|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+35Vitosa @ndrey cristi_tgv tudorstr44 kristi kkk cardinal DAS 2011 Luna SMDS Bebe bubu CalinIonMihai Johnny84 razvan - trenuri aris86 t1972 TVlad cfr500 Cipri Andrei Neculai mtk Adrian78 rich1974 Dr2005 ldh80 vlad237 Laurentiu Ciobanu Adirmvl AeroX MariusM Nesebar DUAL Re6/6 dan tm IonutCFR2009 Ony_x 39 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 01 Dec 2022, 17:14 | |
| Cu Caravelle au tot fost probleme, de ce crezi că s-a pierdut certficatul de siguranţă în 2015? Păi pentru că pe hârtie era una şi în tren era alta, erau tot feluld e vagoane renumerotate, serii şterse, motoare mutate de pe un automotor pe altul şi câte şi mai câte. Evident că o parte din Caravelle nu mai au cum să circule cu absolut aceleaşi piese de la 1970... câte vor mai circula şi câte nu se va vedea după evaluarea de la prelungirea avizului tehnic, dar pun pariu că nu vom scăpa de ele în următorii zece ani.
La Malaxa mai e originală doar cutia, în rest totul e schimbat, nu e comparabilă situaţia. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 02 Dec 2022, 12:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- https://adevarul.ro/economie/cfr-calatori-incearca-din-nou-sa-resusciteze-2224238.html
Tarifele la IC sunt mai mari cu 15% decât cele de IR. Nu cu 40%.
De la Bucureşti la Constanţa faci o oră cu maşina numai până ieşi din Bucureşti... La o persoana suna ok. Cand pui 3-4 persoane in calcul, plus faptul ca lumea nu are treaba doar in zona garii Constanta, deja nu mai pare convenabil trenul. In plus, Constanta nici macar nu e un centru de business cu corporatii locate acolo, gen Cluj, Timisoara, Brasov sau Iasi, sa ai oameni care sa mearga dintr-o parte intr-alta; ai doar portul, cateva institutii administrative si atat. Plus ca e aproape datorita autostrazii: daca are angajatul permis, ii disponibilizezi o masina de la firma, faci hartii pentru delegatii, decontari cu carburantul si drum bun, daca sunt mai multi, e si mai simplu, doar unul raspunde de masina, restul sunt ca intr-o zi normala, sa manance pe bonurile lor de masa, s-ar putea sa fie mai ieftin la impinge tava la Constanta decat la Stradale la Bucuresti. Diurna se organizeaza doar cand pleci din tara si nu poti folosi bonurile de masa. Daca vrei sa-i trimiti cu trenul, te complici cu taxi pana la gara, decont pentru fiecare (ca nu stau in acelasi cartier), bilet de tren, taxi de la gara Cta care sa-i dea bon, etc, apoi sa se planga angajatul ca a fost frig in tren, ca toaleta era plina de kkt, etc. Plus ca oricum, cheltuielile cu transportul se deduc din profitul firmei, nu-i ca la persoanele fizice ce platesc din profitul propriu. Daca vorbim de Cluj, Iasi sau Timisoara, ii trimiti cu avionul sau vezi daca nu pot rezolva online. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 02 Dec 2022, 15:45 | |
| Mda da ai fi surprins ca inca Constanta genereaza destui calatori chiar am vazut marti dimineata CFR Calatori trebuie sa se orienteze spre Brasov-Bcuuresti sa devina ruta de business adica ai potential sa aduci oameni cu bani rapid in Bucuresti sa zicem maxim doua ora si conditii maxime de confort Genul asta de transport se face in Italia intre Milano si Roma mai ales ca noua gara din Roma pentru trenuri de mare viteza e construita langa un cartier financiar M1000 ar trebui sa devina ruta cu tren metropolitan din 20 in 20 de min pana la Ploiesti si la 30 de min REX si din ora in ora IR de parcurs
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 02 Dec 2022, 16:31 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- La o persoana suna ok. Cand pui 3-4 persoane in calcul, plus faptul ca lumea nu are treaba doar in zona garii Constanta, deja nu mai pare convenabil trenul.
In plus, Constanta nici macar nu e un centru de business cu corporatii locate acolo, gen Cluj, Timisoara, Brasov sau Iasi, sa ai oameni care sa mearga dintr-o parte intr-alta; ai doar portul, cateva institutii administrative si atat.
Plus ca e aproape datorita autostrazii: daca are angajatul permis, ii disponibilizezi o masina de la firma, faci hartii pentru delegatii, decontari cu carburantul si drum bun, daca sunt mai multi, e si mai simplu, doar unul raspunde de masina, restul sunt ca intr-o zi normala, sa manance pe bonurile lor de masa, s-ar putea sa fie mai ieftin la impinge tava la Constanta decat la Stradale la Bucuresti. Diurna se organizeaza doar cand pleci din tara si nu poti folosi bonurile de masa. Daca vrei sa-i trimiti cu trenul, te complici cu taxi pana la gara, decont pentru fiecare (ca nu stau in acelasi cartier), bilet de tren, taxi de la gara Cta care sa-i dea bon, etc, apoi sa se planga angajatul ca a fost frig in tren, ca toaleta era plina de kkt, etc. Plus ca oricum, cheltuielile cu transportul se deduc din profitul firmei, nu-i ca la persoanele fizice ce platesc din profitul propriu.
Daca vorbim de Cluj, Iasi sau Timisoara, ii trimiti cu avionul sau vezi daca nu pot rezolva online. Trenurile Bucureşti - Constanţa fără oprire există de câţiva ani. O să găseşti prin ele inclusiv marinari întorşi din voiaj cu avionul şi angajaţi ai platformelor petroliere. Că altfel, nici la tarif de R nu s-ar duce nimeni la mijlocul zilei într-un oraş mort din punct de vedere economic timp de 9 luni pe an. Decontul călătoriei e o corvoadă indiferent unde lucrezi... deja la stat nu se mai decontează sub nicio formă transportul local intern, te duci până la gară/aeroport pe banii tăi sau te duci în delegaţie cu maşina instituţiei dacă te încadrezi în ăia 8 litri la 100 km sau cât o mai fi baremul, dacă ai pe traseu benzinărie din cea la care are instituţia cardul de benzină şi dacă nu a consumat altul deja toată norma instituţiei pe luna aia. Nu ştiu cum mai e la privat, acum vreo 100 de ani când lucram la privat, pentru decont (la orice, inclusiv cheltuirea diurnei trebuia să o justific cu bonuri fiscale, de ajunsesem să cer bon ştampilat şi pentru o apă de 1,5 lei) mi se cerea bon fiscal ştampilat, factură sau bilet cu cod de bare (de aia nu se putea merge cu Regiotrans şi doar cu CFR Călători, că Regio dădea bilete de mână atunci) pentru orice băgam la decont. Şi convinge-o tu pe tanti de la RATB să îţi dea factură pentru un bilet de o călătorie _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 02 Dec 2022, 18:20 | |
| Haide bre ca in 2013-2014 se decontau la DB si biletele emise in tren de mana chiar cu suprataxa |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 05 Dec 2022, 09:39 | |
| Nu te pui cu contabilele pe stil vechi, zi mersi ca nu te pun sa legalizezi biletele la notar.
La o firma odata voia o contabila sa aprobe un decont doar daca era pe cea mai scurta distanta din A in B, la un drum Bucuresti-Arad sa iesi de pe autostrada la Gothatea spre Lipova, ce-i cu ocolul asta pe la Timisoara? Oamenii care lucreaza in domeniul financiar-contabil cred ca sunt cei mai ilogici oameni de pe lumea asta, nu-i de mirare ca avem sistemul asta de taxe si impozite. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 05 Dec 2022, 09:47 | |
| Chiar vorbeam sâmbătă cu cineva tot de oamenii care lucra la stat și zicea de mama la o prietena care lucra la o primărie și baga ceva pe calculator si într-o lună ia băgat prin excell sa nu se mai chinuie sa bage datele manual iar respectiva ia arătat la șefa ei de la primărie că durează mai puțin și aia i-a spus că dacă vrea să facă așa ceva să facă la firma ei nu la primărie și să nu mai lucreze cu xcell deci ce pretenții de evoluția și digitalizare mai vrei? Începuseră acuma vreo câțiva ani până să apară casele de marcat pe microbuze și autocare să tragă la xerox biletele și după firmele cereau stampila firmei pe spatele biletelor că nu mai decontează fara stampila Oricum auzisem undeva că la un operator privat ca bugetul de deconturi se apropia foarte mult de 50% din bugetul de salarii deci e clar că sunt bani la gri:))) |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 05 Dec 2022, 10:06 | |
| Pe unde dau eu cu sapa e nepermis sa nu stii Word, Excel, Outlook si Powerpoint macar la nivel basic, sa stii sa faci o adunare sau sa cauti pe internet cum se face o operatie mai complicata. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 06 Dec 2022, 16:13 | |
| https://clubferoviar.ro/banul-altuia-sute-de-mii-de-euro-aruncati-de-catre-cfr-pe-sf-expirate-de-modernizare-gari/ |
| | | vlad237
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 3237 Data de inscriere : 19/02/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 07 Dec 2022, 16:55 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Dr2005 a scris:
- https://adevarul.ro/economie/cfr-calatori-incearca-din-nou-sa-resusciteze-2224238.html
Tarifele la IC sunt mai mari cu 15% decât cele de IR. Nu cu 40%.
De la Bucureşti la Constanţa faci o oră cu maşina numai până ieşi din Bucureşti... La o persoana suna ok. Cand pui 3-4 persoane in calcul, plus faptul ca lumea nu are treaba doar in zona garii Constanta, deja nu mai pare convenabil trenul.
In plus, Constanta nici macar nu e un centru de business cu corporatii locate acolo, gen Cluj, Timisoara, Brasov sau Iasi, sa ai oameni care sa mearga dintr-o parte intr-alta; ai doar portul, cateva institutii administrative si atat.
Plus ca e aproape datorita autostrazii: daca are angajatul permis, ii disponibilizezi o masina de la firma, faci hartii pentru delegatii, decontari cu carburantul si drum bun, daca sunt mai multi, e si mai simplu, doar unul raspunde de masina, restul sunt ca intr-o zi normala, sa manance pe bonurile lor de masa, s-ar putea sa fie mai ieftin la impinge tava la Constanta decat la Stradale la Bucuresti. Diurna se organizeaza doar cand pleci din tara si nu poti folosi bonurile de masa. Daca vrei sa-i trimiti cu trenul, te complici cu taxi pana la gara, decont pentru fiecare (ca nu stau in acelasi cartier), bilet de tren, taxi de la gara Cta care sa-i dea bon, etc, apoi sa se planga angajatul ca a fost frig in tren, ca toaleta era plina de kkt, etc. Plus ca oricum, cheltuielile cu transportul se deduc din profitul firmei, nu-i ca la persoanele fizice ce platesc din profitul propriu.
Daca vorbim de Cluj, Iasi sau Timisoara, ii trimiti cu avionul sau vezi daca nu pot rezolva online. Constanta este a doua statie ca numar de calatori expediati si la incasari, dupa Bucuresti Nord (in toate lunile anului, nu doar vara) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 13 Dec 2022, 21:16 | |
| Oferte MAV cu 40% reducere La.noi trompetele alea care care gândesc ofertele limitează cumularea de mai multe.oferte gen Tren CardPlus cu oferta dus/întors și bilet online că probabil li frica că dau faliment |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 14 Dec 2022, 17:18 | |
| https://www.economica.net/cinci-statii-noi-de-tren-in-nordul-capitalei-unde-ar-putea-fi-amplasate_634415.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 18 Dec 2022, 12:18 | |
| Se întâmplă și la alții întârziere de 497 de min la Regio Jet 3ocomotive din care două defecte și 17 vagoane Jestli máte blbej den, zkuste si představit, že jedete v tomhle... To vzadu: RegioJet 1022 z Przemysle, který dojede do Prahy s krásným zpožděním 497 minut (=skoro 8,5 hodiny). To vepředu: ranní RJ1008, který to musí zachraňovat a nakonec přiveze "jen" 2,5 hodiny. 17 vozů, tři lokomotivy, funkční asi jen jedna. Po cestě ještě naberou tak 45 minut kvůli závadě na jednom voze. Den blbec... Stalo se včera, sobota 17. 12. 2022. V Olomouci fotil Marek Cerman, díky! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 23 Dec 2022, 01:22 | |
| In toata Europa sunt intarzieri, cred ca la DB e maximul, nu e zi sa nu intarzie trenurile ICE, da chiar alea au intarzieri si de 2-3 ore, si multe intarzie zilnic, 20-30 de minute tot le are. In Octombrie am vrut sa merg cu un ICE in Frankfurt si avea 4 ore, a doua zi avea o ora. Saptamana trecuta am fost iar la plimbare si in Germania ICE-urile intarzie de nu ai treaba. Doar ca la ei nu e ca la noi, la noi daca are 10 minute gata, cfr in sus si jos, ca e de *a*at ca e asa si pe dincolo, in afara daca intarzie trenu nu face nimeni crize ca la noi, la noi sport national sa comenteze dar comenteaza nu gluma fac si crize ca a intarziat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 23 Dec 2022, 09:11 | |
| Am.mai discutat treabă asta la.ei daca întârzie unu vine altul.dupa o oră și de aia nu se agita nimeni. Plus că probabil în caz de întârzieri mai mari de doua ore primesc banii înapoi sau vouchere pentru următoarele călătorii sau sunt puse la.dispozitie taxiuri sau microbuze de 8 locuri |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |