Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

In jos 
+67
19jimmy84
ionutz85
alex.barac.5
Bobby_TM
ATM
alexul
alex1987
AndreiSV
rizelgeorgel2004
florin29sv
Vale
ttavi
DPS
baiazid
decward
Rarau
The Legend
NicuS
manuela
@ndrey
j o a n t a
celmaifidel
lapsanszkitamas
Vlad Singeorzan
Jhonyla
riciu
cristi ar
Razvan Tudor
lifetec
KQQ
cristy79
alex.alexus.tm
AeroX
phnegativ
COSTACHE MIHAIL
Sabik
cristi CFR
stefan_br
Norbi
Livius0202
mtk
maris.constantin
Dr2005
cfr500
Ryan Anderson
MariusM
Katalin4653
Andrey_tm
IonutCFR2009
ALEXCFR
Alex Avram
AndiCFR
Teodor
DUAL
Spartan1948
Adrian78
Radu Tudor
allred
cardinal
Vitosa
Vlad
Warrior12
Adirmvl
kristi kkk
Nesebar
mureseanu_976
92Dragos
71 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 33 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeVin 10 Ian 2014, 21:12

IR 1657/1658 20-87, 20-87, 19-83 10X, 20-87, 20-87

IR 1644 in aceasta dimineata la grupa de la TG.Mures nu mai avea vagonul de dormit si nici aseara IR 1641.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 10:48

Katalyn a scris:
IR 1657/1658 20-87, 20-87, 19-83 10X, 20-87, 20-87

IR 1644 in aceasta dimineata la grupa de la TG.Mures nu mai avea vagonul de dormit si nici aseara IR 1641.
Era de asteptat dar nu V/S doamne.. sa puna alstom 19-76 de Mures la acest tren oricum am dat la cautare si nu mai apare in nici o directie vagonul de dormit.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats11
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8095
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 11:00

Tu nu esti sanatos la cap inca din momentul destramarii Yugoslaviei ! Cum Doamne feri sa vrei clasa 1 la trenul de noapte daca nu sunt calatori ? Eu mai bine l-as anula pentru ca e orice, numai nu tren de noapte propriu-zis.
Era de asteptat sa nu mearga figura cu vagonul de dormit ; daca bagau o cuseta seria 50-30 Bcm fara clima dar cu conditii foarte bune de dormit, probabil ca lumea ar fi mers in numar mai mare acolo...Sau cel mai simplu, o oferta agresiva de a trage calatori, cumperi bilet tot drumul Tg Mures - Bucuresti sau invers cu 2 luni in avans si primesti loc automat la cuseta fara plata diferentelor tarifare ! Cu un dobitoc de talia lui Dorobantu la conducere, e lesne de inteles de ce Calatoriul se tot plimba pe marginea prapastiei spre faliment :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 11:04

Ar merge lume cu cls1 daca nu are cuseta/dormit dar mai asteapta sa vedem asa ceva deja au inceput anulari urmatorul o sa fie 1822 sau 1664 draq stie.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats11
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8095
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 11:41

Merge lumea o laie ! Daca nimeni nu-si permite mai mult de 75-80 de lei sa dea pe bilet la clasa a 2-a, sa nu te gandesti ca va fi cerere la clasa 1. Poate daca downgradezi 19-55 si 19-80 ca vagoane de clasa a 2-a dar curatate, nu jerpelite si cu gume de mestecat lipite de fotolii... Laughing 

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:21

92dragos a scris:
Ar merge lume cu cls1 daca nu are cuseta/dormit dar mai asteapta sa vedem asa ceva deja au inceput anulari urmatorul o sa fie 1822 sau 1664 draq stie.

Nu merge nimeni , este scump , tu nu realizezi ce spui , daca tu ai bani si iti permiti sa ii arunci pe clasa 1 sau cuseta asta nu inseamna ca toata lumea o face , in Romania salariul la majoritatea este pe la 800-900 maxim 1000 , din acesti bani trebuie sa traiasca o luna de zile , mancarea care e cea mai scumpa apoi utilitatile , daca mai ai si un copil atunci deja e tragic sa nu mai vorbim si de haine plus incaltaminte ca multi au o pereche de incaltari pentru jumatate de an pana se strica si atunci cumpara alta pe care la fel o tine cat rezista , deci nu mai face aceste afirmatii ca populatia din Romania este saraca , asta este adevarul . Toati cauta sa mearga cat mai ieftin si daca duba aia nenorocita este mai ieftina ca trenu cu 10 lei atunci sa fi sigur ca lumea alege duba , poti sa spui tu ca trenul e mai sigur de 1000 de ori , pe om il intereseaza sa mearga mai ieftin , noi privim trenul si mersul cu trenul din punctul de vedere al pasionatului si de asta mai mergem si noi cu trenul dar trenul in Romania este un mijloc de transport scump , merge prost , face mult pe drum si de multe ori coinditiile sunt vai si amar asta la clasa 2 unde biletul este destul de scump sa nu mai spunem de cuseta si dormitor unde automat biletul este enorm de mult , cu un bilet la dormitor ajungi sa mergi dus-intors cu clasa 2 sau cu duba plus ca poate iti raman si bani si atunci de ce sa mergi la dormitor ? doar asa sa arunci banii pe fereastra .
Am mers cu 4546 pe 26 Decembrie Tirgu Mures-Deda , nici atunci nu a avut vagonul de dormit iar la clasa pentru Bucuresti daca gaseai 30 de calatori maxim , poate ca era si ziua de Craciun dar adevarul este ca lumea NU mai merge cu trenul cum mergea pe vremuri , nu este atractiv pentru populatie cu nimic .

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_a
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7657
Data de inscriere : 25/08/2008

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:39

Grupa asta de Tirgu-Mures e goala pe Brasov-Mures-sunt maxim 20-30 calatori pe toata distanta, la clasa I bate vantul-bine, cand era vagon! Vagonul cuseta ar fi avut succes, vagonul de dormit ioc! Si cuseta cu 4 locuri este scumpa, mai ales ca trebuie sa platesti de 2 ori suplimentul! Am facut o simulare si ajungi 185 lei pe toata distanta! Eu voi fi nevoit sa-l folosesc, binenteles daca mai ramane acest vagon in februarie, in felul urmator: Bucuresti-Deda cuseta si Deda-Mures vagon clasa, rezulta o economie de 50 lei! Dus intors imi ramane 100 lei!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:47

De ce sa platesti de doua ori suplimentul ? de exemplu la vagonul clasa 2 cand am mers cu 1643 Bucuresti-Salva si apoi se transforma in 4133 Salva-Sighet , pe bilet apre acelasi loc si vagon si se plaeste o singura data acel loc , la cuseta e diferit ? platesti de doua ori ?

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Sam 11 Ian 2014, 14:51, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 14:50

Sint multe trenuri cu clasa I pusa degeaba... Poate nu ar fi stricat sa comande CFR-ul ceva vagoane 39-XY. Ar fi avut 4 compartimente X 6 locuri = 24 de locuri pentru clasa I. Astea ar fi fost foarte bune pentru destule trenuri.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8095
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 15:01

Karpaty a scris:
De ce sa platesti de doua ori suplimentul ?

O fi vrut sa zica suplimentul de cuseta clasa 1 (4 paturi / compartiment) ca e de 2x mai scump decat cel de cuseta clasa a 2-a (6 paturi / compartiment).
Cuseta ar fi avut un succes demential pe Tirgu Mures in randul pensionarilor si mai ales al studentilor, fiind DOAR 45 lei biletul la clasa a 2-a cu cupoane pe toata distanta Tirgu Mures - Bucuresti sau retur, studentii si-ar permite sa mai dea diferenta si sa doarma bustean pana la destinatie. Si am zis, nu trebuie bagata o cazatura de 40-31 sau 44-31, suficient era daca repartizau pe Tirgu Mures 2 din cele 5 cusete Bcm 50-30 (ex-DB Bcm 243) fara clima dar mult mai atragatoare cu interiorul mai retro din anii '90 si probabil mult mai calduroase decat versiunile inzestrate cu clima.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7657
Data de inscriere : 25/08/2008

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 15:13

Karpaty a scris:
De ce sa platesti de doua ori suplimentul ? de exemplu la vagonul clasa 2 cand am mers cu 1643 Bucuresti-Salva si apoi se transforma in 4133 Salva-Sighet , pe bilet apre acelasi loc si vagon si se plaeste o singura data acel loc , la cuseta e diferit ? platesti de doua ori ?
Pentru ca asa aparea in aplicatia infofer, nu stiu, poate ca se schimba numarul trenului! Acum am cautat pe infofer si vad ca a disparut vagonul de dormit din compunere!
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 15:20

Karpaty trebuie pus tigara si bautura la o parte.. asta de exmeplu.. sau nu trebe naiphone de 10milioane dar mno.. totii oameni sunt altfel. cu banii alea platesti poti plati o diferinta de clasa de cateva ori  Laughing

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Cats11


Ultima editare efectuata de catre 92dragos in Sam 11 Ian 2014, 15:41, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 15:25

Deci sa luam cazul trenului 1641 , Bucuresti-Dej apoi se face 4090 Dej-Satu Mare , daca iei bilet Bucuresti-Satu Mare primesti acelasi loc pe intreaga distanta si il platesti o singura data , cand dai cautare pe infofer , selectezi la primul tren clasa 2 sau cuseta iar la al doilea adica la RE pui fara rezevare , acela este pretul corect pe care il platesti la casa , tu probabil ai pus si la primul cuseta si la al doilea cuseta si de asta zici ca platesti de doua ori rezervarea la cuseta dar daca tu mergi din Bucuresti sau din Ploiesti ori din Brasov la acel IR si el se transforma in parcurs in RE atunci locul ramane acelasi si nu se mai plateste cand se transforma rangul trenului .

Aceeasi treaba si pentru Bucuresti-Tg Mures daca pleci cu 1641 la grupa Mures platesti rezervarea o singura data iar la transformarea in RE ramai pe acelasi loc platit deja .

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_a
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7657
Data de inscriere : 25/08/2008

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 15:30

Da, asa am facut, da' nu stiu daca se aplica si la cuseta principiul emis de tine!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitimeSam 11 Ian 2014, 15:32

Acum nu mai poti vedea daca e asa su nu ca au scos vagonul de dormit de pe Mures , poate doar daca mergi pe alta ruta unde este la fel , gen Bucuresti-Sighet/Satu Mare , aici poti vedea acest aspect daca la cuseta sau dormit platesti de doua ori suplimentul dar eu zic sigur ca nu , se plaste o singura data rezervarea .

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2014  Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Compunerea trenurilor din Romania - 2014  Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2014
Sus 
Pagina 1 din 66Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 33 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: