|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
+27adytm Mitza_TSR 4lacivica Johnny84 g.popovici George CFR IR1822 CalinIonMihai stinky ALEXCFR vlad237 cardinal alinx3330 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl alexspn dan tm t1972 TVlad IonutCFR2009 Laurentiu Ciobanu Dr2005 cfr500 Adrian78 razvan - trenuri 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 13:39 | |
| Din varii motive linia Lugoj -Ilia inca nu poate fi racordata la linia 200 deci nu poate circula 1838. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenuilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 13:45 | |
| - cfr500 a scris:
- Vitosa a scris:
- Vă agitați degeaba, nimic din ce propuneți voi și pe feisbuc dar și aici pe forum nu se va pune în aplicare. Planul de mers 2022/2023 va veni cu mai puține trenuri din partea CFR Călători, atât la rangul IR cât și la rangul R.
Fostul IR 1837/1838 Iasi-Timisoara va mai fi reintrodus? Dar trenul direct de noapte Botosani-Bucuresti? Revine 1837/1838 Iași Cluj-Napoca și Botoșani București nu mai avea tren direct de noapte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 13:48 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- - AR FI BINE SA ACORDATI MAI MULTA ATENTIE LA PRETENTIILE CONSUMATORILOR (calatoriilor)
Tocmai de asta nu vor mai admit IR-uri de zi fără climatizare şi fără prize pentru călători, nu se vor admite IC-uri fără acces PMR şi servicii de alimentaţie publică, iar orice vehicul nou pus în circulaţie va trebui musai să fie dotat cu climatizare, WC vacuumatic, uşi automate, acces PMR şi prize pentru călători. Mai lucrăm la nişte modificări legislative şi pentru eliminarea aberaţiilor de genul ,,fac naveta 10 km, îmi opreşte doar IR-ul şi mă costă abonamentul de 3 ori cât benzina la maşină". _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 14:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- 3021 opreşte prin toate cătunele (în afară de Buc. Basarab h., Carpaţi şi Buciumeni opreşte peste tot), de aia face aproape 4h pe 166 km. Tot aşa o să oprească şi de la noul mers.
Nu, chiar nu opreste din 2 in 2 km cum o facea in perioada comunista. Insa mi s-ar parea de porc acum sa se faca peroane STI peste tot si sa se intoarca la mersul de atunci. Acum chiar e destul de rapid pentru ca nu opreste peste tot. Si, oricum, cui ii folosesc aceste masuri? Clientilor sigur nu. Acum eu inteleg ca subventii, ca nustiuce, dar eu ma uit pe fluturasul de salariu si vad cum dau 45% din ce castig catre statul roman fara sa fiu intrebat daca sunt de acord si fara posibilitatea de a-mi deconta nimic. Pai nu stiu cum sa zic, dar daca se scot subventiile, as vrea si eu acei 45% sa imi ramana mie... Plus ca, pe multe rute, nu e mare diferenta intre R si IR dpdv timpi de parcurs sau confort. Eu poate as vrea sa vin Galati-Bucuresti cu R-ul si sa-mi asum o jumatate de ora in plus daca ma costa biletul mai putin de jumatate, dar nu am aceasta optiune. Daca ma obligi sa merg cu IR cu etajatul, atunci as vrea sa vad cum merge cu 120 pe toata distanta, sa fac drumul in 2 ore, nu sa fie mai rapid pe linie simpla si neelectrificata via Urziceni decat pe ditai magistrala dubla electrificata Faurei-Buzau-Ploiesti.
Ultima editare efectuata de catre Laurentiu Ciobanu in Mar 30 Aug 2022, 14:11, editata de 1 ori |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 14:08 | |
| - ALEXCFR a scris:
- cfr500 a scris:
Fostul IR 1837/1838 Iasi-Timisoara va mai fi reintrodus? Dar trenul direct de noapte Botosani-Bucuresti? Revine 1837/1838 Iași Cluj-Napoca și Botoșani București nu mai avea tren direct de noapte. Daca raman valabile (asa cum se vehiculeaza) orele de circulatie la 1837 si 1838 va fi foarte bine, adica plecare la 20.30 din municipiile Iasi si Cluj Napoca, iar orele de sosire sunt bune (5 dimineata). Este necesar si util sa existe tren de noapte intre Moldova si Transilvania. Dar sa nu mai opreasca trenurile interregio in multe gari pe segmentul Suceava - Ilva Mica cum este acum. Din cauza lucrarilor la magistralele 200, 300 si linia 212, nu pot fi introduse mai multe trenuri pe anumite portiuni. Este nasol ca nu exista tren sau vagoane directe noaptea intre capitala si judetul Botosani, unde locuiesc aproximativ 400.000 de locuitori. In fine, clientii se duc la autocare ori la cursele aeriene din Iasi si Suceava. O parte asteapta unicul trenul de zi.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 30 Aug 2022, 15:52, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 15:14 | |
| Adica unele trenuri o sa opreasca in noduri feroviare chiar si ampulea?
adica Ciumeghiu, nu urca decit tiganii ca nu mai circula trenuri spre Vascau. Asta imi vine acuma in minte.
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 16:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- 3021 opreşte prin toate cătunele (în afară de Buc. Basarab h., Carpaţi şi Buciumeni opreşte peste tot), de aia face aproape 4h pe 166 km. Tot aşa o să oprească şi de la noul mers.
Bravo! Tot inainte catre falimentul CFR Calatori. Sa fiti mandri ca ati pus o piatra de temelie la asta... specialistilor. |
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 849 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 18:56 | |
| Scopul acestor "masuri" - de fapt simple frustrari si obsesii ale autorilor lor - nu este decat se a taia accesul oamenilor la trenurile ieftine si de a ii impinge sa dea o caruta de bani la trenurile scumpe gen IR sau mai rau IC. Revine escrocheria cu IC (care opreste in Buftea ) si costa o caruta de bani pentru fraieri. Iar prosti se stie ca sunt destui, dupa cum ne-am convins in ultimii ani cu prisosinta. Nu e de mirare ca autorul acestor aberatii cu care se impauneaza aici este si un mare adept al pomenilor pentru studenti - planul este sa scumpeasca in ultimul hal trenurile pentru prostime si sa mai mearga doar preferatii lui, pomanagiii (si el fiind tot unul din ei). Probabil are impresia ca vor da buzna bogatanii sa mearga cu trenurile lui scumpe si proaste, ca tot nu au ce face cu banii. Cand ajung in asemenea functii persoane care nu stiu pe ce lume traiesc si isi pun doar in aplicare propriile frustrari si obsesii (aia cu concediile e maxima, de parca cu IR merg numai aia care pleaca in vacanta, nu oameni care au nevoie sa ajunga cu treaba dintr un oras in altul - noaptea mintii, dar atata ii duce capul pe specialisti) - deci cand astfel de oameni nu doar profund incompetenti dar si rau intentionati ajung in posturi de decizie rezultatul nu poate fi decat un dezastru si un haos total. De altfel se stie ca fiecare angajat este promovat pana la limita superioara a incompetentei, ceea ce e evident in cazul de fata. Asa apar "reguli" grotesti precum: statiuni turistice, localitati de rang 0, 1 si 2, localitati cu peste 2500 de oameni - cum s-a ajuns la aceasta cifra, cine si cum a calculat-o? De ce 2500 si nu 2700 sau 4200? Etc etc. Si nu e decat inceputul. Se vede ca au ajuns la butoane "specialistii" care ne ordona cu ce trenuri avem voie sa mergem si ne fac "reguli" De fapt o sfidare totala pe bani publici, ai nostri, din care sunt platiti si ei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 21:19 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Dr2005 a scris:
- 3021 opreşte prin toate cătunele (în afară de Buc. Basarab h., Carpaţi şi Buciumeni opreşte peste tot), de aia face aproape 4h pe 166 km. Tot aşa o să oprească şi de la noul mers.
Nu, chiar nu opreste din 2 in 2 km cum o facea in perioada comunista. Insa mi s-ar parea de porc acum sa se faca peroane STI peste tot si sa se intoarca la mersul de atunci. Acum chiar e destul de rapid pentru ca nu opreste peste tot. Ba da, opreşte fix în toate locurile în care ar putea să oprească, dacă nu mă crezi poţi verifica un livret sau tabela de mers. Ratează doar cele 3 puncte de secţionare pe care le-am pus în paranteză, asta probabil pentru că e trasat pe nişte linii care nu au peron la primele 2, pe când a treia menţionată oricum era doar pentru schimbul personalului CFR SA (e în plan un peron ca lumea ceva mai încolo şi o haltă care chiar să deservească zona Buciumeni a Buftei). Ideea de viitor ar fi că R opreşte peste tot (distanţa de 200 km de acum e pusă strict din motive tehnice ale lui CFR Călători, adică asta e distanţa medie dintre staţiile în care acest OTF ale revizori de vagoane, nu în ideea că cei din tren sunt masochişti şi vor să admire peisajul mai mult), RE sare cătunele şi opreşte în localităţile o idee mai mari, IR opreşte în oraşe, noduri feroviare şi staţiuni, iar IC opreşte doar în reşedinţe de judeţ, că e transport premium. Etapa următoare o să fie tarifarea unică R-IR. Probabil pe distanţe ,,navetabile" (să zicem un 60 - 70 km) vor fi tarifele de R, pe distanţe mai măricele (de la 200 sau 300 km în sus) vor fi tarifele de IR şi pe zona intermediară va fi o medie între cele 2. În felul ăsta, nu vor mai fi taxaţi extra navetiştii care merg cu IR din lipsă de altceva sau din cauza timpului imens la R (gen Titu - Bucureşti) şi nici nu va mai fi profitabil să te coci 5h într-un R de la Bucureşti la Craiova în loc să faci 3h cu IR-ul. - razvan-trenuri a scris:
- Este nasol ca nu exista tren sau vagoane directe noaptea intre capitala si judetul Botosani, unde locuiesc aproximativ 400.000 de locuitori.
Judeţul Botoşani are 400.000 locuitori (pe hârtie, că doar Dumnezeu ştie câţi sunt prin Italia/Spania/Anglia), dar reşedinţa de judeţ are puţin peste 100.000 (şi ăia tot pe hârtie). Un ipotetic IR Bucureşti - Botoşani ar opri doar la Vereşti şi Botoşani, că haltele dintre Vereşti şi Botoşani nu sunt pretabile la rangul IR. Tot ipotetic, crezi că ceilalţi 300.000 locuitori ai judeţului vor merge cu trenul direct doar până la Botoşani, doar ca să se întoarcă apoi pe aceeaşi linie cu un R pentru alte halte? E absolut normal şi logic ca legătura pentru Botoşani să plece din Vereşti. Din păcate, dacă acum 2 ani a dispărut 380, anul ăsta a dispărut şi trenul de noapte, doar pentru că unor directori li s-a sculat să facă IR fără oprire în Vereşti, că atât i-a dus capul. Ei bine, de la noul mers nu vor mai avea voie să facă aşa ceva! - IonutCFR2009 a scris:
- Bravo! Tot inainte catre falimentul CFR Calatori. Sa fiti mandri ca ati pus o piatra de temelie la asta... specialistilor.
Trenul ăsta există de 30 de ani minim, fix în forma asta şi cu opririle astea! Doar că până anul trecut îi zicea 3001. Probabil va mai exista fix la fel alţi 30 de ani. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 21:20 | |
| - Johnny84 a scris:
- Scopul acestor "masuri" - de fapt simple frustrari si obsesii ale autorilor lor - nu este decat se a taia accesul oamenilor la trenurile ieftine si de a ii impinge sa dea o caruta de bani la trenurile scumpe gen IR sau mai rau IC. Revine escrocheria cu IC (care opreste in Buftea ) si costa o caruta de bani pentru fraieri. Iar prosti se stie ca sunt destui, dupa cum ne-am convins in ultimii ani cu prisosinta. Nu e de mirare ca autorul acestor aberatii cu care se impauneaza aici este si un mare adept al pomenilor pentru studenti - planul este sa scumpeasca in ultimul hal trenurile pentru prostime si sa mai mearga doar preferatii lui, pomanagiii (si el fiind tot unul din ei). Probabil are impresia ca vor da buzna bogatanii sa mearga cu trenurile lui scumpe si proaste, ca tot nu au ce face cu banii.
Cand ajung in asemenea functii persoane care nu stiu pe ce lume traiesc si isi pun doar in aplicare propriile frustrari si obsesii (aia cu concediile e maxima, de parca cu IR merg numai aia care pleaca in vacanta, nu oameni care au nevoie sa ajunga cu treaba dintr un oras in altul - noaptea mintii, dar atata ii duce capul pe specialisti) - deci cand astfel de oameni nu doar profund incompetenti dar si rau intentionati ajung in posturi de decizie rezultatul nu poate fi decat un dezastru si un haos total.
De altfel se stie ca fiecare angajat este promovat pana la limita superioara a incompetentei, ceea ce e evident in cazul de fata. Asa apar "reguli" grotesti precum: statiuni turistice, localitati de rang 0, 1 si 2, localitati cu peste 2500 de oameni - cum s-a ajuns la aceasta cifra, cine si cum a calculat-o? De ce 2500 si nu 2700 sau 4200? Etc etc.
Si nu e decat inceputul. Se vede ca au ajuns la butoane "specialistii" care ne ordona cu ce trenuri avem voie sa mergem si ne fac "reguli" De fapt o sfidare totala pe bani publici, ai nostri, din care sunt platiti si ei. Al cui alter ego eşti? Că dacă nu zici tu, zic eu, că se vede după IP. A, apropo, tarifele la IC nici măcar nu sunt stabilite încă, ai fi aflat asta dacă citeai legislaţia în vigoare. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 21:28 | |
| De când zic de tarifare unica macar primii 100 de km și după să crească de la 5 lei in sus diferența plus rezervarea obligatorie la IR..Și macar pe Bucuresti-Constanta și Brașov ar trebui făcut bilet unic valabil o zi adică dacă vine nenea cu un tren din tara sa poate pleca un orice tren vrea el Și dacă ARF ar face un recensământ de pasageri în parcurs în stații și PO ar trebui sa mai pice și de acolo vreo 10% din opririle inutile.Adica ar putea să ia vânzările din serverele CFR Calatori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 21:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- - AR FI BINE SA ACORDATI MAI MULTA ATENTIE LA PRETENTIILE CONSUMATORILOR (calatoriilor)
Tocmai de asta nu vor mai admit IR-uri de zi fără climatizare şi fără prize pentru călători, nu se vor admite IC-uri fără acces PMR şi servicii de alimentaţie publică, iar orice vehicul nou pus în circulaţie va trebui musai să fie dotat cu climatizare, WC vacuumatic, uşi automate, acces PMR şi prize pentru călători.
Mai lucrăm la nişte modificări legislative şi pentru eliminarea aberaţiilor de genul ,,fac naveta 10 km, îmi opreşte doar IR-ul şi mă costă abonamentul de 3 ori cât benzina la maşină". Să sperăm că prizele vor fi funcționale și nu de decor, climatizarea va funcționa (cum trebuie) nu deloc ca in prezent (vezi desiro, chiar si la vagoane electricianul prezent in tren dă din umeri sau dă vina pe locomotivă, Soroș, dumnezeu, soartă), ușile nu vor mai cădea din mers. PS ce 3 ore București - Craiova cu IR-ul visezi domn director? 3h45 pe livret, și mai pune și întârzierile. PPS chiar vrea să văd ce schimbări aduceți dvs mersului trenurilor. Vezi că a picat oprirea trenurilor IC la Buftea, se pare că nu vor mai opri. Ce îmi place când cineva îți trage o palmă peste ceafă și nu mai ies lucrurile așa cum îți dorești tu La fel ca și cu uniformizarea schemei de vopsire la locomotive Mare minune de nu o să te hâșâie careva din sistem și să te potolească 🥴 |
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 849 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 22:06 | |
| Mvai, marele specialist a inceput anchetele penale.
Sunt acel alter ego care o sa faca peste tot pe unde poate toate demersurile posibile ca sa scape calea ferata de incompetenti si tot felul de frustrati care ce viseaza noaptea aplica ziua si vor sa ii oblige pe prosti sa mearga cu ce trenuri au ei chef, ca sunt ei desteptii care ii fraieresc pe altii si au pile.
Reclamatii peste tot cu screen shoturi trimise unde trebuie si asa specialistul o sa isi vada lungul nasului si o sa se intoarca la munca de jos, unde ii este locul. Nu avem de ce sa isi bata joc un neavenit de noi pe banii nostri.
Dupa ce specialistul o sa paraseasca functia in care a fost numit din greseala si pentru ca nu au gasit alt fraier (ce criza cumplita de resurse umane la MT de s-a apelat la asa ceva!) o sa dispara si "regulile" clocite de mintile astea luminate.
Fanteziile unora si altora au totusi o limita, mai ales ca specialistii astia isi bat joc de noi pe banii nostri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mar 30 Aug 2022, 22:25 | |
| - Vitosa a scris:
- PPS chiar vrea să văd ce schimbări aduceți dvs mersului trenurilor. Vezi că a picat oprirea trenurilor IC la Buftea, se pare că nu vor mai opri.
Mi se pare normal, a trebuit să ţin o lecţie de geografie să explic cui trebuie că reşedinţa judeţului Ilfov e Bucureşti. Într-adevăr, e prin parlament un proiect de lege de mutare a reşedinţei la Buftea, dar nu e votat încă. Dacă va trece, abia atunci vor opri IC-urile la Buftea. Deci cum e cu palmele? _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 Mier 31 Aug 2022, 10:07 | |
| - Vitosa a scris:
-
PS ce 3 ore București - Craiova cu IR-ul visezi domn director? 3h45 pe livret, și mai pune și întârzierile.
De unde sa stie el daca nu-si misca fundul din biroul cu AC... Il preocupa sa strice cat mai multe trenuri, la comanda prietenilor cu maxi-taxi... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |