|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
+27adytm Mitza_TSR 4lacivica Johnny84 g.popovici George CFR IR1822 CalinIonMihai stinky ALEXCFR vlad237 cardinal alinx3330 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl alexspn dan tm t1972 TVlad IonutCFR2009 Laurentiu Ciobanu Dr2005 cfr500 Adrian78 razvan - trenuri 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Sam 27 Aug 2022, 19:09 | |
| Cum sa mai introduca trenuri pe M700 Galati Urziceni Bucuresti nord..cit sau chinuit sa le anuleze pe motiv ca nu sint rentabile...adio in veci vecilor nu o sa se mai circule nici pe Faurei Urziceni nici pe Faurei Tecuci...cele mai ciumate sectii alea sint..nu defaimez cu nimic si nu acuz pe cineva...o sa circule romanii numai cu orientexpress sa fie biletele scumpe si scaune multe in ministere. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 02:17 | |
| - Adrian78 a scris:
- O fi și Buftea aia un fel de Viena Meidling sau Berlin Sudkreuz
Aici nu ar fi problema daca ar avea și călători că am văzut o statistica zilnica cu pasagerii/statii din Austria unde în primele zece statii ,patru sunt din Viena dar acolo vorbim de alt trafic de naveta alt transport . Cand toti neica nimeni latosi ajung unde nu trebuie se alege prafu, asta e, bagam opriri la toate satele pentru IC si oprim tren international in toate balariile, Cmpina, Busteni si Azuga, poate si la Rupea Copsa si ce draq de sate mai tranziteaza ca asa sunt unii frustrati! Cand ai sechele din copilarie la maturitate se observa prin comportamentul deviat si vai de el, asa e in Romanica toti gigeii ajung in functii si bat joc de populatie si de tot. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 16:31 | |
| Începând cu noul mers, toate trenurile de un rang pentru care se cere compensaţie vor opri în aceleaşi staţii. Se termină cu IR cu mers de R sau, mai rău, cu R cu mers de IR sau de IC. Era absolut aiurea ca un tren IR subvenţionat de statul român să nu oprească în staţiunile de interes naţional sau în reşedinţe de judeţ. Tot de la noul mers se vor compensa şi trenuri IC, care vor trebui să îndeplinească condiţii stricte de confort (aer condiţionat, prize, alimentaţie publică) şi opriri (reşedinţe de judeţ, nu mai opreşte IC-ul la Strehaia ca pe vremuri).
În concluzie, opririle pentru trenurile subvenţionate se alocă astfel: - IC opreşte în B şi reşedinţe de judeţ (+vârfuri de pantă că te obligă instrucţia) - IR opreşte în localităţi urbane de rang 0, 1, 2, staţiuni turistice de interes naţional şi noduri feroviare - RE opreşte în localităţi cu peste 2500 locuitori - R opreşte cel puţin la orice peron conform STI
Tarifarea se face conform OMTI 548/2022, se elimină haiducia în care puneai tarif de R la mers de IC. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 17:14 | |
| Și vrei sa spui că privații o sa circule cu opriri de regio la trenurile.lor RE sau nu o sa mai încaseze subventia aia babana la mersul lor de IR |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 18:00 | |
| Mie imi conveneau R-urile cu mers de IR: ieftine si rapide. Nu e de mirare ca se bucurau de popularitate.
Pe de alta parte, fara subventie nu se poate? Eu sint de principiu ca trebuie eliminate odata cu taxele din care sint finantate. Banii sa ramina la cetatean care alege mai bine ce face cu ei. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 18:03 | |
| - TVlad a scris:
- Mie imi conveneau R-urile cu mers de IR: ieftine si rapide. Nu e de mirare ca se bucurau de popularitate.
Pe de alta parte, fara subventie nu se poate? Eu sint de principiu ca trebuie eliminate odata cu taxele din care sint finantate. Banii sa ramina la cetatean care alege mai bine ce face cu ei. Fara subvenție nu mai mergi la munte cu 30 de lei cu privații pentru că probabil ceilalți 30 de lei îi primeau indirect din subvenție..Nu mă mai mira nimic în România când statul da cu jumătate de mana când e vorba de servicii ale statului dar da cu mana întreaga la un serviciu privat.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 18:17 | |
| - TVlad a scris:
- Pe de alta parte, fara subventie nu se poate? Eu sint de principiu ca trebuie eliminate odata cu taxele din care sint finantate. Banii sa ramina la cetatean care alege mai bine ce face cu ei.
Fără subvenţie ori iese la un trarif de nu şi-l permite nimeni, ori facem ca la avion (sau ca la RegioJet), adică trenuri căcălău pe o rută (să zicem Bucureşti - Braşov) şi pe restul zero. Cel puţin trenurile regio sunt subvenţionate peste tot prin lumea civilizată, trenuri comerciale pui doar la lung parcurs pentru călători de business şi turism, adică cei care îşi permit să dea 100 de euro pe un drum Muenchen - Berlin, că ori nu merg zilnic, ori nu plătesc ei, ci firma. La navetă nu poţi să mergi nesubvenţionat, ăla e transportul social, duci oamenii la serviciu şi elevii la şcoală în mod rapid şi ieftin şi asiguri dezvoltarea zonelor deservite de calea ferată. Altfel, iese haiducie cum e acum pe rutier, unde în judeţele în care nu e câte un ADI de transport, sunt rute pe care nu circulă nimic şi rute pe care dai 10 - 20 lei pe un drum de 40 km. Or la sumele astea, orice navetă e exclusă din start. Prin urmare, oricât de frumos ni s-ar părea, e total ilogic ca trenul cu turişti să aibă un bilet la acelaşi preţ cu cel pentru navetişti. Naveta faci zilnic, turism faci de câteva ori pe an. Iar dacă vrei să faci turism cu trenul R, atunci mergi după orarul şi opririle gândite pentru navetă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 18:30 | |
| Pe Valea Prahovei unde târâie privații automotoarele alea obosite nu se face naveta deci să primească doar subvenție normala pentru trenuri IR |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Lun 29 Aug 2022, 21:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Începând cu noul mers, toate trenurile de un rang pentru care se cere compensaţie vor opri în aceleaşi staţii. Se termină cu IR cu mers de R sau, mai rău, cu R cu mers de IR sau de IC.
Era absolut aiurea ca un tren IR subvenţionat de statul român să nu oprească în staţiunile de interes naţional sau în reşedinţe de judeţ. Tot de la noul mers se vor compensa şi trenuri IC, care vor trebui să îndeplinească condiţii stricte de confort (aer condiţionat, prize, alimentaţie publică) şi opriri (reşedinţe de judeţ, nu mai opreşte IC-ul la Strehaia ca pe vremuri).
În concluzie, opririle pentru trenurile subvenţionate se alocă astfel: - IC opreşte în B şi reşedinţe de judeţ (+vârfuri de pantă că te obligă instrucţia) - IR opreşte în localităţi urbane de rang 0, 1, 2, staţiuni turistice de interes naţional şi noduri feroviare - RE opreşte în localităţi cu peste 2500 locuitori - R opreşte cel puţin la orice peron conform STI
Tarifarea se face conform OMTI 548/2022, se elimină haiducia în care puneai tarif de R la mers de IC. Deci, trenurile regio express vor avea opriri obligatorii în localitățile cu minim 2500 locuitori, noduri feroviare, statiuni turistice? Forțezi clienții să de-a mulți bani pe trenurile interregio? Unii se vor duce la microbuze și autocare, alții vor călători mai rar cu trenul, dintre cei care plătesc bilete și abonamente. Știi că în România marea majoritate a călătorilor cu trenul sunt cu VENITURI MICI și sub medie? Știi că cetățenii români cu venituri medii și ridicate circulă foarte rar, sau deloc cu trenul? Știi că pe distanțe foarte mari în România și către străinătate românii preferă autoturismul și avionul? Ați făcut studii de piață, cercetări, sondaje???? Cel mai probabil nu s-au făcut la Ministerul Transporturilor, CFR!!!! Lipsa de profesionalism a unora va fi "mana cerească " pentru alții. Probabil NIMENI nu va răspunde cu funcția pentru erori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 08:45 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Forțezi clienții să de-a mulți bani pe trenurile interregio?
Mie mi-ar plăcea să îi forţez să se ducă la şcoală. Ortogramele se studiau în clasa întâi pe vremea mea, înţeleg că acum se studiază în clasa a doua. Dar dacă ai carte, ai parte, implicit poţi găsi un loc de muncă unde să iei un salariu care să-ţi permită să îţi faci concediul cu trenul IC, nu cu R. - Citat :
- Unii se vor duce la microbuze și autocare, alții vor călători mai rar cu trenul, dintre cei care plătesc bilete și abonamente.
Cine plătea abonament la IR până acum, tot cu IR va merge, ba chiar îi va conveni că nu va mai opri IR-ul prin toate Hm-urile. Vor dispărea şi situaţiile în care călătorii erau obligaţi să naveteze 20 - 30 km cu IR-ul pe motiv că doar IR-uri erau pe acolo. - Citat :
- Știi că pe distanțe foarte mari în România și către străinătate românii preferă autoturismul și avionul?
Ce surpriză... fix ca nemţii, austriecii, belgienii etc. DB are 92% din călători la R, OeBB are 89%. CFR Călători are 60% cu tot cu turiştii de week-end de pe Valea Prahovei. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 11:02 | |
| Cam cum sint distribuite costurile de operare intre R si rangurile superioare? Eu imi inchipui ca e mai eficient sa operezi ranguri superioare: opriri mai putine, uzura mai mica, bilete mai scumpe. Biletele sint mai scumpe probabil pentru ca sint in general calatori mai putini. Daca ai norocul sa fie calatori spre 100% din capacitatea trenului, poate ramin bani si pentru "sponsorizarea" regio-urilor aceluiasi operator, o parte din ele nefiind rentabile in sine dar aducind calatori la rangurile superioare. Ca o paralela, retelele de telefonie mobila: nu toate statiile isi scot cheltuielile de constructie si operare din traficul generat pe ele dar pina acum niciuna nu a fost desfiintata de vreun operator pe motiv de nerentabilitate. E adevarat ca nu toate au "confortul" cu care ne-am obisnuit la inter city (5G/4G, etc.) dar isi fac treaba. Pentru operator conteaza cifrele globale, nu se uita la citeva statii periferice. Cum ar fi sa spuna: "dom'le, am inchis statia din Cucuieti Botosani pentru ca oricum sint atit de prapaditi aia acolo incit nu renteaza; sa se descurce cum or sti". |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 11:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dar dacă ai carte, ai parte, implicit poţi găsi un loc de muncă unde să iei un salariu care să-ţi permită să îţi faci concediul cu trenul IC, nu cu R.
Si voi avea parte de vagoane demne de IC? Sau tot cu 20-68 cu jegul pe ramele de la geam la IR12832? Daca s-a facut peron conform STI dar la acea statie nu urca si nu coboara nimeni niciodata pentru ca e la 5 km de sat, de ce e musai sa opreasca trenul? Practic iei tot avantajul lui R3021 care facea o groaza de bani pe Valea Prahovei pentru ca facea un timp rezonabil la un pret bun. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 11:44 | |
| 3021 opreşte prin toate cătunele (în afară de Buc. Basarab h., Carpaţi şi Buciumeni opreşte peste tot), de aia face aproape 4h pe 166 km. Tot aşa o să oprească şi de la noul mers. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 12:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Forțezi clienții să de-a mulți bani pe trenurile interregio?
Mie mi-ar plăcea să îi forţez să se ducă la şcoală. Ortogramele se studiau în clasa întâi pe vremea mea, înţeleg că acum se studiază în clasa a doua. Dar dacă ai carte, ai parte, implicit poţi găsi un loc de muncă unde să iei un salariu care să-ţi permită să îţi faci concediul cu trenul IC, nu cu R.
- Citat :
- Unii se vor duce la microbuze și autocare, alții vor călători mai rar cu trenul, dintre cei care plătesc bilete și abonamente.
Cine plătea abonament la IR până acum, tot cu IR va merge, ba chiar îi va conveni că nu va mai opri IR-ul prin toate Hm-urile. Vor dispărea şi situaţiile în care călătorii erau obligaţi să naveteze 20 - 30 km cu IR-ul pe motiv că doar IR-uri erau pe acolo.
- Citat :
- Știi că pe distanțe foarte mari în România și către străinătate românii preferă autoturismul și avionul?
Ce surpriză... fix ca nemţii, austriecii, belgienii etc. DB are 92% din călători la R, OeBB are 89%. CFR Călători are 60% cu tot cu turiştii de week-end de pe Valea Prahovei. - nu m-am referit la mine cand am scris ca fortezi clientii sa dea multi bani la calatoria cu interregio, ci la cei care NU vor mai calatori incepand cu luna decembrie, eu oricum o voi face cu toate rangurile de tren; - AR FI BINE SA ACORDATI MAI MULTA ATENTIE LA PRETENTIILE CONSUMATORILOR (calatoriilor), iar un curs de specialitate in acest sens ar fi util pentru unii angajati din minister si societatiile CFR care iau contact direct cu pasagerii; |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 13:09 | |
| - Vitosa a scris:
- Vă agitați degeaba, nimic din ce propuneți voi și pe feisbuc dar și aici pe forum nu se va pune în aplicare. Planul de mers 2022/2023 va veni cu mai puține trenuri din partea CFR Călători, atât la rangul IR cât și la rangul R.
Fostul IR 1837/1838 Iasi-Timisoara va mai fi reintrodus? Dar trenul direct de noapte Botosani-Bucuresti? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |