| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 16:29 | |
| - karpaty a scris:
- Tren International Bucuresti-Beograd are aceeasi compunere adica cu vagoane 20-50 si 39-50 , la urma 3 vagoane pentru Timisoara 2 clasa 2 22-96 si un vagon clasa 1 19-76 .
Tren International Bucuresti-Sofia "Romania" are 1 vagon 21-80 pentru Sofia urmat de dormitorul pentru Istanbul si cuseta TCDD . Exista vreo explicatie (in afara de contrabanda) pentru care Bucuresti Nord - Beograd Dunav are halul asta de compunere in continuare? Vreun acord international, vreo problmea cu tensiunea/incalzirea pe partea sarbeasca? Totusi, 20-50-uri nu se mai folosesc in Romania decat pe Regio in zone 'delicate', pana si Regio-urile din zone decente au vagoane mai moderne... Nu cred sa mai existe 20-50-uri (sau vagoane din generatia respectiva, gen 20-47, 20-57 pe vreun alt tren IR din Romania)... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 16:37 | |
| La Sirbi e linia ne electrificata si incalzirea este pe abur din cate stiu , apoi mai este si treaba cu contrabanda si vagoanele sunt desfacute la granita din toate incheieturile , dar pentru ca la Sirbi incalzirea se face pe abur ar fi apte si vagoanele 21-80 asta rezulta ca nu sunt schimbate 20-50 doar pentru motivul ca se face contrabanda si sunt vandalizate la granita , alt motiv nu vad dece nu le schimba , iar ca o paranteza vagoanele aveau statia de domiciliu Bucuresti Obor . |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 19:05 | |
| Astazi IC 346 a avut EA 242-2 + 2xAVA 21-90 + cuseta + dormit + 70-91. IR 1583 a avut Softronic 003-8 fara grupa de Bucuresti. IR 1622 a avut Delfin 785 + 20-49+22-96+20-49+22-96+20-49. *20-49 nemodernizate.
Observatii: IR a fost gol,nu am vazut pe nimeni desi era ora 17:15 si mai erau 5 minute pana la plecare. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 20:21 | |
| - karpaty a scris:
- Tren International Bucuresti-Beograd are aceeasi compunere adica cu vagoane 20-50 si 39-50 , la urma 3 vagoane pentru Timisoara 2 clasa 2 22-96 si un vagon clasa 1 19-76 .
Azi dimineaţă, perechea a fost băgată la linia 14 (!!!!). - Citat :
- Tren International Bucuresti-Sofia "Romania" are 1 vagon 21-80 pentru Sofia urmat de dormitorul pentru Istanbul si cuseta TCDD .
Şi un vagon bulgăresc de clasa 1. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 20:55 | |
| Pai de unde vreti voi trenuri lungi? au fost ,,rupte in doua,,(1641/1642) si a mai rezultat unul 1647/1648, scurtate (1653/1654), a fost modificat si fostul 1767/1768 actualul 5301/5302/1550 cu alte vagoane decat precedentele din fostul mers, fosta grupa a lui 1631 ptr Sibiu a ajuns pe 1763/1764, au aparut alte trenuri ca 1553/1552, 1555/1556, 573/572, 583/582, 1645/1646, 1623/1624, de unde vagoane? parcul de vagoane la revizia Buc Grivita e la limita, Doamne fereste sa mai aiba loc si accidente cu scoaterea din uz a vagoanelor. Era sa uit de noile 1655/1656/1664, 1571/1572, 1551/1550 preluate de la revizia Buc Basarab, bine ca au scapat de etajate.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Lun 12 Dec 2011, 22:43, editata de 1 ori |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 22:31 | |
| La 1763/1764 Duminica am vazut ca scria pe ele(la ultimul vagon) Tr. 1641 dar ce compunere are 1641(sau avea..). Avea vagoane 20-49? |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 22:40 | |
| Stie cineva garnitura lu IR 1695/1696? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 23:11 | |
| Ce compunere au IC-urile ptr Constanta si IR 1840/1841 ?? Dar 1527/1528 si 1623/1624 trenurile ptr SIBIU.
un mare minus ptr IR BUC-BUZAU cu vag 22-96 in loc de 20-49 la ce distanta parcurge.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 01:16 | |
| - paall a scris:
- Ce compunere au IC-urile ptr Constanta si IR 1840/1841 ??
Dar 1527/1528 si 1623/1624 trenurile ptr SIBIU.
un mare minus ptr IR BUC-BUZAU cu vag 22-96 in loc de 20-49 la ce distanta parcurge.
1840/1841 B+A+B B-20-49 2xx de Satu Mare . Intradevar pe Buzau sa bage 22-96 , aiurea rau , astfel de vagoane sunt bune la un drum intins nu pentru 2 ore si apoi pauza toata noaptea dupa care se intoarce dimineata iarasi 2 ore si apoi pauza pana seara cand pleaca iara in cursa . |
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 07:43 | |
| Icc 551 bucurest nord i-suceava : Loc+vag bar/bistro+21-76(cls 2)+10-90(cls1)+21-76(cls2)+ grupa de iasi 3 vag 21-76 (2x cls2+1x cls1) icc 571 bucuresti nord- galati: gm 65-1384 + 2x 21-76(cls2)+ vag cls bussines waw :shock: (azi 13.12.2011) icc 591 bucuresti nord-tim nord loc + 3 vag 21-76 (2x cls 2+ 1x cls 1) ir 1591 bucuresti nord - dr turnu severin loc+ 3 vag cls2 21-87+ 1 vag cls1(20-83) |
|
| |
Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5263 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 09:12 | |
| Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati |
|
| |
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 09:21 | |
| Pe cfrcalatori.ro IC 571 figureaza doar cu cl. 1 si cl. a 2-a, asa ca e foarte probabil ca acel vagon business sa tina loc de clasa 1 (la fel cum a circulat un vagon business timp de cateva luni ca vagon clasa 1 pe grupa de Tg. Mures a IC531) |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 09:54 | |
| - Scoop a scris:
- Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati
daa,ai mare dreptate inceea ce priveste bussines class pentru galati.basca ca e si distanta scurta. stii cumva daca pe bucuresti nord -iasi a ramas acest vagon la unul dintre cele 2 ic? in mersul vechi avea. |
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 10:12 | |
| - Scoop a scris:
- Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati
Pai tinea loc de cls 1, si avea cam 10 calatori la plecare. |
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 10:13 | |
| - manuela a scris:
- Scoop a scris:
- Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati
daa,ai mare dreptate inceea ce priveste bussines class pentru galati.basca ca e si distanta scurta. stii cumva daca pe bucuresti nord -iasi a ramas acest vagon la unul dintre cele 2 ic? in mersul vechi avea. Nu mai circula vagon bussines spre iasi, doar 2 cls 2 + 1 cls 1(fara vagon bar/bistro) la 561/563 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|