Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport III

In jos 
+33
cristi_tgv
tudorstr44
kristi kkk
cardinal
DAS 2011
Luna
SMDS
Bebe
bubu
CalinIonMihai
Johnny84
razvan - trenuri
aris86
t1972
TVlad
cfr500
Cipri Andrei Neculai
mtk
Adrian78
rich1974
Dr2005
ldh80
vlad237
Laurentiu Ciobanu
Adirmvl
AeroX
MariusM
Nesebar
DUAL
Re6/6
dan tm
IonutCFR2009
Ony_x
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 47 ... 53  Urmatorul
AutorMesaj
tudorstr44




Numarul mesajelor : 5
Reputatie : 181
Data de inscriere : 08/01/2024

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 17 Ian 2024, 17:22

De ce în sistemul feroviar românesc e încăpățânarea asta că dacă s-a stabilit ceva prin livret de la noul mers (timpii de parcurs), nu se mai schimbă până la viitorul mers?

Am întâlnit de nenumărate ori situații precum: un tren avea oprire 7 minute în livret că trebuia să aștepe alt tren (pentru cruce, linie simplă), dar acel tren pe care trebuia să îl aștepte nu mai circula de luni bune. Cu toate acestea, nu era redusă oprirea la 1-2 minute până la următorul mers, trenul staționând 7 minute degeaba timp de luni de zile.

Un alt exemplu: s-au umflat timpii trenurilor care merg de la Arad la Caransebes astfel încât există trenuri care ajung timpuriu zilnic chiar și cu 25 minute în unele stații. Înțeleg că e vorba de lucrări acolo, dar ele încă nu au început. Mi se pare contraintuitiv să circule trenurile luni de zile cu timpii calculați pentru când o să înceapă lucrările și se vor instaura restricții. Nu era mai normal să fie totul mai flexibil și să se adapteze livretul în funcție de situația reală, în prezent, din teren?

Pare că atunci când se stabilește ceva, rămâne un an de zile bătut în cuie indiferent de ce se schimbă în teren sau nu.

A doua curiozitate: de ce la noi se dă semnal sonor (goarnă) înaintea plecării trenului din stație? În ce țări se mai practică actualmente asta?

A treia curiozitate: De ce dacă două trenuri au plecarea la aceeași oră, nu se dă niciodată plecarea simultan? În ultima perioadă am văzut că se evită din fașă treaba asta, modificând ora de plecare cu 2 minute a unuia dintre trenuri.
În stații intermediare, mă gândesc că poate fi vorba de motive de siguranță. Dar în stații unde au avut loc formarea garniturilor (de ex. București Nord) de ce nu poate, de exemplu, să plece un tren de la linia 11 spre Constanța în același timp cu unul de la linia 4 spre Craiova?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18268
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23699
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 17 Ian 2024, 18:00

Pai se stabilesc niste trase și că sa le.modifici trebuie sa platesti și CFR Călători .Operatorii privați își mai modifica trasele dar la CFR au un cult de a lăsa lucrurile bătute în cuie sau le este mai ușor să stabilească niste telegrame că trenul X așteaptă trenul Y la.legatura 15 min și gata
Da cred ca doar la.noi se mai da semnal la.plecarea trenului că o paranteză in Olanda nu au voie sa de-a semnal.nici în orașe am văzut că își încearcă goarnele in afara orașului
Mda daca o sa inceapa lucrările alea in noiembrie o sa stea trenurile.aiurea prin Gări pe Arad-Caransebes da ce cobteaza
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8861
Reputatie : 12623
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 17 Ian 2024, 18:04

Eu nu inteleg ce e îndîrjirea asta contra fluieratului locomotivelor?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8806
Reputatie : 14090
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 17 Ian 2024, 19:08

@tudorstr44
Probabil că în ultima vreme ai prins tu zile când le aduc târziu din Grivița în GdN la peron și de aici și plecarea cu întârziere a unuia din trenuri.
Ia să mai mergi la gară și să vezi 8001 (plecare 6.24) pleacă sau nu simultan cu 1655 (6.24) ?
1591 / 1631 (7.17).
10109 / 10059 (8.30).
1585 / 10111 (10.30).
1751 / 7921 (11.10).
9207 / 7923 / 1883 (12.30).
1983 (la vară) / 531 (13.30).
9911 / 5021 (18.08).
1887 / 7939 (18.30).
9113 / 5009 (19.27).
1597 / 7037 (19.38).
La cum e PTE-ul stației București Nord Gr A un tren în direcția M100 poate pleca simultan cu un tren în direcția M800 doar dacă cel în direcția M100 este garat la linia 6 (deci 1-6) iar cel în direcția M800 garat la liniile 9-14.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18268
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23699
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 17 Ian 2024, 20:12

https://clubferoviar.ro/pesa-si-alstom-se-judeca-pentru-licitatia-de-62-de-trenuri-regionale/?fbclid=IwAR2lYOCQJiupNRn815EXi-i_iEdz11CPNGnuzSjXrGgfzghczlHk9wEkxgA
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18268
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23699
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 18 Ian 2024, 09:59

Comenzi peste comenzi la.Alstom

We're happy to announce that we will be supplying 18 modern Coradia Max electric multiple-unit trains to Deutsche Bahn Personenverkehr Regio AG. With a combination of single and double-decker carriages, these new trains will allow for more capacity and comfort.

Read more: https://ow.ly/mYvv50QrPlL

#MobilityByNature #RegionalTrains #Germany #Electric

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Fb_im758
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8806
Reputatie : 14090
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 18 Ian 2024, 15:49

Adrian78 a scris:
Deci în 2018-2019 cu 6000 de angajați erau pe pierdere iar acuma cu 3300 de angajați fac profit de 20 de mil de euro..Deci de când a plecat Preoteasa le.merge bine

https://clubferoviar.ro/bilantul-cfr-marfa-pe-2023/?fbclid=IwAR2Pzd1gyQiUqTjT1p7x7QVMK60mdNwhKf6CvY3WS2HL8ttdHhE6frVc-DM
Adriane uite ce zice Bibel pe facebook

A înebunit lupul ! Deranj foarte mare pentru unii, numai mizerii aruncate în presă, minciuna rostogolită cu așa zisul AJUTOR DE STAT din 2013 a devenit ADEVĂR .Pentru suveraniștii și patrioții de care numai poți lua un pumn, se băgă ei repede să-l pareze fiind nelipsiți de pe toate televiziunile manipulatoare, să ne jignească tot felul de gușați, vișeni, ciutaci gâdiști și tatoiste să ne facă pe 20 de milioane de români prosti că dormim că suntem lași că nu-i mai ascultăm. Băi terchea berchea de ce nu spuneți voi cum ați făcut primul milion? Cum s-au șters datoriile de zeci, poate sute milioane de euro datorate BUGETULUI DE STAT DE MULTE TRUSTURI DE PRESĂ ȘI TELEVIZIUNI ? DE CE NU VĂ ÎNTREBAȚI CUM A AJUNS CFR MARFĂ DIN 2004 DE LA PROFIT OPERAȚIONAL DE PESTE 100 MILIOANE ÎN IANUARIE 2013 LA PIERDERI DE 360 MILIOANE DE EURO ? Datoriile și pierderile care le avea CFR MARFĂ în 2013 la bugetul statului și CFR INFRASTRUCTURĂ erau datoriile firmelor statului român acționar 100% la ele toate CET-urile, minele, și altele temocentralele ,combinate Oltchim cel mai mare datornic. Acest lucru a fost recunoscut de Uniunea Europeană și Consiliul Concurenței iar în februarie 2020 s -au sucit la plângerea operatorilor privați din decembrie 2017 exact după achitarea de CFR Marfă a ultimelor rate la creditul de 120 milioane de euro din 2007. Ajutor de stat primește CFR CĂLĂTORI că nu acoperă cheltuielile de operare. CFR MARFĂ nu-a primit nici un leu ajutor, din contră i s-a impus de stat să transporte sub costurile de operare pentru a menține sistemul termoenergetic în funcție cu costurile suportabile de populație.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18268
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23699
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 18 Ian 2024, 17:07

Lasă-mă și cu PsDistul de Bibel ,oameni din cauza cărora ajuns și CFR Marfă în situația aia
Unde era Bibel.cand plecau directorii cu contractele.la.privati ?
unde era când se alocau 80 de mil de euro pe reparatii la.IRLU?S-au amortizat Caterpilare.modernizate la.Remarul care zac prin depouri?
Da statul a greșit că nu i-a tras pe la.racoare pe aia de au fost directori cu datorii șterse și se făceau pierderi de 170 de mil de euro pe an.dar cum să se tragă ei pe ei la răspundere când au făcut acolo niște afaceri și au învârtit bani
Statul trebuia să compenseze contractele.paguboase către CETuri și CEH CEO
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8806
Reputatie : 14090
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 18 Ian 2024, 19:48

Bine bine dar totuși un gram de adevăr trebuie să fie în ce spune el acolo.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20248
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25045
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeVin 19 Ian 2024, 00:51

La Comisia Europeană nu merge cu mânării... iar toate activele CFR Marfă puse cap la cap nu fac 600 milioane de euro (şi dobânda tot curge), deci viitorul CFR Marfă e clar, indiferent cât se chinuie actuala conducere să tragă de societate.

Comparaţia între CFR Marfă şi CFR Călători e forţată, transportul de călători e un serviciu public, deci compensat în baza Regulamentului (UE) 1370/2007. De altfel, era cât pe ce ca şi CFR Călători s-o păţească în 2022 la fel ca Marfa... din fericire, date fiind numeroasele schimbări de guverne din ultimii 10 ani şi o monumentală nesimţire a Finanţelor într-un an, Consiliul Concurenţei a constatat că societatea a fost subcompensată. Apoi a acceptat ca investiţiile plătite de statul român la CFR Călători din contractele semnate între aderarea la UE şi anul 2011 (când s-a închis robinetul) să fie compensate cu subcompensarea. Aşa că s-a considerat că ajutorul de stat ilegal a fost recuperat prin reducerea compensaţiei, aşa că nu s-a ajuns la o situaţie gen CFR Marfă. Dar au tremurat vreo 2 luni toţi de la Călători pe treaba asta Laughing

Nu ştiu cine-i Bibel ăsta al vostru şi cu ce se ocupă. Dar ştiu că cei care s-au ocupat de privatizarea ratată a CFR Marfă sunt bine mersi şi acum... la fel şi cele n conduceri anterioare ale CFR Marfă care n-au început imediat demersurile de restituire a sumei după ce nu s-a mai finalizat procedura. Şi la fel şi ăia care n-au avut cojones să reia procedura după aia şi să închidă gaura neagră de la CFR Marfă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18268
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23699
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeVin 19 Ian 2024, 13:16

Oare și la ăștia s-au scumpit biletele?

📢 70 new Mireos for Austria! 📢

In line with the 2023 framework agreement, Österreichische Bundesbahnen (ÖBB) has just secured 70 brand-new Mireo trains. Passengers can look forward to amenities like air conditioning, WiFi, easy access for all, and dedicated bicycle spaces. The wider car design, the inner bearing bogies and the single car concept further enhance the #PassengerExperience.
Deliveries in three versions are scheduled from late 2027, reinforcing our commitment to modernizing ÖBB's fleet and making regional travel even more attractive!🚊

Read more: https://sie.ag/6fvNua

#TransformTheEveryday
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18268
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23699
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 31 Ian 2024, 19:22

Oare vede si taranul de Preoteasa ce inseamna managementul si cum sa aduci 34 de mil de calatori in plus .Dar asta inseamna investitii ,modernizari de vagoane si achizitii de locomotive noi plus oferte El nici cu pomenile pentru studenti nu ii in stare sa creasca numarul de.pasageri

În 2023, peste 374,4 milioane de persoane au folosit serviciile feroviare. Aceasta este o creștere de 9,4% față de 2022. Este, de asemenea, cel mai mare număr de pasageri din Polonia după 1999. Cu toate acestea, situația este mai proastă în transportul de marfă. Greutatea mărfurilor manipulate de trenuri a fost de 231,7 milioane de tone și a fost mai mică cu aproape 6,8% față de anul precedent. Scăderi mai mici au vizat performanța transportului, care s-a ridicat la 61,6 miliarde de tone-kilometri, care este al doilea cel mai mare rezultat din ultimul deceniu.


https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/374-miliony-pasazerow-w-pociagach-w-2024-roku-najlepszy-wynik-od-1999-roku-117198.html?fbclid=IwAR3yE5s7arGQJxxhO30PJw4U-5QnpqvPCIItOUs4I7Z5w-fxVnDa69Y1a5A
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8806
Reputatie : 14090
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 31 Ian 2024, 19:42

Cât ar costa o astfel de stație PKP ? Un automat de bilete și 2-3 bănci . Perfectă pentru o gară mică sau haltă. Eu aș înlocui  toate gările de prin comune cu o astfel de încăpere din sticlă.
Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Receiv10
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8861
Reputatie : 12623
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 31 Ian 2024, 20:12

Adrian78 a scris:
Oare vede si taranul de Preoteasa ce inseamna managementul si cum sa aduci 34 de mil de calatori in plus .Dar asta inseamna investitii ,modernizari de vagoane si achizitii de locomotive noi plus oferte El nici cu pomenile pentru studenti nu ii in stare sa creasca numarul de.pasageri

În 2023, peste 374,4 milioane de persoane au folosit serviciile feroviare. Aceasta este o creștere de 9,4% față de 2022. Este, de asemenea, cel mai mare număr de pasageri din Polonia după 1999. Cu toate acestea, situația este mai proastă în transportul de marfă. Greutatea mărfurilor manipulate de trenuri a fost de 231,7 milioane de tone și a fost mai mică cu aproape 6,8% față de anul precedent. Scăderi mai mici au vizat performanța transportului, care s-a ridicat la 61,6 miliarde de tone-kilometri, care este al doilea cel mai mare rezultat din ultimul deceniu.


https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/374-miliony-pasazerow-w-pociagach-w-2024-roku-najlepszy-wynik-od-1999-roku-117198.html?fbclid=IwAR3yE5s7arGQJxxhO30PJw4U-5QnpqvPCIItOUs4I7Z5w-fxVnDa69Y1a5A

crezi ca vorbeste poloneza?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18268
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23699
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitimeMier 31 Ian 2024, 20:21

dantm are Google translate
vitosa Ar rezista maxim o săptămână .Poate daca ar pazi-o cu sateliți și drone sa tina asa ceva
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport III
Sus 
Pagina 41 din 53Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 47 ... 53  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: