|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 15:38 | |
| Astazi
IR 1582 Constanta-Brasov 47 + 30-76, 20-83, 20-83, 20-83, 84-87. intarziere si azi 15 min. IR 14001 Constanta-Brasov Electrica + rama RIO si azi intarziere 20 min. IR 1528 Sibiu-Buc.Nord 47 + 2 1 2 2. vag 20-49 2xx cu 19-54. IR 1624 Sibiu-Buc.nord 47 + 2 1 2 vag 20-29 2xx cu 19-55. IR 1732 Galati-Brasov 47-0054 + 3 vag 20-55 cu vag 19-83 in loc de 19-87 cum era zilele trecute. IR 1621 Buc.Nord-Timisoara 47 + 22-96* + 20-49 xx, 30-76, 89-76, 84-96, 22-96, 20-49 xx. IR 1763 Brasov-Iasi 41-0199 + 20-49 201, 19-55 039, 20-49 212. IC 346 Buc.Nord-Wien 47 + 21-90, 21-90, 40-70, 71-90, 70-91. R 3003 Buc.Nord-Brasov 40/41 + 3 vag 26-16.
la ora 10:25 prin PL.Vest spre Brasov a trecut 41-0747 cu 4 vag alb-rosii BDZ, cls a 2-a seriile 29-50 sau 29-47 oricum carcasa la 3 din vag semana aproape identic cu 19/20/39-50-urile noastre. Nu avea mai mult de 50-60 km/h, zgomot sacaitor al rotilor, nu scria nimic pe ele, o usa deschisa la unul din vagoane si maxim 6-7 geamuri deschise din toata garnitura. IR 1732 Galati-Brasov a mers de la PL.Vest la Buda/Floresti.Prahova pe firul 2 depasind garnitura BDZ. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 15:46 | |
| Da,3001 are 6 vagoane pentru 3006 si 3008. Asa ar trebui sa aiba toate trenurile R Bucuresti-Brasov adica 6 vagoane.
19-83 pe IR 1732? De ce nu baga 19-83 pe 1582/3 ca sa arate trenul ala mai de doamne ajuta,de aceeasi culoare. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 16:10 | |
| Sau macar 10-70/90/91 in loc de 30-76 ca sa ii pastreze culoarea de 20-83 la mijloc si albastru la capat si in fata.
3001 chiar avea nevoie de 4-5 etajate si mai ales in week-end e numai bine 6 etajate mai ales ca s-au scurtat timpii de mers de la noul mers.
Atunci inseamna ca 3007 si 3009 se intorc ca 3002 la Bucuresti. Nu ar fi nevoie de 6 etajate pe Valea.Prahovei dar secotrul PL.Vest-Buc.Nord e cerere ptr cel putin 5 etajate.
Automotoare ADH pe ce trenuri circula, dar vag 20-31, si TE-urile Acvila ?? |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6349 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 18:19 | |
| Problema la CFR e ca nu au reviziile la vagoane, asa ca 1821/1822 are vagoane 20-49, 20-54 si 20-55, cum ti-e norocul, pe una din garnituri am vazut chiar pe 20-49-001. Nu stiu daca Aradul face garnitura ca inainte era Bucuresti-Arad facuta de Bucuresti si au ramas aceleasi garnituri de cand l-au prelungit la Constanta in locul R Mures ce mergea prin Sibiu pe vremuri(bine ca s-au cam terminat lucrarile si ar butea baga IR Mures iar prin Fagaras e alta poveste, dar ce se taie nu se mai pune la loc la CFR) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 18:42 | |
| 1732 avea în coadă un 20-49.2, cel puţin la Mizil îl avea. _________________ :TTT:
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5849 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 19:02 | |
| Dragos IR1732 merge combinat cu IR1578 (pana la Ploiesti), deci ultimele vagoane apartin garniturii de Bucuresti! |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 19:12 | |
| @ paal: Nu! Mai bine 1x19-83 + 4x20-83 ca sa arate ca un tren de litoral.Era bun sa fie mai devreme plecarea din Brasov spre CT si mai tarziu de ora 5 in CT spre BRasov. 1582 plecare la 12:00 din Constanta si sosire in Brasov la 18 iar plecarea din Brasov tot la 12:00 combinat cu 1763 pana la PL.Vest si sosirea la CT la 18.
ADH circula pe trenurile R de pe Brasov-Sibiu,Brasov-Fagaras. |
| | | electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5605 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: compunerea trenurilor Mier 14 Dec 2011, 19:22 | |
| TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 19:42 | |
| @Pall stii cumva unde circulau BDZ'urile ? Probabil mergeau la taiat )... sau poate la Brasov sa faca 20-49 2xx din ele =)). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 20:36 | |
| - dan tm a scris:
- Pai Regiotransul nu ataseaza /detaseaza grupa de Iasi in Ploiesti Vest?
Nu stiu cum e reglementata circulatia trenurilor reversibile in instructii, dar nu cred poate ramine locomotiva intercalata si atunci profitind de faptul ca statia Constanta e in bucla nu e nevoie sa faca manevrele alea cu locomotiva.
Adica locomotiva trage trenul pina la Ploiesti Vest. Detaseaza motorul de Iasi (e un motor X l-am vazut in Marasesti) trenul pleaca tras pina in Bucuresti Nord. Prin rebrusment pleaca impins la Constanta. Indiferent pe unde soseste in Constanta, poate pleca spre Bucuresti Nord tot impins astfel ca din Bucuresti pleaca tras si in Ploiesti Vest ataseaza la semnal motorul de la Iasi.
Desigur astea sint prezumtii, pina circula cineva cu el si ne spune cum se face de fapt.
In gara Constanta intra pe directa Palas-Cta, nu foloseste bucla pe Medeea, de fapt niciodata n-a folosito.
Electrica la Regiotrans Brasov-Buc-Cta circula asa : pana la Ploiesti Vest trage ramele, la Pl V trece la coada, de aici preia conducerea rama (electrica e inactiva), Buc-Cta trage electrica, Cta-Buc preia rama conducerea (electrica e inactiva), Buc-Pl V-Brasov trage electrica. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 20:45 | |
| - maryus74 a scris:
- (electrica e inactiva)
Electrica aia nu e niciodată inactivă, că ,,rama" e compusă din 3 vagoane ,,chioare", dar unul are un post de conducere de unde se comandă locomotiva din coada trenului. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 06:33 | |
| 1623 se intoarce ca 1528 iar 1527 ca 1624, ramane sa vedem in week-end care din ele se vor suplimenta cu vag.
Nu stiu unde se duceau BDZ-urile ptr ca m-au surprins si pe mine si mai ales zomotul arsurzitor pe care il scoteau rotile acelor vagoane.
Credeam ca Muntenia+Grupa lui 1527 va fa fi un tren la cel putin 9-10 vag, dar de unde se pare va ca va fi doar 4-5 + cele 3.
In ceea ce priveste pe 3002, azi avea 3 etajate. se pare ca 3 etajate se duc zilnic la Brasov dar se intorc pe alta parte !! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 09:08 | |
| R 5211 Ploiesti Sud - Miercurea Ciuc via Ghimes ce trenuri formeaza la intoarcere ca nu l-am gasit direct? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 11:42 | |
| - dan tm a scris:
- R 5211 Ploiesti Sud - Miercurea Ciuc via Ghimes ce trenuri formeaza la intoarcere ca nu l-am gasit direct?
R 5214 M.Ciuc-Focsani . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 12:15 | |
| sunt de-a dreptul stresanti cu compunerile lor de 3 vagoane la interregio.minim 4 vagaone ar trebui sa aiba aceste trenuri. cu 3 vagoane arata fix ca o cursa de navetisti. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |