|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+35Vitosa @ndrey cristi_tgv tudorstr44 kristi kkk cardinal DAS 2011 Luna SMDS Bebe bubu CalinIonMihai Johnny84 razvan - trenuri aris86 t1972 TVlad cfr500 Cipri Andrei Neculai mtk Adrian78 rich1974 Dr2005 ldh80 vlad237 Laurentiu Ciobanu Adirmvl AeroX MariusM Nesebar DUAL Re6/6 dan tm IonutCFR2009 Ony_x 39 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
tudorstr44
Numarul mesajelor : 5 Reputatie : 324 Data de inscriere : 08/01/2024
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 17 Ian 2024, 17:22 | |
| De ce în sistemul feroviar românesc e încăpățânarea asta că dacă s-a stabilit ceva prin livret de la noul mers (timpii de parcurs), nu se mai schimbă până la viitorul mers?
Am întâlnit de nenumărate ori situații precum: un tren avea oprire 7 minute în livret că trebuia să aștepe alt tren (pentru cruce, linie simplă), dar acel tren pe care trebuia să îl aștepte nu mai circula de luni bune. Cu toate acestea, nu era redusă oprirea la 1-2 minute până la următorul mers, trenul staționând 7 minute degeaba timp de luni de zile.
Un alt exemplu: s-au umflat timpii trenurilor care merg de la Arad la Caransebes astfel încât există trenuri care ajung timpuriu zilnic chiar și cu 25 minute în unele stații. Înțeleg că e vorba de lucrări acolo, dar ele încă nu au început. Mi se pare contraintuitiv să circule trenurile luni de zile cu timpii calculați pentru când o să înceapă lucrările și se vor instaura restricții. Nu era mai normal să fie totul mai flexibil și să se adapteze livretul în funcție de situația reală, în prezent, din teren?
Pare că atunci când se stabilește ceva, rămâne un an de zile bătut în cuie indiferent de ce se schimbă în teren sau nu.
A doua curiozitate: de ce la noi se dă semnal sonor (goarnă) înaintea plecării trenului din stație? În ce țări se mai practică actualmente asta?
A treia curiozitate: De ce dacă două trenuri au plecarea la aceeași oră, nu se dă niciodată plecarea simultan? În ultima perioadă am văzut că se evită din fașă treaba asta, modificând ora de plecare cu 2 minute a unuia dintre trenuri. În stații intermediare, mă gândesc că poate fi vorba de motive de siguranță. Dar în stații unde au avut loc formarea garniturilor (de ex. București Nord) de ce nu poate, de exemplu, să plece un tren de la linia 11 spre Constanța în același timp cu unul de la linia 4 spre Craiova? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 17 Ian 2024, 18:00 | |
| Pai se stabilesc niste trase și că sa le.modifici trebuie sa platesti și CFR Călători .Operatorii privați își mai modifica trasele dar la CFR au un cult de a lăsa lucrurile bătute în cuie sau le este mai ușor să stabilească niste telegrame că trenul X așteaptă trenul Y la.legatura 15 min și gata Da cred ca doar la.noi se mai da semnal la.plecarea trenului că o paranteză in Olanda nu au voie sa de-a semnal.nici în orașe am văzut că își încearcă goarnele in afara orașului Mda daca o sa inceapa lucrările alea in noiembrie o sa stea trenurile.aiurea prin Gări pe Arad-Caransebes da ce cobteaza |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 17 Ian 2024, 18:04 | |
| Eu nu inteleg ce e îndîrjirea asta contra fluieratului locomotivelor?
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 17 Ian 2024, 19:08 | |
| @tudorstr44 Probabil că în ultima vreme ai prins tu zile când le aduc târziu din Grivița în GdN la peron și de aici și plecarea cu întârziere a unuia din trenuri. Ia să mai mergi la gară și să vezi 8001 (plecare 6.24) pleacă sau nu simultan cu 1655 (6.24) ? 1591 / 1631 (7.17). 10109 / 10059 (8.30). 1585 / 10111 (10.30). 1751 / 7921 (11.10). 9207 / 7923 / 1883 (12.30). 1983 (la vară) / 531 (13.30). 9911 / 5021 (18.08). 1887 / 7939 (18.30). 9113 / 5009 (19.27). 1597 / 7037 (19.38). La cum e PTE-ul stației București Nord Gr A un tren în direcția M100 poate pleca simultan cu un tren în direcția M800 doar dacă cel în direcția M100 este garat la linia 6 (deci 1-6) iar cel în direcția M800 garat la liniile 9-14. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 17 Ian 2024, 20:12 | |
| https://clubferoviar.ro/pesa-si-alstom-se-judeca-pentru-licitatia-de-62-de-trenuri-regionale/?fbclid=IwAR2lYOCQJiupNRn815EXi-i_iEdz11CPNGnuzSjXrGgfzghczlHk9wEkxgA |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 18 Ian 2024, 09:59 | |
| Comenzi peste comenzi la.Alstom We're happy to announce that we will be supplying 18 modern Coradia Max electric multiple-unit trains to Deutsche Bahn Personenverkehr Regio AG. With a combination of single and double-decker carriages, these new trains will allow for more capacity and comfort. Read more: https://ow.ly/mYvv50QrPlL #MobilityByNature #RegionalTrains #Germany #Electric |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 18 Ian 2024, 15:49 | |
| - Adrian78 a scris:
- Deci în 2018-2019 cu 6000 de angajați erau pe pierdere iar acuma cu 3300 de angajați fac profit de 20 de mil de euro..Deci de când a plecat Preoteasa le.merge bine
https://clubferoviar.ro/bilantul-cfr-marfa-pe-2023/?fbclid=IwAR2Pzd1gyQiUqTjT1p7x7QVMK60mdNwhKf6CvY3WS2HL8ttdHhE6frVc-DM Adriane uite ce zice Bibel pe facebook A înebunit lupul ! Deranj foarte mare pentru unii, numai mizerii aruncate în presă, minciuna rostogolită cu așa zisul AJUTOR DE STAT din 2013 a devenit ADEVĂR .Pentru suveraniștii și patrioții de care numai poți lua un pumn, se băgă ei repede să-l pareze fiind nelipsiți de pe toate televiziunile manipulatoare, să ne jignească tot felul de gușați, vișeni, ciutaci gâdiști și tatoiste să ne facă pe 20 de milioane de români prosti că dormim că suntem lași că nu-i mai ascultăm. Băi terchea berchea de ce nu spuneți voi cum ați făcut primul milion? Cum s-au șters datoriile de zeci, poate sute milioane de euro datorate BUGETULUI DE STAT DE MULTE TRUSTURI DE PRESĂ ȘI TELEVIZIUNI ? DE CE NU VĂ ÎNTREBAȚI CUM A AJUNS CFR MARFĂ DIN 2004 DE LA PROFIT OPERAȚIONAL DE PESTE 100 MILIOANE ÎN IANUARIE 2013 LA PIERDERI DE 360 MILIOANE DE EURO ? Datoriile și pierderile care le avea CFR MARFĂ în 2013 la bugetul statului și CFR INFRASTRUCTURĂ erau datoriile firmelor statului român acționar 100% la ele toate CET-urile, minele, și altele temocentralele ,combinate Oltchim cel mai mare datornic. Acest lucru a fost recunoscut de Uniunea Europeană și Consiliul Concurenței iar în februarie 2020 s -au sucit la plângerea operatorilor privați din decembrie 2017 exact după achitarea de CFR Marfă a ultimelor rate la creditul de 120 milioane de euro din 2007. Ajutor de stat primește CFR CĂLĂTORI că nu acoperă cheltuielile de operare. CFR MARFĂ nu-a primit nici un leu ajutor, din contră i s-a impus de stat să transporte sub costurile de operare pentru a menține sistemul termoenergetic în funcție cu costurile suportabile de populație. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 18 Ian 2024, 17:07 | |
| Lasă-mă și cu PsDistul de Bibel ,oameni din cauza cărora ajuns și CFR Marfă în situația aia Unde era Bibel.cand plecau directorii cu contractele.la.privati ? unde era când se alocau 80 de mil de euro pe reparatii la.IRLU?S-au amortizat Caterpilare.modernizate la.Remarul care zac prin depouri? Da statul a greșit că nu i-a tras pe la.racoare pe aia de au fost directori cu datorii șterse și se făceau pierderi de 170 de mil de euro pe an.dar cum să se tragă ei pe ei la răspundere când au făcut acolo niște afaceri și au învârtit bani Statul trebuia să compenseze contractele.paguboase către CETuri și CEH CEO |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 18 Ian 2024, 19:48 | |
| Bine bine dar totuși un gram de adevăr trebuie să fie în ce spune el acolo. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 19 Ian 2024, 00:51 | |
| La Comisia Europeană nu merge cu mânării... iar toate activele CFR Marfă puse cap la cap nu fac 600 milioane de euro (şi dobânda tot curge), deci viitorul CFR Marfă e clar, indiferent cât se chinuie actuala conducere să tragă de societate. Comparaţia între CFR Marfă şi CFR Călători e forţată, transportul de călători e un serviciu public, deci compensat în baza Regulamentului (UE) 1370/2007. De altfel, era cât pe ce ca şi CFR Călători s-o păţească în 2022 la fel ca Marfa... din fericire, date fiind numeroasele schimbări de guverne din ultimii 10 ani şi o monumentală nesimţire a Finanţelor într-un an, Consiliul Concurenţei a constatat că societatea a fost subcompensată. Apoi a acceptat ca investiţiile plătite de statul român la CFR Călători din contractele semnate între aderarea la UE şi anul 2011 (când s-a închis robinetul) să fie compensate cu subcompensarea. Aşa că s-a considerat că ajutorul de stat ilegal a fost recuperat prin reducerea compensaţiei, aşa că nu s-a ajuns la o situaţie gen CFR Marfă. Dar au tremurat vreo 2 luni toţi de la Călători pe treaba asta Nu ştiu cine-i Bibel ăsta al vostru şi cu ce se ocupă. Dar ştiu că cei care s-au ocupat de privatizarea ratată a CFR Marfă sunt bine mersi şi acum... la fel şi cele n conduceri anterioare ale CFR Marfă care n-au început imediat demersurile de restituire a sumei după ce nu s-a mai finalizat procedura. Şi la fel şi ăia care n-au avut cojones să reia procedura după aia şi să închidă gaura neagră de la CFR Marfă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 19 Ian 2024, 13:16 | |
| Oare și la ăștia s-au scumpit biletele? 70 new Mireos for Austria! In line with the 2023 framework agreement, Österreichische Bundesbahnen (ÖBB) has just secured 70 brand-new Mireo trains. Passengers can look forward to amenities like air conditioning, WiFi, easy access for all, and dedicated bicycle spaces. The wider car design, the inner bearing bogies and the single car concept further enhance the #PassengerExperience. Deliveries in three versions are scheduled from late 2027, reinforcing our commitment to modernizing ÖBB's fleet and making regional travel even more attractive! Read more: https://sie.ag/6fvNua #TransformTheEveryday |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 31 Ian 2024, 19:22 | |
| Oare vede si taranul de Preoteasa ce inseamna managementul si cum sa aduci 34 de mil de calatori in plus .Dar asta inseamna investitii ,modernizari de vagoane si achizitii de locomotive noi plus oferte El nici cu pomenile pentru studenti nu ii in stare sa creasca numarul de.pasageri
În 2023, peste 374,4 milioane de persoane au folosit serviciile feroviare. Aceasta este o creștere de 9,4% față de 2022. Este, de asemenea, cel mai mare număr de pasageri din Polonia după 1999. Cu toate acestea, situația este mai proastă în transportul de marfă. Greutatea mărfurilor manipulate de trenuri a fost de 231,7 milioane de tone și a fost mai mică cu aproape 6,8% față de anul precedent. Scăderi mai mici au vizat performanța transportului, care s-a ridicat la 61,6 miliarde de tone-kilometri, care este al doilea cel mai mare rezultat din ultimul deceniu.
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/374-miliony-pasazerow-w-pociagach-w-2024-roku-najlepszy-wynik-od-1999-roku-117198.html?fbclid=IwAR3yE5s7arGQJxxhO30PJw4U-5QnpqvPCIItOUs4I7Z5w-fxVnDa69Y1a5A |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 31 Ian 2024, 19:42 | |
| Cât ar costa o astfel de stație PKP ? Un automat de bilete și 2-3 bănci . Perfectă pentru o gară mică sau haltă. Eu aș înlocui toate gările de prin comune cu o astfel de încăpere din sticlă. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 31 Ian 2024, 20:12 | |
| - Adrian78 a scris:
- Oare vede si taranul de Preoteasa ce inseamna managementul si cum sa aduci 34 de mil de calatori in plus .Dar asta inseamna investitii ,modernizari de vagoane si achizitii de locomotive noi plus oferte El nici cu pomenile pentru studenti nu ii in stare sa creasca numarul de.pasageri
În 2023, peste 374,4 milioane de persoane au folosit serviciile feroviare. Aceasta este o creștere de 9,4% față de 2022. Este, de asemenea, cel mai mare număr de pasageri din Polonia după 1999. Cu toate acestea, situația este mai proastă în transportul de marfă. Greutatea mărfurilor manipulate de trenuri a fost de 231,7 milioane de tone și a fost mai mică cu aproape 6,8% față de anul precedent. Scăderi mai mici au vizat performanța transportului, care s-a ridicat la 61,6 miliarde de tone-kilometri, care este al doilea cel mai mare rezultat din ultimul deceniu.
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/374-miliony-pasazerow-w-pociagach-w-2024-roku-najlepszy-wynik-od-1999-roku-117198.html?fbclid=IwAR3yE5s7arGQJxxhO30PJw4U-5QnpqvPCIItOUs4I7Z5w-fxVnDa69Y1a5A crezi ca vorbeste poloneza? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 31 Ian 2024, 20:21 | |
| dantm are Google translate vitosa Ar rezista maxim o săptămână .Poate daca ar pazi-o cu sateliți și drone sa tina asa ceva |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |