Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucruri negative la TFG si TFC

In jos 
+35
marius664
Qweerty23
alliens
apmatei
COSTACHE MIHAIL
cristy79
Katalyn
stefan_br
ATM
cristi CFR
mielutu zburator
buldozer2
vatmanul
Lumunita Stana
Vlad
maris.constantin
kristi kkk
Katalin4653
Volk
razvan - trenuri
baiazid
Adrian78
IonutCFR2009
Nesebar
membru dezactivat ,
Dr2005
eu
DUAL
Spartan1948
Adirmvl
Rarau
AlexD
Razvan
Norbi
rizelgeorgel2004
39 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeDum 29 Mai 2022, 22:51

Asta e, am greşit Sad Au descărcat în Bucureşti Sud Gr. Călători, nu în Titan Sud.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 30 Mai 2022, 15:47

Am mai mers acum 7 ani cu acelasi tren pe aceeasi ruta si arata sensibil mai bine trenul. Nu stiu daca sunt neaparat calatorii de vina, ca  nu-mi amintesc sa fi vazut gunoaie in tren, cat mai degraba indolenta TFC.

Si nici fumul albastru al trenului (cand domeniul auto trece la euro 7, hibride si electrice) model 1965 nu cred ca e din vina calatorilor, parca eram langa o RABA sau un tractor U650 in anii 90.


Dr2005 a scris:
Nu, pentru că riscă să lovească pe cineva. La cât lobby se face de la Primăria Sector 3 pentru desfiinţarea liniei, să ne bucurăm că o avem aşa.

A fost acum cativa ani, s-au calmat repede cand au aflat cata lume foloseste trenurile pe acolo. E imposibil sa inchizi linia acum.

Daca lovesc pe cineva, aia e, soarta si destinul.

La Budapesta stateam langa linia Deli-Kelenfold (unde se termina Bocskai, pentru cine stie zona). Trecea trenul pe acolo minim 60 la ora (daca nu chiar 100) pe acolo, era trecere pentru pietoni, nu se plangea nimeni. Plus ca auzea doar ca o vajaiala scurta, nu trancaneala arhaica romaneasca de auzi trenul de la 1 kilometru.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeLun 30 Mai 2022, 22:10

În livretul mersului 1997/1998 Titan Sud - Titan (actuala București Sud grupa Călători) vedem 65 km/h, 3.4 km timp de mers 7 minute.
Nu doar că exista riscul să lovească lume, și chiar au fost cazuri, dar s-au plâns și localnicii cu casele pe lângă calea ferată că la trecerea trenului le trepidează casele. De aici și viteza din prezent.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMar 31 Mai 2022, 01:19

Casele le trepidează de la tunelul de metrou de sub Str. Industriilor, făcut în grabă pentru a permite accesul la depou, deci fără a acorda prea mare atenţie amortizării vibraţiilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMar 31 Mai 2022, 06:28

E adevărat ce spui tu.
De la Republica la Pantelimon metroul merge cu 30 km/h tocmai din motivul expus de tine.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMar 31 Mai 2022, 13:04

Vitosa a scris:
În livretul mersului 1997/1998 Titan Sud - Titan (actuala București Sud grupa Călători) vedem 65 km/h, 3.4 km timp de mers 7 minute.
Nu doar că exista riscul să lovească lume, și chiar au fost cazuri, dar s-au plâns și localnicii cu casele pe lângă calea ferată că la trecerea trenului le trepidează casele. De aici și viteza din prezent.
Cand si-au facut casele, nu s-au gandit la treaba asta?

Ca am impresia ca linia e acolo dinaintea caselor.

Ca sa nu mai vorbim ca poti face o linie cu care sa nu mai trepideze casele, cum sunt destule in lumea asta, nu-i nevoie sa limitezi trenul la viteze de bicicleta.

Referitor la riscul de a lovi lume, aia e, selectia naturala trebuie sa functioneze si ea. De sos. Industriilor nu se plang ca sunt loviti de masini cand traverseaza prin loc nepermis? Doar alea 10 trenuri pe zi sunt problema? (sunt sigur ca stiu si la ce ore pot traversa si la ce ore nu)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMar 31 Mai 2022, 13:46

Casele sunt noi, dar nu sunt mai noi decât metroul. Casele şi unităţile industriale din zonă au făcut ca metroul să trebuiască să circule pe sub Şos. Industriilor şi Str. Gării Căţelu, nu direct pe sub Dudeşti-Pantelimon cum ar fi fost normal. Cine ştie ce o fi fost prin subteran pe acolo.
Evident, metroul fiind făcut în perioada comunistă, nu i-a întrebat nimeni pe cei de deasupra dacă sunt de acord cu un tunel pe sub case. Ideea a fost să se facă repede accesul la Depoul Pantelimon, prin orice mijloace (mă gândesc că o fi fost în discuţie o magistrală spre Iancului, dar metroul Bucureştean a beneficiat de multe schimbări de ultim moment, care l-au dus la forma ciudată a reţelei de azi).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMar 31 Mai 2022, 13:59

Si ce nu exista atatea metode de a micsora zgomotul si vibratile doar sa vrei sa faci ceva..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMier 01 Iun 2022, 01:54

Da, trebuie să vrei să faci ceva, adică locuitorii caselor de deasupra să îşi angajeze un avocat bun şi nişte ingineri constructori şi mai buni şi să dea Metrorexul în judecată. Altfel, nu o să se apuce Metrorex din proprie iniţiativă de investiţii pe o liniei pe care circulă metroul doar ca să aibă cum să ajungă la depou.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeMier 01 Iun 2022, 08:27

Probabil Metroul ar angaja niște specialiști sa intrebe: băi, voi aveți acte pe tot ce aveți în curte,proiect, autorizație, recepția finala a lucrărilor etc?

știu, o sa vina teoria ca au fost edificare în comunism, bla bla, dar probabil ca multe sînt mărite, extinse, ,,modernizate" in ultimii ani.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitimeSam 29 Iun 2024, 00:03

R 10201 si R 10202, anulate in ziua de 28.06.2024.

Pe site TFC nicio explicatie... No
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative la TFG si TFC   Lucruri negative la TFG si TFC - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucruri negative la TFG si TFC
Sus 
Pagina 12 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Subiecte similare
-
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: