|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 10 Ian 2014, 21:12 | |
| IR 1657/1658 20-87, 20-87, 19-83 10X, 20-87, 20-87
IR 1644 in aceasta dimineata la grupa de la TG.Mures nu mai avea vagonul de dormit si nici aseara IR 1641. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 10:48 | |
| - Katalyn a scris:
- IR 1657/1658 20-87, 20-87, 19-83 10X, 20-87, 20-87
IR 1644 in aceasta dimineata la grupa de la TG.Mures nu mai avea vagonul de dormit si nici aseara IR 1641. Era de asteptat dar nu V/S doamne.. sa puna alstom 19-76 de Mures la acest tren oricum am dat la cautare si nu mai apare in nici o directie vagonul de dormit. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 11:00 | |
| Tu nu esti sanatos la cap inca din momentul destramarii Yugoslaviei ! Cum Doamne feri sa vrei clasa 1 la trenul de noapte daca nu sunt calatori ? Eu mai bine l-as anula pentru ca e orice, numai nu tren de noapte propriu-zis. Era de asteptat sa nu mearga figura cu vagonul de dormit ; daca bagau o cuseta seria 50-30 Bcm fara clima dar cu conditii foarte bune de dormit, probabil ca lumea ar fi mers in numar mai mare acolo...Sau cel mai simplu, o oferta agresiva de a trage calatori, cumperi bilet tot drumul Tg Mures - Bucuresti sau invers cu 2 luni in avans si primesti loc automat la cuseta fara plata diferentelor tarifare ! Cu un dobitoc de talia lui Dorobantu la conducere, e lesne de inteles de ce Calatoriul se tot plimba pe marginea prapastiei spre faliment :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 11:04 | |
| Ar merge lume cu cls1 daca nu are cuseta/dormit dar mai asteapta sa vedem asa ceva deja au inceput anulari urmatorul o sa fie 1822 sau 1664 draq stie. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 11:41 | |
| Merge lumea o laie ! Daca nimeni nu-si permite mai mult de 75-80 de lei sa dea pe bilet la clasa a 2-a, sa nu te gandesti ca va fi cerere la clasa 1. Poate daca downgradezi 19-55 si 19-80 ca vagoane de clasa a 2-a dar curatate, nu jerpelite si cu gume de mestecat lipite de fotolii... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 14:21 | |
| - 92dragos a scris:
- Ar merge lume cu cls1 daca nu are cuseta/dormit dar mai asteapta sa vedem asa ceva deja au inceput anulari urmatorul o sa fie 1822 sau 1664 draq stie.
Nu merge nimeni , este scump , tu nu realizezi ce spui , daca tu ai bani si iti permiti sa ii arunci pe clasa 1 sau cuseta asta nu inseamna ca toata lumea o face , in Romania salariul la majoritatea este pe la 800-900 maxim 1000 , din acesti bani trebuie sa traiasca o luna de zile , mancarea care e cea mai scumpa apoi utilitatile , daca mai ai si un copil atunci deja e tragic sa nu mai vorbim si de haine plus incaltaminte ca multi au o pereche de incaltari pentru jumatate de an pana se strica si atunci cumpara alta pe care la fel o tine cat rezista , deci nu mai face aceste afirmatii ca populatia din Romania este saraca , asta este adevarul . Toati cauta sa mearga cat mai ieftin si daca duba aia nenorocita este mai ieftina ca trenu cu 10 lei atunci sa fi sigur ca lumea alege duba , poti sa spui tu ca trenul e mai sigur de 1000 de ori , pe om il intereseaza sa mearga mai ieftin , noi privim trenul si mersul cu trenul din punctul de vedere al pasionatului si de asta mai mergem si noi cu trenul dar trenul in Romania este un mijloc de transport scump , merge prost , face mult pe drum si de multe ori coinditiile sunt vai si amar asta la clasa 2 unde biletul este destul de scump sa nu mai spunem de cuseta si dormitor unde automat biletul este enorm de mult , cu un bilet la dormitor ajungi sa mergi dus-intors cu clasa 2 sau cu duba plus ca poate iti raman si bani si atunci de ce sa mergi la dormitor ? doar asa sa arunci banii pe fereastra . Am mers cu 4546 pe 26 Decembrie Tirgu Mures-Deda , nici atunci nu a avut vagonul de dormit iar la clasa pentru Bucuresti daca gaseai 30 de calatori maxim , poate ca era si ziua de Craciun dar adevarul este ca lumea NU mai merge cu trenul cum mergea pe vremuri , nu este atractiv pentru populatie cu nimic . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 14:39 | |
| Grupa asta de Tirgu-Mures e goala pe Brasov-Mures-sunt maxim 20-30 calatori pe toata distanta, la clasa I bate vantul-bine, cand era vagon! Vagonul cuseta ar fi avut succes, vagonul de dormit ioc! Si cuseta cu 4 locuri este scumpa, mai ales ca trebuie sa platesti de 2 ori suplimentul! Am facut o simulare si ajungi 185 lei pe toata distanta! Eu voi fi nevoit sa-l folosesc, binenteles daca mai ramane acest vagon in februarie, in felul urmator: Bucuresti-Deda cuseta si Deda-Mures vagon clasa, rezulta o economie de 50 lei! Dus intors imi ramane 100 lei! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 14:47 | |
| De ce sa platesti de doua ori suplimentul ? de exemplu la vagonul clasa 2 cand am mers cu 1643 Bucuresti-Salva si apoi se transforma in 4133 Salva-Sighet , pe bilet apre acelasi loc si vagon si se plaeste o singura data acel loc , la cuseta e diferit ? platesti de doua ori ?
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Sam 11 Ian 2014, 14:51, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 14:50 | |
| Sint multe trenuri cu clasa I pusa degeaba... Poate nu ar fi stricat sa comande CFR-ul ceva vagoane 39-XY. Ar fi avut 4 compartimente X 6 locuri = 24 de locuri pentru clasa I. Astea ar fi fost foarte bune pentru destule trenuri. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:01 | |
| - Karpaty a scris:
- De ce sa platesti de doua ori suplimentul ?
O fi vrut sa zica suplimentul de cuseta clasa 1 (4 paturi / compartiment) ca e de 2x mai scump decat cel de cuseta clasa a 2-a (6 paturi / compartiment). Cuseta ar fi avut un succes demential pe Tirgu Mures in randul pensionarilor si mai ales al studentilor, fiind DOAR 45 lei biletul la clasa a 2-a cu cupoane pe toata distanta Tirgu Mures - Bucuresti sau retur, studentii si-ar permite sa mai dea diferenta si sa doarma bustean pana la destinatie. Si am zis, nu trebuie bagata o cazatura de 40-31 sau 44-31, suficient era daca repartizau pe Tirgu Mures 2 din cele 5 cusete Bcm 50-30 (ex-DB Bcm 243) fara clima dar mult mai atragatoare cu interiorul mai retro din anii '90 si probabil mult mai calduroase decat versiunile inzestrate cu clima. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:13 | |
| - Karpaty a scris:
- De ce sa platesti de doua ori suplimentul ? de exemplu la vagonul clasa 2 cand am mers cu 1643 Bucuresti-Salva si apoi se transforma in 4133 Salva-Sighet , pe bilet apre acelasi loc si vagon si se plaeste o singura data acel loc , la cuseta e diferit ? platesti de doua ori ?
Pentru ca asa aparea in aplicatia infofer, nu stiu, poate ca se schimba numarul trenului! Acum am cautat pe infofer si vad ca a disparut vagonul de dormit din compunere! |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:20 | |
| Karpaty trebuie pus tigara si bautura la o parte.. asta de exmeplu.. sau nu trebe naiphone de 10milioane dar mno.. totii oameni sunt altfel. cu banii alea platesti poti plati o diferinta de clasa de cateva ori
Ultima editare efectuata de catre 92dragos in Sam 11 Ian 2014, 15:41, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:25 | |
| Deci sa luam cazul trenului 1641 , Bucuresti-Dej apoi se face 4090 Dej-Satu Mare , daca iei bilet Bucuresti-Satu Mare primesti acelasi loc pe intreaga distanta si il platesti o singura data , cand dai cautare pe infofer , selectezi la primul tren clasa 2 sau cuseta iar la al doilea adica la RE pui fara rezevare , acela este pretul corect pe care il platesti la casa , tu probabil ai pus si la primul cuseta si la al doilea cuseta si de asta zici ca platesti de doua ori rezervarea la cuseta dar daca tu mergi din Bucuresti sau din Ploiesti ori din Brasov la acel IR si el se transforma in parcurs in RE atunci locul ramane acelasi si nu se mai plateste cand se transforma rangul trenului .
Aceeasi treaba si pentru Bucuresti-Tg Mures daca pleci cu 1641 la grupa Mures platesti rezervarea o singura data iar la transformarea in RE ramai pe acelasi loc platit deja . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:30 | |
| Da, asa am facut, da' nu stiu daca se aplica si la cuseta principiul emis de tine! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:32 | |
| Acum nu mai poti vedea daca e asa su nu ca au scos vagonul de dormit de pe Mures , poate doar daca mergi pe alta ruta unde este la fel , gen Bucuresti-Sighet/Satu Mare , aici poti vedea acest aspect daca la cuseta sau dormit platesti de doua ori suplimentul dar eu zic sigur ca nu , se plaste o singura data rezervarea . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |