasov-Toplita-Brasov, apoi iar intra in grupa la BV se baga vagonul de clasa 1 si se trimite Brasov-Iasi-Brasov. E simplu ca "buna ziua" nu e nevoie de alte combinari cu ruperi si combinari de anumite garnituri de la alte revizii si alte trenuri care nu au treaba intre ele trimise pe la mama dracu, nu tata nu e nevoie de asa ceva. E bine asa cum e acum.

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Bdeem_8496_a
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr


Numarul mesajelor : 160
Varsta : 45
Localizare : Craiova
Reputatie : 4327
Data de inscriere : 01/07/2013

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 13:11

Citat :
Acuma, daca e sa fim cinstiti, l-am vazut si eu pe 255/258 de mai multe ori pe Valea Oltului, prin 1996 (ba chiar si prin Buzau, cand era derivat din cauza de lucrari) si din cate stiu eu, avea intre 7...9 vagoane.
In conditiile in care, in vremurile alea, trenurile Acc. serioase nu scadeau niciodata sub 12...ba majoritatea aveau si 15. Nu mai zic de sezoniere, care bateau la 16

Erau pline deoarece diferenta de pret dintre un personal si un Accelerat era foarte mica... De exemplu, daca un pret Craiova-Bucuresti este 30,5 lei la Regio, la Accelerat pretul ar fi 36-37 lei facand comparatie cu acele timpuri.
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr


Numarul mesajelor : 160
Varsta : 45
Localizare : Craiova
Reputatie : 4327
Data de inscriere : 01/07/2013

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 13:15

cardinal a scris:
[Uneori e aglomerat. Cand am fost intr-o vineri cu 1776, era plin 90 la suta.Facut crucea cu 1775, si ala parea plin.Da e adevarat ca multi au masini. Si le place pe Autostrada Soarelui.


Nu doar masini personale. Dubele au trasee de noapte catre Bucuresti si Aeroportul Otopeni, in timp ce ultimul tren ajunge in Bucuresti la ora 21.28, iar primul abia la 8.33. Este o diferenta de 11 ore neacoperita de trenuri...
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 14:10

Craiova-Iasi-Craiova fie ca circula prin Adjud-M Ciuc-Brasov fie circula prin Adjud-Ploiesti Sud-Sinaia-Brasov a avut si 10 vagoane ( o grupa de 7 vagoane Iasi-Craiova si o grupa de 3 vagoane Iasi-Sibiu detasate /atasate in Podu Olt pe vremea cand nu strabatea de 2 ori distanta P Olt-Sibiu-P Olt).
Sus In jos
sibiustation




Numarul mesajelor : 21
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4168
Data de inscriere : 16/07/2013

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 16:44

Daca nu le place la specialisti varianta Craiova-Iasi mai bine baga iarasi trenul de acum cativa ani Sibiu-Iasi(cu grupa de Suceava) care avea si trenul asta 6 vagoane dar tot timpul il vedeam ocupat in proportie de 50-60% la plecare din Sibiu dar pacat ca s-a rupt podul la Carta si nu la mai bagat din nou.Si sunt curios de inca un lucru ,se uita vreun specialist pe forumul asta ca sa vada ce zice "vocea poporului"?
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 17:06

S-au macar asa Iasi-Brasov-Sibiu-Iasi cu plecare la 5 din Iasi si la 13 din Sibiu
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Ian 2015, 18:12

,,Vocea poporului" de aici înseamnă vreo 2-3 oameni, care ar face o călători, maxim două pe an pe rutele pe care le susţin cu atâta tărie.
Oare călătorilor le cad picioarele dacă se mută la Braşov dintr-o garnitură în alta? Cei veniţi de la Iaşi cu 1540 care vor la Vâlcea au legătură la Braşov. Iar cine vrea de la Craiova la Iaşi trebuie să fie nebun să facă 14 - 15 ore prin Valea Oltului, când prin Bucureşti face 11.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Sus 
Pagina 11 din 17Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: