|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
+27adytm Mitza_TSR 4lacivica Johnny84 g.popovici George CFR IR1822 CalinIonMihai stinky ALEXCFR vlad237 cardinal alinx3330 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl alexspn dan tm t1972 TVlad IonutCFR2009 Laurentiu Ciobanu Dr2005 cfr500 Adrian78 razvan - trenuri 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mier 24 Aug 2022, 11:24 | |
| Sa nu mai visam degeaba...CFR nu mai revine pe nici o sectie acolo unde a anulat trenurile...Gen Galati via Urziceni Bucuresti Nord..si altele..revin doar la interventia vreunui deputat sau senator care imvoca pachetul minim social, si introduc trenuri la ore total aiurea st trenuri cu bilete scumpe gen interregio.... de exemplu, nu vad nici un regioexpres al cfr calatori de la Galati la Bucuresti..culmea calatori sint dar ii tine cfr la distanta din cauza pretului biletului..se imvoca tot felul de hotarari si norme...pacat.. o sa mai vina circulare de sus sa mai anuleze trenuri doarece nu poti tine in circulatie o locomotiva cu un vagon .logic nu. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mier 24 Aug 2022, 20:28 | |
| Sint o Groaza de regionale si birouri..iar acolo unde trebuie nu...este adevarat ca nu materialul rulant este vechi si depasit dar este si gestionat necorespunzator.. pe sectii cu calatori gen Putna cfr ridica neputincioasa din umeri din cauza ca nu poate reduce intiirzierile produse de rebrusearea locomotivei..material rulant se gaseste si circula mai mult gol prin nordul tarii..ADH..se poate reloca..dar o sa vina concurenta si o sa rezolve problema. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 24 Aug 2022, 22:30 | |
| Bă băieți nu e atât de simplu și cu relocatul ăsta. Ține de dotările depoului, de personal specializat în repararea lui. Ce faci dacă nu îi ai ? Bun transferi ADH-ul la depoul Suceava dar ce faci cu el când se defectează și necesită reparații mai ample? Îl duci înapoi la Satu Mare ? Mai plătești și TUI și mecanic să însoțească automotorul până acolo și înapoi. Apoi personalul reparator e și el pe cale de dispariție. Se lucrează și cu pensionari reangajați. Tineretul nu prea se înghesuie să vină la munca de jos. Toți ar vrea mecanic de locomotivă, IDM, la birou, dar să nu lucreze nopțile, în week end, sau de Paște Crăciun și în noaptea de Revelion. Am mai relatat faza asta, pe vremea când director era Iosif Szentes, a stat o locomotivă electrică imobilizată în depoul Brașov mai bine de o lună de zile din cauză că depoul avea un singur om specializat în repararea pantografelor defecte/avariate acesta fiind în concediu medical. Să nu trăiți cu impresia că de atunci și până acum situația s-a mai schimbat. E jale cu J mare. Nu întâmplător i-au foc locomotivele sau vagoanele. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 25 Aug 2022, 08:59 | |
| - t1972 a scris:
- Sa nu mai visam degeaba...CFR nu mai revine pe nici o sectie acolo unde a anulat trenurile...Gen Galati via Urziceni Bucuresti Nord..si altele..revin doar la interventia vreunui deputat sau senator care imvoca pachetul minim social, si introduc trenuri la ore total aiurea st trenuri cu bilete scumpe gen interregio.... de exemplu, nu vad nici un regioexpres al cfr calatori de la Galati la Bucuresti..culmea calatori sint dar ii tine cfr la distanta din cauza pretului biletului..se imvoca tot felul de hotarari si norme...pacat.. o sa mai vina circulare de sus sa mai anuleze trenuri doarece nu poti tine in circulatie o locomotiva cu un vagon .logic nu.
Aici sunt de acord cu tine, zona GL BR e singura fara RE. Constanta, Brasov, Craiova au o carca de RE. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 25 Aug 2022, 14:11 | |
| - t1972 a scris:
- si introduc trenuri la ore total aiurea st trenuri cu bilete scumpe gen interregio.... de exemplu, nu vad nici un regioexpres al cfr calatori de la Galati la Bucuresti..
Sau care sa ajunga inainte de ora 9 la Bucuresti si sa plece dupa ora 18:00, sa nu care cumva sa ai timp sa faci ceva intre acele ore la Bucuresti. Eu unul am nevoie sa fiu la Bucuresti o zi pe saptamana venind din Galati, insa mi-e cam greu cu orele astea cand programul e 9-18. Ce mi se pare ciudat e ca nici GSM Trans nu are ore mai bune, practic trebuie sa te duci cu masina sau sa apelezi la blablacar, ori sa conduci 500 de km intr-o zi si sa si muncesti 8 ore e cam riscant. - t1972 a scris:
- pe sectii cu calatori gen Putna cfr ridica neputincioasa din umeri din cauza ca nu poate reduce intiirzierile produse de rebrusearea locomotivei
O fi si greu al naibii sa faca un racord la Dornesti care sa evite Dornestiul si sa se scape de rebrusare....sau la Valea Viseului. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 25 Aug 2022, 16:03 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- t1972 a scris:
- si introduc trenuri la ore total aiurea st trenuri cu bilete scumpe gen interregio.... de exemplu, nu vad nici un regioexpres al cfr calatori de la Galati la Bucuresti..
Sau care sa ajunga inainte de ora 9 la Bucuresti si sa plece dupa ora 18:00, sa nu care cumva sa ai timp sa faci ceva intre acele ore la Bucuresti. Eu unul am nevoie sa fiu la Bucuresti o zi pe saptamana venind din Galati, insa mi-e cam greu cu orele astea cand programul e 9-18.
Ce mi se pare ciudat e ca nici GSM Trans nu are ore mai bune, practic trebuie sa te duci cu masina sau sa apelezi la blablacar, ori sa conduci 500 de km intr-o zi si sa si muncesti 8 ore e cam riscant.
- t1972 a scris:
- pe sectii cu calatori gen Putna cfr ridica neputincioasa din umeri din cauza ca nu poate reduce intiirzierile produse de rebrusearea locomotivei
O fi si greu al naibii sa faca un racord la Dornesti care sa evite Dornestiul si sa se scape de rebrusare....sau la Valea Viseului. Pentru ei este aproape imposibil să construiască câteva racorduri în România pentru a ocoli câteva localități. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 25 Aug 2022, 16:49 | |
| Dar a fost simplu sa demonteze cîteva și sa închidă altele.
avem un topic cu racorduri.
sa pună o cîte o locomotiva în ambele capete.
de unde locomotive, de unde mecanici?
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Joi 25 Aug 2022, 18:10 | |
| Cineva spunea ca nu sr poate..atunci solutia este sa o dea la cine poate si are capacitatea de transport adecvata...logic..pe om nu il intereseaza cu cine merge, ci sa ajunga la timp..scuze si obiectii se gasesc, solutii nu exista, doar anulari de trenuri si inchideri fe sctii.. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Vin 26 Aug 2022, 14:16 | |
| Pentru imbunatatirea legaturilor feroviare dintre Iasi si Galati, dar si pentru imbunatatirea legaturilor feroviare a judetului Vaslui ar fi utila introducerea de cateva noi trenuri (sau grupe directe de vagoane) care sa treaca prin Vaslui, astfel:
1. O grupa de vagoane directe Iasi- Vaslui- Tecuci- Marasesti- Adjud- Siculeni- Brasov, care sa circule dupa urmatorul orar: Iasi- Brasov: Iasi plecare 06.20, Vaslui 07.26/07.28, Crasna 07.43/07.44, Tecuci sosire 09.01 (intre statiile Iasi si Tecuci circula combinat cu tren IR 1660), Tecuci plecare 09.23, Marasesti 09.48/09.49, Adjud 10.12/10.30 (in statia Adjud ataseaza o grupa de vagoane Suceava Nord- Brasov), Onesti 11.10, HM Targu Ocna 11.28, Comanesti 11.54/11.56, Ghimes 12.35/12.37, Livezi Ciuc 13.10, Siculeni 13.29/13.34, Miercurea Ciuc 13.43/13.45, Sfantu Gheorghe 14.43/14.45, Brasov sosire 15.24.
Brasov- Iasi Brasov plecare 14.11, Sfantu Gheorghe 14.40/14.52, Miercurea Ciuc 16.00/16.02, Siculeni 16.11/16.16, Livezi Ciuc 15.39, Ghimes 16.04/16.06, Comanesti 17.00/17.02, HM Targu Ocna 17.23, Onesti 17.41, Adjud 18.30/18.41 (in statia Adjud detaseaza o grupa de vagoane Brasov- Suceava Nord), Marasesti 19.04/19.05, Tecuci sosire 19.30, Tecuci plecare 19.52 (intre statiile Tecuci si Iasi circula combinat cu tren IR 1665), Crasna 21.01/21.02, Vaslui 21.17/21.19, Iasi sosire 22.25.
2. O a treia pereche de tren IR Iasi- Vaslui- Tecuci- Galati, care sa circule dupa urmatorul orar:
Iasi- Galati Iasi plecare 14.15, Vaslui 15.22/15.23, Crasna 15.38/15.39, Tecuci sosire 16.58 (intre statiile Iasi si Tecuci circula combinat cu tren IR 1662), Tecuci plecare 17.10, Liesti HM 17.35, Barbosi 18.24/18.25, Galati sosire 18.44.
Galati- Iasi Galati plecare 14.00, Barbosi 14.18/14.19, HM Liesti 15.07, Tecuci sosire 15.36, Tecuci plecare 15.55 (intre statiile Tecuci si Iasi circula combinat cu tren IR 1663), Crasna 17.12/17.13, Vaslui 17.28/17.30, Iasi sosire 18.35.
Daca linia Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti Nord ar fi readusa la parametri din 1996 (cu VS de 100 km/h si BLA-ul repus integral in functiune intre Tecuci- Faurei- Urziceni) s-ar mai putea introduce inca 3 perechi de trenuri IR care sa tranziteze judetul Vaslui, astfel:
-IR "Prietenia" Bucuresti Nord- Chisinau sa circule prin Urziceni- Faurei- Tecuci- Vaslui- Racordare Nicolina- Socola- Ungheni, lucru care ar elimina necesitatea schimbarii locomotivei in statia Iasi (acceiasi locomotiva diesel ar duce trenul pe intreaga distanta Bucuresti Nord- Ungheni);
-IR-ul Iasi- Mangalia ar putea reveni la traseul "traditional" (si mult mai scurt) prin Tecuci- Suraia- Faurei. IR-ul Iasi- Mangalia ar trebui sa circule tot timpul anului cu accelasi orar , iar, la intoarcere (pe trasa Mangalia- Iasi) sa circule combinat cu tren RE 6004 (intre statiile Tecuci si Iasi).
-S-ar putea introduce o a cincea pereche de tren IR Iasi- Bucuresti Nord, via Faurei, cu urmatorul orar: IR 1760: Iasi plecare 8.50, Nicolina 8.55/8.57, Buhaiesti 9.38/9.39, Vaslui 9.57/9.59, Crasna 10.13/10.14, Barlad 10.40/10.48, Tecuci 11.39/11.41, Suraia 11.57/12.05, Faurei 13.04/13.05, Bucuresti Nord sosire 14.57.
IR 1761: Bucuresti Nord plecare 09.05, Faurei 11.07/11.08, Suraia trecere 12.02, Tecuci 12.24/12.26, Barlad 13.06/13.08, Crasna 13.35/13.36, Vaslui 13.50/13.52, Buhaiesti 14.10/14.11, Nicolina 14.52/14.54, Iasi sosire 14.59.
La IR Iasi- Mangalia ar trebui pastrate sau reintroduse vagoane de dormit si/sau cuseta , la IR 1667/1668 trebuie pastrate vagoanele/vagonul de dormit sau cuseta iar la unul din IR-urile Iasi- Bucuresti Nord (de zi) ar trebui introdus si un vagon-restaurant.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Vin 26 Aug 2022, 14:49 | |
| Si pentru reluarea traficului cu trenuri de calatori intre Romania si Ucraina ar fi util de introdus un automotor Suceava- Vadu Siretului UZ, care, in Vadu Siretului, sa asigure legaturi bune la trenurile UZ de calatori Vadu Siretului- Cernauti. Un astfel de automotor ar putea pleca in jur de ora 8.00 din Suceava , iar seara sa se intoarca de la Vadu Siretului la Suceava, astfel incat sa ajunga in Suceava in jur de ora 20.00.
Pentru odihna personalului CFR de deservire a unui astfel de automotor, pe timpul cat automotorul ar stationa la Vadu Siretului, se poate amenaja , cu sprijinul autoritatilor ucrainiene, o camera de odihna in incinta cladirii statiei Vadu Siretului.
In prezent, conform celor arate pe site-ul autogari.ro, ar exista o cursa auto regulata Suceava- Cernauti, operata de firma "Tarsin", cursa auto care ar pleca la ora 9.00 din Suceava si ar ajunge la ora 11.30 in Cernauti! Pretul biletului ar fi de 60 ron.
In viitor, dupa ce se va termina razboiul din Ucraina, se poate aveea in vedere si introducerea unui tren international direct Bucuresti- Kiev, compus din vagoane de dormit UZ. Tinand cont de ajutorul acordat de Romania Ucrainei, dupa terminarea razboiului probabil se vor intensifica si relatiile economice si politice romano-ucrainiene si poate astfel vor fi destui calatori care sa justifice introducerea unui tren international direct Bucuresti- Kiev. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Vin 26 Aug 2022, 22:20 | |
| Vă agitați degeaba, nimic din ce propuneți voi și pe feisbuc dar și aici pe forum nu se va pune în aplicare. Planul de mers 2022/2023 va veni cu mai puține trenuri din partea CFR Călători, atât la rangul IR cât și la rangul R. Așa pe surse circulă următoarele zvonuri IR 1541/1543 Iași - Brașov va circula pe aceleași format orar din prezent și nu va merge la Sibiu. 1891/1890 devin RE București- Pitești, idem și 1795/1780, oare va renunța operatorul național la tren 9027 asa cum a renunțat la tren 9030 ? Mare inginerie nu ar fi să îi mai puie lui 1795 niște opriri în plus. RE 3000 devine IR 1620 (oare tot cu vagoane etajate rămâne?) RE 3002 devine IR 1622 Brașov 13.30 București 16.01 RE 3001 devine IR 1621 București 12.57 Brașov 15.30 Deh oameni buni v-ați ofuscat pe feisbuc că au vagoane de rang IR, acu na de la noul mers să plătiți mai mult ! Da bine nu opinia lumii contează în schimbările pe care le va face de la noul mers operatorul național. Dintotdeauna altele au fost criteriile. IR 1884 va deveni IC 538 Brașov 7.00 București 9.17 - 9.30 Constanța 11.30 Va opri și la Ploiesti Vest dar și la ... Buftea. IR 1755 va deveni IC 551, cu grupă Pașcani - Iași IC 561, din București va pleca tot la 17.22 IR 1750 va deveni IC 552. Ca o noutate pe M300, apare IC 531 București 13.20 - Cluj 21.46, și va avea grupă Teiuș - Arad - Timișoara IC 521 cu sosire în Tm 1.01. Dacia 346 din București va pleca la 14.50 Dacia 347 va sosi în București la 15.05 IC 532 Cluj 8.10 Teiuș 10.02 - Bucuresti 16.52, la Teiuș va primi vagoanele trenului IC 523 Timisoara 4.55 Teiuș la 9.47 Nu vi se pare că IC 523 face cam multe ore pe drum? Ca tren RE poate ar fi avut alt succes mă antepronunț eu. Acuma mă astept să-mi sară unii în cap că uite domne CFR Călători poate să mai introducă trenuri de ce nu și altele ! Ia fi-ți atenți aici. Apare IC 532 dar se aude că ar dispărea IR 1736 Cluj 13.40 București 22.58 ! Acu stau și mă întreb IC 531/532 tot cu vagoanele care circulă în prezent pe turnus 1738/1736 vor avea compunerea? Dacă da atunci clar nu i se va justifica rangul de tren IC. Poate dacă era făcut cu vagoane gen cum trimite MAV pe trenul Corona atunci da, altfel discutam. Cluj - București bilă neagră, plecări la 8.10 (IC532) la 10.00 (IR1734) apoi tocmai seara la ora 22 (IR1742). Deci introduce trenul IC dar renunță la trenul 1736. Mare minune de nu s-o băga TFC-ul pe trasa trenului 1736. Continuăm tot pe trendul de bilă neagră pentru OTF național. Corona 407 va sosi în Brașov pe la 9.43, IR 1632 Brașov - București va fi plecat de la 9.20 !! Ister 473 Budapesta - Sibiu - Brașov 8.52 București 11.19, Ister 472 București plecare 18.25 Următorul tren spre București va fi IR 1634 cu plecare la 11.20 și care nu circulă în perioada verii, apoi R 3026 Brașov 12.58 București 16.20, apoi IR 1622 Brașov 13.30 București 16.01 Deci clar operatorul național mai dă cu piciorul la niște călători si apoi se vaită că nu sunt rentabile domne! Dar cu ironie zic, nu-i bai, se bagă Interregional Călători și pe Brașov - București. Și oricum CFR Călători va mai ceda niște trenuri R către OTF privați. Nu știu dacă neapărat lui IRC. IR 1521/1522 București - Păușa nici el nu ar mai apărea în noul plan de mers cum nici RE 9015/9016 București - Târgu Jiu se pare că nu mai apare. Despre 1521 se aude că va fi înlocuit cu un tren RE București - Craiova. Oare la Caracal i se va asigura tren de legătură înspre Păușa sau mai departe ? Și din ce va fi compus trenul, oare automotor malaxa? Iar mai dă cu piciorul la niște călători care merg la băi. Își vor freca palmele patronii de firme auto. București - Timișoara, scriptic, tot 10 ore va face trenul. Plus întârzierile aferente. București - Craiova 3h37 / 3h45 Pe 101 trenuri fragmentate la Pitești, cu niște numere pe București - Pitești, și cu alte numere pe Pitești - Craiova. Idem si 8001, 8003, 8002, 8004 tot cu fragmentare (la Fetești). A să nu uit, din țară sezonierele vor ajunge la Constanța cu numere de IR și spre Mangalia vor continua cu numere R. Sezonier 1928/1926 nu ar mai merge la Sibiu și ar fi doar Brașov - Constanța. Nu știu dacă în relația Brașov - Sibiu nu ar continua ca tren RE. Vedem mai încolo. Deci practic Sibiul ar rămâne legat de capitală doar cu trenurile 1623/24 și 472/473, iar estival tren direct spre litoral doar cu cucuveaua. Care rămâne tot cu livret de 120 km/h deci tot cu vagoane etajate. În rest pe M100, 300, 500, 800 aceleași trenuri la aceleași ore, doar că umpic mișcate +/- Nimic pe M700 Urziceni - Făurei și tot nimic și pe Făurei - Tecuci. Și cireașa de pe tort, toate cele 3 trenuri IC (531, 551, 538) vor opri la Buftea. 538 și la Ploiesti Vest. Dacia va opri și la Câmpina Busteni si Azuga. Oare opera cui să fie ?
A, și nenea ldh80 mai am un mesaj pentru tine, vezi că de la noul mers ce avem în prezent RE 6001/6002 Iași - Galați revin înapoi rang IR. Dar mai bagă propuneri tati, mai propune și un tren Fălticeni - Iași. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Vin 26 Aug 2022, 23:19 | |
| - Vitosa a scris:
- Și cireașa de pe tort, toate cele 3 trenuri IC (531, 551, 538) vor opri la Buftea. 538 și la Ploiesti Vest. Dacia va opri și la Câmpina Busteni si Azuga. Oare opera cui să fie ?
Opera Legii 2/1968. Numai că acolo scrie că ,,1) Județul Ilfov are reședința pe teritoriul municipiului București." Într-adevăr, este prin Parlament un proiect de lege pentru modificarea reşedinţei judeţului Ilfov. Dacia rămâne IR? Că dacă rămâne IR, trebuie să oprească în staţiile de IR, nu? Pe de altă parte, dacă acum OG 12/1998 permite compensarea trenurilor IC, ar trebui să vin cu un OMTI pentru trenuri IC, nu? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Sam 27 Aug 2022, 08:53 | |
| O fi și Buftea aia un fel de Viena Meidling sau Berlin Sudkreuz Aici nu ar fi problema daca ar avea și călători că am văzut o statistica zilnica cu pasagerii/statii din Austria unde în primele zece statii ,patru sunt din Viena dar acolo vorbim de alt trafic de naveta alt transport . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Sam 27 Aug 2022, 17:57 | |
| Până acum nu prea a avut trenuri ca să aibă călători la ele. Dar la trenurile de dimineaţă era full, toţi vin şi lasă maşinile la Buftea ca să meargă cu trenul la Bucureşti. Corect şi normal ar fi ca toate trenurile să aibă tarif de R între Buftea şi Bucureşti, indiferent de rang. Că altfel, dacă o să fie 30 lei biletul, n-o să meargă nici u'. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Sam 27 Aug 2022, 18:24 | |
| Și cine va oprește să puneți pe Bucuresti-Brazi trenuri metropolitane cadențate la interval de o ora ? Eu am spus că ar trebui regândite trenurile pe Bucuresti-Ploiesti sa fie trenuri metropolitane până la Brazi regionale până la Campina iar până la.Brasov sa fie doar trenuri RE și IR |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |