|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
+27adytm Mitza_TSR 4lacivica Johnny84 g.popovici George CFR IR1822 CalinIonMihai stinky ALEXCFR vlad237 cardinal alinx3330 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl alexspn dan tm t1972 TVlad IonutCFR2009 Laurentiu Ciobanu Dr2005 cfr500 Adrian78 razvan - trenuri 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Sam 16 Iul 2022, 19:29 | |
| Daca o sa mai fie linia Faurei-Urziceni pana atunci... daca nu, cu transbordare auto ca-i mai frumos |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Sam 16 Iul 2022, 20:15 | |
| Ar merge de la noul mers 9015/9016 prelungit în extrasezon până la Constanța..De la București poate merge in trasa lui 8081 iar pe retur in trasa lui 1584 cu plecare la 12 din Constanta |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Dum 17 Iul 2022, 22:13 | |
| |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenuilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 10:39 | |
| Posibila întrare lui Interregional Calatori pe ruta București Brașov începând cu 11.12.2022 . Interregional Calatori vor întra pe zonele Sibiu,Timișoara, Bistrița și pe alte rute începând cu 11.12.2022. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 15:12 | |
| O să-și combine privații tramvaiele pe linia asta să facă un tren mai lung. Mai au loc pe sectie? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 15:28 | |
| E linie dubla, au loc de trenuri din 5 in 5 minute/sens, noi avem intervale de peste 1 ora/sens cand nu e nici un tren de calatori. Si ar mai fi o problema si cu tarifele, ai diferente mari de tarife R/IR care nu prea se justifica. Ma rog, ramane o problema cu marfa, ca nu prea are voie noaptea pe motiv de saboti zgomotosi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 16:23 | |
| Din 5 in 5 minute că sa care ce?Și marfa când mai circula? Ar trebui pe București Brașov și București Constanța compensațiile sa fie mai mici că Dr2005 a zis că nu mai este diferența de compensare la IR la R-RE deși privații au toții trenuri RE Ori daca nu făcut un mers cu CFR Călători și RegioCalatori cu plecări la fix din București și Brașov iar restul la o ora diferenta sau la și jumătate.. |
| | | alexspn
Numarul mesajelor : 50 Varsta : 21 Localizare : Bacău, România Reputatie : 948 Data de inscriere : 08/06/2022
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 19:48 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- E linie dubla, au loc de trenuri din 5 in 5 minute/sens, noi avem intervale de peste 1 ora/sens cand nu e nici un tren de calatori.
Si ar mai fi o problema si cu tarifele, ai diferente mari de tarife R/IR care nu prea se justifica. Ma rog, ramane o problema cu marfa, ca nu prea are voie noaptea pe motiv de saboti zgomotosi. Marfa poate fi mutată pe alte secții. Spre exemplu, cele dinspre M400 spre Constanța pot fi mutate pe 500 / 501, cele de pe M200/300 pot fi mutate pe 202. Se pot găsi destule soluții.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 20:06 | |
| - alexspn a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- E linie dubla, au loc de trenuri din 5 in 5 minute/sens, noi avem intervale de peste 1 ora/sens cand nu e nici un tren de calatori.
Si ar mai fi o problema si cu tarifele, ai diferente mari de tarife R/IR care nu prea se justifica. Ma rog, ramane o problema cu marfa, ca nu prea are voie noaptea pe motiv de saboti zgomotosi. Marfa poate fi mutată pe alte secții. Spre exemplu, cele dinspre M400 spre Constanța pot fi mutate pe 500 / 501, cele de pe M200/300 pot fi mutate pe 202. Se pot găsi destule soluții.. Și mecanici și personal de unde?Și așa avem secții cu declivitati și nu suporta tonaje mai mari de 1600-2000t deși nu trec munții.. Pe M202 cât sa mai suporte și defileul ăla că e vai mama lui trenuri zilnice de cereale și cocs de la 2200 la 2700t plus că sunt închideri zilnice de la 1824 până la 1836 |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 20:16 | |
| - Adrian78 a scris:
- Din 5 in 5 minute că sa care ce?Și marfa când mai circula?
Am zis ca e posibil, nu ca e nevoie. Din ora in ora ar fi ok (sau chiar din 30 in 30 de minute) trafic ar fi, problema e ca sunt multe trenuri IR cu tarife mari ce nu ofera nimic in plus, iar la tarif IR in 2 persoane e mai rentabila masina. Referitor la marfa, se poate tripla sau cvadrupla la nevoie linia, singura problema e pe Predeal-Timisu de Sus ca ar fi mai complicat, dar in rest e ok, e spatiu. La M202 si la 501 problema e ca sunt linii simple si nemodernizate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 20 Iul 2022, 21:36 | |
| Daca s-ar daca în funcție ETCSul pe Bucuresti-Sinaia s-ar mișca lucrurile un pic mai bine nu ar mai merge trenurile la sector și poate crescuta viteza la trenurile de marfă până în 1000t la 100km/h
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 21 Iul 2022, 09:14 | |
| - Adrian78 a scris:
- alexspn a scris:
Marfa poate fi mutată pe alte secții. Spre exemplu, cele dinspre M400 spre Constanța pot fi mutate pe 500 / 501, cele de pe M200/300 pot fi mutate pe 202. Se pot găsi destule soluții.. Și mecanici și personal de unde?Și așa avem secții cu declivitati și nu suporta tonaje mai mari de 1600-2000t deși nu trec munții.. Pe M202 cât sa mai suporte și defileul ăla că e vai mama lui trenuri zilnice de cereale și cocs de la 2200 la 2700t plus că sunt închideri zilnice de la 1824 până la 1836 Dacă ar avea mecanicii de locomotivă salarii nete de 6-7.000 lei net, dacă ar fi pregătiți anual minim 100 de mecanici, ar exista concurență, nu ar mai face mofturi când ar trebui să lucreze 10 ore în 24 de ore. Șoferii de microbuze, autocare la cursele ocazionale și regulate rar nu se prezintă la job, și ei lucrează multe ore, au repaus puțin. Iar șoferii de tir muncesc și mai multe ore săptămânal. Desigur, sunt multe accidente, dar pe românii nu prea îi interesează și circulă foarte mult pe drumuri. Se pot angaja mecanici de locomotivă și din județele mai sărace unde șomajul este ridicat, salarii mici, în orașele mari au alte oportunități. Poate așa vor fi doritori să circule și pe secții secundare, multe ore. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 21 Iul 2022, 09:36 | |
| Razvan-trenuri Iara vorbești aberații Sunt salarii nete de.la.4000 de lei până la 10000 lei depinde cat lucrează mecanicul.Pana la.urma.si mecanicul.ar trebui să respecte un program că și șoferul de.tir și oricum lucrează mai mult.ca șoferii pentru că aia la 4 ore au pauza 30-45 de min și după 9 ore pauza de 4h30 ore Teoretic ies și 100 de absolvenți de curs de mecanic de locomotiva pe an dar până ajung sa profeseze mai durează 2-3 ani stagiile că nu e că la șofer de tir după ce ia atestatul a doua zi pleacă în cursa Până să fie nebunia asta cu tranzitul spre Ucraina erau foarte.putine trenuri de marfa spre Suceava Iași pe M500 doar la Dornești câteva de Roman și ceva cereale răzlețe și câte o naveta de zgură și ciment de la Bicaz la Fieni Bărboși și Călan Bai
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 21 Iul 2022, 10:46 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dacă ar avea mecanicii de locomotivă salarii nete de 6-7.000 lei net, dacă ar fi pregătiți anual minim 100 de mecanici, ar exista concurență, nu ar mai face mofturi când ar trebui să lucreze 10 ore în 24 de ore.
Șoferii de microbuze, autocare la cursele ocazionale și regulate rar nu se prezintă la job, și ei lucrează multe ore, au repaus puțin. Iar șoferii de tir muncesc și mai multe ore săptămânal. Desigur, sunt multe accidente, dar pe românii nu prea îi interesează și circulă foarte mult pe drumuri. Se pot angaja mecanici de locomotivă și din județele mai sărace unde șomajul este ridicat, salarii mici, în orașele mari au alte oportunități. Poate așa vor fi doritori să circule și pe secții secundare, multe ore. Sunt pregătiţi anual vreo 3000 de mecanici, doar că jumătate pleacă în afară şi pentru cealaltă jumătate nu au OTF mecanici-instructori ca să poată să îi autorizeze. Iar meseria asta nu e pentru toată lumea, trebuie să îndeplineşti nişte condiţii medicale şi să ai anumite cunoştinţe, de aia trebuie minim 12 clase. Nouă la oraş ni se pare puţin 12 clase, dar dacă te duci la Cucuieţii din Vale, o să vezi că 3/4 din sat abia a terminat 8 clase. A, da, şi îţi trebuie 9 luni de teorie şi vreo 6 de practică. Dacă se face cursul la Braşov, cu ce bani vine nea Ion de la Comandău să se facă mecanic de locomotivă? La ,,tir" (adică autocamion, că TIR e o convenţie vamală) mergi cu tahograful şi orice poliţist îţi poate verifica diagrama pe toată luna, dacă ai depăşit orele, din şofer ajungi şomer, că îţi ia cardul de tahograf şi nu mai poţi să lucrezi. Chiar dacă pleci cu lunile de acasă, nu poţi să conduci non-stop. Bine, nu vorbesc de ucraineni şi moldoveni, ăştia oricum nu folosesc tahografe în trafic intern şi aleargă ca nebunii, cum făceau şi românii noştri la începutul anilor '90. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Joi 21 Iul 2022, 11:30 | |
| Dr2005 unde iasă 3000 de mecanici anual?Poate 3000 lucrează în tot sistemul la toți operatorii privati Mecanici instructori sunt problema.era la CFR Călători unde Preoteasa nu are bani prevăzuți.in buget că sa plătească sporul ăla de 37% pentru orele de.formare |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |