|
| Mersul trenurilor 2021-2022 | |
|
+4192Dragos TVlad cristi_tgv @ndrey Peter Fodor esCapeTUfres123 ciprian.fecioru.9 Norbi IonutCFR2009 ALEXCFR cristi ar didinul cristi CFR ets2oltromânia riciu t1972 romero69 Adirmvl cfr500 rizelgeorgel2004 Re6/6 Pandelea50 mtk ravers75 Vitosa adytm florin94 aris86 DUAL TER200 cardinal marius_catalin84 AeroX razvan - trenuri dadu2002 Dr2005 CalinIonMihai MariusM dan tm Nesebar Adrian78 45 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 30 Ian 2022, 01:34 | |
| - aris86 a scris:
- dan tm a scris:
- E si vreo ramura Teius-Arad?
Și ramura de pe M100, IR 349 pe unde merge? Anulat! Anulat vagonul de dormit ca trenul ramane cu clasa Bucuresti-Arad-Bucuresti. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Lun 31 Ian 2022, 18:44 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Lun 31 Ian 2022, 22:53 | |
| Toate astea sunt din vina EXCLUSIVĂ a MÁV! Este închidere totală de linie noaptea, cică pentru lucrări de modernizare. Nici măcar nu a fost anunţată la X-12, ci pe la X-2 (X e data de intrare în vigoare a planului mers). Şi după ce se termină, va fi închidere totală şi pe Episcopia, posibil să fie ambele treceri închise simultan, că aşa vrea MÁV. Şi tot ei sunt cu gura mare pe la Comisia Europeană, deşi ne sabotează pe faţă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Lun 31 Ian 2022, 23:34 | |
| Dr2005 las-o așa.Vezi de la noul mers ca in afară de Dacia și Ister și 78/79 ,MAV asigura compunerile la.toate trenurile internaționale și vagoane destul de bune nu mizerii gen 21-90 și saloanele obosite. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 08:15 | |
| Cu ce ne saboateaza MAV-ul? cu trenuri care circula prin Romania compuse de MAV? avem si noi 2 gioarse de trenuri, Ister si Dacia, cu niste scaune sterse de parca au fost doar navetistii de la Rosiori si Videle cu ele si acuma ei ne saboteaza?
Cînd nu faceau ungurii linia dubla spr Curtici tot asa era, ca ne sapa, acuma ca fac , ne sapa. De urgenta o sa scoata trenurile pe la Salonta, Valea lui Mihai sau Carei si tot o sa circule daca trebuie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 08:24 | |
| - 92Dragos a scris:
-
Valabil si la 1741/1742 dormit de Tgms. Cand se va scoate wlabul? Nu stiu daca il prinde vara, e foarte slab utilizat, cred ca cel mai slab de pe toata reteua si rutele unde exista acest serviciu. Daca ai anulat anii de zile trenul direct de noapte implicit vagonul de dormit lumea stie ca nu mai exista acest serviciu, adica ai batut joc de oameni si i-ai abandonat fara acest serviciu si legatura directa pe timp de noapte, acum e greu sa ii aduci inapoi la tren si la vag de dormit! Normal era ca vagon de dormit sa fie si pe Bucuresti-Zalau, Bucuresti-Botosani si Bucuresti-Resita! Iar unde e slaba utilizarea sa introduci oferta, gen bilet clasa 2 plus 80 de lei mai ales cum e cazul Tg Mures ca si ocoleste, adica sa faci cumva sa atragi lumea, uite ai serviciu mai ok dar ai si oferta! La 1641 de exemplu am spus de n ori, trebuie scoasa grupa de Cluj, introdus un tren rapid cu opriri putine Bucuresti-Oradea cu vagon de dormit si 2 cusete, gen Bucuresti-Ploiesti-Sinaia-Predeal-Brasov-Sighisoara-Teius-Campia Turzii-Cluj-Oradea, cu plecare in jurul orei 23 din Bucuresti si sosire pe retur in jurul orei 5, poate chiar 4:50 sa poti ajunge devreme la aeroport iar 1641 sa aibe grupa de Zalau, desi eu unu as fi bagat acea grupa sa deserveasca mai mult judetul Salaj, adica grupa sa fie pentru Simleul Silvaniei, astfel ar deservi atat Zalau cat si Sarmasag si Simleul Silvaniei! La Botosani ti-ai batut joc de calatorii care mergeau pe timp de noapte, cand era 1757 majoritatea mergeau la Botosani nu la Suceava, acum ca sa mergi noaptea am vazut oameni care merg la Suceava si acolo stau o ora jumatate pana prind legatura, asta e bataie de joc ca incet incet nu va mai venii nimeni la tren pe noapte, vor merge la autocar care e direct si face mai putin nu sta sa schimbe in miezul diminetii in frig. La resita la fel, ti ai batut joc si de acei oameni, cum sa iti mai vina lumea daca legaturile sunt vai si amar si nu ai un vagon direct, ar fi oameni care ar fi venit la tren daca aveau grupa directa si noaptea sa urce in vag de dormit si sa coboare la destinatie fara schimbare, se urca omu, se pune in pat si nu sta sa schimbe 7 trenuri prin gari noaptea sau dimineata in frig. Dar nu stim sa oferim un serviciu ca sa avem si ceva clienti. Daca nu oferi nu ai nici clienti ca nu ii convine nimanui sa schimbe trenuri la 12 noaptea in Caransebes, una era sa urce in Resita la 22 in vagonul de dormit si sa coboare dimineata la Bucuresti alta e sa il pui sa schimbe trenu in Caransebes, o sa vina un "specialist" sa spuna ca nu e greu, nu o fi greu pentru Gigel dar mie unu nu imi convine sa platesc atatia bani sa stau sa schimb, daca platesc un serviciu vreau macar sa fie direct! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 11:26 | |
| - dan tm a scris:
- Cu ce ne saboateaza MAV-ul? cu trenuri care circula prin Romania compuse de MAV? avem si noi 2 gioarse de trenuri, Ister si Dacia, cu niste scaune sterse de parca au fost doar navetistii de la Rosiori si Videle cu ele si acuma ei ne saboteaza?
Cînd nu faceau ungurii linia dubla spr Curtici tot asa era, ca ne sapa, acuma ca fac , ne sapa. De urgenta o sa scoata trenurile pe la Salonta, Valea lui Mihai sau Carei si tot o sa circule daca trebuie. Trenurile compuse de MAV care circulă în România merg numai în zonele locuite de maghiari, din motive lesne de înţeles. N-o să le vezi în veci pe Dacia sau pe Ister. În rest, singurele "gioarse" de la noi sunt 21-90, din simplul fapt că sunt singurele apte să circule în Austria. Ister şi eventuala grupă de Budapesta a Daciei sunt făcute cu 21-76/86, vagoane care încă sunt peste majoritatea vagoanelor MAV Start. Nu te gândi că vagoanele alea frumoase care merg pe la noi prin secuime circulă pe multe trenuri interne în Ungaria... probabil după ce s-or umple cu ele trenurile spre zonele cu minorităţi maghiare din România şi Slovacia le vom vedea şi în intern în Ungaria. Până atunci, dacă mergi pe Bekescsaba - Budapesta, de exemplu, mergi cu suburbanul ex-DB chiar dacă e tren IC. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 11:38 | |
| Și ce nu lasă românii să urce în ele.crezi? |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 14:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Toate astea sunt din vina EXCLUSIVĂ a MÁV!
Este închidere totală de linie noaptea, cică pentru lucrări de modernizare. Nici măcar nu a fost anunţată la X-12, ci pe la X-2 (X e data de intrare în vigoare a planului mers). Şi după ce se termină, va fi închidere totală şi pe Episcopia, posibil să fie ambele treceri închise simultan, că aşa vrea MÁV. Şi tot ei sunt cu gura mare pe la Comisia Europeană, deşi ne sabotează pe faţă. Lasa maaa cu aberatia. Tu vrei sa arate si CF ungar ca cea din Romania ? Fara moderizare din anii 70 si cu restrictii? E normal sa modernizeze. acum dubleaza linia. Pana la urma e treaba CFR-ului cum circula pan la granita. Chiar era greu sa prelungeasca 348/349 pana la Oradea si sa ataseze acolo dormitorul ala ? Abia asteptau sa aiba motiv pentru anularea vagonului. La fel au facut cu 362/363 cand a deraiat marfa la Telciu. Linia a fost reabilitata in cateva saptamani dar trenul tot limitat o ramas. Faliment placut !Au scos 360/361 ca cica nu au sarbi masina. Nu pe dracu... lipsa de interes aia e. Au nenorocit orasele Botosani,Resita,Mures fara legaturi directe. etc Cand a inchis slovacul granita mav a orientat trenurile lui catre alta frontiera. Dar mnoah. La noi e Dorel, iar la Dorel nu ii plac schimbarile in favoarea calatorului. Dorel e infractor din guvern si vrea numai bani si bani cu insidejob-ul lui. Si vezi ca 21-91 circula in IC intern, si in vara la Balaton, garnitura de 6-7 vagoane din care 3 sunt 21-91. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 15:30 | |
| Pe pariu că dacă Miercurea Ciuc ar fi fost lângă Roşiori, făcea MAV imediat 2-3 trenuri pe zi cu cele mai noi vagoane pe ruta Budapesta - Roşiori? Când faci închiderile de linie noaptea FIX când ştii că ai internaţionale şi de călători şi de marfă (că ziua mai domol cu marfa că ai mers cadenţat la călători) se numeşte sabotaj, nu există alt termen care să descrie situaţia. De ce nu fac închiderea de linie între 8 şi 14 când e mai mic numărul de călători? De ce nu fac noaptea închidere doar pe un fir şi, eventual, deservire cu diesel? Că parcă în România când e închidere de linie, se face pe dracu' în patru să circule internaţionalele. A, dar stai, călătorii ăia care merg şi între 8 şi 14 sunt unguri şi votanţi Fidesz, nu români. Şi dacă nu mai ajunge marfa din Constanţa în Occident, nu-i bai pentru Orban Viktor, că a cumpărat el un port la Adriatica şi pot descărca acolo navele. - 92Dragos a scris:
- Au scos 360/361 ca cica nu au sarbi masina. Nu pe dracu... lipsa de interes aia e.
Chiar nu au sârbii maşină. Înţeleg că probabil lucrezi pentru o firmă străină şi ai interesul să denigrezi România şi societăţile ei, da' totuşi. Srbjia Voz are fix 3 (trei) locomotive diesel de circulaţie şi vreo 5 de manevră. Şi tare îmi e că niciuna nu are încălzire tren nici electrică, nici cu abur (dar nu bag mâna în foc pentru afirmaţia asta). Înţeleg că insinuezi că sârbii ar fi fost de acord să închirieze de pe piaţa liberă o locomotivă diesel pentru a face trenul 360/1? Vreau să văd şi eu un astfel de act oficial de la sârbi! Ca să ştiu ce fac pe viitor în privinţa asta. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 17:41 | |
| Deci cand s-a inchis Arad-Deva complet pentru ca trebuie refacut de la 0 si ptr 160 era sabotaj din partea lui Johannis. Acum inteleg tot.
Stai linistit ca pot urma vremuri in care sa lucrez si pentru CFR Calatori si tot o sa zic daca ceva este in neregula. La ei chiar este, totul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 17:52 | |
| - 92Dragos a scris:
- Deci cand s-a inchis Arad-Deva complet pentru ca trebuie refacut de la 0 si ptr 160 era sabotaj din partea lui Johannis. Acum inteleg tot.
Arad - Deva nu s-a închis niciodată complet şi nici pe o perioadă de câteva luni. Nimic nu te împiedică să vii la CFR Călători. Poate din barca asta nu o să ţi se pară în regulă modul de lucru al MAV. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 18:00 | |
| - 92Dragos a scris:
- Deci cand s-a inchis Arad-Deva complet pentru ca trebuie refacut de la 0 si ptr 160 era sabotaj din partea lui Johannis. Acum inteleg tot.
Stai linistit ca pot urma vremuri in care sa lucrez si pentru CFR Calatori si tot o sa zic daca ceva este in neregula. La ei chiar este, totul. Aici daca zici ceva iti baga pumnul in gura ca de ce ai spus si sa stergi postarea ca nu e frumos! Bucuresti-Belgrad nu circula mai mult din faptul ca nici RO si nici Serbia nu au interes sa existe trenul direct intre cele doua capitale, de fapt noi nici cu Sofia nu avem direct, nici cu Kiev nu avem, degeaba avem vecini ca nu ne bagam in seama cu nimeni si apoi ne miram de ce nu ne ajuta si nu ne iubesc vecinii, pai cum sa te iubeasca vecinul daca pe tine te doare in cur la tot si in orice domeniu, tu iti bati joc de toti vecinii si vrei sa te iubeasca vecinul? Tara de rahat! Nu are cine sa se implice ca daca ar fi cineva care sa bata cu pumnul in masa ba in maxim o luna vreau tren direct Bucuresti-Sofia-Salonic si Bucuresti-Belgrad care ar fi bine sa fie prelungit la Zagreb-Ljubljana-Venezia sa vezi ca s-ar putea face, doar ca nu are cine, lasa-ma sa te las, asta e aici! Mai apare si "specialistul" cu scuzele vesnice, oricine zice ceva imediat vine si baga scuze sa iti inchida gura, si asta e, un mare rahat! La fel si Praga, daca ne-am duce la ungur si am zice ca noi vrem Pannonia iar in circulatie sigur am gasi o solutie impreuna cu ZSSK si CD sa circule acest tren dar nu intereseaza pe nimeni. Mai ales ca seara nu e nimic din Budapesta la Praga si invers Praga-Budapesta la fel nu e nimic de noapte, Pannonia ar fi efectiv manusa pe aceasta ruta si ar avea succes maxim, dar nu, nu ne agitam deloc sa facem ceva bun. Pe Gigel il doare ca vinde nu stiu cine o cafea cu 5 lei fara bon, asta era problema mare............vai si amar |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 18:40 | |
| - Nesebar a scris:
- Mai ales ca seara nu e nimic din Budapesta la Praga si invers Praga-Budapesta la fel nu e nimic de noapte, Pannonia ar fi efectiv manusa pe aceasta ruta si ar avea succes maxim, dar nu, nu ne agitam deloc sa facem ceva bun. Pe Gigel il doare ca vinde nu stiu cine o cafea cu 5 lei fara bon, asta era problema mare............vai si amar
Să înţeleg că lipsa unui tren de noapte Budapesta - Praga e tot vina CFR Călători? Dacă ar fi avut clienţi, nu crezi că îl făceau ungurii? Sau cehii, slovacii, nemţii, sunt destui OTF cu vagoane prin zona aia. De fapt, pe Gigel îl doare că CFR Călători îl consideră cetăţean de mâna a doua şi-l tratează cu sictir de când ajunge la casa de bilete şi până termină călătoria, în condiţiile în care György, Juraj şi Georg sunt mult mai bine trataţi de MAV, CD şi DB, ba chiar aceleaşi MAV, CD şi DB îl tratează bine şi pe Gigel când călătoreşte cu trenurile lor. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mar 01 Feb 2022, 20:12 | |
| Pai ce sa faci doctore daca asa sînt ungurii? vezi în istoria lor, atîta au pistonat moharhia dunăreana, atîtea fitile au băgat pînă îia au spus: bine măi hai să facem Austro -Ungaria.
Au stiut mereu să obțină ce au vrut. Au știut că au nevoie pentru tara lor de port? au luat cumva port. Au zis că ajută ,,națiunea maghiară”? ajută națiunea maghiară, bagă trenuri acolo unde românii nu bagă, fac școli, grădinițe, cluburi sportive, dispensare, alte ajutoare acolo unde statul român nu face. Desigur e tot vina lor ca românii îi cheama în guvern, e vina lor ca românii nu schimbă drapelul de la intrările în instituții publice nici cînd e jerpelit și decolorat acolo in maghiarime?
Atunci cînd Curticiul nu a mai facut fată traficului, pentru ca dupa normele UE s-au redus statiile, s-au redus liniile pe coridor, nu s-au mai reparat restul liniilor, DB si-a dus trenurile prin Sîrbia.
Sigur tot Ungaria e vinovata ca ROmania nu isi repara liniile ferate.E de vina si Polonia.
Din ce am citit Ungaria si-a asigurat cumva traficul feroviar spre portul Trieste. Am putea spune ca si ROmania are toate conditiile de tranzit al trenurilor dinspre Constanta Port spre occident.Desigur daca nu deraiaza un tren la Balota, unul la Valisoara, altul la LIvezeni, daca un betivan angajat al altui privat nu demoleaza un viaduct, daca nu deraiaza la Mureni. Dupa ce zboara (de ) pe liniile românesti trenurile sînt sabotate de unguri.
NAtionalismul si extremismul se pare ca se duc cu alte ,,arme” în prezent. Și mă tem că iarasi trebuie să învățăm de la unguri. Noi avem ceva tren spre românii din Vîrșeț înainte să spunem că dacă Miercurea Ciuc ar fi în loc de Rosiori atunci ar fi trenuri MAV?
Noi avem trenuri spre alte tări prin toate punctele de frontieră? Nu avem pentru că nu platesc prestatia sau pentru ca ar fi trafic de tigari, sau poate pentru ca Romania a inchis liniile. România nu are trenuri în multe zone locuite de români chiar în Romania. Are malaxe la Deveselu. DAr ne sabotează ungurii. Într-o zi ungurii vor conduce pe aici fără ca multi să-si deie seama. Din păcate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2021-2022 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |