|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 18:03 | |
| Corona , a ramas tot cu vagoanele MAV ? daca da inseamna ca e cel mai bun tren de noapte de mers spre Ungaria chiar daca ocoleste confortul e mult mai bun decat in 21-90 CFR . |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5783 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 18:31 | |
| da, a ramas tot cu vagoane MAV. Insa cuseta si mai ales vagonul de dormit sunt net inferioare celor de pe Dacia si Ister. E drept insa ca si pretul suplimentelor este considerabil mai mic la Corona, fata de Ister si Dacia |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 18:38 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- da, a ramas tot cu vagoane MAV. Insa cuseta si mai ales vagonul de dormit sunt net inferioare celor de pe Dacia si Ister. E drept insa ca si pretul suplimentelor este considerabil mai mic la Corona, fata de Ister si Dacia
Pai decat sa merg la Budapesta cu Ister si sa stau in vagon de clasa la comun mai bine cu Corona chiar daca ocoleste , confortul vagoanelor MAV e superior celor CFR . Pe mine ma interesaza vagoanele clasa cuseta este scumpa mai ales dormitorul si te baga si cu altii in compartiment asa mai bine la clasa si mai ieftin si poate gasesti si un comp. mai liber . |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5783 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 18:53 | |
| totul este relativ: depinde cat de obosit esti cand pleci, si mai ales cat de obosit vrei sa ajungi la destinatie. La Corona, cuseta de 6 costa 9 euro, iar vagonul de dormit cu 3 paturi costa 15 euro, adica cu 6 euro si respectiv 12 euro mai mult decat locul pe scaun: un pret mai mult decat decent avand in vedere castigul de confort. Oricum si compartimentul de clasa a 2-a il mai imparti cu altii.
Iar cand mai calatoresti cu inca cineva, vagonul de dormit ofera o experienta de calatorie de neegalat: poti sa te schimbi in pijama si in papuci de casa, iar dimineata savurezi cafeaua semi-adormit si inca intins in pat (MAV de exemplu ofera si mic dejun in pretul suplimentului). Apoi esti in forma pentru serviciu sau turism. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 18:58 | |
| AStazi R 2503 Brasov-Fagaras era compus dintr-un automotor ADH 11 cu destui calatori in el. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 20:47 | |
| - karpaty a scris:
- 1821 mai bine ar fi facut de CT , cu vagoane 21-31 , ar fi mult mai bune decat 20-54/55
Nu cred că sunt suficiente. Pe de altă parte, e tren de noapte, deci nici vara nu prea e nevoie de climă, iar 20-54/55 au fotolii destul de bune (că sunt jegoase e altă mâncare de peşte, dar şi cele de 20-49 vor ajunge la fel în 2 - 3 ani). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 21:01 | |
| - Dr2005 a scris:
- karpaty a scris:
- 1821 mai bine ar fi facut de CT , cu vagoane 21-31 , ar fi mult mai bune decat 20-54/55
Nu cred că sunt suficiente. Pe de altă parte, e tren de noapte, deci nici vara nu prea e nevoie de climă, iar 20-54/55 au fotolii destul de bune (că sunt jegoase e altă mâncare de peşte, dar şi cele de 20-49 vor ajunge la fel în 2 - 3 ani). Da asa este numai ca 20-54/55 nu au ce cauta pe un tren unde dai o sacosa de bani cand pe trenurile regio mergi cu aceleasi conditii la jumate din tariful unui IR , degeaba au fotolii bune daca geamu e blocat , stricat si intra frigu pe acolo sau te trage curentul plus ca sunt jegoase de atatia ani in exploatare , usile nu se mai inchid bine la o viteza mai mare se deschid singure , prize nu au , clima nu , deci clar ca nu au ce cauta pe un tren IR astfel de vagoane care le gasesti in toata tara pe trenurile regio ! Au spus ca au bani pentru achizitia de noi vagoane sa cumpere 20-87 dar sa le bage pe trenurile de zi IR si sa lase 22-96/76 pentru trenurile de noapte adica sa fie o diferentiere intre cele de zi si cele de noapte nu la gramada cum e acum . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 22:13 | |
| Compunere IR 1765 azi: EA 520 Vag ? - 44-31 026-8 statia de domicilu Bucuresti Grivita Vag 1 - 20-49 045-9 statia de domicilu Iasi Vag 2 - 19-55 033-9 statia de domicilu Bucuresti Grivita Vag 3 - 20-54 040-2 statia de domicilu Iasi Vag 4 - 20-68 002-6 statia de domicilu Iasi
Atasat in Veresti: Vag 5 - 20-55 Vag 6 - 19-57 Vag 7 - 20-55 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 13 Dec 2011, 23:41 | |
| E cam macel .. la unele regionale se plimba pe Personale 19-76 si 20-49 200 si pe IR gasim 20-54 .. intr-adevar sunt specimenele care sunt foarte bine ingrijite,dar totusi .. si ca tot venii vorba de 21-31 ,astea sunt bagate pe Regio de Calarasi,deci halal mentalitate.Cineva pe forum zicea ca la IR cls 1 e obligatoriu AC , stati numa sa bage CFR'ul asa ceva,arunca o scuza ca nu au parc si gata au rezolvat problema. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 02:54 | |
| Bine ca pe Buc-Buzau plimba 5 vag 22-96 sau pe Buc-Marasesti 20-83 iar pe trenuri care taie tara in 2 baga 20-54/55 , vagoane care demult fac trenurile Regio chiar nu se sesizeaza nimeni ? chiar asa platim preturi de IR si avem confortul unui Regio se mai mira dece nu au calatori si lumea fuge de tren |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 09:01 | |
| Toate trenurile au avut ieri intarzieri de minim 5-10 min care ajungeau in PL.Vest dinspre Buc.Nord.
IR 1643 BUC.NORD-SIGHETUL.M
47-247
21-87 Buc-ILva.mica 30-76 21-87 21-87 Buc-Sighetul.M 21-87 71-31
pe primele 3 vag erau lipite in dreptul usilor cate o foaie tiparita ce scria nr trenului Regio care circula pe ultimii km, relatia Buc-Ilva.Mica si nr vagonului.
IR 1623 BUC.NORD-SIBIU
47-753
20-49 219 vag 1 st dom SB 20-49 215 vag 2 st dom SB 19-54 011 vag 3 st dom SB 20-49 220 vag 4 st dom SB.
IR 1621 BUC.NORD-TIMISOARA
47
20-49 XX 30-76 20-49 XX 22-96 sau 84-96 20-49 XX
IR 1746 SATU.MARE-BUC.NORD
Loc + 20-49 2XX, 89-87, 19-76, 84-83, 20-49 2XX.
R 3425 PL.SUD-SLANIC LDH 82 + 21-80, 19-80 doar 2 vag in loc de 3.
R 3333 PL.SUD-TARGOVISTE DA 60/62 + 19-50, 20-54 si intarziere 15 min.
IR 14004 BRASOV-CONSTANTA electrica + rama RIO. Trenul cred ca circula astfel : BRASOV-PL.VEST electrica trage rama, la PL.Vest electrica se muta la spate si impinge rama pana la BUC.NORD dupa care iar o trage pana la Constanta.
La intoarcere IR 14004 CONSTANTA-BRASOV rama este impinsa de la CT la Buc.nord apoi rebrusarea face ca rama sa fie trasa de electrica pana la Brasov.
Nu am fost sa vad trenul, daca face manevra asta dar altfel nu se explica stationarea de 17 min la PL.Vest a lui 14004.
Stie cineva ce compunere are R 3001 Buc.Nord-Brasov ?? auzisem niste zvonuri ca ar avea 6 etajate. si 3002 ???
Nu prea se realizeaza rocada, am impresia ca 3001 are vag ptr 3006 si 3008, 3023 e cu 3024, 3003 ptr 3004 si 3007 si 3009 se intorc ca 3002 dar nu stiu sigur.
Maine plec cu IR 1655 de la PL.Sud la Adjud sau cu R 14067 pana la Marasesti cu legatura peste 5 min la R 5431 si ma intorc vineri cu R 5316 de la ADJUD la Buzau iar de la Buzau legatura peste 3 min la R 5076. Ramane sa vedem ce compuneri sunt in zona Marasestiului. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 09:57 | |
| Pai Regiotransul nu ataseaza /detaseaza grupa de Iasi in Ploiesti Vest?
Nu stiu cum e reglementata circulatia trenurilor reversibile in instructii, dar nu cred poate ramine locomotiva intercalata si atunci profitind de faptul ca statia Constanta e in bucla nu e nevoie sa faca manevrele alea cu locomotiva.
Adica locomotiva trage trenul pina la Ploiesti Vest. Detaseaza motorul de Iasi (e un motor X l-am vazut in Marasesti) trenul pleaca tras pina in Bucuresti Nord. Prin rebrusment pleaca impins la Constanta. Indiferent pe unde soseste in Constanta, poate pleca spre Bucuresti Nord tot impins astfel ca din Bucuresti pleaca tras si in Ploiesti Vest ataseaza la semnal motorul de la Iasi.
Desigur astea sint prezumtii, pina circula cineva cu el si ne spune cum se face de fapt.
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 10:08 | |
| Dan_tm de la noul mers Regiotrans are 2 trenuri :
R 14064 Brasov-PL.Vest-Buc.Nord-Craiova cu motor ptr PL.Vest-Iasi 08:07-08:25 ora de trecere prin PL.Vest, si 08:28 ora plecari motorului spre Iasi.
IR 14001 Constanta-Buc.Nord-Brasov 09:51-09:53 ora treceri prin PL.Vest electrica + rama RIO IR 14004 Brasov-Buc.Nord-Constanta 17:07-17:24 ora treceri prin PL.Vest electrica + rama RIO
R 14065 Craiova-Buc.Nord-PL.Vest-Brasov unde la PL.Vest ataseaza motorul venit de la Iasi ca R 14066, 22:00-22:15 ora treceri prin PL.Vest.
nu e prima data cand trenul regiotrans circula cu rama impinsa de electrica.
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 10:28 | |
| |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 14 Dec 2011, 11:48 | |
| Maine fac o calatorie cu 1821, sunt curios de compunere. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |