|
| Lucruri negative la TFG si TFC | |
|
+35marius664 Qweerty23 alliens apmatei COSTACHE MIHAIL cristy79 Katalyn stefan_br ATM cristi CFR mielutu zburator buldozer2 vatmanul Lumunita Stana Vlad maris.constantin kristi kkk Katalin4653 Volk razvan - trenuri baiazid Adrian78 IonutCFR2009 Nesebar membru dezactivat , Dr2005 eu DUAL Spartan1948 Adirmvl Rarau AlexD Razvan Norbi rizelgeorgel2004 39 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 21 Aug 2017, 00:35 | |
| Prefer să fie ca pe vremuri să deschid geamul decât să mă coc într-un salon 21-76.9 în care aerul abia face față deși e ora 8:30 și afară sunt 28 de grade. Nașul a zis că atâta poate băga, că efectiv unitatea de AC nu e destul de puternică - detaliu confirmat de numeroase plângeri legate de acel vagon (21-76.905). Era cumplit înăuntru, umed, urât mirositor, cald ca dracu... Acolo măcar băga dar ce faci când nu bagă deloc? Nu mai bine ar prevedea vagoanele moderne cu minim 10 geamuri rabatabile, cu deschiderea cf. normelor, ca măsură de siguranță? Că alea 2 ferestruici din capete nu fac față într-o situație de-asta. Dr2005 sunt curios câte luni ai stat tu în Olanda. Că eu am stat în total vreo 4 în diferiți ani, toate vara, și număr pe degetele unei mâini zilele când a sărit de 30 mercurul. Am rude acolo și-ți zic că la ei 25 de grade înseamnă caniculă, vreme de plajă și camping. La mine 25 de grade e ideal, dar canicula începe la 35 și cel mai rău am suferit la Dorobanți, Curtici, când au fost 42 la umbră pe 5 august. Orașele unde am stat minim o zi: Apeldoorn, Deventer, Groningen, Utrecht, Nijmegen, Arnhem (dar pe ăsta nu l-aș pune la socoteală că mai mult am stat la muzee dedicate războiului). Ideal e 22-76. Când nu merge clima deschizi geamul, și toți sunt ok. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 21 Aug 2017, 03:08 | |
| Ideal in ziua de azi este sa ai geamuri fixe dintr-o bucata si clima functionala, ca la noi nu face fata clima la unele vagoane este adevarat dar si pentru ca in unele vagoane gradul de ocupare este de peste 100% si nu are cum sa faca fata la un asemenea grad de ocupare. Prin frecvent chestia ca vagonul e plin si nu merge clima asa cum trebuie iar cand vagonul e 50% si sub, brusc clima e super. Geamuri care se deschid sunt ok la trenurile turistice dar nu in ziua de zi cu zi unde normal e clima si viteza sporita. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 21 Aug 2017, 08:58 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dr2005 sunt curios câte luni ai stat tu în Olanda. Că eu am stat în total vreo 4 în diferiți ani, toate vara, și număr pe degetele unei mâini zilele când a sărit de 30 mercurul. Am rude acolo și-ți zic că la ei 25 de grade înseamnă caniculă, vreme de plajă și camping.
Cam toate şedinţele mari la Bruxelles sunt în martie-aprilie sau septembrie... în septembrie în fiecare an nimeresc chiar şi de 2 ori prin Belgia, eventual şi prin Olanda vecină dacă nu prind avion direct. Nu cred că am prins vreodată sub 30 grade C în perioada aia. Şi o umiditate din aia excesivă, de transpirai şi nu se evapora transpiraţia. La polul opus, în martie mereu am prins ploi şi vijelii. În condiţiile astea, un tren sau tramvai climatizat era raiul pe pământ, chiar dacă la ăia climatizare înseamnă vreo 18 grade C. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 21 Aug 2017, 12:10 | |
| N-am auzit vreodata de faze gen a cazut unul pe fereastra vagonului ca s-a aplecat putin in afara, in schimb acces in vagon pe fereastra da am vazut, in anii 80 la cursele muncitoresti cand era batalie sa prinzi un loc la anumite curse. Normal era sa-l lase pe calator sa aleaga cu ce tip de vagon sa calatoreasca. Sunt calatori care nu suporta aerul conditionat, le place ventilatia naturala. De ce sa mergi pe defileul Muresului inchis ermetic intr-o cutie cand poti deschide putin fereastra sa intre aer curat si miros de conifere. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mar 22 Aug 2017, 01:10 | |
| O măsură de siguranță trebuie la orice tren indiferent că e producție 2017 sau că e un vagon din 1970 refăcut (20-83) și dotat cu climă. La nemți, din cauza ermetismului, când le-a picat clima le-a murit un călător în ceva tren interregio. E ideal să ai o măsură de siguranță că nu știi când apare o defecțiune, sare vreo siguranță are loc vreun scurt etc.. Lași geamurile închise cât merge clima, și când nu merge le deschizi, și de-asta spun că e necesar să ai măcar 10 sau 12 la un vagon de 10 - 11 comp. virtuale. De ce să se coacă călătorii când măsura de siguranță ar putea salva călătoria? Pentru magistrale prefer și eu clima, dar pentru liniile superbe de munte (501, 502, 400, 300 pe alocuri, 201, 900 Băile Herculane - Drobeta, etc.) prefer geamurile ghilotină.
Nu știu în ce Olandă ai fost tu, dar în aia în care am fost eu mă c***m pe mine de frig în timp ce olandezii stăteau la shorts și tricou. Și eu nu-s friguros, la mine tricoul merge până la 18 grade. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mar 22 Aug 2017, 09:16 | |
| La nemţi dacă crapă climatizarea se încuie vagonul sau se scoate din tren. Dacă se strică climatizarea la mai mult de un vagon, se anulează trenul şi aia e, ghinion de neşansă, îl aştepţi pe următorul, că de aia biletul pe majoritatea rutelor nu e nominalizat la tren.
Să te duci în Olanda în septembrie, să vezi ce ,,plăcut" e... _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 27 Noi 2017, 21:26 | |
| A inceput sezonul anularilor... ce urmeaza? Apocalipsa feroviara? https://www.transferoviarcalatori.ro/anulari-intarzieri.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 27 Noi 2017, 21:34 | |
| Se anuleaza niste trenuri care nu erau rentabile, mare branza, ce atata dramatizare? Viata continua cu sau fara ele. Oricum exista variante deci lumea nu sta in loc ca nu suntem ca acum 50 de ani sa nu ai alte variante. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Lun 27 Noi 2017, 22:38 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Se anuleaza niste trenuri care nu erau rentabile, mare branza, ce atata dramatizare? Viata continua cu sau fara ele. Oricum exista variante deci lumea nu sta in loc ca nu suntem ca acum 50 de ani sa nu ai alte variante.
Cand le-au trasat nu s-au gandit ca-s nerentabile? Nu cumva graficul lor era special facut pentru a fi nerentabile? Se mai gandeste oare cineva din compartimentul mers de tren la cadentare sau mergem in continuare pe mersul facut pe burta, un copy-paste an de an, doar de dragul de a incasa subventia. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mar 28 Noi 2017, 20:15 | |
| S-a incercat, este simplu, pe linia x introduci 6 perechi, ai calatori si vezi ca vin dar au pretentia si de alte prechi la alte ore(gen cum am fost pe Oltenita) atunci maresti si numarul perechilor, calatorii tot vin si totul e ok, dar aici pe 302 s-a oferit dar lumea tot nu a venit iar la infinit nu se poate merge doar asa doar de dragul de a plimba motorul din stanga in dreapta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mier 29 Noi 2017, 01:32 | |
| În stilul lor caracteristic, dau vina pe altcineva pentru că nu au ei călători: ,,Reducerea activitatii ca urmare a rectificarii negative a bugetului de stat pe anul 2017"... au pus inclusiv anulările trenurilor de navetă în zilele de sărbători legale de 30 noiembrie şi 1 Decembrie în cârca bugetului de stat Retragerea de pe Ploieşti - Târgovişte era planificată de mult timp, doar se căuta un acar Păun pe care să se dea vina pentru asta. De altfel, dacă studiaţi cu atenţie ,,apocalipsa" aia, veţi vedea că, în afară de Ploieşti - Târgovişte, restul sunt doar anulări punctuale ale unor trenuri în zile nelucrătoare sau în preajma lor. _________________ :TTT:
|
| | | Qweerty23
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 2390 Data de inscriere : 13/06/2018
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mar 21 Aug 2018, 17:53 | |
| VT urile incep incet incet sa si arate varsta, pe Oltenița intarzierile au devenit o normalitate in fiecare zi |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mier 22 Aug 2018, 08:49 | |
| Vorbim de nişte automotoare vechi de 50 de ani, care nu au suferit nicio modernizare de cât au fost fabricate. E logic să îşi arate vârsta. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mier 22 Aug 2018, 18:46 | |
| Daaa in 24 de ore au intarziat 2 trenuri cu 13 respectiv 11 minute.Foarteeee mult la cele 20 de trenuri care circula pe relatia asta.Bine ca trenurile moderne ala CFR Calatori ajung la timp, de am ajuns sa facem de la Arad la Mangalia peste 20 de ore( atat se facea si cand nu circula deviat) . Aici barem s-au scazut semnificativ timpii de mers, trenurile sunt curate si pline de calatori civilizati, au un mers bun.Cand pe linia asta opera CFR Calatori era o bataie de joc , sa numai vorbim de siguranta personala care era in pericol... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC Mier 22 Aug 2018, 20:59 | |
| Duminica e circ de fiecare data la Ploiesti Sud cand pleaca IR 15056 cu 2 AM pline. Pe 12 august a intarziat vreo 60 minute, un motor era defect si au asteptat altul de la Maneciu pt inlocuirea motorului defect sa poata continua drumul mai departe la Bucuresti. Pe 19 august dupa 20 secunde trenul s-a oprit brusc, au incercat 5 minute sa vada ce a blocat rotile vagonului 2, au repornit si dupa 50 metri iar s-a oprit peste macaze in cap X, si tot asa vreo 3-4 opriri la 18:16 inca nu trecuse de pasarela cu 5 kmh restrictie, iar raportarea intarzierii la Ploiesti Sud era justificata prin atasarea unui automotor |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC | |
| |
| | | | Lucruri negative la TFG si TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |