|
| Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
+45adrian1293 @ndrey Re6/6 alinx3330 Cipri Andrei Neculai mtk Saruman mihai_tm Laurentiu Ciobanu Luca tgv Norbi ldh80 cristi CFR Vitosa stefan004 Nesebar Dr2005 Sableta Maddox bubu Adirmvl DUAL petre112 MariusM TVlad vatmanul ets2oltromânia florin94 4lacivica dan tm AeroX t1972 92Dragos Johnny84 Adrian78 IonutCFR2009 cristi_tgv cfr500 g.popovici razvan - trenuri riciu IR1822 cardinal Alastair ALEXCFR 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 22 Dec 2022, 09:51 | |
| De unde vor scoate bani sa plateasca aceste impozite majorate? Probabil vor urma si la alte gari nereparate. Autoritatile locale au mare nevoie de bani pentru salarii si alte proiecte locale. Daca tot ati atins acest subiect. L-am postat aici.
https://turdanews.net/cn-cfr-sa-va-avea-impozit-majorat-de-5-ori-pentru-ca-tine-cladirea-garii-cfr-din-campia-turzii-in-stare-de-degradare/
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Joi 22 Dec 2022, 11:10, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 22 Dec 2022, 10:51 | |
| Ce impozit?
nu sînt scutite clădirile astea?
Articolul 456 Scutiri (1) Nu se datorează impozit/taxă pe clădiri pentru: a) clădirile aflate în proprietatea publică sau privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale, cu excepţia încăperilor folosite pentru activităţi economice sau agrement, altele decât cele desfăşurate în relaţie cu persoane juridice de drept public;
b) clădirile aflate în domeniul privat al statului concesionate, închiriate, date în administrare ori în folosinţă, după caz, instituţiilor publice cu finanţare de la bugetul de stat, utilizate pentru activitatea proprie a acestora;
c) clădirile aflate în proprietatea fundaţiilor înfiinţate prin testament constituite, conform legii, cu scopul de a întreţine, dezvolta şi ajuta instituţii de cultură naţională, precum şi de a susţine acţiuni cu caracter umanitar, social şi cultural;
l) clădirile aferente infrastructurii feroviare publice sau infrastructurii metroului;
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 22 Dec 2022, 13:21 | |
| - Dr2005 a scris:
Alte clădiri sau părţi de clădiri - de exemplu spaţiile de servicii (case de bilete, spaţii pentru magazine, toalete, birouri pentru personal al OTF), apartamentele pentru personal şi alte asemenea spaţii constituie domeniul privat al CFR S.A.. Nefiind în domeniul public, CFR S.A. dispune după preferinţe de ele, le poate închiria sau vinde în condiţiile legii. Acestea nu pot fi transferate în domeniul public al statului decât cu plată sau expropriate de utilitate publică cu justă despăgubire. Spaţiile respective nu sunt parte din contractele de închiriere a secţiilor, deci gestionarii privaţi le pot închiria doar separat de la CFR S.A., dacă consideră necesar. Unii gestionari privaţi au preferat să închirieze doar minimul necesar (gen dormitor personal), nu ,,gările" întregi.
Si calatorii unde vrei sa astepte trenul ? Peste IDM in biroul de miscare? Ca doar acolo inteleg ca ar fi locul inchiriat OTF privat... Si daca apartin CFR SA si acesta incaseaza chirie babana fara sa faca nimic, de ce nu se ocupa macar de o parte din acele gari in ruina sa le faca un mic adapost pentru calatorii sectiei care asteapta trenul ? Cine sa inchirieze acele ruine aflate INCA in „proprietatea Statului” ? Orice chirias vrea macar un minim de conditii, pe care CFR SA nu doar ca NU le ofera, dar mai si cere niste sume nesimtite si nejustificat de mari. In legatura cu infrastructura... am vazut noi cat de bine se ocupa RegioCalatori de sectia Ploiesti-Urziceni... boschetareala cat casa, linii abandonate in statii si directe cu traverse crapate, lipsa suruburi... ma mir ca nu se rastoarna automotorul la 100 km/h... zici ca-i cutremur cand intra in statiile cu schimbatoare de cale... plus balansul accentuat in linia curenta... Evident, ca nefiind un organ specializat din MTI sau CFR SA care sa controleze starea infrastructurii si in interiorul perioadei de inchiriere, ei isi fac de cap si pun in pericol siguranta circulatiei. Cine sa vada? Angajatii din MTI si CFR SA se plimba ca bossi cu masinile personale nu cu trenul cursa de persoane... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 22 Dec 2022, 13:41 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Si calatorii unde vrei sa astepte trenul ? Peste IDM in biroul de miscare? Ca doar acolo inteleg ca ar fi locul inchiriat OTF privat... Si daca apartin CFR SA si acesta incaseaza chirie babana fara sa faca nimic, de ce nu se ocupa macar de o parte din acele gari in ruina sa le faca un mic adapost pentru calatorii sectiei care asteapta trenul ? Cine sa inchirieze acele ruine aflate INCA in „proprietatea Statului” ? Orice chirias vrea macar un minim de conditii, pe care CFR SA nu doar ca NU le ofera, dar mai si cere niste sume nesimtite si nejustificat de mari. In legatura cu infrastructura... am vazut noi cat de bine se ocupa RegioCalatori de sectia Ploiesti-Urziceni... boschetareala cat casa, linii abandonate in statii si directe cu traverse crapate, lipsa suruburi... ma mir ca nu se rastoarna automotorul la 100 km/h... zici ca-i cutremur cand intra in statiile cu schimbatoare de cale... plus balansul accentuat in linia curenta... Evident, ca nefiind un organ specializat din MTI sau CFR SA care sa controleze starea infrastructurii si in interiorul perioadei de inchiriere, ei isi fac de cap si pun in pericol siguranta circulatiei. Cine sa vada? Angajatii din MTI si CFR SA se plimba ca bossi cu masinile personale nu cu trenul cursa de persoane...
Nu înţelegi că toate activele de care spui tu NU sunt domeniu public şi nu sunt închiriate? Nimci nu împiedică pe RegioCălători să închirieze clădirile separat şi să facă săli de aşteptare. În plus, să faci sală de aşteptare în halte doar pentru trafic de navetă... nici prin afară nu ai săli de aşteptare unde opreşte doar cursa de navetişti. Liniile ,,abandonate" sunt deja aprobate la casare şi valorificare, CFR S.A. ar trebui să le recupereze din teren. Infrastructura o controlează CFR SA, o controlează şi ASFR... sau eşti ca ăia de la Opoziţie care cred că cu 11 oameni pot să iau zilnic la picior 10.000 km de cale ferată? _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Joi 22 Dec 2022, 21:45 | |
| @Dr2005 AM-ul venea de la Piatra, deci a avut suficient timp sa incalzeasca salonul. E m-am mirat cand am vazut ca toti calatorii erau cu gecile pe ei, mai ales ca la inceput am stat doar cu hanoracul pe mine. Dar dupa Caineni nu-mi mai ardea de glume si am luat geaca pe mine. Iti zic ce s-a intamplat, in conditiile in care nu sunt vreun friguros.
Dar cum, motorul Volvo si computerul de bord nu pot rezolva problemele astea? Vai, dar sunt ravasit... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 23 Dec 2022, 09:24 | |
| Computerul de bord nu poate depăşi legile fizicii... pe de altă parte, dacă domnii mecanici s-au inspirat de la colegii lor din transportul rutier (care aveau obiceiul să gâtuiască tubulaturile spre salon pentru a sta în cabină în tricou) şi au modificat instalaţia, ar cam trebui daţi la manevră câţiva ani. Dar asta e treaba conducerii. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Vin 23 Dec 2022, 17:21 | |
| Normal la un motor termic ar trebui sa fie suficient sa incalzeasca salonul si postul de conducere cu antigelul de la motor, eventual si un ventilator la postul de conducere care sa directioneze aerul cald pentru dezghetarea geamurilor si mentinerea lor curate. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mar 27 Dec 2022, 21:21 | |
| Din ciclul ce mai vedem 'stricat' la CFR de la un an la altul
Mersul 2021/2022 IR 1583 București 8.30 Ciulnița 9.25 R 8591 Ciulnița 9.30 Călărași 10.02 R 8582 Ciulnița 9.31 Slobozia 10.00
Mersul 2022/2023 R 8591 Ciulnița 8.55 Călărași 9.27 R 8582 Ciulnița 8.56 Slobozia 9.25 IR 1583 București 8.20 Ciulnița 9.19
Întrebare întrebătoare, pentru ce mai oprește IR-ul la Ciulnița dacă tren de legătură nu mai are? Doar pentru că e nod feroviar? Să îți dea IDM un ordin de circulație (dacă este cazul)? Păi o poate face pe toată distanța București - Constanța IDM de la București. Vezi trenurile fără oprire București - Constanța. Sau, chiar atât de mulți locuitori să aibe localitatea Dragalina ca să se merite să oprească trenul la orice oră acolo ? Eu din ce văd grosul călătorilor îl dau orașele reședință de județ Slobozia și Călărași.
La fel și cu IR-ul ăla Mangalia - Timișoara (1990 are numărul), pentru ce mai oprește la ora 23.11 ? Microbuze canci la ora aia. Cam canci și pe parcursul zilei. Sau trebuie să apelezi la o rudă, un prieten, să vină să te ia cu mașina? Iar cine dorește să meargă de la Slobozia/Călărași la Timișoara sau oricare altă localitate de pe unde oprește sezonierul în drum spre Timișoara are alternative destule Ciulnița - București apoi IR 78 la 21.46 din București. De ce să nu simplificăm mersul trenurilor și de a le face să nu mai aibe opriri inutile ? Experiența anilor trecuți ar trebui să le dea de gândit, dar cine să o facă la câtă delăsare există la CFR ? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Mier 28 Dec 2022, 12:04 | |
| 8591 si 8582 cred ca sunt pendule, nu fac turnusuri pe mai multe rute, de ce le-au mutat oare? |
| | | mihai_tm
Numarul mesajelor : 12 Reputatie : 706 Data de inscriere : 29/12/2022
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Sam 31 Dec 2022, 10:59 | |
| Oare in mersul trenurilor 2023-2024 trenul IC 521 Bucuresti Nord - Brasov - Teius - Arad va avea tren de legatura de la Arad la Timisoara Nord? Ar fi foarte OK daca ar circula acest InterCity pana la Timisoara Nord, ca sa avem si noi tren direct intre Timisoara si Brasov/Valea Prahovei. In actualul mers de tren nu există tren de legătură pentru IC 521 de la Arad la Timișoara Nord (ultimul tren din zi R 3118 pleacă din Arad la ora 23:15 spre Timișoara, iar IC 521 ajunge în Arad la 23:37). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Sam 14 Ian 2023, 21:45 | |
| Începând cu data de 17.01.2023 se introduce în circulaţie trenul 755 – rang IV, în relaţia Rakhiv – Valea Vişeului, cu plecare din Rakhiv ora 15:10 şi sosire în Valea Vişeului ora 15:45;
Din aceeaşi dată se introduce în circulaţie trenul 756 – rang IV, în relaţia Valea Vişeului – Rakhiv, cu plecare din Valea Vişeului ora 18:15 şi sosire în Rakhiv ora 18:50;
Începând cu data de 18.01.2023 se introduce în circulaţie trenul 753 – rang IV, în relaţia Rakhiv – Valea Vişeului, cu plecare din Rakhiv ora 07:10 şi sosire în Valea Vişeului ora 07:45;
Tot din aceeaşi dată se introduce în circulaţie trenul 754 – rang IV, în relaţia Valea Vişeului – Rakhiv, cu plecare din Valea Vişeului ora 11:45 şi sosire în Rakhiv ora 12:20.
Cursele vor fi operate cu un tren automotor de producție ucraineană. Linia ferată este cu ecartament lat. CFR a reușit finalizarea lucrărilor de reabilitare a acestei linii ferate cu ecartament lat lăsate în paragină în urmă cu 17 ani.
Muncitorii de la căi ferate au înlocuit 1400 de traverse speciale din lemn, au pus 36 de tone de material mărunt de cale și completarea liniei cu 400 de tone de piatră spartă.
https://sighet247.ro/s/incepand-cu-data-de-17-ianuarie-cfr-reintroduce-dupa-17-ani-trenul-valea-viseului-mm-rou-rakhiv-ucraina-63c12bca9f5aa/ |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Sam 14 Ian 2023, 22:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://sighet247.ro/s/incepand-cu-data-de-17-ianuarie-cfr-reintroduce-dupa-17-ani-trenul-valea-viseului-mm-rou-rakhiv-ucraina-63c12bca9f5aa/
CFR a reușit finalizarea lucrărilor de reabilitare a acestei linii ferate cu ecartament lat lăsate în paragină în urmă cu 17 ani.@ Dr2005, sigur nu poate lucra nimeni din Romania pe o linie cu ecartament de 1520 mm? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 15 Ian 2023, 00:39 | |
| - Adirmvl a scris:
- Adrian78 a scris:
- https://sighet247.ro/s/incepand-cu-data-de-17-ianuarie-cfr-reintroduce-dupa-17-ani-trenul-valea-viseului-mm-rou-rakhiv-ucraina-63c12bca9f5aa/
CFR a reușit finalizarea lucrărilor de reabilitare a acestei linii ferate cu ecartament lat lăsate în paragină în urmă cu 17 ani.
@ Dr2005, sigur nu poate lucra nimeni din Romania pe o linie cu ecartament de 1520 mm? S-a lucrat manual, nu mecanizat. Eu am zis că nu are CFR SA utilaje pentru 1520mm, nu că nu are muncitori. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 15 Ian 2023, 02:00 | |
| Sunt curios daca UZ va introduce trenuri si prin celelalte puncte, au un tren regio care circula Cernauti - Vadu Siretului ar putea sa vina cu el la Dornesti , au tren regio care vine la Diacovo si poate merge la Halmeu, iar pe la Campulung la Tisa pot merge pana la Sighet. Ca fapt divers MAV trece granita la ei cu trenuri de trafic local Záhony - Chop, tot pe acolo au si tren direct la Viena si Budapesta. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 Dum 15 Ian 2023, 02:59 | |
| Marţi ar trebui să se deschidă şi linia spre Câmpulung la Tisa. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |