|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 13:38 | |
| Şi ce să care în 4 vagoane, dacă abia sunt călători pentru 3? Să pună 4 vagoane doar ca să arate frumos?
Bine că IR 1652 are 11 vagoane (!), numerotate 7, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11. Era plin cam 50%, deci măcar 3 vagoane se puteau scoate şi să formeze altceva: să fie grupa de la Bicaz 2 vagoane doar de clasa a doua (că şi aşa merge ca Regio, deci automat sunt două trenuri, două bilete, bani în plus) şi cea de la Suceava să aibă 4 vagoane de clasa a doua + 1 vagon de clasa întâi (pentru cei cu autorizaţii). Alea 3 vagoane 21-76 ,,salvate" puteau fi puse pe alt tren format de Griviţa care duce lipsă de vagoane, că sunt convins că s-ar găsi. _________________ :TTT:
|
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 13:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi ce să care în 4 vagoane, dacă abia sunt călători pentru 3? Să pună 4 vagoane doar ca să arate frumos?
Bine că IR 1652 are 11 vagoane (!), numerotate 7, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11. Era plin cam 50%, deci măcar 3 vagoane se puteau scoate şi să formeze altceva: să fie grupa de la Bicaz 2 vagoane doar de clasa a doua (că şi aşa merge ca Regio, deci automat sunt două trenuri, două bilete, bani în plus) şi cea de la Suceava să aibă 4 vagoane de clasa a doua + 1 vagon de clasa întâi (pentru cei cu autorizaţii). Alea 3 vagoane 21-76 ,,salvate" puteau fi puse pe alt tren format de Griviţa care duce lipsă de vagoane, că sunt convins că s-ar găsi. pai eu asta zic,la unele trenuri pun vagoane in prostie si merg goale iar la altele pun doar 3 vagaone chiar daca gradul de ocupare este de 80 la suta.deci puteau lejer sa puna 4 . pentru ce le-o fi trebuit 11 vagoane,chiar nu pot intelege.puteau sa puna 5 de suceava,3 de iasi si 3 de bicaz daca tot i-au pus 11. de la bacau la suceava,vagoanele circula mai mult goale. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6379 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 15:20 | |
| Depinde de directia de circulatie, la dus spre Suceava din Bacau nu e multa lume, dar a doua zi dimineata cand se intoarce garnitura are oameni in ea. IR 1652/1651 intotdeauna a avut pasageri intr-o limita acceptabila iar in perioada sarbatorilor sau in weekend cand vin studentii pe acasa chiar se umple vagoanele. 2 vagoane pt Bicaz sunt putine, si este lume si la clasa 1 si chiar daca e Regio-Express el are opririle vechi, l-au retrogradat la rangul asta ca sa mai aiba clienti de la Bicaz pana la Bacau, unde vor plati bilet de Regio, dar in rest trenul are calatori mai mereu. Am circulat destul de mult cu acest tren si il cunosc foarte bine. Foarte rar din Bucuresti pana spre Focsani vagoanele sa fi fost goale, de cele mai multe ori se ocupa cam 80% din locuri in vagoane pe ruta asta, apoi se elibereaza usor pana spre Bacau unde mai coboara ceva lume.
Ultima editare efectuata de catre lovekomotive in Joi 15 Dec 2011, 17:32, editata de 1 ori |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7014 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 17:24 | |
| - lovekomotive a scris:
- Depinde de directia de circulatie, la dus spre Suceava din Bacau nu e multa lume, dar a doua zi dimineata cand se intoarce garnitura are oameni in ea. IR 1652/1651 intotdeauna a avut pasageri intr-o limita acceptabila iar in perioada sarbatorilor sau in weekend cand vin studentii pe acasa chiar se umplu vagoanele. 2 vagoane pt Bicaz sunt putine, si este lume si la clasa 1 si chiar daca e Regio-Express el are opririle vechi, l-au retrogradat la rangul asta ca sa mai aiba clienti de la Bicaz pana la Bacau, unde vor plati bilet de Regio, dar in rest trenul are calatori mai mereu. Am circulat destul de mult cu acest tren si il cunosc foarte bine. Foarte rar din Bucuresti pana spre Focsani vagoanele sa fi fost goale, de cele mai multe ori se ocupa cam 80% din locuri in vagoane pe ruta asta, apoi se elibereaza usor pana spre Bacau unde mai coboara ceva lume.
Subscriu la cele spuse de colegul Andrei, sunt trenuri care chiar cara vagoane ticsite de calatori, sa dau un exemplu, 5453 care din Bacau daca urci in tren cu 5 minute inainte de plecare, stai pe coridor...compartimente pline, am vazut si 9 insi intr-un compartiment....eu saptamana trecuta cand am venit cu el, jumate de drum am stat pe culoar.....cel putin 15 insi eram pe culoar... am vazut totusi ca se fac controale, si chiar si patrula de la politie in tren. Nu stiu ce sa spun despre 5471 care inca n-am avut ocazia sa merg cu el insa cred ca am sa-mi programez plecarile cu el, e o ora decenta undeva in jurul orei 8:30-9:00 intre Bicaz si Piatra Neamt. Ce nu mi s-a parut si nici in continuare nu e normal, e sa fie 5452 cu programul asta, era foarte bun cu 20 de minute mai devreme, sau 30... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 20:54 | |
| Ceva compuneri de azi din statia Simeria
A1824 41-925 21-83 84-87 19-76 21-83
A 1622/12112 GM 974 20-49 84-96 89-76 22-96 20-49
A1621 20-49 19-91 21-49 22-96 20-49
A1766 20-49 19-55 20-49 grupa de Botosani 20-49 19-55 20-49 cuseta in Statie s-a anuntat compunerea incepand cu vagonul 21 123456 dar pe tren grupa de Botosani era prima!!
Regio Arad-Simeria-Hunedoara-Simeria-Arad 41-913 20-55 20-49 Ramele sunt pe dreapta defecte
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 15 Dec 2011, 21:48, editata de 1 ori |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 21:00 | |
| Care este compunerea trenului Bucuresti-Constanta? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 21:32 | |
| Adi ai scris bine la 1622 ? Ca 89-76 e restaurant .. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 22:18 | |
| Da ma rog .. dar ce cauta pe 1621? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 22:55 | |
| - adrian78 a scris:
Regio Arad-Simeria-Hunedoara-Simeria-Arad 41-913 20-55 20-49 Ramele sunt pe dreapta defecte Cu regio ala am circulat si eu azi (cred), nu mica mi-a fosr surpriza sa vad ca are 20-49 seria 1 in stare destul de buna, si prize functionale. Regio Simeria - Petrosani a avut in compunere rama TE 79. Interregui 1821 din pacate tot compunere naspa a avut: 20-54 toate vagoanele de clasa a doua, cu exceptia unuia care era 20-49, vagonu de clasa 1 a a fost 19-55. Sper sa se schimbe odata, astfel de compunere nu are ce cauta pe un tren de rang interregio. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 23:06 | |
| Nu cred ca ai circulat ca a venit la 9.48 si la 12.28 a plecat la Arad oricum pe la ora 14.20 LDH-ul de la manevra a scos vreo 8 vagoane din care s-au format minim 3 garnituri si erau si doua vagoane 21-49 epoca 1 in convoi!!R 2706 Simeria-Petrosani cu plecare la ora 13.50 avea in compunere n 21-47 si un 20-55!!!
Langa fabrica Marmosim Simeria era o platforma unde erau vreo 20 de vagoane 20-47 21-47 19-47 au disparut subit :shock:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 15 Dec 2011, 23:14 | |
| Am circulat cu regio care a ajuns in Simeria la ora 9:48, adica cu R 2044 iar apoi cu R2704. Cel din urma fiind cel care a fost format din rama TE, in 2044 am fost in 20-49 seria 1 (era primu de la locomotiva). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 16 Dec 2011, 00:12 | |
| 2724 avea compunerea 20-55+19-57. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 16 Dec 2011, 00:56 | |
| - george16 a scris:
- TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau
Erau mai bune pe Valea Prahovei ca RE si in alte zone cu peisaj (munte sau litoral) , sunt foarte frumoase etajatele , pacat ca nu le-au facut geamuri mai mari... Stii cumva daca sunt si pe Timisoara-Arad ? |
| | | electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5605 Data de inscriere : 07/06/2011
| Subiect: compunerea trenurilor Vin 16 Dec 2011, 09:08 | |
| - popovici a scris:
- george16 a scris:
- TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau
Erau mai bune pe Valea Prahovei ca RE si in alte zone cu peisaj (munte sau litoral) , sunt foarte frumoase etajatele , pacat ca nu le-au facut geamuri mai mari... Stii cumva daca sunt si pe Timisoara-Arad ? Eu daca sunt din Pascani stiu doar de aici din zona.Parca era o rama pe la Cluj sau Timisoara nu mai stiu. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |