Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 12:15
2 VT 624 cuplate au acelasi consum ca si un sulzer daca nu mai bine, a scris:
:shock: Poti sa detaliezi, te rog? Sulzerul e cam energofaga de fel, plus ca e capabila sa traga si 30 de vagoane de marfa, mi-e cam greu de inteles cum 6 vagoane de calatori pot consuma mai mult...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 13:16
ATM a scris:
:shock: Poti sa detaliezi, te rog? Sulzerul e cam energofaga de fel, plus ca e capabila sa traga si 30 de vagoane de marfa, mi-e cam greu de inteles cum 6 vagoane de calatori pot consuma mai mult...
E vorba de cat opriri are si cel mai mare consum e la demarari adica un tren de marfa poate consuma vreo 300l de motorina cu un tren de vreo 400/500t pe o distanta de 150km sa mearga fara oprire si restrictile facute din controler la un tren de persoane consumu e mai mare din cauza ca se consuma mult la plecarile de pe loc pana la vitezele de 80 acuma depinde de la caz la caz
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 02 Noi 2014, 13:19, editata de 1 ori
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 13:16
O rama are 2 motoare si un consum de 70/80l la 100km pe fiecare motor cu incarcare medie iar daca inmultesti cu 4 motoare iti da undeva pe la 280/320l incarcata la nivel mediu la 100km la fel cat un Sulzer de la calatori(aprox 300l/100km), un sulzer la marfa poate sa iti ia si 500l/100km. Daca VT 624 e full atunci ia mai mult, cum e traseul pe Galati/Oltenita cu 20 de statii unde opreste atunci poate sa ia si 200l/100km consum pe rama.
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5899 Data de inscriere : 05/10/2009
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 13:39
De unde ai scos valorile alea de consum! Eu am gasit tot aici pe forum urmatoarele date si sunt pentru intregul automotor nu doar pentru un motor! Consumul specific de carburant 220g/kWh (162g/CP h) Consumul specific de carburant la putere medie 60l/100km. Consumul specific de carburant la putere mare 75l/100km
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 14:08
S-ar putea sa intram intr-o discutie lunga cu consumurile aici. Ca s-o limitam, hai sa presupunem ca trei rame VT consuma cat un Sulzer. Se ridica insa apoi intrebarea: de unde Sulzerul, de unde vagoanele? mi-e greu de crezut ca DA-urile TFG stau degeaba, iar vagoane oricum n-au suficiente (sau ma rog, aproape deloc). Asa ca...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 14:35
AlexD a scris:
mielutu zburator a scris:
Poza făcută vineri, în gara Buzău.
A3a rama nu o vede nimeni? Deja e mai rentabil un LDH + vagoane in imaginea care o vad. 2 VT 624 cuplate au acelasi consum ca si un sulzer daca nu mai bine, in functie de gradul de ocupare...
A 3a ramă din poză e la altă linie, e cea pentru Nehoiaşu, care mai pleacă şi de la liniile înfundate.
_________________ :TTT:
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 16:20
buldozer2 a scris:
Consumul specific de carburant 220g/kWh (162g/CP h) Consumul specific de carburant la putere medie 60l/100km. Consumul specific de carburant la putere mare 75l/100km
Datele astea le poti arunca la gunoi sunt valabile pentru motoare noi nu pentru motoare din anii 60 care consuma la fel de mult ulei ca si motorina, eu am spus cat consuma un automotor pe Oltenita/Galati iar celor de la TFC le convine de minune, langa cisterna de motorina se afla cea cu ulei . Sa fac public numele celor care au spus asta nu pot, nu sunt chiar atat de idiot. Eu personal de date de genul nush cate grame pe cp/h sunt satul pana peste cap mai ales ca nimeni nu stie sa spuna cat inseamna asta in litrii la suta de kilometri. Puie Monta
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 18:06
Nu o să îţi spună nimeni cât înseamnă în litri la suta de km, pentru că depinde de puterea necesară. La 900 CP, 162g/CP*h înseamnă 145 kg de combustibil pe oră.
Motorina (motorina bună... nu aia botezată pe care o luăm de la pompă) are o densitate de 845 kg/m^3 (apa are aprox. 1000). Asta înseamnă că 1000 litri de motorină cântăresc 845 kg. După raţionamentul ăsta, vom avea 122 litri de motorină pe oră. Ţinând cont că un drum Bucureşti - Buzău - 131 km - durează 2 ore, avem 244 litri de motorină pe cursa asta, adică 186 litri la 100 km, ceea ce e cam mult, dar tot e mai puţin decât consumă un DA. Poate ar trebui întrebaţi cei de la TFC ce normă de motorină au pe trenul ăsta, asta dacă se poate ajunge la ei trecând pe lângă agenţii de la BGS.
Iar motorul de VT624, la vechimea sa (bine, nemţii l-or fi întreţinut bine, deci nu a venit chiar praf), nu ştiu dacă mai scoate 450 CP (VT624 are 2 motoare de câte 450 CP fiecare).
_________________ :TTT:
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 02 Noi 2014, 23:58
Iară mă bag și eu: numai mie mi se pare că VT 624 e FOARTE leneș la capitolul accelerație? Mergând de foarte multe ori cu el (pe timpul când 15073, vinerea, era tren nu cocină pe roți) am remarcat că mecanicul trage tare de tot de motor până ajunge la 100 de km/h (Făurei - Barboși, respectiv București - Urziceni pe bucăți). VT 614-le de acum, mai ales că e supra-plin de fiecare dată, accelerează în 3-4 minute la 100 km/h (nu glumesc, am stat lângă cabină și vedeam prin autocolant display-ul și vitezometrul)... În condițiile astea, nu cumva crește consumul extrem de mult? Când tot tragi de el să accelereze, 20 de stații sau câte o fi având? Spre deosebire, șobolanii desiro (oricât îi detest) sunt extrem de sprințari și accelerează frumos, la fel și purcelușii LVT care fac Galați - Mărășești.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 03 Noi 2014, 01:06
Transmisia hidraulică e mai leneşă... se vede asta şi la LDH-uri.
Desiro au transmisie mecanică (practic, e un angrenaj de camion). LVT-urile există atât în varianta hidraulică (cele revizuite la Cluj), cât şi mecanică (MARUB). S-ar putea ca cei de la Galaţi să fie cu transmisie mecanică.
_________________ :TTT:
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Sam 08 Noi 2014, 08:44
mielutu zburator a scris:
Iară mă bag și eu: numai mie mi se pare că VT 624 e FOARTE leneș la capitolul accelerație?
Cine spune ca sunt lenese la acceleratie? Trebuie stiut cum sa lucrezi cu ele si atunci merg destul de ok.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 09 Noi 2014, 15:39
Norbi a scris:
mielutu zburator a scris:
Iară mă bag și eu: numai mie mi se pare că VT 624 e FOARTE leneș la capitolul accelerație?
Cine spune ca sunt lenese la acceleratie? Trebuie stiut cum sa lucrezi cu ele si atunci merg destul de ok.
Ok, eu doar am zis că de fiecare dată când am mers cu VT-uri (624 sau 614) abia plecau, și mecanicul trăgea foarte tare de motor (stând lângă cabina lui VT 614, odată, am văzut că-l dusese până aproape de zona aia roșie de turații, dar abia accelera).
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 09 Noi 2014, 16:21
Trebuie sa scriu si eu ceva negativ la TFC, am mers sambata dimineata catre PLoiesti Sud si am avut surpriza neplacuta ca in loc de automotorul VT sa dau de un autobuz din acela inghesuit DH2, insuficient pt nr de calatori, inghesuiala de bagaje si trolere, copii si caini care urlau, respectiv latrau, lume care a stat si in picioare plus scaunele care semanau surprinzator cu cele din 26-16, atata erau de incomode si inghesuite. Pana si nasa in uniforma bleumarin ziceai ca e de la CFR. Cred ca incep si ei sa copieze CFR-ul din pacate...
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 09 Noi 2014, 16:25
Sint AM-uri pentru navetisti, deci nu se pune accent pe confort. Dar TFC-ul si-a luat-o in cap cu multe faze si cei care sufera sint calatorii, ca in exemplul dat de tine.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Dum 09 Noi 2014, 16:27
Cu ce tren ai mers ? 15061 de 08.38 sau cu 15051 de 10.20 ? 15061 e numai cu DH2 iar 15051 are un VT.