|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 11 Dec 2011, 18:43 | |
| Aici se va discuta despre compunerile trenurilor incepand cu noul mers al trenurilor valabil de azi 11.12.2011
Ultima editare efectuata de catre Vlad in Sam 29 Sept 2012, 23:30, editata de 1 ori |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 11 Dec 2011, 19:45 | |
| IR 1763 a avut 3 vagoane azi(20-49,19-55,20-49),desi pe tabela in brasov arata 7 vagoane cl.2 si un vagon cl.1. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 11 Dec 2011, 22:29 | |
| Azi in Petrosani la linia 1 era o rama TE (79), dar nu stiu de care regio tine.
Ultima editare efectuata de catre Luna in Lun 12 Dec 2011, 00:19, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 11 Dec 2011, 23:05 | |
| Trenul IR 1551 Bucuresti-Marasesti e facut cu vagoane 20-83
Trenul IR 1553 Bucuresti-Buzau e facut cu vagoane 22-96
Interesanta compunere pentru trenuri cu un parcurs asa scurt .
Trenul IR 1653 Bucuresti-Vatra Dornei are vagoane 21-90 si toata garnitura merge la Vatra , nu mai lasa nimic in Suceava . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 11 Dec 2011, 23:17 | |
| Trenul IR 1622 avea vagoane 22-96 si un 20-49 1xx
Trenul IR 1746 aceeasi compunere iar la coada 2 vag 20-83 pe care scria Sibiu-Bucuresti , dar banuiesc ca nu au venit din Sibiu ci atasate in Brasov . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum 11 Dec 2011, 23:35 | |
| - karpaty a scris:
- Trenul IR 1622 avea vagoane 22-96 si un 20-49 1xx
Trenul IR 1746 aceeasi compunere iar la coada 2 vag 20-83 pe care scria Sibiu-Bucuresti , dar banuiesc ca nu au venit din Sibiu ci atasate in Brasov . Muhaha ,cea mai buna veste |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 00:18 | |
| Luati de aici baietii :
R 3003 Buc-Brasov : EA + 3 vag 26-16. R 3005 Buc-Brasov : 41-0922 + 26-16 086, 26-16 072, 26-16 XXX R 3007 Buc-Brasov : 41-0209 + 36-16 030, 26-16 066, 26-16 096. R 3008 Brasov-Buc : 40-0811 + 84-16 003, 84-16 002, 26-16 098. R 3426 Slanic-PL.S : LDH 82 + 20-50 167, 20-50 129, 11-47 130. R 5023 Buc-PL.S : 40-0527 + 26-16 099, 26-16 100, 36-16 016. R 5076 Buzau-PL.S : 40-0527 + 43-0105 + 21-47 120, 21-47 369, 21-47 582 intarizat 70 min, a ramas defecta bobica la Valea.Calugareasca si s-a dus 40-0527 in ajutor. R 8132 Slobozia-PL.S : LDH 82 + 21-80 020, 21-80 050, 19-80 029.
IR 1557 Buc-PL.S : 2 2 1 2 2 ( 22-76/96 cu 30-76 )
IR 1731 Brasov-Galati : 47-785 + 20-55 007 (4) , 20-55 006 (3), 19-87 005 (2), 20-55 009 (1), 26-16 116 (31).
IR 1746 Satu.Mare-Buc : 41-0121 + 20-49 230 (4), 89-87 013 (5), 19-76 017 (6), 84-83 001 (7), 20-49 223 (, 84-96 007 (9) + 20-83 039, 20-83 021 pe ultimile 2 vag scria gresit Sibiu-Buc ptr ca ele au fost atasate la Brasov. Vag 1,2,3 ale lui 1746 cred ca sunt alea 3 de merg la Miercurea.Ciuc-Adjud-Fetesti-Constanta.
IR 1636 Brasov-Buc. 47-880 + 19-87, 89-87, 84-87, 21-87, 21-87, 21-87, 84-96 001.
IC 472 Buc-Budapesta : 47-773 + 21-76, 21-86, 88-96, Cuseta, 70-91.
IR 1741 Buc-Satu.Mare : 47-821 + 19-76 004 (2), 20-76 040 (3), Dormit, Dormit, Cuseta, Cuseta, Dormit, 20-55 005 (11), 19-56 005 (12), 20-76 010 (13), Dormit, Cuseta.
IR 1583 Brasov-Buc-Ct : 47-784 + 10-91 004 (23), 21-76 046 (22), 21-76 056 (21) + Gr de Ct 84-83 005 (5), 20-83 014, 030, 013 (4,3,2 ) 30-76 008 (1).
IR 1574 Galati-Buc : 42-0302 + 19-87 002, 21-87 026, 21-87 013, 21-70 008, 21-70 007, 20-49 264 ( vag 1,2,3,4,5,21)
IR 1553 Buc-Buzau : 40-0369 + 2 2 2 1 2 2 ( 22-76/96 cu 30-76) de la vag 1 la vag 6.
IR 1647 Buc-Bistrita : 47-231 + 20-31 003 (1), 19-55 014 (2), 20-31 006 (3) + 20-49 2xx (4), 19-55 002 (5), 44-31 008, 71-31 028 (.
IR 1551 Buc-Marasesti : 40-0626 + 20-83 029, 20-83 017, 20-83 016, 19-83 011.
IR 1664 Iasi-Buc : 41-0145 + 41-0438 + Gr Bacau : 19-83 006, 21-76 092, 21-76 028, 21-76 044 + Gr Iasi : 30-76 017, 89-87 017, 21-76 010, 020, 048, 030 vag de la 1 la 1-4 + 5-10.
IR 12122 ( 1622 ) Timisoara-Buc : 47-551 + 47-247 ( proaspat iesita din fabrica ??? ) + 22-96 043, 033, 002, 84-96 006, 30-76 002 ( vag 7 ) , 20-49 052 ( vag 8 ) + Gr Sibiu : 20-83 036 (20), 84-87 003 (21), 30-76 006 (22).
IR 383 Moscova-Sofia : 41-0717 + 22-96 047, 22-96 039 + vag de dormit rusesti.
IR 1653 Buc-Vatra.Dornei : 41-0769 + Dormit, Cuseta, 20-76 033 (4), 21-90 032 (5), 21-90 026 (6), 19-83 009 (7), 21-90 043 (, 21-90 049 (9), 21-70 002 (10)
R 3024 Brasov-PL.Sud : EA + 20-54, 20-54, 39-50.
Observatii :
IR 1636, IR 1746 si R 3008 cele mai alomerate trenuri : la IR 1636 a venit la PL.Vest cu toate locurile ocupate plus 10-15 calatori in picioare in fiecare vagon iar de la PL.Vest s-au mai urcat aproape 80-100. La fel si cu IR 1746 dar locul 1 il ia R 3008 cu 3 vag insuficiente ptr cei peste 130 de calatori numai in picioare. La IR 1583 Bv-Buc-Ct gr de Brasov avea toate locurile ocupate iar grupa de Ct cam 40-50% dar cu 20 min inaintea lui 1583 a trecut IR 1746 super-arhiplin.
Intarzieri : intre 5-10 min aproape toate trenurile care veneau dinspre Bucuresti, pe seara nu au mai fost intarzieri decat sub 5 min.
R 3426 int 8 min, IR 1746 10 min, R 5023 8 min, IR 383 10 min.
Va doresc calatorie placuta.
|
| | | petre112
Numarul mesajelor : 19 Reputatie : 4804 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 12:35 | |
| Compunerea RE 4133 GM65 + 71-31(dormit) + 21-87(cl2) + 21-87(cl2) . Ramura de la IR 1643. Personal, mi se pare ciudata compunerea, in plus sa mergi asa drum lung pe timp de noapte pana in Sighet , itr-un vagon fara compartimente, mi se pare cam tare obositor. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 12:38 | |
| - petre112 a scris:
- Compunerea RE 4133 GM65 + 71-31(dormit) + 21-87(cl2) + 21-87(cl2) . Ramura de la IR 1643. Personal, mi se pare ciudata compunerea, in plus sa mergi asa drum lung pe timp de noapte pana in Sighet , itr-un vagon fara compartimente, mi se pare cam tare obositor.
Atat a ramas Buc-Sighet ? 2 vagoane de clasa 2 si un dormitor ? :shock: unde e clasa 1 , cuseta si inca un vagon de clasa 2 ? |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 13:12 | |
| Dupa mine, clasa 1 nu are sens pe trenurile de noapte de lung parcurs, pentru ca este mai scumpa decat cuseta, si mai putin confortabila, desi pe portiuni mai scurte din parcurs (gen Bucuresti - Brasov) este utila si clasa 1.
Cu toate acestea, conform www.cfrcalatori.ro, acest tren are in compunere atat vagoane de clasa 1 si a 2-a cat si cuseta si de dormit. Probabil in primele zile mai lipseste cate un vagon printr-un tren sau altul... sa nu ne ingrijoram prea tare inca, nu?
Altfel, din experienta mea, acest tren de Sighet nu avea o compunere clara la vagoanele cuseta/de dormit: cateodata era doar cuseta, cateodata doar vagonul de dormit si cateodata amandoua. Probabil ca le adapteaza in functie de fluxul de calatori, sau probabil era o logica a zilelor de circulatie pe care eu nu am reusit sa o descifrez... |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 13:43 | |
| IC 581 l-a vazut cineva? ce compunere are? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 15:54 | |
| Despre cele doua vag 20-83 de la 1746: erau ieri in Revizia de vagoane Brasov tot asa scria pe ele A 1746 Sibiu-Bucuresti Nord. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 16:14 | |
| - adrian78 a scris:
- Probabil cele 2 vagoane vor forma IR 1533 ramura de la IR1745
În zilele de 5,6,7 staţia Braşov detaşează de la semnal grupa de vagoane pentru Sibiu - tren 1533 1533 a fost anulat ! 1745 nu va mai avea grupa de Sibiu. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 12 Dec 2011, 16:17 | |
| Tren International Bucuresti-Beograd are aceeasi compunere adica cu vagoane 20-50 si 39-50 , la urma 3 vagoane pentru Timisoara 2 clasa 2 22-96 si un vagon clasa 1 19-76 .
Tren International Bucuresti-Sofia "Romania" are 1 vagon 21-80 pentru Sofia urmat de dormitorul pentru Istanbul si cuseta TCDD . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |