Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 10 Noi 2022, 18:52
Că tot vorbeam de transporturile China Europa
Conexiune feroviară 2.0 pe Noul Drum al Mătăsii. Timp de tranzit de 10 zile între China şi Germania
9 noiembrie 2022
De la un timp de tranzit de cel puţin 2 săptămâni pe ruta Xi’an – Duisburg, transportul feroviar de marfă a fost realizat recent într-un timp record de doar 10 zile. Anterior nu exista un orar concret pentru acest serviciu pe Middle Corridor, orele de sosire fiind bazate pe situaţia la faţa locului în fiecare ţară de tranzit.
Tronsonul se bucură acum de un orar predictibil, ceea ce a permis obţinerea acestui timp de tranzit de numai 10 zile. Cu noul orar, trenul de marfă funcționează ca și cum ar fi un tren de pasageri pe distanțe lungi. Conexiunea a fost numită de terminalul Duisport drept conexiunea feroviară 2.0, notează Railfreight în ediţia sa electronică.
“Părțile implicate știu când vine trenul și lucrează împreună pentru a reduce timpul de tranzit al serviciului”, a explicat Guanzhe Cao, șeful biroului Asia Desk de la Duisburg. Primul tren care a funcționat pe acest nou orar a plecat din Xi’an miercuri, 26 octombrie, și a sosit luni, 7 noiembrie, la ora exactă 3:55. Transportul feroviar a fost realizat pe o distanţă de 9.908 kilometri în exact 235 de ore și 26 de minute. Trenul a fost încărcat cu 50 de vehicule cu invertoare fotovoltaice, compresoare electrice, aspiratoare și alte bunuri.
Conexiunea a fost o premieră şi poate fi extinsă și la alte destinații, însă pentru moment legătura cu Duisburg este prioritară. “Această conexiune feroviară 2.0 înseamnă că serviciul este prioritar față de alte servicii eurasiatice, deși nu putem cere fiecărei părți să acorde prioritate trenului pe fiecare tronson în parte. (…) Este posibil ca un mecanic de locomotivă dintr-o țară să nu fie conștient că un anumit serviciu de tren trebuie să aibă prioritate. În lunile următoare vom încerca să îmbunătățim serviciul prin abordarea unor astfel de provocări.”, a mai spus Cao.
Sursa: https://www.intermodal-logistics.ro/
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 10 Noi 2022, 23:05
Adrian78 a scris:
Că tot vorbeam de transporturile China Europa
Conexiune feroviară 2.0 pe Noul Drum al Mătăsii. Timp de tranzit de 10 zile între China şi Germania
9 noiembrie 2022
De la un timp de tranzit de cel puţin 2 săptămâni pe ruta Xi’an – Duisburg, transportul feroviar de marfă a fost realizat recent într-un timp record de doar 10 zile. Anterior nu exista un orar concret pentru acest serviciu pe Middle Corridor, orele de sosire fiind bazate pe situaţia la faţa locului în fiecare ţară de tranzit.
Tronsonul se bucură acum de un orar predictibil, ceea ce a permis obţinerea acestui timp de tranzit de numai 10 zile. Cu noul orar, trenul de marfă funcționează ca și cum ar fi un tren de pasageri pe distanțe lungi. Conexiunea a fost numită de terminalul Duisport drept conexiunea feroviară 2.0, notează Railfreight în ediţia sa electronică.
“Părțile implicate știu când vine trenul și lucrează împreună pentru a reduce timpul de tranzit al serviciului”, a explicat Guanzhe Cao, șeful biroului Asia Desk de la Duisburg. Primul tren care a funcționat pe acest nou orar a plecat din Xi’an miercuri, 26 octombrie, și a sosit luni, 7 noiembrie, la ora exactă 3:55. Transportul feroviar a fost realizat pe o distanţă de 9.908 kilometri în exact 235 de ore și 26 de minute. Trenul a fost încărcat cu 50 de vehicule cu invertoare fotovoltaice, compresoare electrice, aspiratoare și alte bunuri.
Conexiunea a fost o premieră şi poate fi extinsă și la alte destinații, însă pentru moment legătura cu Duisburg este prioritară. “Această conexiune feroviară 2.0 înseamnă că serviciul este prioritar față de alte servicii eurasiatice, deși nu putem cere fiecărei părți să acorde prioritate trenului pe fiecare tronson în parte. (…) Este posibil ca un mecanic de locomotivă dintr-o țară să nu fie conștient că un anumit serviciu de tren trebuie să aibă prioritate. În lunile următoare vom încerca să îmbunătățim serviciul prin abordarea unor astfel de provocări.”, a mai spus Cao.
Sursa: https://www.intermodal-logistics.ro/
Si de ce e asta o veste buna? Produsele din China trebuie evitate pe cat posibil.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Noi 2022, 00:56
@dantm dar din care bani le ia? Că alții nu plătesc.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 11 Noi 2022, 09:08
Mi se pare wow cate optiuni ofera aceste vagoane in Finlanda
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 13 Noi 2022, 13:21
O sa fie că în Polonia de fiecare autoritate locală poate să aibă OTF sau in asociere cu un OTF ?
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 17 Noi 2022, 18:23
Si cotetele astea ajung tot la noi,Fata de Malaxa totusi sunt la ani lumina
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 17 Noi 2022, 23:45
Adrian78 a scris:
Fata de Malaxa totusi sunt la ani lumina
Aşa e, de pe Malaxa încă nu a căzut nici motorul, nici transmisia în mers şi nicio Malaxa nu a rămas fără frâne pe linie udă În altă ordine de idei, îmi vine greu să cred că cele ajunse la noi vor avea o destinaţie diferită de fier vechi şi stoc de piese. Poate doar dacă mai au vreun certificat valabil din Danemarca, care să forţeze mâna ASFR să accepte punerea în funcţiune, dar altfel şansele ca AFER să omologheze aşa ceva tind la zero. Şi IC2 s-au pus în circulaţie tot pe baza certificatelor emise de organismul notificat din Danemarca, pe care România e obligată să le recunoască.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 18 Noi 2022, 09:10
Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Fata de Malaxa totusi sunt la ani lumina
Aşa e, de pe Malaxa încă nu a căzut nici motorul, nici transmisia în mers şi nicio Malaxa nu a rămas fără frâne pe linie udă În altă ordine de idei, îmi vine greu să cred că cele ajunse la noi vor avea o destinaţie diferită de fier vechi şi stoc de piese. Poate doar dacă mai au vreun certificat valabil din Danemarca, care să forţeze mâna ASFR să accepte punerea în funcţiune, dar altfel şansele ca AFER să omologheze aşa ceva tind la zero. Şi IC2 s-au pus în circulaţie tot pe baza certificatelor emise de organismul notificat din Danemarca, pe care România e obligată să le recunoască.
Circula pe internet informatii ca 75 de bucati s-au vandut catre un operator necunoscut Mi-e greu sa cred ca vin doar la casat la noi la Socola cand unele sunt inca tzipla.. Totusi daca circula cu 180km/h in Danemarca pot circula si cu 160km/h la noi pe M800
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 18 Noi 2022, 12:52
In 2022 sa spui ca malaxorul e bun trebuie sa fii clar bolnav si dus cu pluta! Dar nu te mai mira nimic in RO, ce conteaza ca la 300-400 de km circula trenuri care merg cu 200-300 km/h si luxul e ceva normal pentru ei, noi tot cu caruta/malaxorul tot cu wc in fundul curtii, asta e mentalitatea si gandirea, unde nu e nici Dumnezeu nu cere! Daca esti nascut si crescut in prostie asa ramai pana mori, trist e ca unii de genul asta ajung sa ia decizii si tin toata tara in prostie ca sunt ei frustrati si inapoiati.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 18 Noi 2022, 18:46
Nesebar a scris:
In 2022 sa spui ca malaxorul e bun trebuie sa fii clar bolnav si dus cu pluta! Dar nu te mai mira nimic in RO, ce conteaza ca la 300-400 de km circula trenuri care merg cu 200-300 km/h si luxul e ceva normal pentru ei, noi tot cu caruta/malaxorul tot cu wc in fundul curtii, asta e mentalitatea si gandirea, unde nu e nici Dumnezeu nu cere! Daca esti nascut si crescut in prostie asa ramai pana mori, trist e ca unii de genul asta ajung sa ia decizii si tin toata tara in prostie ca sunt ei frustrati si inapoiati.
Dacă vrei să discutăm material rulant, arată diploma de inginer şi discutăm cu dragă inimă. Altfel, dacă doreşti, pot să ţin un curs pentru tine, dar nu pe gratis, că timpul meu costă. IC-4 a fost un rebut de fabrică, pentru care constructorul a plătit despăgubiri cumpărătorului, care cumpărător s-a chinuit cu ele doar din lipsă de altceva - https://da.wikipedia.org/wiki/IC4 Faptul că gioarsele respective au ajuns în România e irelevant pentru circulaţia feroviară, viitorul lor e fier vechi şi stoc de piese pentru cele câteva IC-2 care circulă. De altfel, în ultimii ani au tot ajuns în România diverse vechituri care au sfârşit la fier vechi, eventual trimise în Moldova de peste Prut pentru dezmembrare din cauza azbestului. Dacă vreun operator de la noi chiar a luat aşa ceva, a luat ţeapa vieţii lui.
_________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Mar 28 Feb 2023, 21:30, editata de 1 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 21 Noi 2022, 20:27
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 21 Noi 2022, 21:14
Există deja zone în Bucureşti în care autobuzele opresc la acelaşi peron cu tramvaiele. De exemplu Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Şos. Colentina, Şos. Mihai Bravu, Şos. Iancului, Cal. Văcăreşti, Şos. Olteniţei. Nu am înţeles de ce pe Bd. ex-Vasile Milea nu s-a aplicat aceeaşi soluţie.
_________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Mar 28 Feb 2023, 21:30, editata de 1 ori
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 22 Noi 2022, 11:12
Desi injurata la inceput, masura asta s-a dovedit utila, nu mai stau autobuzele in coloana.
Doar ca nu poti sa o aplici decat pe tronsoanele modernizate, daca bagi autobuzul pe linia tramvaiului 5, de exemplu, il lasi fara cauciucuri.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III