| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5445 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 10:55 | |
| - ravers75 a scris:
- IC 581 l-a vazut cineva? ce compunere are?
In dimineata asta avea un 10-91 si doua 21-76. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 11:35 | |
| Azi IR 1582 in loc de vag 84-83 avea unul albastru posibil 84-87/89-87/21-76. la ora 10:00 a plecat din PL.Vest cu o int de 55 min. Compunerea : 47 + 30-76, 20-83, 20-83, 20-83, 84-87.
IR 1732 Galati-BRASOV = Loc 40/41 + Loc 47 posibil 821 sau 551 + 20-55, 19-87, 20-55, 20-55 intarziere 5 min.
IR 1528 SIBIU-BUC.NORD = 41-0004 + 20-49 2XX, 19-55, 20-49 2XX vag de Brasov cred ca erau, trenul era full.
IR 14001 CONSTANTA-BRASOV = Electrica + rama RIO. intarziere la PL.Vest 11:24 deci 90 min.
IR 1621 BUC.NORD-TIMISOARA si IR 1645 BUC.NORD-TG.MURES vin si ele intarziate de la Buc, insa nu cunosc motivele, pe A3 si Realitatea nu zice nimic.
|
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5905 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 11:51 | |
| - paall a scris:
- Azi IR 1582 in loc de vag 84-83 avea unul albastru posibil 84-87/89-87/21-76. la ora 10:00 a plecat din PL.Vest cu o int de 55 min.
Compunerea : 47 + 30-76, 20-83, 20-83, 20-83, 84-87.
IR 1732 Galati-BRASOV = Loc 40/41 + Loc 47 posibil 821 sau 551 + 20-55, 19-87, 20-55, 20-55 intarziere 5 min.
IR 1528 SIBIU-BUC.NORD = 41-0004 + 20-49 2XX, 19-55, 20-49 2XX vag de Brasov cred ca erau, trenul era full.
IR 14001 CONSTANTA-BRASOV = Electrica + rama RIO. intarziere la PL.Vest 11:24 deci 90 min.
IR 1621 BUC.NORD-TIMISOARA si IR 1645 BUC.NORD-TG.MURES vin si ele intarziate de la Buc, insa nu cunosc motivele, pe A3 si Realitatea nu zice nimic.
Cel mai probabil restrictiile nou venite de pe m1000,peris,scrovistea,crivina. azi dimineata la ora 5 ir1754 ir1642 intarziere 25 min ir1668 intarziere 15 min apoi ir361 50 min ir 382 60 min ir1822 35 min Ce sa mai ceri de la cfr? au redus timpii adica au scos intarzierile din timpul de mers. Timp mai scurt + cu intarzieri fara numar, fara numar |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5445 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 12:08 | |
| Motivul intarzierilor il reprezinta faptul ca noaptea trecuta s-au furat niste relee intre Buftea si Peris. Toate trenurile care au venit dinspre Ploiesti au avut intarzieri. 1668 a ajuns intre timp la 80 de minute, iar 5032 (cel din care se formeaza 5021) avea initial doar 20 de minute, insa dupa putin timp a ajuns si el pe la 80. Cresteau intarzierile de pe tabela mai ceva ca preturile de la o licitatie. |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 12:48 | |
| - ionutz85 a scris:
- manuela a scris:
- Scoop a scris:
- Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati
daa,ai mare dreptate inceea ce priveste bussines class pentru galati.basca ca e si distanta scurta. stii cumva daca pe bucuresti nord -iasi a ramas acest vagon la unul dintre cele 2 ic? in mersul vechi avea. Nu mai circula vagon bussines spre iasi, doar 2 cls 2 + 1 cls 1(fara vagon bar/bistro) la 561/563 am sa fac o sesizare in acest sens;eu sunt una dintre persoanele care-l foloseam in mod frecvent si nu era tocmai gol. nu este posibil asa ceva. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 12:56 | |
| 1837 Iasi-Timisoara tot cu 20-49 2xx circula ? |
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5905 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 13:01 | |
| - manuela a scris:
- ionutz85 a scris:
- manuela a scris:
- Scoop a scris:
- Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati
daa,ai mare dreptate inceea ce priveste bussines class pentru galati.basca ca e si distanta scurta. stii cumva daca pe bucuresti nord -iasi a ramas acest vagon la unul dintre cele 2 ic? in mersul vechi avea. Nu mai circula vagon bussines spre iasi, doar 2 cls 2 + 1 cls 1(fara vagon bar/bistro) la 561/563 am sa fac o sesizare in acest sens;eu sunt una dintre persoanele care-l foloseam in mod frecvent si nu era tocmai gol. nu este posibil asa ceva. Sper sa se rezolve. Eu as prefera ca in locul vag de cls 1 sa fie aceste vagoane,pe icc si la pretul de cls 1. Sa fim seriosi cati oameni circula cu clasa bussines platind biletul lor exorbitant Macar pe icc care leaga orasele mari cu bucurestiul |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 13:07 | |
| - karpaty a scris:
- 1837 Iasi-Timisoara tot cu 20-49 2xx circula ?
Da, tot 20-49 are in compunere si un 19-55. De altfel toate trenurile Iasi - Timisoara au in compunere 20-49/20-54 si 19-55. Macar daca se oboseau sa schimbe vag de cl I, din cate stiu odata cu noul mers e obligatorie climatizarea/AC la cl I! |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 13:13 | |
| - ravers75 a scris:
- karpaty a scris:
- 1837 Iasi-Timisoara tot cu 20-49 2xx circula ?
Da, tot 20-49 are in compunere si un 19-55. De altfel toate trenurile Iasi - Timisoara au in compunere 20-49/20-54 si 19-55. Macar daca se oboseau sa schimbe vag de cl I, din cate stiu odata cu noul mers e obligatorie climatizarea/AC la cl I! am s afac o sesizare si pentru aceasta neregula cu toate ca eu calatoresc cu dormit sau cuseta de la is la tm. nu este posibil asa o bataie de joc. bine c apun vag bune pe gl-buc pt cateva ore. este inadmisibil. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 14:15 | |
| - ravers75 a scris:
- karpaty a scris:
- 1837 Iasi-Timisoara tot cu 20-49 2xx circula ?
Da, tot 20-49 are in compunere si un 19-55. De altfel toate trenurile Iasi - Timisoara au in compunere 20-49/20-54 si 19-55. Macar daca se oboseau sa schimbe vag de cl I, din cate stiu odata cu noul mers e obligatorie climatizarea/AC la cl I! Banuiam ca 20-49 2xx vor ramane , multumesc de raspuns! |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 14:44 | |
| - karpaty a scris:
- ravers75 a scris:
- karpaty a scris:
- 1837 Iasi-Timisoara tot cu 20-49 2xx circula ?
Da, tot 20-49 are in compunere si un 19-55. De altfel toate trenurile Iasi - Timisoara au in compunere 20-49/20-54 si 19-55. Macar daca se oboseau sa schimbe vag de cl I, din cate stiu odata cu noul mers e obligatorie climatizarea/AC la cl I! Banuiam ca 20-49 2xx vor ramane , multumesc de raspuns! lasa,cat de curand n-o sa mai aiba asemenea vagoane. nu au decat sa le puna pe scurt parcurs. |
|
| |
FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 27 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5820 Data de inscriere : 06/02/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 16:09 | |
| Cine mai stie, ca R 2101 cu ce mai merge ? |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 16:34 | |
| De ar fi si pe 1821 si 1822 macar vagoane 20-49 2. Sper sa imi fie implinit acest vis, nu se poate sa fie 20-49 1 sau chiar 20-54 pe un tren cu parcurs atat de lung. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 16:42 | |
| Cred ca 1821/1822 e facut de revizia Arad de aia e asa penal!!Oricum e singurul tren mai serios facut de Arad in rest au numai personale!! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 16:45 | |
| 1821 mai bine ar fi facut de CT , cu vagoane 21-31 , ar fi mult mai bune decat 20-54/55 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|